Vapaa kuvaus

Aloituksia

227

Kommenttia

976

  1. Tässä+ketjussa+olevat+poliisien+toimintaa+puolustavat+eivät+ole+ainakaan+kirjallisten+ulosantiensa+perusteella+kansamme+terävimpiä+kyniä+tai+kynttilöitä..,+kuinka+vain.Tässä+oikein+hauska+kooste+selostuksineen+Vapun+tapahtumista;+älkää+jättäkö+katsomatta;+mukana+myös+arkku+Perustulaillemme:https://www.youtube.com/watch?v=wYHaRziXedM
  2. Kun+kiipesimme+pienimmän+niistä+kolmesta+pyramidin+huipulle+niin+ei+meillä+ollut+mitään+tietoa+niiden+koosta+muuta+kuin+mitä+itse+näimme.+Totesimme+että+helppo+nakki+kiivetä+tuonne+ja+siis+menoksi.Oma+käsitykseni+on+että+maailmassa+on+ollut+ehkäpä+useita+sivilisaatioita+ennen+meitä+ja+ne+ovat+tuhoutuneet+joistain+syistä.+Ei+ole+mahdollista+etteikö+muinaisten+megaliittien+tai+pyramidien+rakennustavoista+ei+olisi+jäänyt+mitään+tietoa+jos+ne+olisivat+nykyisen+sivilisaatiomme+tuotoksia.+Meille+valehdellaan+niiden+iästä,+se+on+selvää.Pyramidien+sisäiset+valtaisat+työstetyt+graniittilohkareet+vetävät+sanattomiksi;+niiden+työstö,+kuljetus-+ja+asennustavat+ovat+päätähuimaavien+taidonnäytteiden+osoitus.Tiede+valehtelee+meille+että+ne+olisivat+pronssitaltoilla+työstetyt.+Naurettavaa.+Itse+pyramidien+ulkoiset+kivet+eivät+ole+mitään+muualta+kuljetettuja+"hiekkakiviä"+vaan+paikalla+valettuja.+Tämä+selittäisi+hyvin+kuinka+ne+on+saatu+rakennettua.+Jauhot+ja+vesi+ylös+ja+muottiin+ja+sitten+seuraava...Kivien+rakennetta+ei+olla+saatu+selville+mikä+on+merkillistä.+Ei+ole+olemassa+mitään+500:n+km:n+päässä+olevaa+louhosta+mistä+ne+olisi+kuljetettu.+Siitäkin+meille+valehdellaan.Nykyiset+betonitalomme-+ja+siltamme++kestävät+max.+50-+100+vuotta+ja+sitten+ne+on+purettava.+Muinaisten+Roomalaisten+betonirakennelmatkin+ovat+kestäneet+pari+tuhatta+vuotta+siltä+osin+kuin+niitä+ei+olla+purettu.+Tarkkana+pojat+kaiken+kanssa+älkääkä+heti+uskoko+kaikkea+mitä+"tiedemies"-+paskiaiset+meille+valehtelevat+vaan+hankkikaa+tietoa.+Omalla+pohdinnalla+ja+terveellä+maalaisjärjen+käytölläkin+selviää+aika+pitkälle.
  3. Olin+pallouskovainen+kymmeniä+kymmeniä+vuosia.Oikeammin+voisin+sanoa+etten+ollut+pohtinut+asiaa+sen+tarkemmin+koska+tavallinen+elämä+kaikkinensa+vei+aikani.Myin+sitten+yritykseni+ja+siirryin+vähemmistö-+osakkaaksi+ja+osaeläkkeelle.Koska+olin+jo+lukenut+kaikki+maailman+kirjalliset+merkkiteokset+niin+syvennyin+Internetin+maailmaan+joutoajoillani.Törmäsin+litteän-+Maan+teoriaan+yhä+uudelleen+ja+kummallestellen+huomasin+useat+väitteet+paikkansa+pitäviksi.Nyt+olen+tutkinut+litteän+Maan+teoriaa+nelisen+vuotta+ja+olen+vakuuttunut+sen+muodosta.+Maa+ei+voi+olla+pallo.Jos+tätä+väitettä+joku+olisi+tullut+minulle+esittämään+muutama+vuosi+sitten+olisin+kai+raivostunut.+Mitä?+Pidätkö+minua+tyhmänä?Koska+löysin+tämän+teorian+itse+niin+ei+millekään+raivolle+ollut+sijaa+vaan+pystyin+keskittymään+asioihin+ja+vastaväitteisiin+ilman+minuun+kohdistettua+vihaa+ja+pilkkaa.Litteä-+Maa+teorian+esittäminen+saa+aikaan+raivokkaita+reaktioita+ja+useat+voivat+kummastella+niiden+voimakkuutta.+Esittäjää+sadatellaan+kaikilla+mahdollisilla+halventavilla+nimityksillä;+käsketään+syömään+lääkkeensä+ja+ehdotellaan+pakkohoitoa.Ymmärrän+hyvin+tämän.+Kuka+haluaa+kuulla+keneltäkään+että+olet+ollut+ehkä+kymmeniä+vuosia+valheiden+vedätettävinä?+Kaikki+mihin+olet+uskonut+romahtaa+hetkessä?+Sellaista+ihmistä+tuskin+on+joka+tällaista+kuuntelee+siihen+reag(k)oimatta.Se+on+kuitenkin+tasavarmaa+että+NASA+syöttää+meille+aivan+täyttä+paskaa.+Voinemme+kysyä+että+miksi+näin+olisi+jos+totuudenkin+voisi+näyttää?
