Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aajattelija
profiilit
aajattelija
aajattelija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
98
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
e.u.++Kommentoitko+todella+minulle?++Miten+tuollaiseen+johtopäätökseen+pääsit+kommenttini+johdosta?+Et+puolestasi+ymmärtänyt+miten+ja+miksi+kommentoin+satiiriseen,+aiempaan+jonkun+nimettömän+viestiin.
Asiaan:+työni+johdsta+olen+tavannut+useitakin+koronaan+sairastuneita+ja+jopa+sellaisen+harvinaisuuden+kanssa+istunut+yhdessä+juttelemassa,+joka+keväällä+sai+koronan+ja+TOISTAMISEEN+touko-kesäkuun+vaihteessa.
Outo+Sinä
22.02.2021 17:10
Tinderistä+ei+kokemuksia,+mutta+eikö+kahviseura+ole+oluttomassa+kuppilassa+tapaamista+ja+jutustelua?+Kahviseura+kerman+kera+sitten+viittaa+muuhunkin+nautintoon...
22.02.2021 16:49
Ehdotan+aloittajalle,+että++Tinder+(jossa+en+ole+käynyt)+olisi+täten+vain+naisten+käyttöön.+miehet+siis+pilaavat+kaiken
22.02.2021 16:40
Kiitos+Sinulle+:-).+++Eihän+koronavirus+voi+kuolla,+koska+se+ei+ole+edes+elävä!++Oikea+sana+kuolemisen+sijaan+on+inaktivoituminen++(toimintakyvyttömyys)+.+++Tiedoksesi+ystävällisesti,+että+minkään+proteiinin+heikoimman+aminohappojen+välisen+sidoksen+ei+ole+mahdollista+pysyä+katkeamattomana++60+C+asteessa.+Tarvittavan+energian+heikoin+saa+katkeamiseen+jo+49asteessa!++Kaikkea+ne+lehdet+kirjoittavat,+kun+toimittajalla+ei+ole+omaan+tietoon+perustuvaa+kriittisyyttä.
19.02.2021 10:55
Kukaan+asiantuntija+ei+ole+väittänyt,+että+korona+olisi+"tappavampi+kuin+muut"+...Päinvastoin,+avoimesti+on+koordinaatistossa+esitetty+mihin+kohtaan+pinta-alassa+koronan+piste+sijoittuu+kuolemien+ja+tarttuvuuden+suhteen+(Koordinaatiston+akselithan+valitaan+tarkasteltavien+muuttujien+mukaan).++Tämän+pandemian+ongelma+on+sen+leviäminen+herkästi,+joten,+vaikka+sairastuneista+kuolleiden+määrä++olisi+"vain"+kolminkertainen+pahimpiin+influenssoihin+verrattuna,+nousee+kuolleiden+määrä++suureksi.++Tätä+pandemiaa+vastaan+ei+voi+suojautua+kuten+malariaa+(aivokuumeita,+Dengue,+microcephalus....)+vastaan,+hyttysten+tappaminen+ei+riitä.++HIV-tutkimuksia+tehnyt+THLn+Salminen+tietää+että+HIViä+vastaan+hyvin+suojautuu+kondomilla,+joten+HIV-tutkimus+ei+kyllä+vähääkään+auta+pääasiallisesti+ilmateitse+leviävien+virusepidemioiden+ymmärtämiseen.
Yhtä+oleellista+pointtia+ei+ole+tuotu+kunnolla+esiin:+mitä+enemmän+korona+saa+levitä+yhteisössä,+sitä+suuremmaksi+tulee+mahdollisuus+vakavampien+kantojen+(mutaatioiden)+syntyyn.+Tämä+on+jo+todellisuutta+Britaniassa+ja+Etelä-Afrikassa.
19.02.2021 10:46
Ei+Suomessa+malariaankaan+kuole+kukaan,+silti++hyttysen+levittämä+malaria+tappaa+vuodessa+ihan+pyöreästi+sanottuna+miljoonan+ihmistä.+Pohdintasi+perusteella+malaria+ei+olisi+vaarallinen+(?).++Suomessa+on+turvallista+kulkea+öisin+ulkona,+mutta+ihminen+tappaa+toisen+puolimiljoonaa+kertaa+vuodessa,+Suomessa+luku+on+kymmenissä..
Koronaan+maalimanlaajuisesti+on+kuollut+jo+enemmän+kuin+edellä+mainitsemiini+kahteen+syyhyn.
