Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HeIIäkoukku
HeIIäkoukku
HeIIäkoukku
Vapaa kuvaus
Aloituksia
140
Kommenttia
2385
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oli+puhetta+salaliittoteorioista.+Aihe+oli+siinä+kohtaan+ajankohtainen+ja+on+edelleen.+Uppoamissyy+on+edelleen+epäselvä+ja+tutkimukset+jatkuu.
"Skeptikot"+olivat+viranomaisuskovaisia+siihen+saakka+kun+viranomaiset+alkoivatkin+olla+"Ufouskovaisia".+
Aiemmin+"skeptikot"+naureskelivat+salaliitoille,+mutta+nykyään+uskovaiset+debunkkarit+itse+viljelevät+salaliittoteorioita+siitä+kuinka+ilkeät+ufouskovaiset+pilaavat+heidän+maailmankuvansa+juonittelemalla+heidän+uskontoaan+kumoon.
Valitettavasti+se+tulee+tapahtumaan.+Uskonnot+katoaa+ja+tilalle+tulee+tiede+ja+tosiasiat,+joihin+kuuluu+toistaiseksi+myös+paranormaaleina+pidettävät+asiat.
Olen+sanonut+ennenkin,+minuun+ei+pure+lapsellisten+mielisairaiden+uskiksien+herjat,+pakinat+eikä+velkojen+muuttaminen+saataviksi.+
Sinä+katkera+pikkuinen+resupekka+kun+et+pärjää+minulle+missään+asiassa+tässä+maailmassa+ja+sinulle+on+aina+luvassa+hopeaa+kun+alat+minun+kanssa+vänkäämään.
Aloitukseen:+Uskispellelle+oli+siinä+ohjelmassa+liikaa+ikäviä+totuuksia+ja+ilmoitteli+sen+asiattomaksi.
24.08.2022 17:58
Erinomaisesti+ja+tyhjentävästi+kiteytetty+nykytilanne.
Nimenomaan+viime+vuosina+tehdyt+paljastukset+salaisista+projekteista+ovat+muuttaneet+pelin+hengen.+USA+oli+skeptikoiden+viimeinen+palomuuri+siihen+saakka,+kun+se+ei+tunnustanut+virallisia+ohjelmiaan.
Nyt+siellä+on+omilla+nimillään+maineikkaat+virastot+ja+henkilöt+tutkimassa+aihepiiriä,+jota+ei+muutama+vuosi+sitten+ollut+virallisesti+olemassakaan+ja+siihen+skeptikot+jaksoivat+aina+vedota.
Suhtautuminen+havaintoihin+on+muuttunut.+Naureskelun+aika+on+ohi.+Toki+vaaditaan+asiantuntemusta+ja+medialukutaitoa,+jotta+osaa+erottaa+jyvät+akanoista+varsinkin+koskien+Youtube-+materiaalia.
Skeptikot+(tällä+palstalla+uskovaiset+debunkkarit)+ovat+vedonneet+usein+siihen+että+julkaisut+ovat+tapahtuneet+ensimmäisenä+tai+joskus+maailmassa+ainoastaan+juorulehdissä,+tai+"hullu+maailma"+-osioissa.+
Se+aika+on+täysin+mennyttä.+Maailman+suurimmat+uutistoimistot+ja+lehdet+kertovat+täysin+avoimesti+sen+mitä+heillä+on+tiedossa+ja+mitä+he+saavat+kertoa.+
Viime+vuosien+tapahtumiin+nähden+kohun+pitäisi+olla+paljon+suurempaa,+mutta+viranomaistietoja+varjellaan+edelleen+vedoten+kansalliseen+turvallisuuteen,+joka+onkin+aivan+todellinen+asia.+Siitä+voidaan+olla+montaa+mieltä+että+miten+se+kansallinen+turvallisuus+oikein+kärsisi,+jos+hieman+enemmän+paljastettaisiin+tiedossa+olevista+tapauksista+ja+niiden+datasta.
Meneillään+oleva+kylmä+(todellisuudessa+sota)+sota+idän+ja+lännen+välillä+rajoittaa+tiedonkulkua,+yhteistyötä+ja+konsensusta.+Pelätään+että+joku+hyötyy+tiedoista+eikä+tietoja+haluta+vihollisen+käsiin.+Näin+pidetään+hulluja+jännityksessä+universaalisti.
Täytyypä+katsoa+mainittu+dokkari,+kiitos+linkistä+aloittajalle.
24.08.2022 09:25
Tutustuin+Greenewaldiin+jo+aiemmin.+Hän+on+toki+tutkija+jo+toisessa+polvessa,+mutta+subjektiivinen+sellainen.+Häntä+kuvaillaan+pakkomielteiseksi+ja+sellaiseksi+joka+ei+usko+ketään+muuta+kuin+itseään.+Popularistinen+narsisti+ja+ehdottomasti+skeptikko.
Vaimonsa+sanoin:
"Hänen+intohimonsa+näkeminen+on+hämmästyttävää",+Sabrena+kertoi+minulle,+kun+kysyin+häneltä+Black+Vaultista.+”Minun+mielessäni+on+epäselvää,+kuinka+hän+löytää+aikaa+tehdä+näitä+asioita.+Herääminen+klo+4.45+aamulla,+joskus+aikaisemmin+tai+herätys+keskellä+yötä+saadakseen+tämän+tiedon+ja+levittääkseni+sitä+niin+monelle+ihmiselle."+Hän+lisäsi,+että+tämä+käyttäytyminen+voi+myös+häiritä+kotitaloutta.+"Hän+on+pakkomielteinen"
https://www.cjr.org/special_report/black-vault-foia-john-greenewald.php
Valtava+pätemisen+tarve+siinä+määrin,+että+totuudella+ei+enää+ole+väliä.+Hän+on+vaan+yksinkertaisesti+seonnut+ja+katkera+siitä+ettei+saa+olla+ykkönen+kaikkien+silmissä.
Kun+"tutkija"+on+tuollainen,+ei+ole+suositeltavaa+lukea+eikä+kuunnella+hänen+materiaaliaan.
