Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TapioAKangasaho
profiilit
TapioAKangasaho
TapioAKangasaho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
216
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaikka+kyse+olisi+pelkkä+paradoksi+niin+fysiikan+nykyisten+lakien+pitää+olla+sellaiset+jotka+estää+tuon+tilanteen+syntymisen.
Ajan+olemassaolo,+kvantittuminen,+valovoiman+heikkeneminen+suhteessa+etäisyyden+neliöön,+etäisyyden+neliö+tms.+Tällaisten+paradoksien+estämiseen+perustuu+kaikki+luonnonlait?
Sillä+jos+olisi+kaikkeus,+jossa+tähdestä+lähtevä+valosäde+pidemmälle+edetessään+lisäisi+taakse+jäävän+tähden+massaa+rajattomasti+olisi+tilanne+tuossa+kaikkeudessa+outo?+Jopa+valon+nopeuden+vakiotaso+on+Laki,+jonka+tarkoitus+on+jonkin+paradoksin+estäminen.
10.10.2021 05:16
Seurakunnat+kasvo+määrässä+ja+koossa+kun+pyhän+Hengen+johdolla+oli+kolmikielto:+ei+haureutta,+ei+verta,+ei+epäjumalia.
Ennen+oli+tapana+pystyttää+kirkko+siihen+paikkaan,+jossa+marttyyri+kuoli.+Lalli+ehkä+tunsi+asian+kun+teki+marttyyrin+järven+jäällä.
Mä+jouduin+lapsena+syömään+koulussa+verilettuja+sen+tähden+en+voi+tulla+marttyyriksi+ikinä.+Sellainen+joka+verta+syö+on+muuten+vain+kirottu+kuolemaan+vailla+ansioita.+Miksi+kouluissa+vastustetaan+kolmikieltoa?
10.10.2021 03:40
Selvä,+ehdoton,+varma,+lopullinen+voitto+viittaa+tetrarkkiin+eli+neljään+viimeisimpään+Yhdysvaltojen+presidenttiin+kollektiivisena.
Selvä+=+Biden
Ehdoton+=+Trump
Varma+=+Obama
Lopullinen+=+Bush
Mutta+mitä+nuo+neljä+voittivat?+Siihen+kaipaisin+vielä+selvennyksen.+Ilias+teos+nimittäin+ennustaa+Agamemnon+lännen+häviää+kamppailun+Odysseykselle+idän.+
Vaikea+on+tosiaan+uskoa+lännen+voittoon+idästä.+
Ainoa+mahdollisuus+on+että+jälleen+kerran+idälle+luvataan+tarpeeksi+suuri+lahjus?+Eli+häviäjä+onkin+puoli+Eurooppaa+eikä+Yhdysvallat+tai+Venäjä.
Yhdysvalloille+tasapeli+on+yhtä+kuin+voitto?
Vai+mitä+muuta+voi+tuo+voitto+koskea?
09.10.2021 19:34
Eräs+Mirza+Ghulam+Ahmadin+teos+kertoo+Jumala+lähettää+kuusi+suurta+maanjäristystä,+joiden+jälkeen+puhkeaa+helvetilliset+olot,+koska+ei+uskota+Ahmadin+olleen+Mahdi.
Tapanin+päivän+tsunami+2004,+Haitin+järistys,+Fukushima+2011.+Ne+kolme+on+kuudesta+toteutunut.+Viimeinen+kuudesta+tapahtuu+Punjabissa.+
Nämä+kuusi+siis+tiedettiin+1900+luvun+alussa+ennalta.+Saa+nähdä+tuleeko+vielä+kolme?+Itse+epäilen+suuresti,+vaikka+3+toteutuikin.
09.10.2021 18:09
En+mä+lue+niitä+kirjoja+joita+mainitsen.+Selailen+silloin+tällöin.+Luen+vain+Raamattua,+koraania+ja+tarkoitus+on+myös+Sunnaan+tutustua.+
Usko+ei+ole+mulle+kovin+tärkeä+asia,+vaan+Totuus+ja+tieto.+Sori+se.
