Vapaa kuvaus

Aloituksia

826

Kommenttia

7621

1. "Joseph+Smithille+ilmestyivät+molemmat+200+vuotta+sitten.+Nyt+on+Juhlavuosi."Jumala+on+Henki.++JOH.+4:+24.+Jumala+on+Henki;+ja+jotka+häntä+rukoilevat,+niiden+tulee+rukoilla+hengessä+ja+totuudessa.Jumala+vo+iilmestyä+ihmisille+myös+ihmisruumiissa.+Näin+ilmestyi+Abrahamille.+1MOOS.+18+:+Ja+Herra+ilmestyi+hänelle+Mamren+tammistossa,+jossa+hän+istui+telttamajansa+ovella+päivän+ollessa+palavimmillaan.+2.+Kun+hän+nosti+silmänsä+ja+katseli,+niin+katso,+kolme+miestä+seisoi+hänen+edessänsä;+nähdessään+heidät+hän+riensi+heitä+vastaan+majan+ovelta+ja+kumartui+maahan+3.+ja+sanoi:+"Herrani,+jos+olen+saanut+armon+sinun+silmiesi+edessä,+älä+mene+palvelijasi+ohitse.Abraham+puhutteli+heitä+yksikössä.+Tässä+on+myös+Pyhä+Henki+ruumiillisesti.Kun+kaikki+kolmiyhteisen+Jumalan+kolme+persoonaa+ilmestyi+Abrahamille.+Miksi+ei+Smithille?MATT.+3:+16.+Kun+Jeesus+oli+kastettu,+nousi+hän+kohta+vedestä,+ja+katso,+taivaat+aukenivat,+ja+hän+näki+Jumalan+Hengen+tulevan+alas+niinkuin+kyyhkysen+ja+laskeutuvan+hänen+päällensä.+Teidän+mukaan+Jumala+asuu+Kolob+tähdellä.+Jos+Jumala+on+liharuumis+pitää+olla+aika+iso+kokoinen.JES.+66+:+1+Näin+sanoo+Herra:+Taivas+on+minun+valtaistuimeni,+ja+maa+on+minun+jalkojeni+astinlauta.+Mikä+olisi+huone,+jonka+te+minulle+rakentaisitte,+mikä+paikka+olisi+minun+leposijani?Eli+Jumala+liharuumiissa+ulottuu+Kolob+tähdeltä+maahan.
  2. SUOMEN+ISRAELIN+VASTAINEN+ÄÄNESTYSKÄYTTÄYTYMINEN+YK:SSASuomi+on+pääsääntöisesti+äänestänyt+YK:n+yleiskokouksessa+ja+sen+toimielimissä+Israelin+tuomitsevien+päätöslauselmien+ja+päätösten+puolesta,+mihin+me+allekirjoittaneet+vaadimme+muutoksen+alla+esitetyin+perusteluin.Keskeiset+YK:n+elimet,+jotka+ilmaisevat+mielipiteensä+ihmisoikeuksista+ja+kansainvälisestä+oikeudesta+-+kuten+yleiskokous,+ihmisoikeusneuvosto+ja+naisten+asemaa+käsittelevä+komissio+-+eivät+noudata+lainkaan+YK:n+tasa-arvon+ja+universaalisuuden+(=koskettaa+yhtäläisesti+kaikkia+maita)+periaatteita.+Alla+olevat+numerot+paljastavat+YK:+n+irrationaalisen+pakkomielteen+yhtä+ainoaa+valtiota,+Israelia,+kohtaan.+Jopa+ne,+jotka+pitävät+Israelia+kritiikkiä+ansaitsevana,+eivät+voi+kiistää+sitä,+että+Israelin+vastaisten+päätöslauselmien+määrä+tavoittelee+jo+äärimmäisen+valikoivaa+asennoitumista.+Kun+universaaleja+standardeja+sovelletaan+niin+valikoivasti,+ne+lakkaavat+olemasta+standardeja.+Keskittymällä+suhteettomasti+Israeliin+niin+äärimmäisessä+määrin,+YK+laiminlyö+miljoonien+ihmisoikeuksien+uhrien+ahdingon+ympäri+maailmaa.Esimerkkejä+YK:n+elimien+päätöslauselmista+(resoluutiot),+suluissa+kunkin+maan+tuomitsevien+päätöslauselmien+määrä+(Lähde:+https://unwatch.org/database/)YK:n+yleiskokous+ajanjakso+2015+-+nykyhetkiIsrael+(94),+Iran+(4),+Korea+(5),+Syyria+(7),+Myanmar+(3),+Venäjä+(10),+USA+(6),+muut+maat,+esim.+Kiina,+Kuuba,+Qatar,+Libya,+Turkki,+Pakistan,+Venezuela,+Zimbabwe+(0)YK:n+ihmisoikeusneuvosto,+ajanjakso+2006+-+nykyhetkiIsrael+(90),+Syyria+(34),+Pohjois-Korea+(13),+Iran+(10),+Eritrea+(10),+Venezuela+(1),+muut+maa,+esim.+Kuuba,+Sudan,+Kiina,+Venäjä,+Pakistan,+Sudan,+Saudi-Arabia,+Turkki,+Zimbabwe+(0)YK:n+naisten+asemaa+käsittelevä+komissio,+ajanjakso+2015+-+nykyhetkiIsrael+(4),+muut+maat,+esim.+Iran,+Saudi-Arabia,+Jemen,+Pakistan,+Syyria,+Qatar,+Turkki,+Mauritania,+Egypti,+Jordania,+Marokko+(0)https://www.adressit.com/israel_aanestys?fbclid=IwAR1YmFoCUINlC97s8drs4atgNEQjyQMLCEO2qd_tD6XXuBdo4XIInGCFIRU#form
  3. Ainakin+sanovat+noin.