Samasta+syistä+ei+kannata+kuunnella+Riikosia+eikä+uskonlahkojen+johtajia,+he+vievät+heikkomieliset+syvälle+omaan+harhaansa.+Vahvat+ja+objektiiviset+ihmiset+eivät+mene+näiden+ansoihin+ei+harhoihin+mukaan.
21.08.2022 11:15
Olen+nähnyt+ainakin+kolme+kertaa+kun+kommentoi+omalla+nimellään.+Minä+kommentoin+aina+tällä+nimimerkillä.+On+erittäin+kaukaa+hakea+yhtäläisyyksiä+minun+ja+Kuljun+väliltä.
Minä+olen+ollut+vain+ja+ainoastaan+tällä+palstalla.+Tämän+palstan+ulkopuolella+on+alle+kourallinen+ihmisiä,+kenen+kanssa+olen+puhunut+kasvotusten+aiheesta.+Yksi+heistä+on+poikani.
Tämä+ei+ole+ollenkaan+huono+kanava+lapsekkaista+uskovaisista+huolimatta.+Heidänkin+toiminta+palvelee+ufotutkimusta,+sillä+mitä+enemmän+hän+/+he+inttävät+ja+puhuvat+palturia,+sitä+innokkaammin+ainakin+minä+tutkin+totuutta+ja+niin+näyttää+tekevän+muutkin.
Voidaankin+todeta+että+palstan+debunkkarit+ovat+erittäin+heikkoa,+tietämätöntä+ja+kestämätöntä+tasoa+ja+heillä+ei+ole+minkäänlaisia+meriittejä+tai+saavutuksia+taistelunsa+saralla.+Päinvastoin,+munaavat+itsensä+vaan+joka+kerta+kuten+tässäkin+ketjussa.
Asioista+pitää+ottaa+selvää+voidakseen+vastustaa+niitä.+Se+unohtuu+äitin+pikku+suunsoittajilta.
20.08.2022 21:06
Katsotaanpas+hieman+mikä+ukko+on+Greenewald.
Greenewald+on+pakkomielteinen+ja+itsepintainen+debunkkari,+joka+haluaa+selvästi+olla+maailman+ykkösmies+ufologiassa.+
Hän+on+koonnut+kahden+miljoonan+sivun+arkiston+etsien+niistä+puutteita+ja+jos+jotakin+ei+hänen+sivuiltaan+löydy+tai+hän+ei+saa+pyytämiään+raportteja,+hän+tulkitsee+sen+valheeksi.
Hän+kiukuttelee+kun+ei+saa+pyytämiään+tietoja+henkilöstön+rooleista+ja+palkoista,+eikä+saa+Pentagonin+salaisia+kansioita+haltuunsa.+Siispä+hän+hyökkää+tällä+kertaa+Elizondon+kimppuun.
Greenewald+saa+tuloja+sivustosta+myymällä+siellä+kirjojaan,+Patreon,+Google-+ja+YouTube-mainoksia+sekä+T-paitoja.++
Parikymppisenä+hän+työskenteli+baarimikkona;+jonkin+aikaa+hän+oli+tuottaja+ja+kirjoittaja+dokumenteille+ja+televisiosarjoille,+kuten+UFO+Relics,+UFO+Files+ja+Secrets+of+the+Freemasons.+
Nyt+hän+johtaa+yritystä,+joka+tuo+ja+myy+edullisia+nappikuulokkeita+kouluihin,+kuntosaleihin+ja+hotelleihin.+Black+Vault-+sivustonsa+on+edelleen+harrastus.+"Ei+rahaa+ansaita+antamalla+tietoja+ilmaiseksi",+hän+sanoi.
Sivujen+painopiste+on+edelleen+UFOissa+ja+aiheissa,+kuten+Isojalka,+JFK:n+salamurha+ja+CIA:n+mielenhallintakokeet.+Greenewald+julkaisee+havaintoja+valtavirran+uutisista+tai+historiallisista+aiheista,+kuten+Abu+Ghraibin+vankilaskandaalista.+
Viime+aikoina+hän+on+esittänyt+uuteen+koronavirukseen+liittyviä+pyyntöjä+Kiinan+Wuhanissa+sijaitsevasta+laboratoriolle,+josta+uskoo+viruksen+olevan+peräisin,+sekä+taudintorjuntakeskuksista+nähdäkseen,+kuinka+vakavasti+virasto+otti+pandemian+sen+alkuvaiheessa.+
Greenewald+on+siis+debunkkari+ja+salaliittoteoreetikko,+joka+haluaa+löytää+omat+erilaiset+näkemykset+kuin+muut.+
Selkeästi+kateellinen+Elizondolle,+joka+kuuluu+kuumimpaan+virallisen+ufotutkimuksen+sisäpiiriin+ja+jolla+on+pääsy+tietoihin,+joihin+ei+ole+kuin+muutamalla+ihmisellä+maailmassa.
Se+on+ihan+sama+millä+tittelillä+Elizondo+oli+AATIPissa,+mutta+oli+kuitenkin,+sitä+ei+kiistä+kukaan.+Elizondo+on+esiintynyt+samoissa+haastatteluissa+pilottien+sun+muiden+asianosaisten+kanssa.
Muistaa+pitää+myös+se+että+US+Navyn+ja+AATIPin+tapaukset+eivät+ole+Elizondon+varassa+ja+muistaa+myös+se+että+Pentagon+on+vahvistanut+Elizondon+"vuotamat"+klipit+ja+tapaukset+todellisiksi,+joten+nekään+eivät+ole+Elizondon+puheiden+varassa.
Etsimällä+ja+keksimällä+epäselvyyksiä+henkilöhistoriasta,+ei+voida+muutenkaan+vesittää+kenenkään+historiaa+kuin+niiltä+osin+minkä+voi+todistaa.
Jokainen+erehtyy+joskus+päiväyksissä+yms+nimissä+pitkissä+haastatteluissa.+Joe+Biden+ei+muistanut+Kanadan+pääministerin+nimeä+ja+kutsui+tätä+nimellä+"This+fellow+here"
20.08.2022 20:45
Yritin+alentua+tasollesi,+mutta+se+on+todella+hankalaa+ilman+psykedeelisiä+aineita,+aivoruhjeita+ja+neljännentoista+lapsen+kokemaa+happivajausta+äidin+ruhjotussa+vartalossa+sikiövaiheessa.
