Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikäs+sinä+olet+kieltämään+minua+puhumasta+aiheesta?
09.01.2017 16:35
ja+tämä+ei+kauaa+kestänyt+että+jyri+alkoi+taas+valehtelemaan+:D
09.01.2017 16:27
Minulle+ei+ole+mitään+jumalia+olemassa,+siksi+olen+ateisti.+En+esimerkiksi+kiellä+mitään+jumalia,+koska+minusta+se+on+vain+ajan+hukkaa+alkaa+kieltämään+olematonta.
Mutta+niin+kuin+sanoit,+suurin+osa+ateisteista+sanoo+ettei+usko+jumalia+olevan+olemassa.
09.01.2017 16:18
Ahahhahaa+vieläkö+jaksat+jauhaa+tuota+valetta?+Kai+tajuat+että+kukaan+ei+ota+noita+sinun+sekopäisiä+horinoita+jostain+MTK+tosissaan?+
Näytäs+nyt+niitä+mtk+tekemiä+tutkimuksia+johon+niin+kovasti+taas+viittaat...+ei+taida+löytyä.+No+tyhjästä+on+paha+nyhjästä+mitään+:D
09.01.2017 16:11
Minä+en+ainakaan+kiellä+yhtäkään+jumalaa.+Mitäs+sitä+olematonta+kieltämään,+sehän+vasta+on+typerää+ajan+haaskaamista.
09.01.2017 15:33
No+ala+sitten+käyttäytyä.+Lopeta+se+valehtelu+ja+muiden+ihmisten+mollaaminen.+Koska+nyt+tuo+sinun+käytöksesi+on+viemässä+sinua+ikuisiin+grillibileisiin.
09.01.2017 15:21
Onpas+typerä+nimitys.+Ihan+itsekkö+keksit,+koska+eihän+tuossa+ole+mitään+järkeä+:D
Ja+lopeta+se+muiden+haukkuminen.+Me+emme+halua+helvettiin+sinunlaisia+ihmisiä!+:D
09.01.2017 15:02
Onhan+sille+hyvät+perusteet;+jumalia+ei+ole+olemassa.
09.01.2017 14:54
Hihihi+vai+on+sinun+uskontosi+totuus....+Mites+ne+muut+uskonnot+jotka+väittävät+samaa+täysin+samoilla+perusteilla+kuin+sinäkin?+Niidenkin+sitten+pitää+olla+totuuksia.+
Miksi+kutsut+ihmistä+jolla+mitkään+jumalat+eivät+merkkaa+mitään,+eikä+hän+edes+niitä+ajattele.+Meillä+päin+heitä+kutsutaan+ateisteiksi.
09.01.2017 14:36
En+tiedä+mitä+tilastoja+luet,+mutta+virallisten+tilastojen+mukaan+ei+ole+nähtävissä+mitään+laskua+väestönkasvussa+vielä+pitkään+aikaan.
09.01.2017 12:02
Eri+asia+riittääkö+se+tulevaisuudessa+kun+maapallolla+on+enemmän+ja+enemmän+ihmisiä.+Joidenkin+arvioiden+mukaan+meitä+on+2045+yli+10+miljardia.
09.01.2017 11:23
Ja+ei+todellakaan+ole+mikään+iso+bisnes+suomessa.+Miksi+valehtelet+taas?
06.01.2017 14:23
Minä+en+ainakaan+kannata+että+asiat+menisi+tuohon+suuntaan+ja+tulen+vastustamaan+että+noin+ei+kävisi+Suomessa.+Miksi+sinä+olet+valmis+luovuttamaan+jo+nyt?
06.01.2017 12:53
Miksi+et+taaskaan+vastaa+esitettyyn+kysymykseen?+Onko+nämä+kysymykset+sinulle+liina+vaikeita,+vai+etkö+vain+osaa+vastata+niihin?+
Tämä+käy+sinulle+aina+kun+tulee+liian+nolo+tai+vaikea+kysymys+sinulle.+Ei+ole+mitään+hävettävää+sanoa+ettei+osaa+vastata,+kuin+jatkaa+tuota+sinun+valitsemaa+linjaa...
Vinkki:+vastauksessa+ei+mainita+vapareita+ollenkaan+;)
05.01.2017 16:38
Eli+näillä+kriteereillä+sinun+mielestä+esimerkiksi+myös+PAT+on+täysin+turha+järjestö.
05.01.2017 14:20
Olen+admini+moneenkin+palveluun.+Ei+minulla+ole+mitään+syytä+valehdella+tästä+asiasta,+niin+kuin+sinulla+on+tapana.+Joten+älä+taas+peilaa+itseäsi+ja+käyttäytymästäsi+muihin.
Osoitin+vain+taas+jälleen+kerran+miten+helppo+sinua+on+viedä+kuin+pässiä+narussa+ja+selvästi+hermostuit+taas+siitä.+Sinua+myös+selvästi+myös+harmittaa+kun+jäit+kiinni+valehtelemisesta.+Kuinkakohan+mones+kerta+tämä+taas+olikaan...+:D
05.01.2017 11:19
Itse+asiassa+olen+admin,+mutta+en+tähän+palveluun.+Joten+en+valehdellut.+
Sinä+teit+väärän+oletuksen.+Kannattaisiko+selvittää+asioita,+ennen+kuin+alkaa+toisia+sanomaan+valehtelijaksi+;)
05.01.2017 10:41
Kuten+itsekin+sanoit,+on+kuva+ollut+esillä+jo+vuosia.+Joten+jos+tämä+kuva+olisi+joku+ongelma,+niin+siitä+olisi+varmasti+valittanut+joku+muukin+kuin+sinä.+Nyt+kun+sinä+olet+ainut+jolle+tämä+on+ongelma,+voidaan+hyvällä+syyllä+olettaa+että+sinulla+on+ongelma+suhtautua+tähän+kuvaan.+
Joten+ongelman+ydin+ei+ole+vaparit+tai+tuo+kuva,+vaan+sinä.+Eihän+tällä+palstalla+kukaan+muu+edes+tee+näitä+pylly+avauksia+kuin+sinä,+joka+sekin+puolestaan+kertoo+tästä+ongelmastasi+ja+siitä+miten+yrität+saada+huomiota+sille.
05.01.2017 10:36
Kerätkää+vaan+ja+kertokaa+koska+menette+tämän+"aineiston"+kanssa+poliisin+juttusille,+niin+tulen+mukaan+naureskelemaan+:D
05.01.2017 10:31
No+selvennetään+hieman;+kaikki+ihmiset+jotka+lukevat+tekstejäsi+tällä+palstalla.+
Mutta+kerro+nyt+ihmeessä+miltä+se+tuntuu,+kun+aivan+sama+mitä+kirjoitat+tällä+palstalla,+pidetään+sitä+valheena?+Miten+jaksat+valehdella+vuodesta+toiseen?+
Nytkin+valehtelet+että+olisin+jotenkin+kiihdyksissä.+Itsehän+tässä+näytät+pyristelevän,+ja+välttelet+vastaamasta+taas+sinulle+kiusallisiin+kysymyksiin.+Kai+tajuat+ampuvasi+näin+itseäsi+jalkaa+(tuskin+tajuat)...
05.01.2017 10:30
74 / 83