- Sitä kun että miksi sanotaan, että Päivin takia erotaan kirkosta.
Että se totta, ja siksi sanotaan - Minua kiinnosti.
Islamissa surmataan, jos kaksi miestä makaa, ja tapahtumalle on neljä todistajaa.
Muslimi naureskeli, ettei yleensä voi tuomita ketään kuolemaan. - Päivin homoillan jälkeen kirkosta erosi väkeä enemmän kuin koskaan ennen.
- Sinun mielestäsi ihmisellä saa olla häiriö ihan vapaasti?
Mitä se kertoo sinusta? - Koska olen maallikko, niin Päivin jutut olivat outoja.
Luulin hänen sanoneen, että homoseksuaalisuus on psykosomaattinen sairaus. Katsoin netistä, että se ei sovi mitenkään homoihin..
Mutta että se on Päivin mielestä psykoseksuaalisuuden kehityksen häiriö, on jo kummallista kuultavaa. - Eikö saa sanoa mitä Päivi on julistanut?
Pitäköön sitten suunsa kiinni. - Luin vasta äsken mitä lehdistö kirjoitti.
KD sai kuitenkin 630 uutta jäsentä pian sen 2010 homoillan jälkeen. - Oletko sinä sitä mieltä, että häiriö on sellainen tila, jota ei hoideta?
Yleensä siihen puututaan, eli käy sairaudesta. - Toisessa ketjussa estetään, että Päivi ei ole sanonut homoseksuaalisia sairaiksi.
Hän on vuonna 2004 esittänyt Luther-säätiölle, että "homoseksuaalisuus on psykoseksuaalisuuden kehityksen häiriö".
Lehdistössä Ajankohtaisen Kakkosen homoillassa ollutta Räsäsen lausuntoa pidettiin sellaisena, että Päivi piti homoseksuaalisuutta sairautena.
Häiriö on sellainen tila, jota käsitellään hoitotarpeena. - Vaikka biseksuaali.
- Hän toistaa Room 1, jossa ei ole homoseksuaalisia.
Mutta Päivi lisää siihen homoseksuaaliset, eli tekee ihan omaa Raamattuaaan.
Säälittävää. - Täällä oli nimi, mutta jouduin sen takia bannatuksi.
Nimi on tiedossani, jos hän oli omalla nimellään Facebookissa. Hän näytti olevan nimensä perusteella etsiessä helluntailainen.
Eli täällä olevista rinki on erittäin pieni. - Ei kannata Paavalista oppia ottaa.
Hän, joka sanoo tekevänsä sitä pahaa mitä ei tahtosi tehdä. - Ainakin vuodesta 2010, kun Päivi erehtyi suorassa TV-lähetyksessä puhumaan aivan päättömiä homoseksuaalisista.
- Yksi vika.
Päivi lisää Raamattuun omia kommenttejaan, ja on joutunut sen takia vaikeuksiin poliisin kanssa - Sitä että ei luulottele mitään, vaan pysyy siinä mikä on ja totta.
- Tiedän, että kristinusko on maailman helpoin uskonto. Kristityt eivät tee juuri mitään uskontoon liittyvää.
- Ensin kertoi lukeneensa valheitani Suomi24;ssa vuosia, eikä Facebookissa katsonut kuviani.
Viimeinen viesti, että hän ei ole koskaan ole
ollut Suomi244:ssa minun perässäni.
Täällä tuttu sekoilija. - Sanoit, että et ala kynnysmatoksi ja annat samalla tavalla takaisin.
Menit samalla tavalla sekaisin kuin se yksi minun Facebookissa. Jännää. - Niinkö Jeesus kehotti uskovia toimimaan. Kuvaannollisesti pitäisi kääntää toinenkin poski.
Et täällä näytä välittävän mitään Raamatusta.