Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9540
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lue tarkemmin; -vääristeltyä sanomaasi kellekään?
Uupukohan sinulta jotain, koska minä vastasin kysymykseesi, joten kommentoi omaani, joka on raamattu, ei kuulopuheita.
18.11.2024 19:50
Kuitenkin olennaisin asia on se, ettei Vellulla ole Jeesusta, tervehdyskin on - Jumalan Terve, ja Jumala, Isän luokse pääsee vain Kristuksen sisäisen tuntemuksen kautta.
Joh. 14:6Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Kun he ovat pienelläkin joukolla koossa ja Heiltä kysyy, kuka on kaikkivaltias Herra, vastus on mukisemalla aina Jumala.
Olen kymmeniä kertoja näyttänyt heille Jeesuksen itsensä lauseen, hieman ennen kirkastumistaa, ylönousemuskessa,
Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Vahvistus Danielissa useampaan ketaa, mm 7;14 ja vastaus, kun siihen pitää lähes pakottaa, kuuluu; - Niin siinä näyttää lukeman, mutta me uskomme ja opetamme toisin, Jumala on Herramme.
Niihän se on mulimeillakin.
18.11.2024 13:33
Ei, mutta tärkeämpää on se, mitä sinä sen koet sisällään pitävän.
Laita se esille, ellet, niin minä laitan.
Huomioi se, että jakeessa on kolme ulottuvuuta, niin saame sanomaa muillekkin.
18.11.2024 13:21
Amen.
18.11.2024 09:37
Miksi Jumalan, joka ei ole meistä vastuussa nyt, kostaisi? Toisaalta Uutinen Sinulle,
Matt. 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Oletko kuullut tästä?
Mistä tempasit sanan Vahurskas kostaja, se ei esinnyt Raamatussa, miten sitten RY;ssä, kerro siitäkin.
Kukaan Ihminen ei pääse taivaaseen, onko sekin sinulta hukassa,
Lue Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.
Muista vastata.
18.11.2024 09:36
Kuule OO, on parempi, kun jätät tämän palstan, ja siirryt enemmän aiheesiin keksittyviin "povaajien palstoihin, se on Sinulle pakana paljon enemmän sattuva.
18.11.2024 09:29
Näyttää olevan niin, ette ole edes katsonut Raamatusta, mitä se on?
Se on avattu selvästi tempauskena, joka; temmataan sitten yhdessä?
Sekin on Kirjoitettu, -Kenen kanssa; Uskossa kuolleiden ja haudattujen kanssa.
Mutta vielä, ketä temmataan, Uudestisyntyneitä sekä kastettua Jeesusken seuraajia?
Ja mihin, -Yläilmoihin vastaantulleen Jeesusken luokse?
Näin se menee, kiiruhda Kasteelle, sekä Uudellensyntymään, olet jengissä mukana.
1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
18.11.2024 09:26
Sinäkö määräät Jeesusta, on "meinaan" kadottava asia.
17.11.2024 19:22
Mihin väliin istutat milleniumin?
17.11.2024 08:55
Olet ulkona, jutut ei ole minun vaan Jeesusken jota tuon teille esille, kun muualta teille ei niitä avata?
Avaappa nyt kiltisti tämä juttu, niin jatketaan.
Mitkä ovat Israelin Pohjois- ja mitkä Etelä- valtioita, samoin tuo Jeesusken antama totemus, joka esiintyy kaksi kertaa Raamatussa.
16.11.2024 12:33
Höpsista, se on ememmän hebrea sekä englati.
Käy niin näet?
15.11.2024 13:29
Todella soopaa? Ei mainita nimeä Putin.
15.11.2024 13:28
Ei voikkaan, heillähän jo myllynkivi kaulassa.
Mark. 9:42"Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa
15.11.2024 13:26
Lue avastukseni 5 min. sitten, tummat pohjautuvat Manassesta, ja Efaimista ja äiti on egytiläinen Asenat, ylimystön tyttö, Isä Joosef.
Ei oikein mennyt nappiin tuokaa rotumäärittely.
15.11.2024 13:24
Ei koko Jaakobin perintö, vaan Mooseksen siunaamana jakoin Heidät erikoisesti, vaikka olivat Joosefin, juutalaisen sekä egytiläisen Asenatin jälkeläisiä.
Heitä oli vain kaksi, Mansse, sekä Efraim, muut maistemasi olivat muiden veljien aluetta.
Mansselle Mooses antoi kaksi aluetta, ja Efraimille vain yhden, molemmat Israelin alueelle, n kuukusi ennen kuolemaansa?
Tutustu historiaan, ennekuin nolaat itsesi.
Vain Mansse ja Efaim ovat tummia.
15.11.2024 13:21
Se ei tarakoita aluettaIsraelin ulkopuolella ja siellä se on eleläisin alu, Jerusalemista etetlään. Israel on se Pohjoisvaltio.
Mistä se sinne tuodaan koska sieltähän se on ylipäätään lehtenytki.
Sinun Vl Lakollasi se on vain täysin pimennossa, Raamatun mukaan jopa salttu.
Jeesus itse sanoi näin juutalaislle, ja osa Israelilaisia oli mukana; Mark 4;11 Hän sanoi heille: "Teille on uskottu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta nuo ulkopuoliset kuulevat kaiken vain vertauksina,
Ulkopulisena olette tosi hukassa.
15.11.2024 13:15
Nyt voi jo sanoa; - Haista todella paska.
15.11.2024 13:09
Aivan outo jumala, tuo Boyer?
12.11.2024 17:41
Onko Jumala sepietty olemus, koska Hän esiintyi maan päällä ensmimmäistä kertaa muutamaan tuhanteen vuoteen?
Matt. 3:17 Ja taivaista kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt."
12.11.2024 07:39
Mistä noin tyhmä ajatus, lääke auttaa Lääkärin kirjoittaman. Luukaskin oli lääkäri.
11.11.2024 19:41
25 / 477