Kulttuurimarksismi jyrää

Staalin

"Ohessa katkelma Timothy Matthewsin 15.2.2011 kirjoittamasta artikkelista.

Periaatteenaan Frankfurtin koulukunta uskoi, että niin kauan kuin henkilöllä oli usko - tai edes toivo uskosta - että hänen jumalallinen lahjansa, kyky järkeillä, voisi ratkaista edessä olevia yhteiskunnan ongelmia, silloin yhteiskunta ei koskaan joutuisi toivottomuuden ja vieraantumisen tilaan eikä katsoisi tarpeelliseksi synnyttää sosialistista vallankumousta.

Heidän tehtävänsä oli siis mahdollisimman nopeasti heikentää juutalais-kristillistä perintöä. Tehdäkseen tämän he esittivät mitä kielteisintä, tuhoisaa kritiikkiä kaikilta mahdollisilta elämän alueilta, jonka oli tarkoitus epävakauttaa yhteiskunta ja vajottaa se "ahdistavaan" tilaan. ”Heidän politiikkansa, kuten he toivoivat, leviäisi kuin virus - jatkaen läntisten marxilaisten työtä", kuten eräs heidän jäsenistään totesi.

Antamatta meille mitään ajatuksia tulevaisuuden suunnitelmistaan koulukunta on suositellut "hiljaisen" kulttuurivallankumouksen edistysaskeleiksi ja tavoitteiksi muun muassa:

1. Luotu käsite: rasistiset rikokset
2. Jatkuva muutoksentila aiheuttamaan sekaannusta
3. Opetusta seksistä ja homoseksuaalisuudesta lapsille
4. Koulujen ja opettajien arvovallan heikentäminen
5. Valtava maahanmuutto tuhoamaan identiteetti
6. Ylettömän juomisen edistäminen
7. Kirkkojen tyhjentäminen
8. Epäluotettava oikeusjärjestelmä ja ennakkoluulot rikoksen uhreja kohtaan
9. Riippuvuus valtiosta tai valtion avustuksista
10. Tiedotusvälineiden ohjaus ja vaimentaminen
11. Kannustetaan perheiden hajoamista"

Kysymys kuuluu, että mitkä noista 11 kohdasta on jo toteutunut ja mitkä ovat toteutumassa?

145

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simelius1

Kakkien asioiden nähdään olevan tapahtumassa mitä tuossa listassa on. Nyt on vielä alettu kouluissa lapsille opettamaan feminismimädätystä.

• Simelius1

Korjaan. Kaikkien asioiden siis.

• Hokkus.Pokkus

Kyllä ja minä joudun edelleenkin syömään, juomaan ja ulostamaan joka päivä. Eikö olekin ihmeellistä?

• MistäOnKyse
        Simelius1 kirjoitti:

Korjaan. Kaikkien asioiden siis.

Kaikki ilmiöt ovat olleet niin kauan olemassa kuin koko ihmiskuntakin. Miksi tällaista itsestäänselvyyttä on niin vaikea ymmärtää???? Kaikki tekevät samoja juttuja - ihan sama millä käsitteillä niitä milloinkin kutsutaan. Vähän suhteellisuudentajua, rationaalisuutta ja logiikkaa peliin. Mutta kun on niin jännää ja kivaa lietsoa ties mitä uhkakuvia sen sijaan, että itse ottaisi asioista oikeasti selvää ja vaikka tekis jotain.

Saarn. 7:11-15

11. Älä sano: "Mikä siinä on, että entiset ajat olivat paremmat kuin nykyiset?" Sillä sitä et viisaudesta kysy.
        12. Viisaus on yhtä hyvä kuin perintöosa ja on etu niille, jotka ovat näkemässä aurinkoa.
        13. Sillä viisauden varjossa on kuin rahan varjossa, mutta tieto on hyödyllisempi: viisaus pitää haltijansa elossa.
        14. Katso Jumalan tekoja; sillä kuka voi sen suoristaa, minkä hän on vääräksi tehnyt?
        15. Hyvänä päivänä ole hyvillä mielin, ja pahana päivänä ymmärrä, että toisen niinkuin toisenkin on Jumala tehnyt, koskapa ihminen ei saa mitään siitä, mikä hänen jälkeensä tulee.

• Simelius1
        MistäOnKyse kirjoitti:

Kaikki ilmiöt ovat olleet niin kauan olemassa kuin koko ihmiskuntakin. Miksi tällaista itsestäänselvyyttä on niin vaikea ymmärtää???? Kaikki tekevät samoja juttuja - ihan sama millä käsitteillä niitä milloinkin kutsutaan. Vähän suhteellisuudentajua, rationaalisuutta ja logiikkaa peliin. Mutta kun on niin jännää ja kivaa lietsoa ties mitä uhkakuvia sen sijaan, että itse ottaisi asioista oikeasti selvää ja vaikka tekis jotain.

Saarn. 7:11-15

11. Älä sano: "Mikä siinä on, että entiset ajat olivat paremmat kuin nykyiset?" Sillä sitä et viisaudesta kysy.
        12. Viisaus on yhtä hyvä kuin perintöosa ja on etu niille, jotka ovat näkemässä aurinkoa.
        13. Sillä viisauden varjossa on kuin rahan varjossa, mutta tieto on hyödyllisempi: viisaus pitää haltijansa elossa.
        14. Katso Jumalan tekoja; sillä kuka voi sen suoristaa, minkä hän on vääräksi tehnyt?
        15. Hyvänä päivänä ole hyvillä mielin, ja pahana päivänä ymmärrä, että toisen niinkuin toisenkin on Jumala tehnyt, koskapa ihminen ei saa mitään siitä, mikä hänen jälkeensä tulee.

Ei naiset ennen ole kaapin paikkaa miehille perheissä näyttäneet. Nyt he ovat ottaneet vallan joko niin että mies on vätys, tai sitten ovat nousseet miestä vastaan kun feminismi sai tuulta purjeisiin länsimaissa. Nainen hallitsee dominoivasti parisuhdemarkkinoita. Näin se on käynyt. Henry tai Henri Laasanen on tutkinut asiaa.

• Simelius1 kirjoitti:

Ei naiset ennen ole kaapin paikkaa miehille perheissä näyttäneet. Nyt he ovat ottaneet vallan joko niin että mies on vätys, tai sitten ovat nousseet miestä vastaan kun feminismi sai tuulta purjeisiin länsimaissa. Nainen hallitsee dominoivasti parisuhdemarkkinoita. Näin se on käynyt. Henry tai Henri Laasanen on tutkinut asiaa.

Nytkö sinä pelkäät muslimien lisäksi naisia?

• Simelius1
        Ei.luotu kirjoitti:

Pyh sinun kanssasi.

• Simelius1
        Ei.luotu kirjoitti:

Mutta onko se oikein että naiset ovat jyränneet miehet suurelta osin?

• nykyaikaako
        Simelius1 kirjoitti:

Naiset jotka jyräävät miehensä menettävät identiteettinsä ja heistä tulee vähitellen miehiä ja koko elämäänsä vihaavia feministejä, joilla ei ole enää koskaan normaalia ihmisen elämää.

• Simelius1

Kuuntelin äsken Juha Ahvion ja Petri Mäkilän puhetta esimerkiksi ehkäisystä. Nyt jaetaan ilmaisia ehkäisyvälineitä nuorille aikuisille ja näin kannustetaan vain nautinnonhakuisuuteen. Normaalisti kun pitäisi edetä näissä asioissa siten että sitoudutaan toiseen ja perheen perustamiseen ja kannetaan vastuu perheestä, toimitaan juuri päinvastoin niin että ongelmia syntyy vääjäämättä. Yhteiskunta kannustaa tällaiseen vääristyneeseen toimintaan, ja sitten kun ongelmia tulee, yhteiskunta joutuu hoitamaan näitä ongelmaihmisiä. Kannustetaan vain itsekkyyteen. Onks tässä mitään järkeä?

• Simelius1
        nykyaikaako kirjoitti:

Naiset jotka jyräävät miehensä menettävät identiteettinsä ja heistä tulee vähitellen miehiä ja koko elämäänsä vihaavia feministejä, joilla ei ole enää koskaan normaalia ihmisen elämää.

Just näin.

• Simelius1 kirjoitti:

Miten niin ovat jyränneet? Itse en ole tälläistä huomannut. Ehkä liikut väärässä naisseurassa, jos liikut ollenkaan. Sinä näyttäisit pelkäävän kaikkea tuntematonta; muslimeja ja nyt naisia.

• Simelius1 kirjoitti:

Kuuntelin äsken Juha Ahvion ja Petri Mäkilän puhetta esimerkiksi ehkäisystä. Nyt jaetaan ilmaisia ehkäisyvälineitä nuorille aikuisille ja näin kannustetaan vain nautinnonhakuisuuteen. Normaalisti kun pitäisi edetä näissä asioissa siten että sitoudutaan toiseen ja perheen perustamiseen ja kannetaan vastuu perheestä, toimitaan juuri päinvastoin niin että ongelmia syntyy vääjäämättä. Yhteiskunta kannustaa tällaiseen vääristyneeseen toimintaan, ja sitten kun ongelmia tulee, yhteiskunta joutuu hoitamaan näitä ongelmaihmisiä. Kannustetaan vain itsekkyyteen. Onks tässä mitään järkeä?