09.10.2021 17:48
Intian+aikakäsitys+lienee+syklinen+ja+esim.+Kurusektran+taistelu+toistuu+joka+sukupolvessa.+Samoin+tuo+mainitsemasi+ottelu+on+toistuvaa+sorttia.+
Jaya=Hitler,+Vijaya=Paavi,+joka+kielsi+modernismin+valalla+vaatien.+He+yrittivät+estää+kybernetiikan+joka+on+Brahman+perustaa.+
Eräs+YouTube+video+antaa+olettaa+kuvauksellaan+että+Narasimha+oli+Britannia+joka+esti+Hitlerin+aikeet.+
Intialaisia+videoita+youtubessa+on+joitakin+selittämässä+Intian+tarustoa.+Mutta+tuskin+yksimielisyyttä+löytyy+kaikkiin+tulkintoihin.
09.10.2021 17:44
Johannes+Damaskolainen:+Ortodoksisen+uskon+tarkka+esitys+katekismus+kertoo+,+että+aioni+eli+aikakausi+voi+olla+1000+v+maximi+ja+ihmiselämä+70+v+minimi.+Tai+sitten+mikä+tahansa+vuosimäärä.
Maailmanloppu+sana+tarkoittaa+itse+raamatussa+aionin+eli+aikakauden+loppua.+Siten+jokainen+ihmiselämän+loppu+=+maailmanloppu.+
Itselleni+on+parin+läheisen+menettäminen+todella+ollut+lähes+tuollainen+maailmanloppu.+
Sitten+on+vielä+tässä+iässä+mennyt+yli+tusina+etäisempää+työtoveria+ja+muuta+tuttua.
Aikakausi+aioni+LOPUN+AIKA+OLI+1470-1960,+sitten+alkoi+LOPUN+HETKI+1960-2043.
LOPUN+hetki+on+Good+news+bible+raamatussa+nimellä+The+proper+moment.+Muistaakseni.+
Suomeksi+Sovelias+hetki.+
Islam+opettaa+että+Imaami+Mahdi+tulee+ennen+kuin+maailma+voi+loppua.+Merkit+hänestä+ovat+yksi+toisen+jälkeen+käyneet+toteen,+mutta+varokaa+on+kirous+jokainen+Mahdin+odottaja+pitkittää+hänen+tulemustaan+ja+joutuu+ehkä+kuolemaan.+Sillä+Mahdi+voi+tulla+vain+kun+ei+ole+yhtäkään+odottamassa+häntä.+Ei+kannata+alkaa+odottamaan+häntä.+
Fyysisen+maailman+loppu+on+raamatun+kääntäjien+muodostama+kuva+tai+uhka.
Tulee+muistaa+Danten+Jumalainen+näytelmä+sijoittaa+maailmanlopun+kiirastuleen+tai+helvettiin:+en+muista+tarkkaan.+Mun+tarkoitus+oli+sanoa:+Arvostan+saarnaajaa+joka+puhuu+maailmanlopusta.+Se+on+ihan+todellinen+uhka+seitsemällä+eri+tasolla+käsitettynä+vähintään.
Ja+yksi+noista+seitsemästä+tasosta+on+fyysisen+maailman+loppu.+???
Sori,+tuli+vähän+mahtipontinen+viesti.+Mä+rakastan+maailmanloppu+saarnoja.+Oli+tarkoitus+sanoa.