  4. Elpymisvälineistä+ryssävihaan;+mikäs+sen+johdonmukaisempaa.Kävin+juuri+kaupassa+ja+maksoin+ostoksistani+rapiat+15+elpymisvälinettä+joten+se+siitä.+Nazi-+rasisti-+ja+Venäjäkortit+ovat+jo+aika+kuluneita+käytössä+eivätkä+ne+enää+tehoa+entiseen+malliin+vaan+niille+jo+nauretaan.Muistamme+kuinka+Neuvostoliitto+oli+kommunistinen+ja+sitä+vihattiin+suuresti+paitsi+lesborumaämmämme+Taijja+Hajonen+joka+kumarsi+myös+DDR:ää+ja+pyllisti+USA:lle.Ei+tullut+akalle+koskaan+kutsua+Washingtoniin+eivätkä+viisumia+olisi+edes+tuolle+saastalle+myöntäneetkään.Nythän+Venäjä+on+kapitalistinen.+Ajelevat+suurilla+länsimaisilla+katumaastureilla+koska+nämä+pakotteet+ovat+voimassa.Vitut+viskaavat+sähköautoille.Koska+Venäjä+on+kapitalistinen+ja+länsimaat+muuttuneet+kommunistisiksi+on+sitä+edelleen+vihattava+suuresti.Mustia,+mulatteja+ja+islamisteja+on+Euroopassa+ja+USA:ssa+jo+kohta+puolet+väestöistä+ja+valkoisen+rodut+vainot+ovat+järkyttäviä.USA:n+varakkaimmat+asukkaat+ovat+perustaneet+aidattuja+ja+vartioituja+pienoiskaupunkejaan+turvatakseen+jälkikasvunsa+hengen+ja+mahdollisuudet+opiskeluun.Etelä-+Afrikan+varakkaan+valkoiset+ovat+jo+paenneet+maasta.+Jäljellä+ovat+nyt+enää+köyhät+valkoiset+joita+yksikään+kommunistinen+länsimaa+ei+ota+vastaan+pakolaisina+vaikka+he+ovat+maailman+vainotuin+ihmisryhmä.Uskon+että+USA+ja+Eurooppa+tulevat+suistumaan+järkyttäviin+rotu-+ja+uskontosotiin.Valkoisen+rodun+viimeinen+turvapaikka+tulee+olemaan+Venäjä.Se+on+voimakas+eikä+sitä+tule+musertamaan+nämä+saastaiset+kommunistijoukot.....++:-)
  5. Persekärpäseni+voisi+nyt+linkata+sen+todisteen+painovoimasta...?Vaihtoehtona+voit+tarinoida+lehmästä+laitumella+joka+ei+ole+todiste+aiheesta.+Lehmä+lähtee+lentoon+kuin+ilmapallo+jos+se+olisi+sen+painoinen...,+eikö+totta?
  6. Ensimmäinen+käyntini+Suurilla+Egyptin+pyramideilla+teki+suuren+vaikutuksen+ja+jäin+tavoistani+poiketen+pitkäksi+aikaa+sanattomaksi.Toki+puhekykyni+palautui.+Mitä+tekee+sotilasosasto+mykällä+esimiehellä?Kunnon+räyhähenki+saa+vipinää+aina+lonkkaa+vetäviin+peruslaiskoihin+sotilaisiin.Kunnon+poikia+toki+ovat+ja+suorituskykyisiä+mutta+perseeseen+niitä+on+potkittava+joka+ainoa+päivä.Kunnon+aamujumpat;+punnerukset+ja+taaksepoistut+hiekkaisilla+aroilla+ovat+parasta+mielenterveyslääkettä+pilluista+ajatteleville+nuorukaisille.Jaksavat+sitten+punnertaa+lomillaan+tositoimissa.Mitäs...,+hyviä+muistoja+minulla+on+kaikista+kotimaamme+alaisista.Muiden+maiden+paskasotilaista+sitten+toisella+kertaa.....Mutta+aloittajan+ylösnostamaan+aiheesen+palatakseni+niin+supersyväajattelijat+ovat+esittäneet+arveluita+että+eläisimme+simulaatiossa+missä+mikään+ei+olisikaan+todellista.+Tätä+vastaan+sotii+kuitenkin+kaikki+aistimme.Olen+tutkinut+litteän+Maan+teoriaa+kohta+jo+nelisen+vuotta.+Siinä+esitetään+että+meidät+on+luotu+eli+älyperäisesti+muokattu+elämään+ikään+kuin+akvaariossa+tarkkailun+(Jumala)+alaisuudessa.+Toki+tällaista+väitettä+vastaan+on+helppoa+hyökätä.+Ainoa+vastaväite+luomiselle+on+alkuräjähdysteoria+joka+vaatii+jo+aika+paljon+mielikuvitusta+ollakseen+totta.Totta+saatana+vieköön+on+tasavarmasti+se+mitä+näen,+tunnen,+kuulen,+haistan+ja+maistan.Onkohan+tämä+liiallisen+riidan+haastamista?+Se+toki+on+meidän+Venäjän+nuorisotrollien+suurimpia+toiveita+ja+siitä+saamme+toimeentulomme.