Eli haluat että nämä nuoret harrastavat seksiä ilman ehkäisyä. Etkö näe tässä mitään ongelmaa?

• Simelius1
        Ei.luotu kirjoitti:

Eli haluat että nämä nuoret harrastavat seksiä ilman ehkäisyä. Etkö näe tässä mitään ongelmaa?

Siirtäkööt seksin avioliittoon niin sillähän siitä pääsee.

• Kansanvalistus
        Simelius1 kirjoitti:

Ymmärrätkö, että maailma on vanhempi kuin kaikki nuo asiaa tutkineet, joita siteeraat? Perehdy välillä vaikka viikinkiajan kulttuuriin, jota olen itsekin tutkinut:

"Viikinkiyhteiskunnassa naisten asema oli parempi kuin tuon ajan Euroopassa yleensä, vaikka nykyaikaisesta tasa-arvosta ei ollutkaan kyse. Naisten asema riippui heidän yhteiskunnallisesta statuksestaan ja perhesuhteistaan.

Vapaalla naisella (naisella, joka ei ollut orja) oli paljon oikeuksia. Naisella tuli kuitenkin olla miespuolinen suojelija, yksinäisen naisen elämä oli turvattomampaa, vaikka hän olisi ollutkin vapaa. Käräjillä annettujen tuomioiden täytäntöönpano riippui uhrin perheestä, joten jos naisella ei ollut lähipiirissään miestä, joka olisi esim. perinyt sakot, hän saattoi jäädä ilman korvauksia.

Naisen maineen suhteen oltiin suojelevia, joten vapaata naista loukannut mies saattoi odottaa tämän miespuolisten sukulaisten kostoa. Jos mies luritteli naiselle rakkausrunoja ilman aietta avioliitosta, hän sai varmasti vähintään kunnon löylytyksen, jos jäi kiinni. Jos hänellä oli huono onni, hän saattoi menettää henkensä. Vapaan naisen kimppuun käyminen johti yleensä verikostoon ja raiskauksesta sai kuolemanrangaistuksen. "

http://www.katajala.net/viikinkiaika/elama/naiset.html

• Simelius1 kirjoitti:

Siirtäkööt seksin avioliittoon niin sillähän siitä pääsee.

Mutta kun eivät siirrä, vaan harrastavat seksiä vapaasti. Sille kukaan ei voi mitään, joten eikö ole parempi jakaa ehkäisyvälineitä, niin eipähän satu mitään pahempaa? Vai haluatko ihmisten kärsivän koska eivät toimi niin kuin sinä haluat?

• KerroToki
        Ei.luotu kirjoitti:

Mutta kun eivät siirrä, vaan harrastavat seksiä vapaasti. Sille kukaan ei voi mitään, joten eikö ole parempi jakaa ehkäisyvälineitä, niin eipähän satu mitään pahempaa? Vai haluatko ihmisten kärsivän koska eivät toimi niin kuin sinä haluat?

Miksi sinä haluat Suomen täyteen muslimimamuraiskaajia?

• KerroToki kirjoitti:

Miksi sinä haluat Suomen täyteen muslimimamuraiskaajia?

Missä olen näin sanonut? Tuo on ihan sinun omaa mielikuvitustasi.

• HyväEttäTuliSelväksi
        Ei.luotu kirjoitti:

Missä olen näin sanonut? Tuo on ihan sinun omaa mielikuvitustasi.

Et siis kiellä haluavasi. Hyvä että tämäkin tuli selväksi.

• Simelius1
        Ei.luotu kirjoitti:

Syyttäkööt sitten itseään ongelmista. Valtiota huudetaan apuun kun ollaan oltu typeriä. Onks tässä järkeä?

• Simelius1 kirjoitti:

Syyttäkööt sitten itseään ongelmista. Valtiota huudetaan apuun kun ollaan oltu typeriä. Onks tässä järkeä?

Eli haluat aiheuttaa vaikeuksia näille nuorille. Kylläpä olet pahantahtoinen ihminen.

Ja tiesitkö että valtio on ihmisiä varten eikö toisin päin. Eli tässä on se järki että pienellä investoinnilla valtio säästää valtavan summan rahaa kun auttavat nuoria tässä asiassa. Mutta sinä haluat että nämä nuoret kärsisivät ja valtio menettäisi rahaa. Olet paha ihminen.

• HyväEttäTuliSelväksi kirjoitti:

Et siis kiellä haluavasi. Hyvä että tämäkin tuli selväksi.

Sinun logiikalla; sinä et ole kieltänyt että haluaisit harrastaa seksiä alaikäisten kanssa.

Nyt vähän järkeä noihin sinun juttuihin. Tai ehkä on parempi että olet hiljaa ja annat ihmisten luulla että olet idiootti, kuin avaat suusi ja todistat sen.

• HienoaEttäAvaudut
        Ei.luotu kirjoitti:

Sinun logiikalla; sinä et ole kieltänyt että haluaisit harrastaa seksiä alaikäisten kanssa.

Nyt vähän järkeä noihin sinun juttuihin. Tai ehkä on parempi että olet hiljaa ja annat ihmisten luulla että olet idiootti, kuin avaat suusi ja todistat sen.

Olet siis kaiken lisäksi pedofiili, ihailemiesi muslimimamujen tavoin.

• Kansanvalistus
        Simelius1 kirjoitti:

Mihin tämä oletus perustuu?

• Kansanvalistus
        nykyaikaako kirjoitti:

Miten nainen muuttuu mieheksi? Kerrotko lisää tästä ilmiöstä? Ovatko mies ja nainen sopimuksenvaraisia tai ihmisen itsensä päätettävissä olevia asioita?

• selvitä.itse.lesbo
        Kansanvalistus kirjoitti:

Miten nainen muuttuu mieheksi? Kerrotko lisää tästä ilmiöstä? Ovatko mies ja nainen sopimuksenvaraisia tai ihmisen itsensä päätettävissä olevia asioita?

Googlaa tai käy transupalstalla. Sieltä saat ohjeet toteuttaa itseäsi.

• selvitä.itse.lesbo kirjoitti:

Googlaa tai käy transupalstalla. Sieltä saat ohjeet toteuttaa itseäsi.

Mutta sitten huomaatkin, ettei mitään todellista muutosta ollutkaan.

• nykyaikaako kirjoitti:

Määritelepä normaali elämä. Elämäntapoja on yhtä monta kuin ihmisiä, eikä mikään ole toista parempi.

• naisparat
        nykyaikaako kirjoitti:

Naiset nykyään tosiaan rikkoo psyykkeensä, kun eivät halua olla miehelle alisteisia. Ja tällöin nainen ei voi koskaan olla nainen eikä normaali ihminen.

• Nolonainen
        nykyaikaako kirjoitti:

Aika kärjistetyltä kuulostaa, mutta hyvä niin. Oikeastaan.
        Olen itse huomannut että naisena päälleni laitetaan usein sellaisia taakkoja ts velvollisuuksia ja odotuksia mitkä kuuluisivat miehelle ja naiseuteni on mukamas joku lähes yliluonnollinen ominaisuus, minkä varjolla saan vapaasti toteuttaa itseäni jopa itsekkyyteen ja muiden vahingoittamiseen saakka. Jos totean, etten mielestäni ole oikea henkilö näistä asioista vastaamaan tai niitä toteuttamaan, minun sanotaan olevan huonoitsetuntoinen, alistunut, masentunut, pelokas yms, eli minua melkeinpä syytetään vääränlaiseksi naiseksi. Toisinsanoen minustakin yritetään väkisin tehdä "vahva nainen", melkeinpä päällepäsmäri, pirttihirmu. Säälitään jos en halua olla "tosi nainen". Antaisivat minun olla sellainen kuin olen!

En sano että oma tapani ajatella olisi ainoa oikea, haluan vain huomauttaa kaikille niille, jotka kuvittelevat kaikkien naisten olevan yltiöfeministejä, että meitä nykyfeminismiä vastustaviakin naisia on, naisia jotka kunnioittavat miehiä mutta myös toisia naisia, korottamatta kumpaakaan toisen yläpuolelle, mutta pitämällä kiinni hyväksi havaituista rooleista perhe-elämässä ja yhteiskunnassa. Ja kun sanon vastustavani feminismiä, en sano vastustavani tasa-arvoa, mitä aatteella alunperin on ajettu, vaan sitä, että naisen tulisi ns. vallata miehen paikka yhteiskunnan eri osa-alueilla, vaikka väkisin ja keinoja kaihtamatta.

