Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

98

1. e.u.++Kommentoitko+todella+minulle?++Miten+tuollaiseen+johtopäätökseen+pääsit+kommenttini+johdosta?+Et+puolestasi+ymmärtänyt+miten+ja+miksi+kommentoin+satiiriseen,+aiempaan+jonkun+nimettömän+viestiin.Asiaan:+työni+johdsta+olen+tavannut+useitakin+koronaan+sairastuneita+ja+jopa+sellaisen+harvinaisuuden+kanssa+istunut+yhdessä+juttelemassa,+joka+keväällä+sai+koronan+ja+TOISTAMISEEN+touko-kesäkuun+vaihteessa.Outo+Sinä
  2. Itse+kirjoitin+ekan+kerran+Hesariin+jo+helmikuun+lopussa+(2020)+aiheesta+ja+toin+keskusteluun+Suomessa+aerosolikäsitteen,+joka+oli+kumman+vieras+THLlle+ja+STMlle.++Aivan+hölmöä+STMn+oli+väittää,+ettei+maskeista+olisi+hyötyä+(THLn+oli+pakko+myöntyä+viraston+määräyksiin+(koska+maskien+hankinta+oli+kummasti+unohtunut).+Olen+itse+pitänyt+potilaiden+hoidossa+40+vuotta+maskia.+Aivan+älytön+väite+viranomaisilta+oli+edes+vihjata,+että+olisin+niin+tehnyt+turhaan.++Jos+olisin+ollut+käyttämättä,+olisin+saanut+seuraamuksia.Summa+summarum:+ylivoimaisesti+suurin+syy+koronan+leviämisvauhdin+lievästä+hidastumisesta+kuuluu+koko+Suomen+kansalle,+joka+viimeistään+marraskuun+lopussa+alkoi+enenevästi+käyttää+maskia.++Politiikot+eivät+saa+edes+irtopisteitä.++Ongelma+vielä+on+oman+kulttuurinsa+mukaan+Suomessa+elävät,+joiden+kulttuuriin+ei+miehille+kuulu+kasvojen+osittainenkaan+peittäminen.+Naiset+heistä+sen+sijaan+usein+peittävät,+vaikka+koronasta+ei+oltaisi+kuultukaan.++HYVÄ+se++:-).++Lopuksi+vielä:+outoa+oli+vapaan+sanan+"edustajana"+Hesari,+joka+kuulema+sensuroi+muidenkin+maskien+käyttöä+ajavien+mielipiteiden+ilmaisua.++Kaupoille+ja+muidenkin+yksityisten+yritysten+oikeus+tulee+olla+maskipakon+vaatiminen+asiakkailtaan.++Turvaväliä+ei+ole+päivitetty+oikeastaan+missään+kaupassa,+joissa+olen+käynyt.+Esim.+Ässässä+merkit+ovat+edelleen+yhdessä+metrissä,+vaikka+maalaisjärkikin+sanoo,+että+etäisyyksien+kasvattaminen+pienentää+samaa+ilmaa+hengittävien+virusaltistusta.++2+metriä,+kiitos.
  3. Nimimerkki++Anonyymi,+olet+kirjoituksessasi+täysin+oikeassa...+Käyttäisin+siitä+sananmuotoa+inhorealismi.+(Tämä+ei+ole+piikki+Sinulle+:)).++Kas,+ihmiskunta+on+eriytynyt+luonnonvalinnasta+satoja,+jopa+tuhansia+vuosia+sitten.++Linkolalaisuus+(Linkola+oli+älyttömän+viisas+mies)+ajaisi+tällaista+suunatusta+ja+taisipa+dosentti+itse+ihan+toivoa+tällaista+luonnon+vastaiskua.Miten+ajatukseesi+minun+pitäisi+suhtautua?+Mietin,+että+jos+en+soisi+lasteni+ja+muiden+läheisteni,+fyysisistä+heikkouksistaan+johtuen+kuolevan+ennen+minua,+pitäisin+heille+rokotusta+tarpeellisena+<3.