19.02.2021 10:20
Hienoa+satiiria,+joka+valitettavasti+ei+hevin+aukea+suurimmalle+osalle.+++Sisältö+kommentissasi+on+täysin+oikein.++Kiitos
P.S.+Miksi+et+laita+taiteilija+nimeä+kommentointinimeksesi,+kuten+minä?+Silloin+voisi+kommentoida,+jatkossakin+ehkä+mietityttäviä+juttujasi+:-).
19.02.2021 10:13
Onko+puolet+kirjoittajista+kännissä+jo+maanantai+yönä????++(yv+saa+poistaa+jos+haluaa)
16.02.2021 00:14
Onpa+typerää+jaarittelua+vakavassa+asiassa.+Esimerkiksi+Ebolan+riehuessa+sairaita+todellakin+hoidettiin+paineilmapullo+(babybottle)+selässä+ja+suojanaamari+koko+kasvoilla.++Uskomatonta+ymmärtämyyttä+pilailla+tällaisella.+Entä+jos+saat+joskus+lapsen,+niin+haluaisitko+nähdä+hänen+hiipuvan+tulevaisuuden+virushyökkäyksissä.+Ei+leijona+häntä+tule+puremaan,+sen+lupaan,+mutta+pikkuilkiöt+ovat+aina+seurassamme,+tulevaisuudessakin.
16.02.2021 00:12
Media+valitsee+julkaistavaksi+sen,+mitä+viranomaiset+(mm++STMn+pääjohtaja-yleislääkäri+ja+THL)+kertovat.+Vielä+maaliskuussa+(2020)+THLn+prohvessori+TVssä+sanoi,+että+suomalaisella+olisi+lottovoiton+veroinen+sattuma+saada+koronavirustartunta.++Katsoin+senkin+pätkän+uudestaan+nyt+viikonloppuna.
16.02.2021 00:01
Ei+kirjoitusvirheesi+haittaa+pikkuisenkaan+koulua+käynyttä+<3.+Lähes+jokainen+ymmärtää+UVI+n+tekstissäsi+tarkoittavan+ultraviolettisäteilyä.++Se+kelpaa+kasveille+ja+viruksetkin+harmikseen+sitä+imevät+(absorboivat).+Pysythän+terveenä+:-)
15.02.2021 23:51
Niissä+voi+koneellisen+käsittelyn+jäljiltä+olla+joitakin+pöpöjä,+eikä+niitä+ole+käsitelty+kuten+leikkaussalimaskeja.+Ovat+aivan+käypiä+leikkaussalin+ulkopuolella.
15.02.2021 23:46
Painoin+kommentillesi+äänestysnappulalla+JAA+(kuten+työpaikassani+:-))+.+Mikään+ei+estä+laittamasta+käytettyjä+maskeja+sanunan+jälkilämpöön+kuivumaan.+Jo+55+asteen+lämpötila+tappaa+viruksen+(rikkoo+sen+proteiinit+ja+"perimän"+pienemmiksi+partikkeleiksi)+minuuteissa.
15.02.2021 23:43
UPS,+kukaan+ei+ole+kieltänyt+lenkkeilyä,+kävellen,+juosten,+hiihtäen+tahi+pyöräillen.++Saunassa+hikoilu+taasen+on+mitä+parahinta+elämää+:-).
15.02.2021 23:37
UPS+mielipiteestäsi:++tilastot+ja+niitä+seuranneet+tutkimukset+osoittavat+SELVÄSTI,+että+kausi-influenssatapaukset+ovat+pienentyneet+korona-aikana+hyvin+merkittävästi.++Tietenkin+maski+suojaa+sekä+näiltä+pikkuviruksilta,+että+niihin+verrattuna+isommilta+bakteerimöykyiltä.
15.02.2021 23:35
Neuvonkin+Sinua+ystävällisesti+itse+näyttämään+esimerkkiä+muovipusseinesi,+koska+minua+ei+ainakaan+kiinnosta+saada+tartuntaa+Sinulta.++Ilman+peruskoulun+oppimäärää+tätä+maskiasiaa+voi+olla+liian+vaikea+ymmärtää+ja+siten+tulisi+kiltisti+noudattaa+ohjeita+(jotka+vihdoin+ovat+tulleet+selvemmiksi).