Usein saan kuraa päälleni todettuani että minusta mies on perheen pää. En halua itse olla perheen pää, enkä halua taistella roolista mieheni kanssa, koska silloin avioliitto muuttuisi vain valtataisteluksi ja olen onnellinen omasta osastani. Toki mieheni antaa minun päättää asioista ja hoitaa oman osuuteni siihen puuttumatta, tarkoitankin lähinnä sitä, että koska en joudu vastaamaan miehen roolista, olen onnellisempi ja toimivampi omassa roolissani. Monet pitävät tätä vanhanaikaisena ja kapinoivat sitä vastaan koska eivät tiedä, että juuri toimivat roolit perheessä, ts toimiva vastuunjako ja vapaus olla nainen tai mies, eikä väkisin ns sukupuoleton, tuo turvallisuutta ja onnea liittoon. Ja ei, minun mieheni ei alista minua millään tavalla! Hän kunnioittaa minua ja minä häntä ja me rakastamme toisimme.

Kun miehet arvostavat naisia naisina ja naiset miehiä miehinä, tahtomatta väkisin muuttaa toisiaan ja etsimättä vikoja, hommat skulaavat paremmin.

Anteeksi epäselvä teksti. Toivottavasti joku ymmärtää pointistani edes hilkun.

• Nolonainen kirjoitti:

Aika kärjistetyltä kuulostaa, mutta hyvä niin. Oikeastaan.
        Olen itse huomannut että naisena päälleni laitetaan usein sellaisia taakkoja ts velvollisuuksia ja odotuksia mitkä kuuluisivat miehelle ja naiseuteni on mukamas joku lähes yliluonnollinen ominaisuus, minkä varjolla saan vapaasti toteuttaa itseäni jopa itsekkyyteen ja muiden vahingoittamiseen saakka. Jos totean, etten mielestäni ole oikea henkilö näistä asioista vastaamaan tai niitä toteuttamaan, minun sanotaan olevan huonoitsetuntoinen, alistunut, masentunut, pelokas yms, eli minua melkeinpä syytetään vääränlaiseksi naiseksi. Toisinsanoen minustakin yritetään väkisin tehdä "vahva nainen", melkeinpä päällepäsmäri, pirttihirmu. Säälitään jos en halua olla "tosi nainen". Antaisivat minun olla sellainen kuin olen!

En sano että oma tapani ajatella olisi ainoa oikea, haluan vain huomauttaa kaikille niille, jotka kuvittelevat kaikkien naisten olevan yltiöfeministejä, että meitä nykyfeminismiä vastustaviakin naisia on, naisia jotka kunnioittavat miehiä mutta myös toisia naisia, korottamatta kumpaakaan toisen yläpuolelle, mutta pitämällä kiinni hyväksi havaituista rooleista perhe-elämässä ja yhteiskunnassa. Ja kun sanon vastustavani feminismiä, en sano vastustavani tasa-arvoa, mitä aatteella alunperin on ajettu, vaan sitä, että naisen tulisi ns. vallata miehen paikka yhteiskunnan eri osa-alueilla, vaikka väkisin ja keinoja kaihtamatta.

Usein saan kuraa päälleni todettuani että minusta mies on perheen pää. En halua itse olla perheen pää, enkä halua taistella roolista mieheni kanssa, koska silloin avioliitto muuttuisi vain valtataisteluksi ja olen onnellinen omasta osastani. Toki mieheni antaa minun päättää asioista ja hoitaa oman osuuteni siihen puuttumatta, tarkoitankin lähinnä sitä, että koska en joudu vastaamaan miehen roolista, olen onnellisempi ja toimivampi omassa roolissani. Monet pitävät tätä vanhanaikaisena ja kapinoivat sitä vastaan koska eivät tiedä, että juuri toimivat roolit perheessä, ts toimiva vastuunjako ja vapaus olla nainen tai mies, eikä väkisin ns sukupuoleton, tuo turvallisuutta ja onnea liittoon. Ja ei, minun mieheni ei alista minua millään tavalla! Hän kunnioittaa minua ja minä häntä ja me rakastamme toisimme.

Kun miehet arvostavat naisia naisina ja naiset miehiä miehinä, tahtomatta väkisin muuttaa toisiaan ja etsimättä vikoja, hommat skulaavat paremmin.

Anteeksi epäselvä teksti. Toivottavasti joku ymmärtää pointistani edes hilkun.

" Antaisivat minun olla sellainen kuin olen!"

Siitähän on jururi kyse?

Kyllä mieluummin haluan että minua arvostetaan minuna ja persoonana.

• MistäOnKyse

Kuka on Timothy Matthews entä mikä on hänen taustansa?

• MistäOnKyse

Kertokaa mieluummin millaista on kun elämä on niin tylsää, että täytyy elää mielikuvitusmaailmassa.

• natsukalle

Niin, sanoppa miltä tuntuu kun kuvittelet esi-isäsi olleen apina.

• polepot
        natsukalle kirjoitti:

Tai oikeastaan näiltä typeryksiltä pitäisi kysyä miltä tuntuu ajatella, että esi-isäsi on jokin limanuljaska jossain kuralätäkössä?

• KertokaaAtet
        polepot kirjoitti:

Tai oikeastaan näiltä typeryksiltä pitäisi kysyä miltä tuntuu ajatella, että esi-isäsi on jokin limanuljaska jossain kuralätäkössä?

Kumpaan teoriaan nuo atet uskovat vai onko niissä kahta koulukuntaa?

• natsukalle kirjoitti:

Apina teki itselleen riippumaton kankaasta, osaa kuoria banaanin ja käynnistää auton, polttelee tupakkia, käyttää rättiä ja huuhtelee sen, halaa, rakastelee ilman erityistä kiima-aikaa, tykkää koirista ja kissoista.

En näe juurinkaan eroavani siitä miten apina touhuaa.

• Epäileväinen
        torre12 kirjoitti:

Apina teki itselleen riippumaton kankaasta, osaa kuoria banaanin ja käynnistää auton, polttelee tupakkia, käyttää rättiä ja huuhtelee sen, halaa, rakastelee ilman erityistä kiima-aikaa, tykkää koirista ja kissoista.

En näe juurinkaan eroavani siitä miten apina touhuaa.

No eroatko mielestäsi mitenkään muinaisesta limanuljaskasta? Evoluutikot kun väittää, että se on ihmisten esi-isä? Kristityt olemme taasen toisessa ääripäässä. Uskomme, että Luoja Jumala on se alku isämme.

• MistäOnKyse
        natsukalle kirjoitti:

On se parempaa kuin olla itse apina. :)

• MistäOnKyse
        polepot kirjoitti:

Se on oikein mukava ajatus siihen nähden, että itse olisi jäänyt limanuljaskan asteelle kuralätäkköön kellimään. :)

• Kansanvalistus
        Epäileväinen kirjoitti:

No eroatko mielestäsi mitenkään muinaisesta limanuljaskasta? Evoluutikot kun väittää, että se on ihmisten esi-isä? Kristityt olemme taasen toisessa ääripäässä. Uskomme, että Luoja Jumala on se alku isämme.

Teille "kristityille" on niin helppoa uskotella kaikkea sellaista mikä sattuu miellyttämään. :)

"Lauerman mukaan suuri osa tavallisista pulliaisista uskoo, että juuri hän on aivan erityinen ihminen, muita etevämpi ja älykkäämpi. Siksi hän ansaitsee oikeutetusti jotain parempaa."

http://www.talouselama.fi/uutiset/huijaus-on-tuomittu-onnistumaan-3349238

• mitenontämä
        Kansanvalistus kirjoitti:

Teille "kristityille" on niin helppoa uskotella kaikkea sellaista mikä sattuu miellyttämään. :)

"Lauerman mukaan suuri osa tavallisista pulliaisista uskoo, että juuri hän on aivan erityinen ihminen, muita etevämpi ja älykkäämpi. Siksi hän ansaitsee oikeutetusti jotain parempaa."

http://www.talouselama.fi/uutiset/huijaus-on-tuomittu-onnistumaan-3349238

No uskotko sinä että olet limanuljaskan jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa?

• Epäileväinen kirjoitti:

Mistä minä kaikkea tiedän tai oletan. Yleensä vain näen jotain ja teen siitä johtopäätökseni. Jostainhan kaikki on silti alkunsa saanut, ei välttämättä meille mieluisassa muodossa.

Raamatun mukaan Jumala loi ihmisen maan tomusta.

• Kansanvalistus
        mitenontämä kirjoitti:

No uskotko sinä että olet limanuljaskan jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa?

Evoluutio on totta, ei siihen tarvitse uskoa. Ja eikö olekin suuri ihme miten sellainen asia voi ylipäänsä olla olemassa? Jopa niin ihmeellistä, ettei sinun mielikuvituksesi yllä moista käsittämäänkään.

• Kansanvalistus
        Epäileväinen kirjoitti:

"Kristityt olemme taasen toisessa ääripäässä. Uskomme, että Luoja Jumala on se alku isämme."

Tarkoittaako tämä samaa kuin kristitty = Jumala?