Lääkäri+kun+oli+sanonut+lestadiolaiselle+isälle+että+vaimosi+kuolee+jos+hän+vielä+tulee+raskaaksi,+niin+lestadiolaismies+oli+vain+kohauttanut+hartioita+ja+sanonut+että+"Jumala+antaa+minulle+sitten+tilalle+paremman"
Romanttinen+kaveri.
17.08.2022 18:07
Eiköhän+siihen+Raamatun+paratiisiinkin+kyllästy+varsin+pian.+Viheriäisillä+niityillä+kun+makoilee+virvoittavien+vetten+tykönä+tekemättä+mitään,+saattaa+tulla+aika+pitkäksi.
Asiaa+ei+auta+taukoamatta+soiva+harppumusiikki,+eikä+se+jos+kaikille+ei+riitä+vilttejä,+kun+nurmikko+alkaa+ajan+mittaa+kutittaa+ihoa+vaikkei+olisi+allerginenkaan+pelastettu.
Saakohan+sinne+edes+tilata+eväitä,+vaiko+vaan+pyhällä+hengellä+elellään+ilo+ja+riemu+ravintona?+
Itse+ottaisin+taivaisen+ilon+ja+riemun+sijaan+sinne+pallogrillin,+hiiliä+ja+mojovan+setin+grilliruokaa+varrastikkuineen+ja+mausteineen,+kävisin+heittämässä+sen+harpun+jorpakkoon+ja+laittaisin+oman+ghettoblasterin+laulamaan.
-Jeesus+kulta,+pyydän+sulta+säästä+minut+taivaan+riemulta-
Freud,+Marx+,Engels+&+Jung
17.08.2022 09:04
Saanko+nöyrtyä+älysi+edessä+vaiko+enkö+saa?+Mihinkään+ei+olla+tyytyväisiä.+Jätin+leukaparrankin+ajamatta+ja+katselen+tubesta+hartaan+hurskaita+lestadiolaisia+saarnoja.
Jotta+olisi+oikeanlainen+asenne+ja+ilme+niitä+katsellessa+niin+laitoin+puoli+litraa+hapatetta+vanhaan+piimään+ja+koetan+pitää+sen+suussani+koko+shown+aikana.+
Silmiin+hieraisin+vähän+Poppamiehen+chilikastiketta+niin+Jeesus+näkee+kuinka+kärsin+ja+kadun,+kadun+ja+kärsin+syntejäni.+Pois+demoniset+riivaajat+ufoaluksineen+minusta!+Pthyi!
Ryömin+nyt+pihalla+alasti+orapihlaja-aidassa+ja+ufousko+on+poistumassa+minusta+ilmakehään..+tai+sitten+se+on+vaan+ihan+tavallinen+pieru.
Sano+jotakin+viisasta,+valtiaani?
16.08.2022 16:53
Mietin+usein+iltaisin+ufokirjoista+sivuja+kyyneleet+silmissä+repiessäni,+että+mistä+The+Calibrationman+ammentaa+kaiken+viisautensa+ja+tietonsa?+
Onko+hän+jokin+kosmisen+yliälyn+luoma+voima+vai+kvanttitietokone+ulkoavaruudesta?+Uusi+Vapahtaja+ja+Mooses?+Tuleeko+uudet+käskyt?
Ajattelin+aiemmin+että+elinaikanani+en+tule+näkemään+tahoa,+joka+esittäisi+niin+sanotun+Kaiken+Teorian,+mutta+nyt+ollaan+todella+lähellä+sitä+hetkeä.+
Poksauttelen+tässä+kuplamuovia+jännittyneenä+odotellessani+henkeä+pidätellen+ja+odottaen+sitä+hetkeä,+kun+uusi+profeetta+vapauttaa+koko+tietämyksensä+kaikelle+kansalle.
15.08.2022 20:34
Kuten+sanoin,+olen+murtunut+mies+ja+nöyrryn+ylivoimaisen+älyn+edessä.+
Kun+kanabroilerimies+esitti+asiantuntevat+näkemyksensä+todisteineen,+niin+se+oli+minulle+päivä+kun+musiikki+kuoli.+Älä+lyö+lyötyä.+Saanhan+nöyrtyä+edessäsi?
https://www.youtube.com/watch?v=rjb-6MaeEPo
15.08.2022 10:25
Tuossa+on+se+ongelma+että+lääkärit+ovat+vannoneet+valan.
"Pidän+salassa+luottamukselliset+tiedot,+jotka+minulle+on+potilaita+hoitaessani+uskottu.+Täytän+lääkärin+velvollisuuteni+jokaista+kohtaan+ketään+syrjimättä+enkä+uhkauksestakaan+käytä+lääkärintaitoani+ammattietiikkani+vastaisesti"
Valan+lisäksi+on+laissa+henkilösuoja+ja+potilastietosuoja.+On+selvää+että+julkisella+puolella+ainakaan+ei+ole+aikaa,+osaamista,+resursseja+eikä+oikeutta+lähteä+selvittämään+asiaa+kolmansien+tai+useampien+osapuolien+kanssa.
Pitäisi+mennä+rahan+kanssa+yksityiselle+puolelle+ja+viedä+sieltä+asiaa+eteenpäin.+
Maailmassa+ei+liene+montaakaan+tahoa,+joilla+riittää+noihin+asiantuntemus,+ne+kun+vaatisi+kaikenlaisia+metallurgisia,+biologisia+ja+sähkömagneettisia+tutkimuksia,+jotta+niistä+voitaisiin+saada+selville+mitä+ne+on,+olettaen+että+ne+on+vierasta+alkuperää.
Pelkät+tutkimukset+eivät+edes+riitä,+vaan+tarvitaan+vielä+asiantuntijoita+kenellä+on+rahkeet+päätellä,+mikä+on+luonnollista+ja+mikä+ei.
