Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
malaire
profiilit
malaire
malaire
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1189
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kasasin+pöytäkoneeni+itse+vuonna+2012+ja+edelleen+toimii+hyvin.+Imuroin+pölyt+usein+päältäpäin+ja+silloin+tällöin+sisältä.+Ainoastaan+tuulettimien+ohjaimen+ledit+on+mennyt+rikki+eli+en+näe+sisälämpötiloja+enää,+muuten+kaikki+osat+toimii.
Lähinnä+olen+yllättynyt+ettei+yksikään+tuuletin+ole+mennyt+rikki,+odotin+että+noita+pitäisi+välillä+vaihtaa+uusiin.
Minulla+on+myös+vuonna+2014+ostettu+markettikone+ja+sekin+toimii+edelleen+hyvin,+tosin+sitä+käytän+paljon+vähemmän+kuin+tuota+itse+kasattua+konetta.+Vain+näytönohjaimen+olen+uusinut+kun+alkuperäisen+tehot+eivät+enää+riittäneet.
Kohtapuoliin+on+tulossa+pöytäkoneita+uudella+DDR5+muistilla,+aion+koota+uuden+koneen+sitten+kun+DDR5+koneiden+hinnat+alkavat+olla+sopivia.
ps.+Minulla+on+myös+vanha+pöytäkone+1990-luvulta+joka+edelleen+toimii,+tosin+tuota+käytän+erittäin+harvoin.+Siihen+on+kyllä+vaihdettu+aika+paljon+osia.
29.08.2022 07:31
Domain247:n+sivuilta+ei+selviä+voiko+tuolla+käyttää+omia+binääriohjelmia+joita+aloittaja+tarvitsee.+
Joskus+tuollaisissa+webhotelli+palveluissa+omien+binääriohjelmien+käyttö+on+estetty,+minkä+takia+ehdotinkin+VPS+palveluita+joissa+ei+koskaan+ole+tällaista+rajoitusta.
27.07.2022 08:15
Ainakin+https://babbel.com+ja+https://www.worddive.com/fi/+sivustoilla+voi+opiskella+venäjää.+Molemmat+ovat+maksullisia+mutta+minä+olen+pitänyt+niistä+kummastakin+ja+suosittelen+kyllä+kumpaakin.
WordDive+on+lähinnä+sanojen+opiskelua,+Babbel+on+monipuolisempi.
22.07.2022 15:56
>+Valokuitu+ei+yleensä,+siis+99,9+%+asennuksista+näy+asiakkaan+koneelle+asti+...
Tuttavalla+on+uusi+vuokra-asunto+jossa+asuntoon+asti+tulee+sekä+ethernet+että+valokuitu.+Ehkä+varautumista+tulevaisuuteen+jos+alkaa+tulla+todella+nopeita+yhteyksiä?
Toistaiseksi+tuo+asuntoon+tuleva+valokuitu+ei+näytä+olevan+käytössä+ja+suurin+nettinopeus+1000+tulee+ethernet-kaapelia+pitkin.
30.06.2022 20:02
Täällä+on+tietoa+tutkinnoista+joita+voi+suorittaa+ja+missä+niitä+voi+suorittaa:
https://tieke.fi/palvelut/osaamisen-kehittaminen/tutkinnot/
Ihan+aloittelijalle+ensin+"@-kortti"+ja+sitten+mahdollisesti+"Tietokoneen+käyttäjän+A-kortti".
30.06.2022 08:57
Ympyrän+pinta-alan+kaava+on
A+=+pi+*+säde^2
Kun+jätetään+yksiköt+pois+ja+laitetaan+että+pinta-ala+(x)+on+numeroarvoltaan+sama+kuin+halkaisija+niin+saadaan
x+=+pi+*+(x/2)^2
Kun+tuosta+ratkaistaan+x+niin+saadaan+x+=+0+tai+x+=+4/pi+=+1,273...