• Kohta1

Kohta 1 on jo toteutunut! Eikä kukaan osaa silti määritellä mitä on rasismi. Kyseessä on vain poliittinen ase.

• Suomessa on yhdenvertaisuus laki, joka kertoo, että tätä lakia eivät noudata rasistit.

3 luku
        Syrjinnän ja vastatoimien kiellot
        8 §
        Syrjinnän kielto
        ”Ketään ei saa syrjiä iän, alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, poliittisen toiminnan, ammattiyhdistystoiminnan, perhesuhteiden, terveydentilan, vammaisuuden, seksuaalisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Syrjintä on kielletty riippumatta siitä, perustuuko se henkilöä itseään vai jotakuta toista koskevaan tosiseikkaan tai oletukseen.”
        ”Välittömän ja välillisen syrjinnän lisäksi tässä laissa tarkoitettua syrjintää on häirintä, kohtuullisten mukautusten epääminen sekä ohje tai käsky syrjiä.”
        http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2014/20141325

4 artikla
        ”Sopimusvaltiot tuomitsevat kaiken propagandan ja kaikki järjestöt, joiden perustana ovat aatteet tai opit jonkin rodun tahi samaa ihonväriä tai etnistä alkuperää olevan henkilöryhmän paremmuudesta tai jotka pyrkivät perustelemaan tai edistämään rotuvihaa ja syrjintää missä muodossa tahansa, sekä sitoutuvat ryhtymään välittömiin positiivisiin toimiin poistaakseen kaiken sellaisen syrjinnän ja siihen yllyttämisen.”

”Rikosta pidetään rasistisena silloin, kun teko kohdistuu ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän mukaan määräytyvään ryhmään tai sen jäseneen. Jonkin kansanryhmän rasistinen uhkaaminen, solvaaminen tai panettelu julkisesti on jo tähän asti ollut Suomessa rangaistavaa. Rikoksen rasistinen vaikutin voidaan ottaa huomioon rangaistusta koventavana perusteena.”
        http://www.oikeusministerio.fi/fi/index/ajankohtaista/tiedotteet/2011/05/rasismi-javiharikoksiakoskevatuudetsaannoksetvoimaankesakuunalusta.html

Rasismi on siis aate tai toiminta. Siinä ihmisten rodun, etnisen taustan tai biologisten eroavaisuuksien tai näihin liittyvien fyysisten tai henkisten ominaisuuksien erilaisuudella perustellaan ihmisten eriarvoista kohtelua eli syrjintää.

• tästäkyse
        mummomuori kirjoitti:

Suomessa on yhdenvertaisuus laki, joka kertoo, että tätä lakia eivät noudata rasistit.

3 luku
        Syrjinnän ja vastatoimien kiellot
        8 §
        Syrjinnän kielto
        ”Ketään ei saa syrjiä iän, alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, poliittisen toiminnan, ammattiyhdistystoiminnan, perhesuhteiden, terveydentilan, vammaisuuden, seksuaalisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Syrjintä on kielletty riippumatta siitä, perustuuko se henkilöä itseään vai jotakuta toista koskevaan tosiseikkaan tai oletukseen.”
        ”Välittömän ja välillisen syrjinnän lisäksi tässä laissa tarkoitettua syrjintää on häirintä, kohtuullisten mukautusten epääminen sekä ohje tai käsky syrjiä.”
        http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2014/20141325

4 artikla
        ”Sopimusvaltiot tuomitsevat kaiken propagandan ja kaikki järjestöt, joiden perustana ovat aatteet tai opit jonkin rodun tahi samaa ihonväriä tai etnistä alkuperää olevan henkilöryhmän paremmuudesta tai jotka pyrkivät perustelemaan tai edistämään rotuvihaa ja syrjintää missä muodossa tahansa, sekä sitoutuvat ryhtymään välittömiin positiivisiin toimiin poistaakseen kaiken sellaisen syrjinnän ja siihen yllyttämisen.”

”Rikosta pidetään rasistisena silloin, kun teko kohdistuu ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän mukaan määräytyvään ryhmään tai sen jäseneen. Jonkin kansanryhmän rasistinen uhkaaminen, solvaaminen tai panettelu julkisesti on jo tähän asti ollut Suomessa rangaistavaa. Rikoksen rasistinen vaikutin voidaan ottaa huomioon rangaistusta koventavana perusteena.”
        http://www.oikeusministerio.fi/fi/index/ajankohtaista/tiedotteet/2011/05/rasismi-javiharikoksiakoskevatuudetsaannoksetvoimaankesakuunalusta.html

Rasismi on siis aate tai toiminta. Siinä ihmisten rodun, etnisen taustan tai biologisten eroavaisuuksien tai näihin liittyvien fyysisten tai henkisten ominaisuuksien erilaisuudella perustellaan ihmisten eriarvoista kohtelua eli syrjintää.

Mutta mikä on sitä rasismia mitä sinäkin ja muut kulttuurimaksistit käytätte lyömäaseena? Tästä on nyt kyse, jokainen tietää mitä rasismi rikoslaissa ja YKn julistuksissa tarkoittaa.

• tästäkyse kirjoitti:

Mutta mikä on sitä rasismia mitä sinäkin ja muut kulttuurimaksistit käytätte lyömäaseena? Tästä on nyt kyse, jokainen tietää mitä rasismi rikoslaissa ja YKn julistuksissa tarkoittaa.

En ole kulttuurimarxisti koska sellaisia ei olekaan.

Jos tuo on niin vaikeaa ymmärtää, laitetaan se pienempiin osiin-

Et voi kohdella ketään huonommin siksi, että
        hänellä on toinen ihonväri, hän on toista sukupuolta kuin sinä. Tai hän on toista syntyperää kuin sinä itse, tai hän on kansallisuudeltaan tai etnisyydeltään toisenlainen kuin sinä.
        Et saa estää keneltäkään osallisuutta yhteiskuntaan estämällä hänen ihmisoikeuksien tai perusvapauden toteumista. Etkä myöskään voi noista syistä estää häntä nauttimasta noita perusvapauksia tai rajoittaa – et poliittisilla perusteilla, et taloudellisilla, sosiaalisilla, tai sivistyksellisillä keinoilla.

Rasismin aatteeseen kuuluu olennaisena ajattelu, missä eri ihmisryhmien ajatellaan olevan olennaisesti alemmalla tasolla esim. älykkyyden, moraalin jne., suhteen. Nämä perustuvat uskomuksiin ja vahvoihin ennakkoluuloihin, eivätkä perustu tietoon.
        Jos näiden syiden vuoksi syrjii, eli rikkoo lain määrittelemää yhdenvertaisuutta, on rasisti.

• äläryvetäahviota
        mummomuori kirjoitti:

En ole kulttuurimarxisti koska sellaisia ei olekaan.

Jos tuo on niin vaikeaa ymmärtää, laitetaan se pienempiin osiin-

Et voi kohdella ketään huonommin siksi, että
        hänellä on toinen ihonväri, hän on toista sukupuolta kuin sinä. Tai hän on toista syntyperää kuin sinä itse, tai hän on kansallisuudeltaan tai etnisyydeltään toisenlainen kuin sinä.
        Et saa estää keneltäkään osallisuutta yhteiskuntaan estämällä hänen ihmisoikeuksien tai perusvapauden toteumista. Etkä myöskään voi noista syistä estää häntä nauttimasta noita perusvapauksia tai rajoittaa – et poliittisilla perusteilla, et taloudellisilla, sosiaalisilla, tai sivistyksellisillä keinoilla.

Rasismin aatteeseen kuuluu olennaisena ajattelu, missä eri ihmisryhmien ajatellaan olevan olennaisesti alemmalla tasolla esim. älykkyyden, moraalin jne., suhteen. Nämä perustuvat uskomuksiin ja vahvoihin ennakkoluuloihin, eivätkä perustu tietoon.
        Jos näiden syiden vuoksi syrjii, eli rikkoo lain määrittelemää yhdenvertaisuutta, on rasisti.

"En ole kulttuurimarxisti koska sellaisia ei olekaan. "

No ainakin yksi yhteen kulttuurimarksistien tavoitteita ajat. Vai väitätkö ettei kukaan aja alustuksessa olevia tavoitteita?

"Rasismin aatteeseen kuuluu olennaisena ajattelu, missä eri ihmisryhmien ajatellaan olevan olennaisesti alemmalla tasolla esim. älykkyyden, moraalin jne., suhteen."

Ja tällaista rasismia kohdistetaan uskoviin myös tällä foorumillla joka päivä.

• äläryvetäahviota kirjoitti:

"En ole kulttuurimarxisti koska sellaisia ei olekaan. "

No ainakin yksi yhteen kulttuurimarksistien tavoitteita ajat. Vai väitätkö ettei kukaan aja alustuksessa olevia tavoitteita?

"Rasismin aatteeseen kuuluu olennaisena ajattelu, missä eri ihmisryhmien ajatellaan olevan olennaisesti alemmalla tasolla esim. älykkyyden, moraalin jne., suhteen."

