Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole.+Sinulla+näitä+salaliittoteorioita+riittää.+
Ja+pkkohan+teille+on+jankata,+kun+ette+vastaa+kysymyksiin+ja+jatkatte+samojen+valheiden+toistamista.+Tällä+tavalla+ehkä+joskus+tajuatte+kuinka+hukassa+olette...
04.12.2016 14:26
Voit+epäillä+vaikka+mitä,+mutta+ei+ole+missään+näkynyt+eikä+kuulunut+tästä+aiheesta+kuin+sinulta.+Joten+voidaan+pitää+hyvin+todennäköisenä+että+ei+ole+ketään+muita.+Olethan+jo+tästä+aiheesta+valittanut+jo+vuosia,+niin+luulisi+jonkun+muunkin+jo+ottavan+osaa+keskusteluun.
Eihän+siinä+ollut+alaston+mies+vaan+sarjakuvahahmo.+Ja+vielä+tunnettu+sellainen.+Siksi+olisi+myös+luultavaa+että+koska+tämä+hahmo+on+yleisesti+tiedossa+ja+näkyvissä,+olisi+sinun+kaltaisia+valittajia+olisi+enemmän,+mutta+aika+hiljaista+on+ollut....
Näiden+syiden+takia+ei+ole+mitään+syytä+puhua+asiasta+millään+yleisellä+tasolla.+Mitä+ikinä+tuolla+tarkoitatkaan...
04.12.2016 13:59
Minulla+ei+ole+mitään+syytä+totella+sinua.+Alatko+raukka+nyt+uhkaamaan+vielä+väkivallalla?+Kuinka+alas+aiot+vajota?
04.12.2016 13:00
Kun+ei+ole+mitään+järki+syytä+vastustaa+jotain,+niin+pitää+keksiä+jotain,+vaikka+sillä+ei+todellisuuden+kanssa+olisikaan+mitään+tekemistä.
04.12.2016 12:21
Mutta+miksi+sinulle+tulee+ainoana+ihmisenä+sairas+mielikuva+tuosta+pyllykuvasta?+Oletko+pohtinut+että+ongelma+voisi+olla+sinulla,+ei+tuossa+kuvassa?+Miksi+ohitat+kaikki+sinulle+kiusalliset+kysymykset?
04.12.2016 12:03
Vaikka+olisikin+yrittänyt+tappaa+heidät+niin+se+ei+olisi+ollut+terroristi+isku.+Kuinka+sekaisin+olet?
04.12.2016 11:05
Sinun+logiikalla;+sinä+et+ole+kieltänyt+että+haluaisit+harrastaa+seksiä+alaikäisten+kanssa.
Nyt+vähän+järkeä+noihin+sinun+juttuihin.+Tai+ehkä+on+parempi+että+olet+hiljaa+ja+annat+ihmisten+luulla+että+olet+idiootti,+kuin+avaat+suusi+ja+todistat+sen.
04.12.2016 11:02
Eli+haluat+aiheuttaa+vaikeuksia+näille+nuorille.+Kylläpä+olet+pahantahtoinen+ihminen.+
Ja+tiesitkö+että+valtio+on+ihmisiä+varten+eikö+toisin+päin.+Eli+tässä+on+se+järki+että+pienellä+investoinnilla+valtio+säästää+valtavan+summan+rahaa+kun+auttavat+nuoria+tässä+asiassa.+Mutta+sinä+haluat+että+nämä+nuoret+kärsisivät+ja+valtio+menettäisi+rahaa.+Olet+paha+ihminen.
04.12.2016 11:00
Missä+olen+näin+sanonut?+Tuo+on+ihan+sinun+omaa+mielikuvitustasi.
04.12.2016 01:05
Suojatie-rike+ei+ole+todellakaan+terroristi-iskun+yritys.+Miten+sekaisin+oikein+olet?
04.12.2016 00:37
Mutta+kun+eivät+siirrä,+vaan+harrastavat+seksiä+vapaasti.+Sille+kukaan+ei+voi+mitään,+joten+eikö+ole+parempi+jakaa+ehkäisyvälineitä,+niin+eipähän+satu+mitään+pahempaa?+Vai+haluatko+ihmisten+kärsivän+koska+eivät+toimi+niin+kuin+sinä+haluat?
04.12.2016 00:20
En+ole+homo,+miksi+valehtelet?+Ja+vaikka+olisinkin,+niin+miksi+menisin+muualle.+Ei+sinulla+ole+mitään+oikeutta+ajaa+minua+pois+julkiselta+keskustelupalstalta.+Taidat+luulla+vähän+liikaa+itsestäsi+:D
04.12.2016 00:16
Eli+haluat+että+nämä+nuoret+harrastavat+seksiä+ilman+ehkäisyä.+Etkö+näe+tässä+mitään+ongelmaa?
03.12.2016 21:31
Miten+niin+ovat+jyränneet?+Itse+en+ole+tälläistä+huomannut.+Ehkä+liikut+väärässä+naisseurassa,+jos+liikut+ollenkaan.+Sinä+näyttäisit+pelkäävän+kaikkea+tuntematonta;+muslimeja+ja+nyt+naisia.
03.12.2016 21:31
Nytkö+sinä+pelkäät+muslimien+lisäksi+naisia?
03.12.2016 21:01
Miksi?+Menikö+hermo?+Etkö+kestänytkään+leikkiä+jonka+itse+aloitit?+
Minun+ei+tarvitse+millään+tavalla+totella+sinua.+Sinulla+ei+ole+siihen+mitään+oikeutta,+vai+haluatko+rajoittaa+sananvapauttani?
Ja+ihan+muistuksena+asia+jonka+kaikki+muut+jo+tietävät+paitsi+sinä:
"Itseäsi+taidat+kuvata+koska+itsehän+täällä+herjaat+ja+räyhäät+koko+ajan."
03.12.2016 20:09
Ehkä+jumala+rupesi+kasvissyöjäksi,+eikä+voi+enään+sietää+käristetyn+lihan+tuoksua+;)
03.12.2016 18:46
Teillä+on+tähän+oikeus,+eikä+kukaan+sitä+ole+kieltämässä.+Mutta+pystytkö+kunnioittamaan+vastakkaista+mielipidettä?
03.12.2016 18:44
Johon+tuossa+jo+selitin+ettei+tuo+sinun+valehtelusi+mitenkään+kuvaa+minua.+Etkö+siis+ymmärrä+suomea?+Oletko+mamu?+
Tosin+se+kyllä+selittäisi+tuon+sinun+kommunikointi+vaikeudet,+kirjoitusvirheet+ja+alkeellisen+suomenkielen+käytön.
03.12.2016 18:23
Mutta+kun+tuo+sinun+kuvaus+on+valehtelua,+joten+en+voi+tunnistaa+itseäni+siitä.+Itseäsi+taidat+kuvata+koska+itsehän+täällä+herjaat+ja+räyhäät+koko+ajan.+
Ja+tiedän+kyllä+että+et+pysty+kommunikoimaan+normaalisti+ihmisten+kesken,+mutta+yritetään+silti;+mitä+luulet+saavuttavasi+tuolla+valehtelulla?
03.12.2016 17:55
79 / 83