- Yksi esimerkki siitä tilanteesta.
Sanoit minulle, että sapattina touhuaminen ei ole syntiä meille. - Et itsekään noudata Raamattua mitenkään.
Sanoit, että kristityt ottavat Raamatusta itselleen sopivat kohdat.
Sopii täydellisesti sinuun itseesi. - Et erota totuutta valheesta.
Sopisit Trumpin avustajaksi - Maassa oleva nälänhätä tarkoittaa sitä, että maassa ei ole tarpeeksi ruokaa ja viljaa.
Israel ei ole ollut siinä tilanteessa.
Sinua on huijattu. - Sinä olet itse sanonut, että Raamattu on lähinnä juutalaisille. Ja että kristityt ottavat kunkin Raamatusta sen minkä kokevat itselleen sopivaksi.
Moni ottaa homouden. - Heh. Näet vain yhden kohdan kokonaisuudesta.
Et olisi hyvä toimittaja. - Patmos ainakin valehteli, että Israelissa on nälänhätä, ja käski antaa sen takia pikaisesti rahaa Patmokselle.
Hävettää sellainen toiminta. - Olen lukenut Pasi Turuselta yhden hyödyllisen kirjoituksen.
Omenaviinietikan hyödyt. - Toisaalta Jeesus piti Jumalaa yhtenä ja ylimpänä. Jeesus ei pitänyt itseään minään Jumalan osana.
- Että Korkein on hyvä ollut Hitrelille?
Uskotko sen? - Ja sinä lankeat aina lahjoittamaan?
- Pahaa? Että et näe yhtään sellaista, että kerron miten asiat ovat ja mitä Raamatussa sanotaan?
Olet pahansuopa. - Että miksi poliisi otti Päivin kuulusteluun puheistaan homoseksuaalisista?
- Olen korjannut yhden luuloni.
Koska lääketiede on minulle outoa, niin luulin Päivin puhuneen sairaudesta. Mutta Päivi oli sanonut, että homoseksuaalisuus on psykoseksuaalisuuden kehityksen häiriö.
Minulle se kuulostaa kuitenkin siltä, että se pitäisi hoitaa. - Aha. Kaikkeen sitä turvataan.
- Poliisia tuskin kiinnostaa minkälaisina uskontoja pidetään. Olet kyllä erityisen tollo ihminen.
- Mutta Päivi puhuu julkisuudessa pahaa. Minä otan täällä kantaa tolloihin kirjoituksiin ja puheisiin
- Päivin ei tarvitse puhua homoseksuaalisista hyvää eikä pahaa. Pitäköön suunsa kiinni kuten niin moni muukin.
Mutta Päivi on sanonut, että ei aio hiljentyä. - En ole uskonnollinen.
Pidän uskontoja hulluutena. - Että sanot, ettei Päivi ole sanonut mitään sellaista mistä hän on joutunut poliisin kuulusteluun?
Poliisi on tollo?