09.10.2021 17:29
Niin+paljon+on+juutalaisilla+sanaa+Raamattua+vanhempaa.+Niitä+ei+ole+antanut+pyhä+Henki+jakeluun,+koska+ne+ovat+Tiedon+sanojen+armolahjaa+ja+kultaakin+kalliimpia.+
Jasherin+kirja+ja+Riemuvuosien+kirja,+3.+Heenokin+kirja+ovat+arvokkaita+ja+innoittaneet+monia+suuriin+ja+arvokkaisiin+töihin.+Esim.+Isaac+Asimov+näyttäisi+saaneen+3.+Heenokin+kirjasta+tuotantoonsa+sci-fi+kirjoihin+aiheita.+
Gilgamesh,+Avesta+yms.+On+Saaralle+joka+on+monien+kansojen+äiti+valmistettu+nauru,+eli+ilon+aihe+eikä+ne+ole+raamattuun+paljoa+vaikuttaneet.
09.10.2021 12:39
Härkä+4000-2000+eKr+rauha
Oinas+2000-0+eKr+oikeus
Kalat+0-2000+jKr+totuus
Vesimies+2000-4000+jKr+maailma,+vauraus
Kauris+4000-6000+jKr+kirkkaus,+kärsimys
Jousimies+6000-8000+jKr+voitelu
Skorpioni+8000-10000+jKr+laupeus
Jne.
Kaikki+eri+ihmistyypit+on+otettava+huomioon.+
Totuuden+Hengen+eli+kristinuskon+aika+on+ohi+ja+se+kokee+autiomaavaiheen.
Maailman+Henki+eli+nautinto,+vauraus+ja+komeilu+on+saava+jalansijan+eikä+se+katso+uskontoon.+
Mutta+4000+jKr+alkaen+on+uskontojen+uhrien+sananvuoro+siihen+liittyy+ateismi+ja+uskottomuus.
Kyllä+tahdotaan+että+vapaa-ajattelu+kestää+tuohon+omaan+aikaansa+asti+voimissaan.+
Ei+ketään+pidä+jyrätä+pelkän+erilaisen+mielipiteen+vuoksi.+
Nää+ei+ole+mun+omia+ajatuksia,+vaan+Filosofia+jonka+sain+mietittäväksi+taivaasta+käsin.+Tuskin+näihin+moni+liittyy,+mutta+taivaallinen+voittaa+kuitenkin+kaikki+maalliset+ja+lihalliset+mielipiteet.
09.10.2021 12:20
En+ennen+lukenut+Paavalia+lainkaan+,+koska+hän+kumosi+lain.+Mutta+nykyisin+luen+jonkin+verran+ja+pidän+arvokkaina+tuon+kansojen+opettajan+vaikeaselkoisia+ajatuksia.+Monet+katsovat+ne+Jumalan+Sanaksi,+mutta+valittu+ase+voi+olla+valehtelu+jos+Herra+niin+tarkoitti.+
Itse+katson+25%+totuutta+75%+profetiaa+joka+käy+toteen+vasta+kaukana+tulevassa+satojen+tuhansien+vuosien+kuluessa.+
En+väitä+että+Paavali+oli+valehtelija,+vaan+toinen+aseen+piirre+oli+että+hän+jätti+1/3+osan+salaiseksi+työssään.+Hän+kertoi+Hengen+ja+lihan+sodasta,+mutta+jätti+kertomatta+että+myös+Elämä+osallistuu+tuohon+sotaan.+Henki+ja+liha+yhdessä+solmii+rauhan+ja+taistelee+Elämää+vastaan.
09.10.2021 11:27
Jostain+muistan+lukeneeni+tosiaan+että+Johanneksesta+ja+Irenauksesta+alkanut+oppilasketju+vaikutti+Raamatun+synnyn+noin+v.+180+jKr.+Sitä+ennen+oli+alkuseurakunta+joka+suunnitteli+PYHIEN+kirjoitusten+erilaisten+tekemistä+jokaisella+kielellä+jokaiselle+heimolle.
Pyhän+Hengen+avulla.+Tämä+käy+ilmi+eräistä+apokryfisistä+fragmenteista.+
Oli+ehkä+hyvä+yksi+koko+raamattu+eikä+500+erilaista+heimoevankeliumia+yksin+Ranskassa.
