Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9540
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siinä olet oikeassa. Hän huolehtii Kansastaan Israelista, ja Jeesus omistaan Hänen seuraajista ja Hänellä on Kaikki valta maan päälläja TAIVAASSA.
22.11.2024 07:31
Siltäkö Sinusta tuntuu?
Todellisuudessa Jeesuksella on kaikki valta.
20.11.2024 22:11
. Moos. 1:21 Niin Jumala loi suuret meripedot ja kaikki muut elävät olennot, joita vedet vilisevät, sekä kaikki siivekkäiden lajit. Jumala näki, että niin oli hyvä.
Jumala loi kaikki olennot omana lajinaan.
20.11.2024 22:09
Mikä on "Herrasi"?
Madolle Taivas on 10 centtimetrin korkeudella, huomioi se.
20.11.2024 17:35
Eikö sinulla ole karttaa ja etkö ole käynyt Israelissa.
Samalla on huomioitava se, jotka -60 luvullä siellä nyt asuvat terroristit ottivat palsetiinalaiset nimen, vaikka alue ei ole Palastiinaa, vaan Samaria.
Käy, niin totuus selviää.
20.11.2024 17:33
Ihanko totta???? Huh?.
1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, LASKEUTUI TAVAALTA Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan ASUINSIJA IHMISTEN KESKELLÄ Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
20.11.2024 17:30
Sorry, en huomannut, että kirjoitit VL jumalasta.
20.11.2024 15:30
Jumala on Taivaassa, ei maan päällä, kuten Poikakin nyt, mutta lasketuu Valatkuntineen Jerusalemiin;
Ilm 21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "KATSO JUMALAN MAJA IHMISEN KEKSKELLÄ Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
Näin se menee ja on kyseinen Jumalan Valatakunta, jonne pääsee vain Jeesusken omat, Kastetut sekä Uudestisyntyneet.
Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
20.11.2024 15:29
Onnea, juuri siinä on Isien usko kullasassa sekä Rahassa, maailman rosvojen pankkina pedofiinä myös.
Vielä kerran onnea, nyt sitä viimeistään tarvitset, noita roviot ovat vielä vallassa.
20.11.2024 14:29
Kenelle tuo on osoitettu, siinähän Jumalan tahto Jeesuskessa, joten täysin väärä pakanan vastaus saatanassa.
20.11.2024 14:24
Miksi uitettujen, eihän Raamattu mainitse asiasta mitään?
20.11.2024 11:18
Miksi, koska Jeesus kiroaa ne mm Mar 4;11 opetuslastensa edessä Isensä uskon, joka on usko pelkästään Jumalaan, yhteensä kolme kertaa.
Isien uskot eivä näe Jumalan Valatkuntaa, joten myös sinä, ole tarkkana.
20.11.2024 11:17
Olet väärällä palstalla, ajttel muuttoa astrologiselle palstalle.
20.11.2024 09:01
Turha vaiva edes ajatella.
Joh. 14:6Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani
Jatkoa; Joh. 10:1"Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.
He tietävät tämän ja olen iste sen siellä ollessani usein havaiinkin.
Kannattaa sinunkin puhua näiden jakeidenkin kautta, Jumalaa ei ole ihmsiellä, joka ei ole kastettu Jeesukseen.
20.11.2024 08:59
Höpsistä; vain Jeesuksen nimissä.
Lue takemmin; syntinne ovat teille anteeksiannetut, HÄNEN nimensä tähden.
19.11.2024 10:19
Pnko Hän todwella Jumalan Poika??? Huh sentään, jos näin käske Hänen ilmestysä ovelleni, pannaan kaikki ihmisen asiat kuntoon.
Muuten kysmys, montako tunnustekoa Jeesus teki Jumalan Poikana?
19.11.2024 10:14
Olisi O parempi, että muutat "Povarien ja ennsutajien palstalla", niin suurta soopaa tuot esille.
19.11.2024 08:43
Olisi O parempi, että muutat "Povarien ja ennsutajien palstalla", niin nsuurta soopaa tuot esille.
19.11.2024 08:40
Tarkkaan ottaen Israelin jumala on n El, Elohiim, Jahve,
Kirjain yhdistelmä JHWH on puppua, sillä sen kirjoittivat Roomalaiset soptilaan Vasemmalat oikealle, vaikka Israelin tektit tulevat oikealta vasemmalle, eli se ei oikeasati tarkoita mitään, joskin sitä on pyritty modifioimaan oikeaksi keksiajasta lähtien.
Sillä ei ollut edes tarkoitus puhua Jumalasta, vaan Jeesuksesta Israelin jumalana.
Minulla on Jeesus Kaikkivaltiaana Jumalana, Hän aikoinaan tempaa minut Taivaan Jumalan, Adonain yhtyeteen, ei Taivaaseen vaan Jumalan Valtakuntaan Israeliin.
Josta voilt lukea Ilmestyskirjan alusta, sekä myös lopusta.
19.11.2024 08:39
Mistä uskovat tulee ylösvetää?
Koskeeko se lestadiolaisuutta, ja minne he vedetään?
Raamattu ei tunne ko termiä, mahtaa olla lesta juttuja?
18.11.2024 19:53
24 / 477