Ja tällaista rasismia kohdistetaan uskoviin myös tällä foorumillla joka päivä.

En voi ajaa mitään sellaista, mitä ei ole olemassa.

Niin, tuollaiset kirjoituikset ovat ikäviä, eivätkä pidä paikkaansa.

• TurhaKiistää
        mummomuori kirjoitti:

En voi ajaa mitään sellaista, mitä ei ole olemassa.

Niin, tuollaiset kirjoituikset ovat ikäviä, eivätkä pidä paikkaansa.

Niin sanottu poliittinen korrektius on kulttuurimarxismia ja olet itsekin ilmiönä kommentoinut.

• Simelius1
      • Simelius1

Jos hän teki tahallaan tämän, siinä nähtiin terroristi-iskun yritys. Sitten tälle annetaan mitali. Ei meinaa jaksaa enää tehdä mitään tämän maan hyväksi. Marski luultavasti kääntyilee haudassaan.

• Simelius1
        Simelius1 kirjoitti:

Jos hän teki tahallaan tämän, siinä nähtiin terroristi-iskun yritys. Sitten tälle annetaan mitali. Ei meinaa jaksaa enää tehdä mitään tämän maan hyväksi. Marski luultavasti kääntyilee haudassaan.

Tämä maa todella imee mehut pois tavallisesta suomalaisesta. Mutta se kai on eliitin tarkoituskin.

• Simelius1
        Simelius1 kirjoitti:

Suojatie-rike kuuluu erittäin vakaviin rikkeisiin liikenteessä.

• Simelius1 kirjoitti:

Suojatie-rike kuuluu erittäin vakaviin rikkeisiin liikenteessä.

Suojatie-rike ei ole todellakaan terroristi-iskun yritys. Miten sekaisin oikein olet?

• Simelius1
        Ei.luotu kirjoitti:

Suojatie-rike ei ole todellakaan terroristi-iskun yritys. Miten sekaisin oikein olet?

Mutta jos hän todella yritti tappaa heidät? Sen tietää vain tämä muslimi ja kenties nämä todistajat. Jokatapauksessa mitali pitäisi ottaa pois jos ehditty antaa. Miksi vääryyttä puolustat?

• Simelius1
        Simelius1 kirjoitti:

Mutta jos hän todella yritti tappaa heidät? Sen tietää vain tämä muslimi ja kenties nämä todistajat. Jokatapauksessa mitali pitäisi ottaa pois jos ehditty antaa. Miksi vääryyttä puolustat?

Tarkoitan sitä että vähintään suojatierikoksen hän teki. Oliko kyseessä terroriteon yritys, sitä epäillään.

• Simelius1

Jos tekijänä olisi ollut suomalainen, ja toisena osapuolina matut, tämä suomalainen olisi jo nahkurin orsilla. Siitä toitottaisi kaikki lehdet. Tulisi kauheat miekkarit ja suruliputus että kuinka kauhea olikaan tämä suomalainen, maailman pahin ihminen. Nyt ne valhemediat tuskin edes ovat kuulleetkaan tästä törkeästä teosta. Näin epäoikeudenmukainen on rakas Suomemme maa.

• Simelius1

Sanokaa nyt että mikä siinä on että matuja pitää suosia ja pitää kuin kukkaa kämmenellä suomalaisten kustannuksella? Matuja jotka ovat perusteettomiakin vielä. Sen vielä ymmärtäisi jollain tasolla jos kaikkia kohdeltaisiin täsmälleen samalla lailla. Niin ei tapahdu vaikka mitä sanotte. Suomalaiset saavat repiä niska limassa että herrakansa voi hyvin. Suomalaisia nöyryytetään hallituksen ja median toimesta törkeästi mutta vielä tullee aika jolloin kansan pinna katkeaa.

• Simelius1

• Simelius1
        Simelius1 kirjoitti:

Miten saadaan muutos aikaan kysytään videossa. Siinä täyttä asiaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=hk0TIH2Ua3s

On tämä hirveää kuinka maamme kansallisomaisuutta myydään tai lahjoitetaan. Jos meidän päättäjät ei vie voimia pieneltä ihmiseltä, niin ei sitten mikään. Kuunnelkaa kuinka mieletöntä touhua. Suomi olisi valtavan rikas maa jos ei poliitikkomme tuhoaisi sitä käsittämättömällä vimmalla.
        https://www.youtube.com/watch?v=B67SxCHLdfM

• Simelius1 kirjoitti:

Vaikka olisikin yrittänyt tappaa heidät niin se ei olisi ollut terroristi isku. Kuinka sekaisin olet?

• Simelius1
        Ei.luotu kirjoitti:

Vaikka olisikin yrittänyt tappaa heidät niin se ei olisi ollut terroristi isku. Kuinka sekaisin olet?

Miten tämä periaatteessa eroaisi Nizzan iskusta?

• Ai.oletko.vahinko.isänm
        Ei.luotu kirjoitti:

Yrittäisit nähdä tai edes katsoa eteenpäin. Kohta marginaaliryhmät vie kaikki yhteiskunnan varat.

• rahatloppujo
        Ai.oletko.vahinko.isänm kirjoitti:

Yrittäisit nähdä tai edes katsoa eteenpäin. Kohta marginaaliryhmät vie kaikki yhteiskunnan varat.

Suomella ei pitäisi olla varaa marginaaliryhmien paapomiseen.

• rahatloppujo kirjoitti:

Suomella ei pitäisi olla varaa marginaaliryhmien paapomiseen.

Miten esimerkiksi tämä marginaaliryhmä joka vihaa homoja vie yhteyskunnan varoja?

• Kansanvalistus

Hei te kaikki, jotka kuvittelette sukupuolten tasa-arvon olevan joku uusi juttu. Tuleeko mieleen, että jo aikojen alusta saakka esim. ylempisäätyinen nainen on ollut alempisäätyistä miestä paremmassa asemassa? Puhumattakaan maaseudusta, jossa ei ole ollut edes varaa alkaa miettimään miesten ja naisten töitä.

Argumenttinne perustuvat jonkun takapajuisen paimentolaisheimon kulttuuriin, jolla ei ole paljoakaan tekemistä esim. Pohjolan kanssa, jossa vallitsevat jo sään puolesta ihan eri olosuhteet.

Lisäksi näiden ns. uuskonservatiivien arvot ovat peräisin lähinnä viktoriaaniselta aikakaudelta ja oli sitä elämää ennen sitäkin.

Yleisesti ottaen sivistyneet ja korkeassa asemassa olevat ihmiset on kautta aikojen tunnistettu siitä, että ihminen sinänsä merkkaa heille enemmän kuin pelkkä sukupuoli.

• Jokainen sukupolvi luulee olevansa ensimmäinen joka on keksinyt seksuaalisuuden riemut. Pitävät vanhempiaan viktoriaanisina puritaaneina vaikka on aivan selvää että he ovat nauttineet seksistä tehdessään tätä uutta sukupolvea.

• jössesss

Olet sinä kuvatus! Mitä jalkojesi välistä löytyy?

• uskonhörhön.kiinnostus
        jössesss kirjoitti:

Olet sinä kuvatus! Mitä jalkojesi välistä löytyy?

Hörhöä kiinnostaa vain jalkoväli.

• pimppi.vai.pippeli
        uskonhörhön.kiinnostus kirjoitti:

Hörhöä kiinnostaa vain jalkoväli.

Eikö sinua kiinnosta mitä tuon otuksen jalkovälissä on?

• Ateisti68
        pimppi.vai.pippeli kirjoitti:

Eikö sinua kiinnosta mitä tuon otuksen jalkovälissä on?

Mitä sinä sillä tiedolla teet?

• natsukalle
        Ateisti68 kirjoitti:

Mitä sinä sillä tiedolla teet?

En mitään sillä tosiaankaan tee mutta olisi hauska tietää.
        Oletko sinä jo postanut persettä Matti-tädiltä?

• Ne jotka puhuvat uusmarxilaisuudesta tai kulttuurimarxilaisuudesta, eivät usein itse tiedä mistä puhuvat. Ajatukset on kopioitu jostain suoraan ottamatta selvää mistä tarkasti ottaen puhutaan. Kaikesta siitä hyvästä mitä on tehty, käänteisesti tehdään jotain kielteistä. Aivan kuin Jeesuksen kaikki opit käännetään päälaelleen, tekevät myös nämä piirit puhuessaan kulttuurimarxilaisuudesta.

Tiedätkö muuten itsekään mistä on lähtöisin tämä uustermi? Se on uusoikeiston tekemä teoria siitä, miten juutalaiset tuhoavat maailmaan ja ovat tehneet tällaisen salaliiton muita kohtaan. Nämä piirit arvostavat kovasti mm. Ahviota, mutta eivät uskonnollisuutta. Joten hämäys juutalaisten vaihtamisesta ja epämääräiseen kultujurrimarxilaisuuteen ja homoseksuaaleihin on vain näennäinen kauneusleikkaus

• häpeä.kommari

Sinä et tiedä joten älä syytä muita tietämättömäksi?
        Eikös mummon pitäisi istua nyt kirkossa eikä täällä politiikkansa suoltamassa?