Minulla+on+korvanlehdessä+nuppineulan+nupin+kokoinen+kova+patti+joka+liikkuu.+Tiedän+sen+alkuperän,+se+on+metallia+joka+lensi+hitsauskipinän+matkassa+sinne+koteloituen.
14.08.2022 19:31
Joo+olen+aivan+murtunut+mies.+Hopeaa+tuli+taas+eikä+ole+mitään+asiaa+kanabroilerimiehen+tasolle+tulevaisuudessakaan.+
Painan+katseeni+maahan+silkasta+kunnioituksesta+ja+poistan+ufojulisteet+seiniltäni,+ja+hiljalleen+irroittelen+vakoilutunnistimien+johdot+päästäni+foliomyssyn+alta.+Punainen+lanka+katkaistaan+viimeisenä.+
Kauan+eläköön+mystikko,+profeetta+ja+johtajamme+Kanabroilerimies+(unus)+Ensimmäinen,+ehkä+myös+viimeinen,+sillä+Luoja+ei+tehnyt+niitä+kuin+yhden+ja+viskasi+muotin+suutuspäissään+menemään.
14.08.2022 18:24
-Voipi+olla+että+Briteillä+on+ollut+yhteyksiä+noihin+ufolaisiin,+mutta+ihmiskunnan+tekniikkaa+se+ei+ollut+silloin+eikä+se+ole+sitä+vieläkään.+Ei+lähellekään.+
Aurora-+projektien+vertaaminen+näiden+havaittujen+ja+mitattujen+tuntemattomien+objektien+lentokykyyn+on+kuin+vertaisi+resiinaa+nykyaikaiseen+hävittäjään.+Sen+verran+niissä+on+eroa.
Ihmiskunnalla+kun+ei+vieläkään+ole+laitteita,+jotka+kykenee+ilman+ääntä+ja+ilman+näkyvää+propulsiota+leijumaan,+kiihdyttämään+ja+kääntymään+hurjilla+G-+voimilla,+joista+on+mittaustuloksia+olemassa+runsaasti.
Ihmisen+laitteet+hajoaisivat+palasiksi,+runko+palaisi+ja+ihmiset+muuttuisivat+nesteeksi+sellaisissa+voimissa.+Edes+mikroprosessori+ei+kestä+sellaisissa+voimissa+ehjänä.
Toinen+ongelma+on+että+meillä+ei+ole+sellaista+energiamuotoa+olemassa,+joka+mahdollistaisi+tuollaisen+voimantuoton+pitkäaikaisesti.
14.08.2022 18:11
Matthew+Mansfieldistä+Nottinghamshiresta+haastaa+pidennetyn+sulkemispäätöksen,+jonka+hän+pitää+perusteettomana,+ja+kysyy:+"Mitä+heillä+on+salattavaa+kaikkien+näiden+vuosien+jälkeen?"
Joten+mikä+se+oli?+Valitettavasti+en+usko,+että+salaperäinen+lentokone+saapui+toisesta+galaksista.+Uskon,+että+se+oli+ihmisen+tekemä+jossain+salaisessa+hallissa+-+ja+mikä+tahansa+se+olikin,+pysyy+salaisena+ja+erittäin+herkkänä.+Todistajilla+oli+yksinkertaisesti+ollut+"miljoona+yhteen"+mahdollisuus+olla+kyseisessä+paikassa+tuolloin,+ja+heidät+piti+sulkea.
Muista,+tämä+oli+vuosi+1990,+kylmä+sota+oli+vielä+vuoden+päässä+sulamisesta.+Persianlahden+sota+alkoi+kirjaimellisesti+päiviä+aikaisemmin.+Maailma+oli+–+kuten+monet+väittävät,+että+se+on+edelleenkin+–+jakautunut+"he+ja+me"+-taistelulinjoille.
1980-luvun+puolivälistä+lähtien+oli+ollut+huhuja+huippusalaisesta,+eksoottisesta,+amerikkalaisesta+tiedustelulentokoneesta+nimeltä+"Aurora"+–+hiljainen,+yliäänenvoimainen,+geometrisesti+muotoiltu+vene,+jota+käytettiin+vakoilutehtäviin.
Vaikka+ei+ole+koskaan+ollut+merkittäviä+todisteita+siitä,+että+se+olisi+koskaan+rakennettu+tai+lentänyt,+sekä+Yhdysvalloissa+että+Isossa-Britanniassa+on+vuosien+aikana+tapahtunut+lukuisia+selittämättömiä+havaintoja+ja+tapauksia,+jotka+ovat+ruokkineet+Aurora-myyttiä+-+Calvine+mukaan+lukien.
Vuonna+1991+puolustusministerit+kielsivät+parlamentissa,+että+Yhdysvalloille+olisi+annettu+lupa+lentää+tai+laskeutua+heidän+salaiseen+vakoilukoneeseensa+Britannian+ilmatilassa+sen+jälkeen,+kun+raporttien+mukaan+Aurora+oli+havaittu+lähtevän+RAF+Machrihanishista+Mull+of+Kintyren+alueella.
Mutta+paperit,+jotka+sain+tiedon+vapauslain+perusteella,+viittaavat+siihen,+että+jotkut+puolustusministeriön+tiedusteluviranomaiset+uskoivat+Auroran+olemassaolon,+mutta+he+eivät+saa+sanoa+mitään+julkisesti.
Eräs+puolustusministeriön+lähde+kertoo+minulle,+että+kun+Ison-Britannian+tiedustelupäälliköt+huomasivat,+että+Calvinen+valokuvat+osoittivat+huippusalaisen+yhdysvaltalaisen+projektin,+ne+luokiteltiin+välittömästi+salaisiksi+–+UK+Eyes+Only.
Viime+kesäkuussa+Pentagon+julkaisi+kauan+odotetun+raportin+siitä,+mitä+se+nyt+kutsuu+UAP:iksi+tai+"tunnistamattomiksi+ilmailmiöiksi"+useiden+vastaavien+havaintojen+ja+USA:n+laivaston+lentäjien+nopeasti+liikkuvia+UFOja+esittävien+elokuvien+julkaisun+jälkeen.+Uusi+amerikkalainen+UAP-työryhmä+listasi+viisi+luokkaa,+joihin+useimmat+havainnot+todennäköisesti+kuuluisivat,+kun+ne+ratkaistaan+-+ja+yksi+niistä+on+Yhdysvaltain+hallituksen+kehittämät+"luokitellut+ohjelmat".