15.02.2021 23:32
Hesari+kyllä+sensuroi+yli+puolet+maskiposteista,+vaikka+uudessa+yrityksessä+kirjoittaja+pyrki+lieventämään+kuinka+sananmuotojaan.++Vasta+syyskuussa+tapahtui+lievähkö+muutos,+kun+"valvova+viranomainen"+yllättäen+lipsui+aikaisemmasta+kannastaan.
15.02.2021 23:27
Itse+kirjoitin+ekan+kerran+Hesariin+jo+helmikuun+lopussa+(2020)+aiheesta+ja+toin+keskusteluun+Suomessa+aerosolikäsitteen,+joka+oli+kumman+vieras+THLlle+ja+STMlle.++Aivan+hölmöä+STMn+oli+väittää,+ettei+maskeista+olisi+hyötyä+(THLn+oli+pakko+myöntyä+viraston+määräyksiin+(koska+maskien+hankinta+oli+kummasti+unohtunut).+Olen+itse+pitänyt+potilaiden+hoidossa+40+vuotta+maskia.+Aivan+älytön+väite+viranomaisilta+oli+edes+vihjata,+että+olisin+niin+tehnyt+turhaan.++Jos+olisin+ollut+käyttämättä,+olisin+saanut+seuraamuksia.
Summa+summarum:+ylivoimaisesti+suurin+syy+koronan+leviämisvauhdin+lievästä+hidastumisesta+kuuluu+koko+Suomen+kansalle,+joka+viimeistään+marraskuun+lopussa+alkoi+enenevästi+käyttää+maskia.++Politiikot+eivät+saa+edes+irtopisteitä.++Ongelma+vielä+on+oman+kulttuurinsa+mukaan+Suomessa+elävät,+joiden+kulttuuriin+ei+miehille+kuulu+kasvojen+osittainenkaan+peittäminen.+Naiset+heistä+sen+sijaan+usein+peittävät,+vaikka+koronasta+ei+oltaisi+kuultukaan.++HYVÄ+se++:-).++
Lopuksi+vielä:+outoa+oli+vapaan+sanan+"edustajana"+Hesari,+joka+kuulema+sensuroi+muidenkin+maskien+käyttöä+ajavien+mielipiteiden+ilmaisua.++
Kaupoille+ja+muidenkin+yksityisten+yritysten+oikeus+tulee+olla+maskipakon+vaatiminen+asiakkailtaan.++Turvaväliä+ei+ole+päivitetty+oikeastaan+missään+kaupassa,+joissa+olen+käynyt.+Esim.+Ässässä+merkit+ovat+edelleen+yhdessä+metrissä,+vaikka+maalaisjärkikin+sanoo,+että+etäisyyksien+kasvattaminen+pienentää+samaa+ilmaa+hengittävien+virusaltistusta.++2+metriä,+kiitos.
15.02.2021 23:23
Kävin,+ennen+koronaa+Intian+matkallani+kyläilemässä,+taitaapi+olla+kolmanneksi+rikkaimman+miehen+luona+ja+hänellä+oli+"asuntonsa"+autotallissa+enemmän+luksusautoja+kuin+Saudi-Arabian+prinssillä.++Mutta+ei+se+tee+itse+asiasta,+rokotuksista+oikeata+tai+väärää.++Hassua+sinänsä,+että+Intiassa+on+oma+versionsa+sosialismista,+muttta+valtio+antaa+kuitenkin+joillekin+olla+länsimaisenkin+kapitalismin+mukaan+överirikkaita,+perusterveydenhoidon+kustannuksella.+Tätä+voi+kutsua+kansalliseksi+sosialismiksi+(national+sosialsm).
29.01.2021 22:49
Nimimerkki++Anonyymi,+olet+kirjoituksessasi+täysin+oikeassa...+Käyttäisin+siitä+sananmuotoa+inhorealismi.+(Tämä+ei+ole+piikki+Sinulle+:)).++Kas,+ihmiskunta+on+eriytynyt+luonnonvalinnasta+satoja,+jopa+tuhansia+vuosia+sitten.++Linkolalaisuus+(Linkola+oli+älyttömän+viisas+mies)+ajaisi+tällaista+suunatusta+ja+taisipa+dosentti+itse+ihan+toivoa+tällaista+luonnon+vastaiskua.
Miten+ajatukseesi+minun+pitäisi+suhtautua?+Mietin,+että+jos+en+soisi+lasteni+ja+muiden+läheisteni,+fyysisistä+heikkouksistaan+johtuen+kuolevan+ennen+minua,+pitäisin+heille+rokotusta+tarpeellisena+<3.
29.01.2021 22:42
2 / 5