• olet.kuvottava

Kirjoittelet näitä ilmeisesti valmiiksi koska kaksi suht pitkää kirjoitusta minuutissa

Sinulla taitaa olla oikein arkisto mistä näitä kopioit?

• Jatketaantätä

Kulttuurimarksismien kohta 2 on myös toteutumassa.

Maailma on nyt tällä hetkellä suorastaan kuohunnan tilassa ja tämän ovat tunnustaneet jopa liberaalin median toimittajat ja kolumnistit. Länsimainen tuho onnistuu paremmin, kun saadaan yhteiskunnat sekaisin ja Suomessa YLE näyttää tästä mallia miten saadaan kansakunta sekaisin. Myös Imatran järjetön ampumistapaus sekoittaa nyt ihmisten päitä koko Suomessa. Valtamedia ei suostunut kertomaan epäilystä mitään, mutta MV-lehti uskalsi puhua totta. Ampuja on todennäköisesti suomalaissyntyinen, mutta vielä ei kerrota onko muslimi tai lähi-idän sota-alueelta palannut taistelija, jolloin kyseessä voi olla terroriteko?

• Kohta3

Kohta 3 on myös toteutunut. Seksiä opetetaan jo lapsille ja kouluissa ei enää saa puhua tytöistä ja pojista. Kulttuurimarksismi kyllä nyt jyllää kunnes ihmiset herää.

• odotanHerraa

Melkoiseen kaaokseen maailma saadaan ennen sitä.
        Luulenpa, tää Jeesuken paluu on ainoa joka enää pystyy maailman pelastamaan.

• Heh. Kyllä seksiä opetettiin jo silloin kun olin nuori: 197-luvulla.

Ja viranomaiset ovat jo sanoneet, että koulussa saa edelleen puhua tytöistä ja pojista. Toivon totuutta eikä omia luuloja.

• vajakille_
        torre12 kirjoitti:

Heh. Kyllä seksiä opetettiin jo silloin kun olin nuori: 197-luvulla.

Ja viranomaiset ovat jo sanoneet, että koulussa saa edelleen puhua tytöistä ja pojista. Toivon totuutta eikä omia luuloja.

Olen aina sanonut, että olet vanha mutta että lähes 2000v sitä en tiennyt!

• vajakille_ kirjoitti:

Olen aina sanonut, että olet vanha mutta että lähes 2000v sitä en tiennyt!

Luulin sinun tietävän syntyneeni vuonna 1057.

• olet.todellakin.vajakki
        torre12 kirjoitti:

Luulin sinun tietävän syntyneeni vuonna 1057.

Ai jaa, että tuhannella vuodella vain erehdyin. Selvä!

Katsokaa facesta Jouko Erkkilä

• odotanHerraa kirjoitti:

Melkoiseen kaaokseen maailma saadaan ennen sitä.
        Luulenpa, tää Jeesuken paluu on ainoa joka enää pystyy maailman pelastamaan.

>Luulenpa, tää Jeesuken paluu on ainoa joka enää pystyy maailman pelastamaan.

Sittenhän tilanne on toivoton, sillä ei se palaa ikinä.

No, onneksi tilanne ei ole toivoton lähimainkaan. Ihmisen henki on nyt paremmassa turvassa kuin koskaan ennen, mikä tosiasia ei taida oikein miellyttää Lopunaikojen rukoilijoita.

• olenko.väärässä

1. Luotu käsite: rasistiset rikokset
      2. Jatkuva muutoksentila aiheuttamaan sekaannusta
      3. Opetusta seksistä ja homoseksuaalisuudesta lapsille
      4. Koulujen ja opettajien arvovallan heikentäminen
      5. Valtava maahanmuutto tuhoamaan identiteetti
      6. Ylettömän juomisen edistäminen
      7. Kirkkojen tyhjentäminen
      8. Epäluotettava oikeusjärjestelmä ja ennakkoluulot rikoksen uhreja kohtaan
      9. Riippuvuus valtiosta tai valtion avustuksista
      10. Tiedotusvälineiden ohjaus ja vaimentaminen
      11. Kannustetaan perheiden hajoamista"

Eikös vihervassut ole kaikki nuo jo toteuttaneet?

• väärässä.olet

Porvarihallitushan täällä on, jopa ylivoimainen enemmistö eduskunnassa.

• itse.olet.väärässä
        väärässä.olet kirjoitti:

Porvarihallitushan täällä on, jopa ylivoimainen enemmistö eduskunnassa.

Vassut ovat näiden takana jo useammalla vaalikaudella!

• antivassu
        itse.olet.väärässä kirjoitti:

Vassut ovat näiden takana jo useammalla vaalikaudella!

60- luvulta lähti vassujen moraalittomuus vallankumous!

• antivassu kirjoitti:

60- luvulta lähti vassujen moraalittomuus vallankumous!

"Joku" taitaa nyt vihata hyvinvointivaltiota, jota alettiin tosissaan rakentaa juuri 60-luvulla.

No Ahviohan sitä vihaa ja pikku perskärpäset perässä...

• Uusliberalismin ideologisena oppi-isänä pidetään poliittinsta filosofia Friedrich Hayek:iä. Hänen oppejaan on alettu toteuttaa myös suomessa, joskin aiemmin sitä toteuttivat mm. Margaret Thatcher ja Bill Clinton.

Perusajatukset ovat nämä:
      ”Hayekille ihmissuhteiden perimmäinen olemus oli kilpailu. Voittajien ja häviäjien luonnollinen hierarkia löytyy, kunhan markkinat saavat vapaasti temmeltää ja osoittaa tehokkuutensa.”
      ”Verot, kaikkinainen sääntely, ammatillinen järjestäytyminen ja valtiontuet, kaikki ne ovat tehokkuuden tiellä. Pidäkkeettömästi toimiva yrittäjä luo vaurautta, joka valuu sittemmin yhteiskunnan alakerroksiin asti.”

Sitten ne kaikkein rikkaammat saavat ”kokeilla uusia elämäntyylejä ja viitoittaa tietä muulle yhteiskunnalle. Edistys vaati, että vapaa mies sai hankkia rahaa niin paljon kuin halusi ja kuluttaa sen miten halusi.”
      ”…voi nimittäin omistautua vaikuttamaan, muuttamaan toisten ajattelutapoja, mielipiteitä, makua ja uskomuksia. Kerskakuluttajanakin hän on yhteiskunnan edellävijä.”

Ja näinhän he ovat tehneetkin.

”Rikkaiden massiiviset veronalennukset, ammattiliittojen murskaaminen, julkisen asuntotuotannon alasajo, kaikkinaisen sääntelyn purku, yksityistäminen, julkisten palvelujen leikkaukset ja kilpailuttaminen, kaikki ne olivat peräisin Hayekilta ja hänen opetuslapsiltaan.”

”…uusliberaaliksi reformoitu kapitalismi on syrjäyttämässä demokraattisen hyvinvointivaltiokapitalismin perusteellisesti…”
      ”Demokraattinen kapitalismi rikkaissa maissa on nyt kolminkertaisessa kriisissä: reaalitalouden kriisissä, finanssimaailman kriisissä ja julkisen talouden kriisissä.”
      http://www.ita-savo.fi/mielipide/blogit/paaoman-kapina-tuotti-trumpismin-356875

Nyt käydään vielä epätoivoista kapinaa tämän kriisin edessä yrittämällä siirtää vastuu johonkin kasvottomaan salaliittoteoriaanpäin. Sillä yhä on henkilöitä, jotka uskovat ettei vielä ole saavutettu kyllin ”vapaata” talousjärjestelmää ja siksi se ei nyt toimi. Todellisuudessa sellainen ei tule koskaan toimimaan ja nyt olisi todella aika kehittää demokraattista kapitalismia!

• kuvotukselle

Ime munaas rentukkapuska!

• pliiiisi

Ei mummo enää noita postauksia - pliiiiiiiiiiiiiiis

• kommarit.tekee.noin
        pliiiisi kirjoitti:

Kun ei muuhun pysty niin ei pysty!

• yritä.edes.joskus
        pliiiisi kirjoitti:

Terävää asiatekstiä mummomuori kirjoittaa. Milloin saamme sinulta vastaavaa? Nämä lyhyet peräkkäiset möläytyksesi ovat säälittäviä.

• pliiiiiiiis
        yritä.edes.joskus kirjoitti:

Terävää asiatekstiä mummomuori kirjoittaa. Milloin saamme sinulta vastaavaa? Nämä lyhyet peräkkäiset möläytyksesi ovat säälittäviä.

Toivoin että mummomuori ei enää muitten kirjoituksia tänne tuo. KIrjoittaisi joskus jotain omaansakin.

• kohtaneljä

Kohta 4 on myös jo toteutettu. Opettajat ovat jatkuvan henkisen ja välillä myös fyysisen väkivallan kohteina sekä oppilaitten että oppilaitten vanhempien taholta.