Olen+vakuuttunut,+että+Calvine-valokuvassa+näkyy+yksi+näistä+luokitelluista+ohjelmista.+Sillä+välin+amerikkalainen+ja+mahdollisesti+meidän+oma+hallitus+on+havainnut+hyödylliseksi+"pidellä+myyttiä+UFO-lentotoiminnasta",+koska+se+tarjoaa+hyödyllisen+suojan+heidän+omalle+peitelliselle+sotilastoiminnalleen.
Mutta+tässä+tapauksessa+heidän+suojansa+räjäyttivät+kaksi+nuorta+miestä,+jotka+olivat+väärässä+paikassa+väärään+aikaan.+Ministeriön+on+selitettävä+yleisölle,+miksi,+jos+UFOja+ei+ole+olemassa,+miten+he+voivat+perustella+henkilöllisyytensä+salassa+pitämisen+vielä+54+vuotta.+Ja+sen+on+myös+selitettävä,+mitä+tapahtui+negatiivisille+ja+niiden+tapausta+koskevalle+tiedostolle+-+muuten+ne+vain+lisäävät+lisäjauhetta+salaliittoteoreetikojen+myllyyn,+jotka+uskovat+viranomaisten+salaavan+"totuuden"+avaruusolioiden+vierailuista+Maahan.+Kuvien+ei+tietenkään+voida+sanoa+vahingoittavan+valtion+etuja.
Suhtaudun+edelleen+avoimesti+mahdollisuuteen,+että+älyllistä+elämää+on+olemassa+muualla+maailmankaikkeudessa.+Mutta+en+ole+vakuuttunut+siitä,+että+se+on+koskaan+käynyt+maan+päällä.
Calvine-valokuva+on+mielestäni+paras+koskaan+otettu+kuva,+jossa+näkyy+tunnistamaton+lentävä+esine.+Mutta+kuten+USAF:n+entisen+UFO-projektin+Blue+Bookin+konsultti+tohtori+J. Allen+Hynek+sanoi+kerran:+"Tunnistamaton+kenelle?"
14.08.2022 18:03
jatkoa..
Mutta+tämä+oli+selvästi+jotain+muuta.+Sen+jälkeen+olen+antanut+sen+analysoida+Andrew+Robinsonin,+valokuvauksen+vanhemman+lehtorin+Sheffield+Hallamin+yliopistossa.+Hän+on+vakuuttunut+siitä,+että+se+on+aito,+ja+jos+se+on+huijausta,+niin+erittäin+monimutkainen+huijaus,+joka+sisältää+kalliita,+kehittyneitä+laitteita+ja+lentäviä+malleja,+jotka+eivät+ole+kahden+hotellin+kokin+käytössä.
Hän+kertoi+minulle:+"Johtopäätökseni+on,+että+esine+on+ehdottomasti+kameran+edessä,+eli+se+ei+ole+jälkituotannossa+valmistettu+väärennös,+ja+sen+sijainti+kohtauksen+sisällä+näyttää+olevan+noin+puolivälissä+etualan+aidan+ja+koneen+välillä.+taustalla.'
Herra+Lindsay,+pragmaattinen,+looginen+entinen+virkamies,+joka+vietti+kymmenen+vuotta+armeijassa,+on+vakuuttunut,+että+kuva+–+ja+peloissaan+mies,+jonka+kanssa+hän+puhui+sinä+päivänä+–+ovat+aito.+Aluksi+hän+oli+huolissaan+siitä,+että+hän+voisi+puhua+minulle,+jos+hän+rikkoisi+virkasalaisuuksia+koskevaa+lakia.+Mutta+tehtyään+32+vuotta,+mitä+hänelle+kerrottiin,+ja+vaikenemisen+jälkeen+hän+haluaa+nyt+totuuden+ilmestyvän.
"Skotlannin+lehdistöpäällikkönä+käsittelin+monia+UFO-ilmoituksia,+mutta+useimmat+olivat+vain+valoja+taivaalla.+Oli+selvää,+että+tämä+oli+erilainen.+Kun+kysyin,+millaista+ääntä+se+oli+aiheuttanut,+mies+vastasi:+"Se+ei+pitänyt+melua+ollenkaan."+Siihen+asti+en+suhtautunut+siihen+kovin+vakavasti,+mutta+kun+hän+sanoi,+että+se+oli+hiljaa,+tajusin+yhtäkkiä,+ettei+tiedä+yhtään+lentokonetta,+joka+olisi+hiljaa.
Lindsay+järjesti+miesten+Daily+Recordille+luovuttamien+negatiivien+keräämisen+ja+fakssi+kopion+parhaasta+vedosta+puolustusministeriön+nyt+lakkautettuun+UFO-tiskille+Lontooseen.
"Ennen+kuin+pääsin+takaisin+pöytäni+ääreen,+puhelin+soi+ja+yhteyshenkilöni+sanoi:+"Kerro+minulle+lisää+tästä.+Saatko+ne+negatiivit?"
Vieraillessaan+puolustusministeriössä+myöhemmin+samana+vuonna+hän+kuitenkin+näki+Calvine-kuvan+räjäytettynä+julisteen+kokoiseksi+UFO-toimiston+seinällä.
"Kysyin,+miten+heillä+menee.+He+sanoivat,+että+asiaa+tutkitaan.+Minua+käskettiin+"jätä+se+Lontooseen"…+he+pyysivät+minua+olemaan+puuttumatta+asiaan,+joten+olen+tehnyt+juuri+niin”,+hän+sanoi.
"Vuodet+kuluivat+ja+vähitellen+unohdin+painatuksen+laatikkooni.+Nyt+toivon,+että+kaksi+todistajaa+tulevat+esiin+ja+kertovat+oman+tarinansa.