Johannes+on+Sanan+palvelija+ja+Vanhin.
09.10.2021 11:18
Lopun+aika+1470-1960
Lopun+hetki+1960-2043
Öljypuu+joka+oksastettiin+ja+jonka+tieltä+katkottiin+muita+oksia+oli+Karl+Marx.
Hänen+lampunjalkansa+oli+Lenin+ja+Mao.
Toista+öljypuuta+en+tiedä+vielä.+
Tuo+jonka+tiedän+oli+helppo,+koska+Leninin+ja+Maon+ruumiit+palsamoitiin+eikä+annettu+haudata.+
Lisäksi+sosialismi+on+vaikuttanut+puoleen+maailmaan+sitä+elättäen.+
Olisi+mukava+saada+selville+tuo+toinenkin+öljypuu.+
Se+saattaa+olla+Adam+Smith+ja+kapitalismi,+koska+Mars+planeetan+Cydonia+kompleksista+on+löytynyt+ns.+Face+on+Mars+patsaat+1976+joissa+on+kuvattu+Yhdysvaltojen+presidentit+Obama+ja+Trump.+Ikään+kuin+tuota+presidenttiä+ei+annettaisi+haudata.+
Nämä+ovat+selkeät+öljypuut,+joiden+tieltä+on+muita+oksia+raivattu+pois.
09.10.2021 09:40
Raamattu+on+seitsemästi+puhdistettua+kultaa.+Eli+tiivistetty+seitsemästä+eri+teoksesta.+Kun+ajatellaan+JASHERIN+KIRJAA,+JUBILEES+KIRJAA,++HEENOKIN+KIRJAA+JA+NELJÄÄ+MUUTA+KIRJAA,+joiden+tiivistelmä+raamattu+on+niin+noiden+seitsemän+raakakirjan+joukossa+on+yhä+ihmisen+korottamisen+tuntua,+ja+silti+pyhä+Henki+on+ilmeisesti+niiden+kirjoittamisen+apuna+ollut.
Mikä+on+ihmislapsi,+kuitenkin+sinä+pidät+hänestä+huolen.....
Tarkoitan:+7+kultaa+=+1+puhdistettu+kulta.
Hopea,+lyijy,+ja+muu+lisäkemetalli+on+noissa+7+:ssä+vielä+läsnä.+Mutta+ei+raamatussa+enää.
Kenen+ihmisistä+pyhä+Henki+olisi+korottanut,+muuta+kuin+syöstäkseen+hänet+taivaasta+helvettiin.+Voittaja+voi+istua+yhdessä+Kristuksen+kanssa+jopa+valtaistuimella.+Joka+luopuu+voittajan+palkinnosta+se+on+vaarassa+joutua+alimpiin+paikkoihin+ja+KUITENKIN+POIKA+LOPUSSA+OJENTAA+KRUUNUN+TAKAISIN+ISÄLLE.+Se+merkitsee+että+hän+on+luotettavin,+arvollisin,+uskollisin+kaikista.+Senkin+uhalla+että+kruunun+luovuttamisen+jälkeen+joutuu+alimpiin+paikkoihin+hän+sen+Isälle+ojentaa.
09.10.2021 01:22
Niin+tosiaan+vaihtoivat+juutalaiset+Minä+olen+eli+Jehova+(Je-how-vem,+Minä+olen+jollaista+toista+ei+ole)+,+nimen+paikalle+sanan+HERRA+ELI+ADONAJ.+Ennen+kuvittelin+Lutherin+sen+tehneen,+muuta+kiitos+Jumalan+ja+teidän+nyt+tiedän+ja+muistankin+jo+juutalaisten+vaihtaneen+Jehova+sanan+sanaan+Herra.+Adonaj.
