Vapaa kuvaus

Aloituksia

59

Kommenttia

7558

1. Ilman Saksaa olisi sota hävitty.
  2. Missä sanoo?
  3. Amen.
  4. Raamatun mukaan himo, nimenomaan samaan sukupuoleen on ollut aina Jumalalle kauhistus.

Hänen mukaan e tuli tappaa, poistaa keskuudestanne.

Toora, Mooseksen laki, kieltää homoseksuaalisuuden selvästi: ”Älä makaa miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko.” (3. Moos. 18:22). ”Jos mies makaa miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava.” (3. Moos. 20:13).

Tuomio oli suurempi, mitä ihmisen tappamisesta tilanteesta riippumatta.

Homojen hyväksyjien tulee miettiä, että jos koko yksi sukukunta maailmassa olisi homoja, paljonko meitä olisi enää jäljellä, se on tyhmyyksissäkin suurin näyte.

Ei työteolla Jumalan määräämä kuolematuomiota voida kumota.

Kyllä se keskustelu kuuluu, koska se on niitä Jumalan anatomia ehdottomia sääntöjä koskien koko maailmaa.

Sehän pois naiselta, joka jää ilman kun kaksi homoa panevat vuoron perää toisiaan ruskeaan reikään.

Tuo tuo epäilysi; Jos niin olisi että jumala olisi olemassa niin hän hyväksyisi kaikki ihmiset

Ei hyväksy, sillä Hänen lakinsa kieltää sen useampaan kertaan ja pitää heitä Lainrikkojina, joiden on kuoltava.

Totuus on aina myönnettävä.

Siinä ei käsiä tarvita, kun aktia, joka heillä on perverssi.

Mitä kaksoismoraalia kansalla on asiaan, sillä he ajattelevat samoin kun Jumala. Kuka on enemmän kaksoismoralisti, kun kaksi meistä kulkee käsikynkkää, molemmat erektiossa?

Se haisee jo vieressä kulkevillekin.

Paavali sanoi; Kun minä olin lapsi, minä ajattelin kun lapsi, mutta kun olen aikuinen ajattelen kun aikuinen!

Ota oppia tästä, sillä Sinulla on kaksi ongelmaa, ei ole Jeesusta, ja toinen, Jumalakin uupuu ja seisotat vehkeitäsi toiselle miehelle.

Lapsi kelpaa Jumalalle ilman Jeesustakin, mutta aikuinen ei.

Älä hae verukkeita?

Jeesuksin teki ja joi viiniä, mutta rajansa sillä, mutta homoudella raja, on yksi pisto takaapäin, ja taivasosuus meni siinä.

Kuka eniten haluaa saatanallisuuden jatkuvan, kun homot osaltaan?

Älä syytä masennusta homoudesta, syytä sitä miesparia, joka harrastaa homoutta?