Toivon+niin+myös.+Kiinnostukseni+UFO-havainnoista+alkoi+1990-luvulla,+kun+työskennellessäni+toimittajana+Yorkshiressa+aloin+käyttää+Freedom+of+Information+Actia+pyytääkseni+pääsyä+MoD-tiedostoihin+kuuluisista+UFO-havainnoista,+kuten+Rendlesham+Forestin+tapauksesta,+jota+usein+kutsutaan+Britannian+Roswelliksi.+tapaus+vuonna+1947+New+Mexicossa,+jonka+uskottiin+pitkään+olleen+UFO-todisteiden+peittely).
Vuonna+2008,+vähän+ennen+kuin+puolustusministeriö+hajotti+UFO-pöytänsä,+minusta+oli+tullut+niin+suuri+auktoriteetti+puolustusministeriön+asiakirjoissa,+että+minulle+tarjottiin+tilaisuutta+kuratoida+tuhansien+kerran+salaisten+UFO-paperien+julkaisemista+Kansallisarkistossa.
Täältä,+satojen+koululaisten+piirustusten+ja+UFO-salaliittoteoreetikkojen+kirjeiden+joukosta,+jotka+vaativat+tietää,+missä+muukalaisia+pidettiin,+löysin+huonolaatuisen+valokopioitu+piirroksen+UFOsta,+jonka+vieressä+oli+Harrier.
Vielä+kiehtovampaa+on+kuitenkin,+että+kuvan+rinnalla+oli+tiedotustilaisuus+Margaret+Thatcherin+silloisen+hallituksen+puolustusministereille,+jos+heitä+pyydettiin+kommentoimaan+havaintoa.
Sanamuoto+oli+epämääräinen+ja+ei-sitova,+tyypilliseen+"hävittämiseen"+tutkijat+ovat+tottuneet.+Alaotsikon+"Puolustuslinjat+ottaa"+alla+on+virallinen+vastaus,+jonka+puolustusministeriön+tulee+antaa+pyydettäessä.
"Olen+katsonut+valokuvia,+en+ole+tehnyt+varmoja+johtopäätöksiä+suuresta+timantinmuotoisesta+esineestä.+Varma+siitä,+että+suihkukone+on+Harrier.+Sinulla+ei+ole+kirjaa+Harriereista,+jotka+toimivat+paikassa+ilmoitettuna+päivänä/aikana.+Ministeriö+ei+ole+saanut+muita+raportteja+epätavallisesta+lentotoiminnasta+tai+havainnoista+paikassa/päivämääränä/aikana.
Tarkistin,+mutta+kukaan+ei+tietenkään+kysynyt.+Tarina+hylättiin+välittömästi.+Kävin+etsimässä+lisää.
Vaikka+Calvine-havainnon+harvat+MoD-paperit+poistettiin,+valokuvaajan+(ja+Craig+Lindsayn)+nimet+poistettiin+tiedostosta+tietosuojalakien+mukaisesti.+Normaalisti+ne+olisi+julkaistu+30+vuoden+kuluttua+-+1.+tammikuuta+2020+-,+mutta+puolustusministeriö+ja+kansallisarkisto+vaativat+edelleen,+että+ne+on+pidettävä+salassa+vielä+54+vuotta+-+vuoteen+2076+asti+-+"yksityisyyksien"+vuoksi.
Jopa+Daily+Recordin+päätös+olla+julkaisematta+tarinaa+on+kiehtova.+Oliko+sitä+lisännyt+D-Notice+-+kansalliseen+turvallisuuteen+perustuva+vaientamismääräys,+jota+puolustusministeriö+palveli?
Vaikka+tämä+saattaa+kuulostaa+joltain+TV:n+X-Files-elokuvasta,+ufologitoverini+Matthew+Illsleyn+ovela+salailu+sai+selville,+että+levyn+toimittaja,+edesmennyt+Endell+Laird,+oli+tuolloin+ollut+puolustusministeriön+D-Notice-komitean+jäsen.+Sattuma?
jatkuu..
14.08.2022 17:58
Google+kääntäjä+helpottaa+lukemista:
4.+elokuuta+1990+kaksi+nuorta+miestä+työskenteli+kokkeina+hotellissa+Pitlochryssa,+kauniissa+Highland+Perthshiren+kaupungissa,+aivan+Cairngormsin+kansallispuiston+ulkopuolella+Skotlannissa.
Klo+21.00+pitkän+kuumassa+keittiössä+vietetyn+päivän+jälkeen+he+ajoivat+noin+13+mailia+pohjoiseen+A9-tietä+pitkin+Calvineen,+paikkaan+Cairngormsin+reunalla,+kävelylle+kukkuloille.
He+eivät+olleet+menneet+kauas,+kun+he+näkivät+valtavan,+kiinteän,+timantinmuotoisen+esineen,+joka+oli+noin+100+jalkaa+pitkä,+leijumassa+äänettömästi+taivaalla+heidän+yläpuolellaan.+Peloissaan+he+piiloutuivat+pensaisiin+ja+katsoivat+ylös.
Minuuttia+myöhemmin+he+kuulivat+pohjoiseen+menevän+suihkukoneen+huudon:+Vuonna+1990+RAF+Leucharsilla+Fifessa+oli+kaksi+Tornado-hävittäjälentuetta+24+tunnin+valmiustilassa+venäläisten+tunkeutuvien+lentokoneiden+sieppaamiseksi.
Suihkukone+palasi+ja+kiersi+"asia"+ennen+lähtöään+alkuperäiselle+kurssilleen,+ikään+kuin+lentäjäkin+olisi+nähnyt+kohteen+ja+palannut+katsomaan+lähemmin.
Lopulta+kaksi+miestä+työnsivät+kameransa+ulos+piilopaikastaan+ja+ampuivat+kuusi+kuvaa.+Tuolloin+esine+ampui+pystysuunnassa+ylöspäin+ja+katosi+matkalla+ylös+taivaalle.
Vakuutuneina+nähneensä+UFOn,+he+veivät+valokuvansa+Daily+Recordiin,+joka+on+yksi+Skotlannin+johtavista+sanomalehdistä.+Mutta+tarinaa+ei+koskaan+painettu:+Lehti+välitti+kuvat+puolustusministeriölle.