09.10.2021 00:58
Dan.+11+mainitsee+Lutherin+vähäisenä+apuna+keskellä+pitkään+jatkunutta+ahdingoa:+Miekalla,+tulella,+vankeudella+ja+ryöstöllä.+Lisäksi+sanoo+Häneen+liitty+monet+petollisesti.+Se+mielestäni+merkitsi,+että+petturit+pakotti+Lutherin+polttamaan+kanonisen+lain.
Intiassa+Luther+voidaan+käsittää+VAJAAVALTAISEKSI+Matsya+inkarnaatioksi.+
Se+ehkä+viittaa+Judaksen+tilalle+arpomalla+valituksi+yhdeksi+kahdestatoista+apostolista.
Sana+itse+sisältää+viitteitä+siihen+,+että+tulevaisuudessa+tulee+lisää+valoa+esim.+Joh.+16:25
Luther+oli+pienenä+APUNA++miellettävä+pyhän+Hengen+inkarnaatioksi,+mutta+joukossa+oli+pettureita,+joiden+tähden+Luther+jäi+pieneksi+ja+vajaavaltaiseksi.+
Lutherin+jälkeen+12.+Apostolin+istuimelle+istuutui+muitakin+inkarnaatioita.+
Neljä+Kurmaa+(Saksa,+Ranska,+Italia,+Britannia)
Varaha+(Ranska)
Narasimha+(Britannia)
Jne.
Anteeksi+tämä+intialainen+näkökulma,+mutta+olen+melko+paljon+saanut+taivaalliselta+ylipapilta,+Kristukselta+selitystä+intialaisiin+oppeihinkin.
09.10.2021 00:34
Oli+syntymäpäivä+mulla+toukokuussa+ja+olin+onneton+kun+ajattelin+että+Jumala+on+minut+syystäkin+hylännyt+kokonaan.+Itku+kurkussa+rukoilin+jotain+merkkiä+välittämisestä.+
Pyysin+sateenkaarta+toivon+merkiksi.+Kun+kohotin+katseeni+ylös+kohden+keskustaa+näin+oudon+lipun+muotoisen+eli+suorakaiteen+muotoisen+sateenkaaren+taivaalla+kirkon+takana.+
Sen+väriraidat+oli+aivan+vaakasuorassa+kuin+esim.+VENÄJÄN+lipussa+se+ei+ollut+kaari+ollenkaan.+
Sellaista+ei+ole+kukaan+ehkä+koskaan+ennen+nähnyt.+Olen+itse+hetero,+enkä+tiedä+merkin+tarkoitusta.+Mutta+luulen+että+kirkko+on+oikealla+tiellä+kuten+aina+.+Jumala+itse+teki+taivaalle+kirkon+taakse+sateenkaarilipun.+
Mutta+tää+oli+henkilökohtainen+merkki,+ja+kukin+saa+olla+omassa+kannassaan.+Niin+on+varmasti+parempi.+
Luin+myös+eilen+Jubilees+teosta+ja+sen+Eräs+kohta+sanoi+tulkittuna+ehkä+vähän+kierosti:+Kaanaa+olkoon+seemin+palvelija,+ja+hänen+palvelija.....
Luultavasti+tuo+hän+sana+viittasi+seemiin+Mutta+sen+saattoi+tulkita+viittaavan+myös+Jumalaan.
Tuo+Kaanaa+oli+tarkoitettu+siis+myös+Jumalan+palvelijaksi+ja+sen+tähden+Jumalan+perintöosaa,+Israelia+Jumala+sanassa+kutsuu+Kaanaan+maaksi????+Sori,+jos+vähän+kaukaa+haettua+.....
08.10.2021 17:13
Ilmestys+tosiaan+kertoo+yhden+kolmesta+enkelistä+saarnauttavan+Jehovan+kunniaa+luojana+materia+maailman.+Eniten+rakastan+,+että+hän+on+luonut+myös+vesien+lähteet+eli+nekin+vedet+jotka+virtaa+Paratiisissa+sekä+myös+Jeesuksen+Samarian+kaivolla+mainitseman+:+Elävien+vesien+virran,+jota+on+jo+kauan+edustanut+islamin+100+vuoden+välein+tuleva+Mujaddid+uudistajat.
