Eräällä tuttavallani on useita istukkaita ruumiissaan. Osa niistä löytyy tunnustelemalla ihoa kun tietää paikan. Osa näkyy vain röntkenkuvissa. Paikallinen tk ei ole pyynnöistä huolimatta suostunut kuvaamaan näitä alienien istutuksia. Missä hän voisi kuvauttaa oudot tavarat ruumiissaan saadakseen asiaan parempaa selvyyttä? Vai löytyykö joku muu keino?
Ufoistukkaiden näkyminen ihmiskehossa
10
73
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä yksityisellä lääkäriasemalla. Tosin joutuu itse maksamaan.
- Anonyymi
Onko tuttusi sotaveteraani? Ovat kranaatinsirpaleita. Ei voi magneettikuvata.
- Anonyymi
Kuulehan, ne ovat ihmisen ihonalaisia talipatteja. Kehittyy toisille enemmän toisille vähemmän.
- Anonyymi
Luun sisällä olevia esineitä ei voi kutsua rasvapateiksi. Luulen että ne ovat jotain elektroonisia laitteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luun sisällä olevia esineitä ei voi kutsua rasvapateiksi. Luulen että ne ovat jotain elektroonisia laitteita.
Elektronisia laitteita luun sisällä? Älähän nyt. Mistä edes tiedät, että luun sisällä on jotain?
Jos itse huomaisin luussa patteja, otattaisin kiireesti syöpänäytteen.
- Anonyymi
Missä sitten ne aikaisemmat, röntgenkuvat on otettu ?
- Anonyymi
Ei ainakaan kannata mennä mainostamaan niitä "alienin istutuksina", vaan puhua vierasesineistä kehossa ja pyytää katsomaan...
Tuossa on se ongelma että lääkärit ovat vannoneet valan.
"Pidän salassa luottamukselliset tiedot, jotka minulle on potilaita hoitaessani uskottu. Täytän lääkärin velvollisuuteni jokaista kohtaan ketään syrjimättä enkä uhkauksestakaan käytä lääkärintaitoani ammattietiikkani vastaisesti"
Valan lisäksi on laissa henkilösuoja ja potilastietosuoja. On selvää että julkisella puolella ainakaan ei ole aikaa, osaamista, resursseja eikä oikeutta lähteä selvittämään asiaa kolmansien tai useampien osapuolien kanssa.
Pitäisi mennä rahan kanssa yksityiselle puolelle ja viedä sieltä asiaa eteenpäin.
Maailmassa ei liene montaakaan tahoa, joilla riittää noihin asiantuntemus, ne kun vaatisi kaikenlaisia metallurgisia, biologisia ja sähkömagneettisia tutkimuksia, jotta niistä voitaisiin saada selville mitä ne on, olettaen että ne on vierasta alkuperää.
Pelkät tutkimukset eivät edes riitä, vaan tarvitaan vielä asiantuntijoita kenellä on rahkeet päätellä, mikä on luonnollista ja mikä ei.
Minulla on korvanlehdessä nuppineulan nupin kokoinen kova patti joka liikkuu. Tiedän sen alkuperän, se on metallia joka lensi hitsauskipinän matkassa sinne koteloituen.- Anonyymi
Jos se on metallia niin se reikä ei parane umpeen. Mutta jos sillä on jalat joilla liikkuu itsekseen niin se on jo eri asia. Patti on jo tainnut siirtyä aivojen puolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se on metallia niin se reikä ei parane umpeen. Mutta jos sillä on jalat joilla liikkuu itsekseen niin se on jo eri asia. Patti on jo tainnut siirtyä aivojen puolelle.
Broilerimies on heikkotasoinen skeptikkona ja koomikkona, mutta vallan mainio laulajana:
https://www.youtube.com/watch?v=uDrdZM1iGrc
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131474Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571425- 1071125
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76746
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 131635
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala370568Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515