Täytyy kohdata se tällä kertaa ja kosketan pohjaan liikkuvalla sisäisellä silmällä,
Hyvästi veli, meidän täytyy mennä, täytyy avata mieli, koskettaa tasankoa,
Kun matkustat tämän tuskan pohjalle, syytän sitä, joka pitää nimeni ja kukaan muu, käsittelen jaettuja kortteja, aion seurata sitä, mitä olen aina tuntenut.
Sain pyöritetyt salaliitot, jotka olivat lähellä minua, yksi miehen harhaluulo on yksi miehen satori, ja tunnen kolmannen silmän läsnäolon, kirkkaan luminesenssin, käteni vapisevat ulkopuolisen olemuksen kanssa.
Tarpeeksi muusaa äskettäisessä kuolemassani, saimme tien ja keinot, jotta nousemme tietoisesti eetteriin. Jos pysyt uskollisena itsellesi, he uskovat sinua.
Pidän tätä lähelläni, sinun täytyy tietää, että pidän tätä lähellä minua.
Nosta nyt arkipäiväisestä paikasta ilman pelon sykettä, joka työntää kauhua aivoihini,
he voivat pitää taaksepäin suuntautuneen ajattelutapani, minä väärään ja näytän maailmalle mitä näen vielä.
Oppimalla paljastamaan valhe, olemme laskemassa toiseen aamunkoittoon, kuulen varoitusmerkin, kun onnettomuus huutaa suosiota
Jätän yrittää perustella, miksi voin kuulla runon kuin rapodi, et voi koskaan repiä tehtaita, et voi koskaan tietää, miksi geto värisee, mietin normaalin asettamista. Sanot haluan pitää tämän lähellä minua. No, minä käytän näitä sanoja kuin rukousnauhaa, kun olemme liikkeellä syvällä sisällä, siirtymällä kirkkaan valkoiseen valoon.
Pidän tätä lähelläni, sinun täytyy tietää, että pidän tätä lähellä minua.
Maailma menee
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683