Ja+sitten+valokuvat+yksinkertaisesti+katosivat+-+yhdessä+kahden+nuoren+kokin+kanssa.
Tähän+asti.+Täällä+voimme+ensimmäistä+kertaa+paljastaa+kadonneen+kuvan+-+valokuvan,+jota+eräs+puolustusministeriön+sisäpiiriläinen+kuvaili+upeimmaksi+koskaan+otetuksi+UFO-kuvaksi,+ja+Pyhän+Graalin+kovan+todisteen+perusteella,+että+nämä+asiat+todella+ovat+olemassa.
Se+on+kuva,+jonka+puolustusministeriö+ja+kansallisarkisto+ovat+yrittäneet+kaikkensa+pitää+piilossa.+Vaikka+tiedot+olisi+tavallisesti+julkaistu+30+vuoden+kuluttua,+ministeriö+ei+ole+julkaissut+alkuperäistä+valokuvaa+ja+haluaa+todistajien+nimet+sinetöidään+vielä+54+vuodeksi+-+vuoteen+2076+asti+-+"yksityisyyteen+liittyvien+huolenaiheiden"+vuoksi.
Yliopiston+luennoitsijana+ja+tutkivana+toimittajana,+joka+on+viettänyt+kolme+vuosikymmentä+ufologian+maailmaan+uppoutuneena,+kuulin+tarinan+salaperäisestä+"Calvine-tiedostosta"+-+koska+kadonnut+valokuva+ja+raportti+tuosta+Calvinen+tapauksesta+tuli+tunnetuksi+-+monta+kuuta+sitten+ja+ovat+omistautuneet+viimeiset+13+vuotta+miehen+ottamien+kuvien+etsimiseen.
Se,+mitä+tapahtui+tiedostolle,+miehille,+jotka+kuvasivat+UFOa+ja+kuinka+ja+miksi+sen+olemassaolo+on+tukahdutettu+32+vuoden+ajan,+oli+arvoitus,+jonka+olin+päättänyt+murtaa.+Aina+kun+etsin+vastauksia,+löysin+sisäpiiriläisiä,+jotka+estivät+tiedusteluni+–+kunnes+kävin+onnekas+ja+löysin+eläkkeellä+olevan+RAF-upseerin+Craig+Lindsayn,+ensimmäisen+virkamiehen,+joka+puhui+yhden+nuoren+kokin+kanssa+tuon+yön+jälkeen.
Hän+oli+halukas+puhumaan+kanssani,+ja+mikä+jännittävintä,+huomasin,+että+hän+oli+rikkonut+protokollaa+sinä+päivänä+ja+kätkenyt+kopion+kuvasta+ennen+kuin+Whitehallin+käskystä+lähetti+koko+asiakirjan+–+negatiivit+mukaan+lukien+–+puolustusministeriölle.+Lontoossa.
Hän+oli+pitänyt+salaista+kopiota+pöydällään+32+vuotta+–+piilotettuna+Great+Aircraft+Of+The+World+-kappaleeseensa.+Kun+lopulta+löysin+hänet,+nyt+83-vuotias+ja+edelleen+Skotlannissa+asuva,+hän+kuulosti+melkein+helpottuneelta.
"Olen+odottanut,+että+joku+ottaisi+yhteyttä+tähän+liittyen+yli+30+vuotta",+hän+sanoi.
Joten+mitä+teen+siitä?+Heti+kun+Craig+näytti+minulle+valokuvan,+tiesin+katsovani+jotain+poikkeuksellista.+Kyllä,+se+on+mustavalkoinen+kuva,+painettu+värilliselle+paperille,+ja+puut+ja+aita+näyttävät+hieman+epäselviltä,+ikään+kuin+valokuvaaja+olisi+ottanut+sen+hetken+paniikissa+–+mikä+on+sopusoinnussa+heidän+tarinansa+kanssa.+Mutta+kamera+on+keskittynyt+oudon+timantin+muotoiseen+esineeseen+kehyksen+keskellä.+Toisin+kuin+monet+muut+UFO-kuvat,+tämä+on+selvästi+rakenteeltaan+tuntematon+alkuperä.+Se+näyttää+toiselta+ja+toisin+kuin+mikään+perinteinen+lentokone.
Ja+se+on+ylivoimaisesti+paras+UFO-valokuva,+jonka+olen+koskaan+nähnyt.
Usko+minua,+en+ole+herkkäuskoinen,+harhaanjohtanut+salaliittoteoreetikko.+Minusta+tuli+kyyninen+katsottuani+satoja+epäuskottavia+valokuvia+ja+elokuvia:+Epäselviä,+rakeisia,+epätarkkoja+kuvia,+jotka+olisivat+helposti+voineet+olla+frisbeitä,+katulamppuja+tai+jopa+lokkeja.
jatkuu...
14.08.2022 17:52
Luonnonvalinta,+yllätykset,+nopeat+päätökset+muuttuvissa+olosuhteissa+jotka+vaikuttavat+yhtäkkiä+ketjureaktiona+moneen+asiaan+jotka+vaikuttavat+ketjureaktiona+moneen+asiaan+jotka+vaikuttavat+ketjureaktiona...
Yhtäkkiä+pikku+asia+saattaa+saada+valtavan+merkityksen,+kuten+vaikka+salaman+seurauksena++pikkuinen+kipinä+joka+sytyttää+valtavan+palon+jolla+on+kauaskantoiset+seuraukset+tulevaisuuteen+ja+monen+elämään.
Millä+tietokoneella+noita+kaikkia+sattumia+voitaisiin+ajaa+siinä+mittakaavassa+mitä+tällä+pallollamme+esimerkiksi+koko+ajan+tapahtuu?+Ja+mikä+olisi+sen+pointti?+
Minä+tuppaan+ajattelemaan+nykyisin+että+jos+jonkinlainen+Luoja+on+olemassa,+se+toimii+samaan+tapaan+kuin+miten+me+kasvatamme+lapsiamme,+eli+annamme+heille+alun,+elämän,+ohjeet+ja+eväät+siihen+elämään+ja+sitten+he+ovat+vapaita+itsenäiseen+elämään+jossa+vallitsee+tämän+universumin+luonnonlait.
