Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

454

1. "Voisitko+jatkossa+tehdä+nämä+salkkarialoituksesi+salaliittoteoriapalstalla+jonne+ne+kuuluvat.+Tämän+palstan+aihe+on+lääkeTIEDE"Ei+käy,+koska+en+edusta+salaliittoa,+vaan+tarkoitukseni+on+puolustaa+tiedettä+salaliittoteorioita+vastaan.+Se,+joka+uskoo+että+maailmassa+on+liikkeellä+joku+vaarallinen+koronavirus,+edustaa+salaliittoteoriaa+joko+tietoisesti+tai+tietämättään.+Lääketieteen+asiantuntijat+kaikkialla+maailmassa+sanovat,+että+mitään+koronavirusta+ei+ole+olemassakaan+tai+sitten,+että+jos+sellainen+onkin,+niin+se+ei+ole+sen+vaarallisempi+kuin+tavallinen+kausi-influenssa.+Minä+olen+samaa+mieltä+näiden+lääkäreiden+ja+tiedemiesten+kanssa.+Siksi+olen+tällä+palstalla.
  2. "Raamatussa+ei+kielletä+samaa+sukupuolta+olevien+avioliittoon+vihkimistä,+miksi+se+pitäisi+kieltää+maassa+jossa+kukaan+mukaan+ei+Raamattua+noudata+kuin+niiltä+osin+jotka+itselle+parhaiten+soveltuvat."Raamatun+selkeä+opetus+on,+että+avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen+liitto.+(1.Moos.2:24++1.Kor.7:2Samaa+sukupuolta+olevat+eivät+voi+täyttää+kumpaakaan+ylläolevaa+raamatun+kohtaa.++Luomiskertomuksessa+Jumala+kehottaa+myös+ihmisiä+lisääntymään.+Sekään+ei+onnistu+samaa+sukupuolta+olevilta.Toiseksi,+Raamattu+ei+kiellä+homoseksuaaleilta+avioliittoa.+He+saavat+mennä+avioliittoon+vastakkaista+sukupuolta+olevan+toisen+homoseksuaalin+kanssa+avioliittoon+samoilla+ehdoilla+kuin+kaikki+muutkin+ihmiset.