Sääliksi käy vaan lapsia ja nuoria, jotka eivät saa opetusta kunnolla, koska yksikin häirikkö luokassa tuhoaa opiskelun mahdollisuudet ja oppilaitten vanhemmat syö yhdessä vuodessa opettajien motivaation opettaa. Ja näin on tulossa kulttuurimarksisteille hyvää materiaa aivottomista ja mitään osaamattomista nuorista.

• antivassu

Valtion pitää vihervassujen mielstä hoitaa kaikki.
        Selkärangatonta porukkaa kuten sössö Niinistökin!

• vaskooli

Lapset ja nuoret tästä kärsii, kun eivät voi enää oppia mitään. Ja tämä on kulttuurimarksistien tarkoituskin. Yhteiskunta pitää saada sekaisin.

• hulla.todella
        vaskooli kirjoitti:

Lapset ja nuoret tästä kärsii, kun eivät voi enää oppia mitään. Ja tämä on kulttuurimarksistien tarkoituskin. Yhteiskunta pitää saada sekaisin.

Kummallista, että vaativat yksilölle vapauksia mutta kaikki pitää kuitenkin ängetä samaan tuuttiin valtion kasvatettaviksi, ei ymmärrä.

• älytöntä_
        hulla.todella kirjoitti:

Kummallista, että vaativat yksilölle vapauksia mutta kaikki pitää kuitenkin ängetä samaan tuuttiin valtion kasvatettaviksi, ei ymmärrä.

Aivan!

• VasemmistossaOnToivo
        antivassu kirjoitti:

Valtion pitää vihervassujen mielstä hoitaa kaikki.
        Selkärangatonta porukkaa kuten sössö Niinistökin!

"Valtion pitää vihervassujen mielstä hoitaa kaikki."

Juuri toisin. Kokoomuksen talousliberaalien mielestä yhteiskunnan pitäisi maksaa työntekijöiden palkat, kun taas vasemmisto on sitä mieltä, että yrittäjien pitäisi ainakin yrittää tulla omillaan toimeen. Eikä tuhlata kaikkia rahojaan statuskrääsään ja velkaantua persereikäänsä myöten.

• ihan.naurattaa_

Vassut tekevät ikuista vallankumoustaan!

• heh.heh.heh

Porvareita vituttaa kun ovat vallassa mutta ei vaan löydy älliä hoitaa edes yksinkertaisiakaan asioita päätökseen.

• kohtaviisi

Kohta 5 myös toteutumassa kovaa vauhtia. Maahanmuutto on totta ja ehkä kasvaa koko ajan. Suomalaisista pakko saada työttömiä lisää, että näin saadaan yhteiskunta sekaisin omalla tahollaan. Mitä enemmän suomalaiset nuoret syrjäytyy sitä parempi kulttuurimarksisteille.

• Muttakatsotaan

Kohta6: Toteutuminen on epäselvä, koska Viron tuonti on niin mahdotonta, että tuodaan todennäköisesti enemmän kuin ostetaan Alkosta, vaikka viralliset tilastot eivät tätä uskalla kertoa. Tilastoilla valehtelu on viranomaisille jo välttämätöntä, koska tosiasiat alkaa olla liian vaarallisia. Mutta koska Viro on nyt nostanut hintoja ja tämä vaarantaa suomalaisten ylettömän alkoholin juonnin, niin myös Suomessa on nyt ryhdytty toimenpiteisiin, että juoppous saadaan säilymään ainakin ennallaan ja turvataan suomalaisen yhteiskunnan sekasorto lähinnä perheissä. Tämä palvelee myös homoliittojen puoltajia, että saadaan jotenkin tuhottua Suomen lasten elämä ja heteroperheitten elämä.

• Olisi kyllä tosi mielenkiintoista nähdä kuinka Suomessa on ryhdytty juoppouden ennallaan säilyttämiseen ja miten tämä liittyy homoliittojen puoltajiin, että tuhotaan Suomen lasten ja heteroperheiden elämä.

Eikö jokainen tee elämästään sellaisen kuin parhaaksi näkee?

• EtSyljeLasiin
        torre12 kirjoitti:

Olisi kyllä tosi mielenkiintoista nähdä kuinka Suomessa on ryhdytty juoppouden ennallaan säilyttämiseen ja miten tämä liittyy homoliittojen puoltajiin, että tuhotaan Suomen lasten ja heteroperheiden elämä.

Eikö jokainen tee elämästään sellaisen kuin parhaaksi näkee?

Sinulle siis maistuu hapan, Torre.

• tursma

Torre on aina pahalla päällä ...

• Simelius1
    • toivossaeletään

Itse uskon, että sellainen aika, että aletaan taas puhua totta, koittaa aika pian.

• Kohta7

Kohta7: Kirkkojen tyhjentäminen on onnistunut kulttuurimarksisteilta hyvin. Myös kirkosta eroamisen tavoite kohta saavutetaan. Homous on osoittautunut tehokkaaksi aseeksi, että saadaan kirkon jäsenet piispoja ja pappeja myöten tuhoamaan toisiaan ja repimään toisiaan kappaleiksi. Tästä toistensa tuhoamistyöstä onkin tullut kirkon näkyvin osa. Kirkko näyttäytyy nykyään ihmisille tuhoamiskeskuksina. Ja yllättävän innokkaasti kirkon papit ja piispat ovat tämän tuhoamistyön omaksuneet osaksi toimintaansa. Tämä tulee hyvin esiin katsauksista ja puheista joissa he analysoivat toisiaan. Varsinkin uskovien kohtelu alkaa muistuttaa natsien suhtautumista juutalaisiin 1930-luvun jälkipuoliskolla.

• Ahaa, eli nyt siis viidesläiset, evankelikaaliset sun muut kirkkoa vastaan hyäkkävät ovat "kulttuurimarxisteja". Aina vain löytyy näemmä uusia tahoja.

• semeneenäin
        mummomuori kirjoitti:

Ahaa, eli nyt siis viidesläiset, evankelikaaliset sun muut kirkkoa vastaan hyäkkävät ovat "kulttuurimarxisteja". Aina vain löytyy näemmä uusia tahoja.

En usko, että nämä mainitsemasi piirit voi paljoakaan vaikuttaa kirkon dynamiikkaan, mutta homoseksuaalisuuden lanseeraaminen osaksi kirkon oppia aiheuttaa vakavaa ja toisiaan tuhoavaa kuohuntaa kirkossa. Ja kuten tiedämme, niin kulttuurimarksistit käyttää homoseksuaaleja taitavasti oman asiansa ajamiseen.

• semeneenäin kirjoitti:

En usko, että nämä mainitsemasi piirit voi paljoakaan vaikuttaa kirkon dynamiikkaan, mutta homoseksuaalisuuden lanseeraaminen osaksi kirkon oppia aiheuttaa vakavaa ja toisiaan tuhoavaa kuohuntaa kirkossa. Ja kuten tiedämme, niin kulttuurimarksistit käyttää homoseksuaaleja taitavasti oman asiansa ajamiseen.

Nuo piirithän pääasiassa hajoittavat kirkkoa ja jakelevat erolomakkeita koko ajan?

• näinnytten
        mummomuori kirjoitti:

Nuo piirithän pääasiassa hajoittavat kirkkoa ja jakelevat erolomakkeita koko ajan?

"Homopapit" kun ovat niin agressiivisia uskovia kohtaan nykyään. Kieltäytyvät noudattamasta kirkon tahtoa ensi vuonna. Kulttuurimarksistien tunkeutuminen kirkkoon vipuvartenaan homoseksuaalit aiheuttavat sanoin kuvaamatonta kärsimystä varsinkin vanhemmalle väelle, joille kirkko on ollut tärkeä tukipilari.

• sinä.yksi.heistä
        mummomuori kirjoitti:

Myllä ne on Mäkisen ja Askolan kaltaiset liberaalit jotka rikotte kirkon!

• näinnytten kirjoitti:

"Homopapit" kun ovat niin agressiivisia uskovia kohtaan nykyään. Kieltäytyvät noudattamasta kirkon tahtoa ensi vuonna. Kulttuurimarksistien tunkeutuminen kirkkoon vipuvartenaan homoseksuaalit aiheuttavat sanoin kuvaamatonta kärsimystä varsinkin vanhemmalle väelle, joille kirkko on ollut tärkeä tukipilari.

Kulttuurimarksistit jäi 80-luvulle, nyt heidät on korvaamassa populistiset liikkeet valheiden ja törkyilyjen voimalla. Luterilaisuus-palstallakin se on havaittavissa.

• kerääpahvi
        sage8 kirjoitti:

Kulttuurimarksistit jäi 80-luvulle, nyt heidät on korvaamassa populistiset liikkeet valheiden ja törkyilyjen voimalla. Luterilaisuus-palstallakin se on havaittavissa.

Populistiset liikkeet eivät tunge väkipakolla homoutta kirkkoon.