Jos+ajatellaan+ihmisen+elinkaaren+pituutta,+niin+täydelliseen+vapauteen+ilman+ohjeita+ja++evästystä+kasvaneet+lapset+oppisivat+elämän+perusasiat+liian+myöhään+ja+aina+kantapään+kautta,+jos+jäisivät+alkumetreillä+oman+onnensa+nojaan.
Jokaisen+arjessa+tapahtuu+jatkuvasti+sattumia.+Ne+voi+olla+merkityksettömän+arkisia+tai+sitten+isompia,+tai+sitten+niiden+merkitys+paljastuu+vasta+myöhemmin.
Jos+olet+vanhempi,+niin+ajattelepas+vaikka+sitä+miten+pienistä+asioista+loppupelissä+oli+kiinni+että+tapasit+juuri+sen+ihmisen+jonka+kanssa+teit+lapsesi,+tai+että+sinun+vanhempasi+tapasivat+ja+tekivät+juuri+sinut.
10.08.2022 18:44
Lisätään+vielä+että+hänellä+on+johtajalle+tärkeä+taito+haalia+parhaat+osaajat+itselleen+töihin.+Yksin+ei+tuollaisia+asioita+toteuteta.
10.08.2022 15:32
Kuuntelin+Muskista+kertovan+äänikirjan+joskus+vuosi+sitten.+Siitä+sai+aika+selkeän+kuvan,+että+Muskin+salaisuus+on+se+ettei+hän+anna+periksi.
Vaikka+hänet+lyötäisiin+lattiaan+tuhat+kertaa,+hän+nousee+sieltä+aina+ja+vahvempana+kuin+aiemmin.+Kieppui+ainakin+20+vuotta+useitten+konkurssien+ja+henkilökohtaisen+konkurssin+partaalla,+mutta+nousi+sieltä+uskomattomalla+sisulla+ja+ahkeruudella.
Painoi+20+tuntisia+työpäiviä+ja+nukkui+vain+lennoilla.+Joutui+useiden+jättimäisten+kilpailijoiden+kohteeksi+joilla+oli+poliittisia+kontakteja,+joita+Muskilla+ei+tuolloin+vielä+ollut.+
Ei+voinut+kertoa+kenellekään+sijaintiaan+eikä+yöpaikkaansa+etukäteen,+kun+kilpailijat+olivat+värvänneet+palkkatappajia+peräänsä.+Tämäkään+ei+häntä+estänyt+runnomasta+itseään+maailman+ykköseksi.
Maailman+rikkaimman+titteli+ei+merkitse+hänelle+muuta+kuin+että+hän+voi+toteuttaa+unelmiaan+ihmiskunnan+avaruuden+valloituksesta.+
Tesla-+autot+ovat+vain+tulonhankintakeino+avaruushanketta+varten,+joka+on+todellinen+päämääränsä.+NASA+ja+USA+on+hänelle+vain+asiakas+ja+tulonlähde+SpaceX:ää+kaupallistamalla.
+Tavoitteensa+on+saavuttaa+elinaikanaan+se+ensimmäinen+askel+ihmiskunnan+avaruuden+asuttamisessa+edes+pikkiriikkisen.+Todennäköisesti+onnistuu,+jos+elelee+kasikymppiseksi+tai+siitä+vanhemmaksikin.
Kuussa+tai+Marsissa+on+siirtokunta+todennäköisesti+20+vuoden+sisällä.+Se+on+ensiaskel+ja+vain+pikkiriikkinen+sellainen,+mutta+välttämätön+kuitenkin+ja+jälkeläistemme+nähtäväksi+jää+kuinka+se+onnistuu.+
Ei+voida+jäädä+odottamaan+jotakin+tieteellistä+ihmettä+saapuvaksi+ja+keskeyttää+avaruushankkeet+sen+vuoksi.+Eteenpäin+on+mentävä+jos+meinataan+ihmiskunta+joskus+jakaa+muualle+ettei+se+tuhoudu+planeettansa+mukana.
10.08.2022 15:31
Vaikka+kanabroilerimies+koettaa+pitää+agendansa+salassa+häveten+omaa+uskoaan,+hänen+"skeptiset"+liturgiansa+vesittyvät+tähän+yhteen+lauseeseen:
"Samaa+harhaoppista+sontaa+kaikkityynni+on+vielä+seuraavatkin+2000+vuotta"
Sama+sontamies+eritteineen+kuin+aina+ennenkin.+Varaktori+itse,+tai+hänen+lahkoonsa+kuuluva+opetuslapsi.
Konkreettisilla+reaalimaailman+havainnoilla+ufoista+ei+ole+pienintäkään+tekemistä+heikkouden,+lapsellisuuden,+yksinkertaisuuden,+itsetunnon,+toiveiden,+onnen,+pelastuksen+tai+muiden+mainitsemiesi+asioiden+kanssa.
Ufot+lentelee+ilmakehässämme,+ympäröivässä+avaruudessa+ja+sukeltelee+merissämme,+uskoi+niihin+tai+ei.+Siksi+niitä+tutkitaan+maailman+parhailla+kalustolla+ja+älyillä.
En+tiedä+moniko+tai+kuka+on+"odottanut+2000+vuotta"+ufoja+saapuvaksi,+kun+harva+elää+niin+vanhaksi,+mutta+viime+vuosina+on+tapahtunut+täyskäännös+ilmapiirissä+ja+jokainen+ajatteleva+ihminen+tietää+että+tässä+nyt+tutkitaan+asiaa+joka+on+meille+täysi+mysteeri,+ainakin+virallisesti.
Nämä+paljastukset,+tutkimuksen+julkaiseminen+ja+"vuodot"+eivät+ole+tapahtuneet+vahingossa+vaan+ne+on+tarkkaan+harkittuja.+Yksi+syy+siihen+lienee+se+että+näin+massiivista+liikehdintää+ei+voida+enää+kokonaisuudessaan+salata+kansoilta.
09.08.2022 07:39
77 / 120