Kaikkivaltias+on+islamin+lisäksi+myös+seuraavissa+mukana:
-+Ranskan+vallankumouksen+ikuinen+oikeudenmukaisuus
-+Saaralle+ehkä+tarkoitettu+Avesta+teos+oppaaksi.
-+Intian+ensimmäinen+elävä+olento+Brahma+luominen
-+jne.
Hän+juuri+on+yksi+Herra,+Minä+olen+,+joka+vaikuttaa+uskontojen+erilaisten+valona.
Tai+temppelinä.+Mutta+nää+mun+ajatukset+on+vain+mielipiteitä+sillä+en+tunne+kirjoituksia+tai+Jumalaa+juuri+lainkaan.+Ei+kannata+luottaa+mielipiteisiin.
08.10.2021 16:46
No+nyt+alkaa+aueta+sovitus+ihanana+asiana.+Olisikin+ihme+jos+Luoja,+jolle+mikään+ei+ole+mahdotonta+ei+kykenisi+ketjussa+kuvailtuun+sovitukseen.+Hän+on+kaikkivoipa.+
Paavalia+olenkin+ollut+aina+mahdoton+ymmärtämään+ilman+opetusta.+Paavali+oli+kansojen+opettaja.+Onneksi+hän+on+teille+helppo+ymmärtää.+Oon+lukenut+tosi+vähän+hänen+tekstejään.+Enkä+ole+saanut+niissä+oppia,+joka+on+kai+välttämätöntä,+jotta+kykenee+käsittään+häntä.+Anteeksi+tietämättömyyteni+ja+tyhmyyteni!
08.10.2021 16:24
Maria+++=+ai-arm+takaperin+soveltaen+luettuna.+Eli+suomeksi+:+minä+armas,+minä+armo,+minä+käsivarsi,+minä+armelias+jne.
Martta+=+at-rtam+takaperin+eli+åter+raataja,+ikiraataja,+raatamassa+alati,+
Tämän+tavukeinokielen+eli+raamatussa+mainitun+:+Ihmisten+piirtokirjoituksen+opetti+Jehova-Nissi+vuonna+2000+lahjana+koko+Suomen+kansalle.+
Siinä+luetaan+viimeinen+tavu+oik-vas,+keskitavu+vas-oik,+eka+tavu+oik-vas++eli+vähän+kuin+nuolenpäätekniikkaa?
08.10.2021 15:35
2008+Kristus+ja+Isä.+Pelkkänä+äänenä.+Ellei+Pohjanmaan+Ruuben+tunnusta+aiempia+tekojaan+elokuun+loppuun+mennessä+niin+Suomen+kansa+ja+kotieläimet+annetaan+saatanan+haltuun+2009+alusta+alkaen.+Ei+tunnustanut,+joten+saatana+otti+vallan.
2012+varsinainen+pääilmestys+sebulonin+luona+tapahtui+kaiketi.+Esim.+Slovakiassa+Eräs+Eva.+Suomessa+tempauksia+taivaaseen,+tulevaisuuteen+yms.+Varoitus:+Juuda+tulee+häiritsemään+rauhaa.+
2013+Iankaikkinen+Isä,+Gabriel+alkaa+ilmaisemaan+poliittisia+asioita+esim.+Kansalaispalkkaa+kehottaa+ajamaan.+
2017+Jehova+ilmestyy+maaliskuussa+ja+syyskuussa+ja+politikointi+jatkuu.+Alan+suunnitella+ahkerasti+merestä+Ilmestys+13+mukaisesti+nousevaa+petoa.+Ja+muutakin+politiikkaa.
08.10.2021 14:26
8 / 11