20.06.2022 16:45
Kyllä+antaa,+mutta+erittäin+vähän.+Kokeilin+"TI-36X+Solar"+laskimella+jossa+ei+ole+paristoa,+pelkkä+aurinkokenno,+ja+hyvin+toimii+taskulampun+valossa.
Sen+sijaan+8W+LED+kattolamppu+ei+anna+tarpeeksi+valoa+että+laskin+toimisi+kunnolla+lattialla+seisten,+pitää+nousta+tuolille+ja+viedä+laskin+aivan+kattolampun+viereen+että+saa+tarpeeksi+valoa.
20.06.2022 08:08
Toimii+niin+että+USB-liitännän+kautta+lisää+kannettavaan+erilaisia+liitäntöjä.
Mutta+jos+tarvitset+vain+lisää+USB-liitäntöjä+etkä+esim.+lisänäytön+liitäntää+yms.,+niin+tulee+halvemmaksi+ostaa+USB+hubi+kuin+telakointiasema.
Täällä+joitain+USB+hubeja,+hinnat+lähtee+kympistä:
https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/451c/USB
18.06.2022 22:02
Ei+tarvitse+olla+eritehoisia,+toimii+hyvin+kahdella+samanlaisella+moottorilla.+Olen+testannut+tämän+LEGO-moottoreilla.
16.06.2022 16:59
Minulla+valoisuudentunnistin+on+edessä+ylhäällä+ilman+reikää.+Mutta+käyttöohjeestahan+nämä+kaikki+aina+selviää.
16.06.2022 07:58
Minulla+mikrofonin+reikä+on+noin+1mm+kokoinen,+ei+todellakaan+mikään+"iso+aukko".
16.06.2022 07:55
Osa+niistä+on,+ei+välttämättä+kaikki.+Katso+käyttöohjeesta,+siinä+kerrotaan+jokaisen+reiän+tarkoitus.
16.06.2022 07:52
Ainakin+minun+Samsung+Galaxy+A8+(2018)+mallissa+on+mikrofonille+pieni+reikä+sekä+ylhäällä+että+alhaalla.+Tämä+lukee+käyttöohjeessa.
15.06.2022 18:47
Erilaisia+elokuvia+on+niin+valtava+määrä+ettei+niitä+kaikkia+voi+pitää+myynnissä+Suomen+kaltaisella+pienellä+alueella,+varsinkaan+tuollaisia+vanhoja+(1993)+elokuvia.
Minullakin+on+mielessä+joitakin+vanhempia+elokuvia/sarjoja+jotka+haluaisin+DVD:llä+mutta+joitakin+niistä+ei+ole+myynnissä+missään+päin+maailmaa,+tuo+sinun+mainitsemasi+sentään+näyttää+olevan+myynnissä+ulkomailla.
14.06.2022 08:30
Riippuu+laitteesta,+esimerkiksi+minulla+voi+laittaa+reitittimessä+käyttöön+erilliset+2,4+GHz+ja+5+GHz+wifi-verkot+jolloin+molemmat+taajuudet+toimii.
14.06.2022 08:23
shuf+-i1-39+-n7
11.06.2022 17:38
Debian+GNU/Linux+11+(bullseye)
11.06.2022 12:18
En+nyt+jaksa+kaikkia+listata,+mutta+tässä+joitakin:+Simple+Sticky+Note+Widget,+Tasks.org,+ClockSync,+CalWidget,+FMI+Weather,+Tasker,+112+Suomi,+OmaPosti
11.06.2022 10:17
Ainakin+Wikipedia+mukaan+juuri+noin.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Counselor
"...+A+package+is+slipped+under+the+door+of+his+hotel+room+and+in+it+he+finds+a+DVD+with+"Hola!"+(Hello!)+written+on+it.+Realizing+that+the+disc+likely+contains+a+snuff+film+of+Laura+sent+by+the+cartel,+he+breaks+down.+..."
10.06.2022 18:45
Ja+nuo+kirjaimet+P.R.C.+tulee+siis+nimestä+"People's+Republic+of+China"+joka+on+Kiinan+virallinen+nimi+englanniksi.
10.06.2022 18:41
1 / 60