• sage8 kirjoitti:

Ei niitä ollut edes tuolloin.

• sage8.ei.kirj
        mummomuori kirjoitti:

Ei niitä ollut edes tuolloin.

No, sanan varsinaisessa merkityksessä ei, mutta kevytversiona taisi olla. Täällähän monet kirjoittavat ilmiöistä vaikkei ole edes kevytversioita että pääsevät vain lyömään maltillisesti ajattelevia.

• Kohta7

Kohta7: Oikeusjärjestelmä on kova pala kulttuurimarksisteille. Siinä suhteessa ovat nyt onnistuneet, että uhria aika usein rangaistaan jotenkin ja tekijä pääsee pälkähästä. Näin kätevästi romutetaan kansakunnan oikeustajua. Myös oikeuden politisoituminen viodaan katsoa kulttuurimarksistien aikaansaannokseksi. Tuomioitten yletön lievyys ihmisiä järkyttävissä tapauksissa on kätevä keino tuhota ihmisten oikeustajua, mikä on juuri kulttuurimarksistien tavoite. Lievät raiskaustuomiot on hyvä keino tuhota ihmisten oikeustajua.

• sage8.ei.kirj

Valehtelet.

• KohtaXX
        sage8.ei.kirj kirjoitti:

Valehtelet.

Asiallinen kommentointi on luvallista - jopa toivottavaa.

• Kohta8

Kohta8: Suuria massoja tosiaan impotoidaan avustuksilla eläjiksi ja näin heitä on helppo ohjailla jatkossa ja näin saadaan aikaiseksi lopunajan petoyhteiskunta, jossa vallitsee natsimainen kuri loputtomine sääntöinen ja rajoituksineen. Ihmiset robotisoidaan tekemään tiettyä liikettä ja liikkumisen rajat ovat tiukat. Ihmiset elää sitten omissa tiukoissa karsinoissaan tehden sallituja liikkeitä. Tämä prosessi on vielä täysin kesken, mutta yhä useampi suomalainen jo nyt saa joitain avustuksia ja kansalaispalkka tähän robotti-yhteiskuntaan on sitten jo merkittävä askel.

• niin.se.menee

Kulttuurimarxismin yksi tapa hallita ihmisiä on saada heidät riippuvaisikisi valtiosta.
        Kaikki omat turvaverkot kuten perhe tulee murentaa!

• napakymppinen
        niin.se.menee kirjoitti:

Kulttuurimarxismin yksi tapa hallita ihmisiä on saada heidät riippuvaisikisi valtiosta.
        Kaikki omat turvaverkot kuten perhe tulee murentaa!

Hyvin kiteytit!

• totisesti_
        napakymppinen kirjoitti:

Hyvin kiteytit!

Amen

• ”Petomainen yhteiskunta” syntyy siitä, kun ihmiset ovat eriarvoistuneet riittävästi. Kun suurin osa kansasta alkaa elää köyhyydessä ja näin tulee riippuvaiseksi sen rikkaan osan tahdosta. Raha antaa valtaa.

äärioikeisto sekä uusnatsit tarjoavat tähän ”suurta ja vahvaa johtajaa”, eli harvainvaltaa, joka ensin lupaa johtaa onnelaan, mutta valtaan päästyään alkaa riistää vieläkin pahemmin.

Kansalaispalkka on erittäin hyvä keino säilyttää yhteiskunta rauha. Siksi nuo ääritahot vastustavat sitä, sillä ne tarvitsevat levottomuuksia ja sekasortoa, jotta voisivat ottaa vallan itselleen.

• analyysiä
        mummomuori kirjoitti:

”Petomainen yhteiskunta” syntyy siitä, kun ihmiset ovat eriarvoistuneet riittävästi. Kun suurin osa kansasta alkaa elää köyhyydessä ja näin tulee riippuvaiseksi sen rikkaan osan tahdosta. Raha antaa valtaa.

äärioikeisto sekä uusnatsit tarjoavat tähän ”suurta ja vahvaa johtajaa”, eli harvainvaltaa, joka ensin lupaa johtaa onnelaan, mutta valtaan päästyään alkaa riistää vieläkin pahemmin.

Kansalaispalkka on erittäin hyvä keino säilyttää yhteiskunta rauha. Siksi nuo ääritahot vastustavat sitä, sillä ne tarvitsevat levottomuuksia ja sekasortoa, jotta voisivat ottaa vallan itselleen.

"”Petomainen yhteiskunta” syntyy siitä, kun ihmiset ovat eriarvoistuneet riittävästi."

Tuleva petoyhteiskunta syntyy kulttuurimarksistien tehdessä pohjatyön, että ihmiset robotisoidaan kaikkia samaan muottiin. Tämä tuleva "peto" eli ääridiktaattori, missä Rooman keisarit ja Stalin ovat vain pyhäkoulupoikia tarvitsee, kuten kaikki diktaattorit samaan muottiin puetun kansan taikka tässä tapauksessa kansakuntia. Ja tätä pohjatyötä kulttuurimarksistit nyt tulee monella eri rintamalla kuten alustuksesta voimme havaita. Ihmisten luontaiset tarpeet, vaistot ja pyrkimykset tulee tuhota ihan täysin ja heistä muokataan ensin "vaalikarjaa" kulttuurimarksistisen liberaalien ja Suomessa vihervasemmiston tarpeisiin ja sitten kansa alkaa olla valmista tähän petoyhteiskuntaan.

"äärioikeisto sekä uusnatsit tarjoavat tähän ”suurta ja vahvaa johtajaa”, eli harvainvaltaa, joka ensin lupaa johtaa onnelaan, mutta valtaan päästyään alkaa riistää vieläkin pahemmin."

Äärioikeisto tosiaan ajaa nyt tätä mutta kulttuurimarksistit, vaikka ovatkin nyt vastaliike, tulee tekemään sen suuremman pohjatyön. Jokainen tietää, että äärianarkistit ja äärioikeiston liikkeet ajaa periaatteessa samaa asiaa. On lopuksi ihan sama kummasta suunnasta tämä lopunajan "peto" sitten lopulta tulee.

• ihan.vaan.ystävyydellä
        analyysiä kirjoitti:

"”Petomainen yhteiskunta” syntyy siitä, kun ihmiset ovat eriarvoistuneet riittävästi."

Tuleva petoyhteiskunta syntyy kulttuurimarksistien tehdessä pohjatyön, että ihmiset robotisoidaan kaikkia samaan muottiin. Tämä tuleva "peto" eli ääridiktaattori, missä Rooman keisarit ja Stalin ovat vain pyhäkoulupoikia tarvitsee, kuten kaikki diktaattorit samaan muottiin puetun kansan taikka tässä tapauksessa kansakuntia. Ja tätä pohjatyötä kulttuurimarksistit nyt tulee monella eri rintamalla kuten alustuksesta voimme havaita. Ihmisten luontaiset tarpeet, vaistot ja pyrkimykset tulee tuhota ihan täysin ja heistä muokataan ensin "vaalikarjaa" kulttuurimarksistisen liberaalien ja Suomessa vihervasemmiston tarpeisiin ja sitten kansa alkaa olla valmista tähän petoyhteiskuntaan.

"äärioikeisto sekä uusnatsit tarjoavat tähän ”suurta ja vahvaa johtajaa”, eli harvainvaltaa, joka ensin lupaa johtaa onnelaan, mutta valtaan päästyään alkaa riistää vieläkin pahemmin."

Äärioikeisto tosiaan ajaa nyt tätä mutta kulttuurimarksistit, vaikka ovatkin nyt vastaliike, tulee tekemään sen suuremman pohjatyön. Jokainen tietää, että äärianarkistit ja äärioikeiston liikkeet ajaa periaatteessa samaa asiaa. On lopuksi ihan sama kummasta suunnasta tämä lopunajan "peto" sitten lopulta tulee.

Tutustupa mitkä ovat paranoian oireet. Tai kaksisuuntaisen mielialahäiriön.

• kerro.meille
        ihan.vaan.ystävyydellä kirjoitti:

Tutustupa mitkä ovat paranoian oireet. Tai kaksisuuntaisen mielialahäiriön.

Kerro sinä meille kun sinulla on molemmat!

• Kohta10

"10. Tiedotusvälineiden ohjaus ja vaimentaminen"

Tämä on kaiketi aika alkuvaiheessa. Ainoastaan nettimediaa yritetään vaientaa jopa oikeusteitse. Suomessa on kyllä jo nyt vallalla, että vain tietyntyyppinen uutisointi sallitaan samaan tyyliin kuin Pravda Neuvostoliitossa. Muut uusmediat pyritään vaientamaan.

• kohta.11

Valehtelut, vihapuheet, rasismit ja trollaukset joutavatkin syyniin.

• Niin, se lienee ainakin noiden äärioikeiston tavoite että ihmiset seuraisivat vain valhemediaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7423
    2. 79
      4954
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4829
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4238
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      3018
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2669
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2561
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2219
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2201
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1830
    Aihe