Täytyy kohdata se tällä kertaa ja kosketan pohjaan liikkuvalla sisäisellä silmällä,
Hyvästi veli, meidän täytyy mennä, täytyy avata mieli, koskettaa tasankoa,
Kun matkustat tämän tuskan pohjalle, syytän sitä, joka pitää nimeni ja kukaan muu, käsittelen jaettuja kortteja, aion seurata sitä, mitä olen aina tuntenut.
Sain pyöritetyt salaliitot, jotka olivat lähellä minua, yksi miehen harhaluulo on yksi miehen satori, ja tunnen kolmannen silmän läsnäolon, kirkkaan luminesenssin, käteni vapisevat ulkopuolisen olemuksen kanssa.
Tarpeeksi muusaa äskettäisessä kuolemassani, saimme tien ja keinot, jotta nousemme tietoisesti eetteriin. Jos pysyt uskollisena itsellesi, he uskovat sinua.
Pidän tätä lähelläni, sinun täytyy tietää, että pidän tätä lähellä minua.
Nosta nyt arkipäiväisestä paikasta ilman pelon sykettä, joka työntää kauhua aivoihini,
he voivat pitää taaksepäin suuntautuneen ajattelutapani, minä väärään ja näytän maailmalle mitä näen vielä.
Oppimalla paljastamaan valhe, olemme laskemassa toiseen aamunkoittoon, kuulen varoitusmerkin, kun onnettomuus huutaa suosiota
Jätän yrittää perustella, miksi voin kuulla runon kuin rapodi, et voi koskaan repiä tehtaita, et voi koskaan tietää, miksi geto värisee, mietin normaalin asettamista. Sanot haluan pitää tämän lähellä minua. No, minä käytän näitä sanoja kuin rukousnauhaa, kun olemme liikkeellä syvällä sisällä, siirtymällä kirkkaan valkoiseen valoon.
Pidän tätä lähelläni, sinun täytyy tietää, että pidän tätä lähellä minua.
Maailma menee
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html394208Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2424022Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353138Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat163031Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis653004Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos732726Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien982463Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1202085- 452015
- 241780