Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9540
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maallikon puheita, ne on saman suuntaisia, kun suomalisetkin naiset.
Käy itse varmistumassa asiasta ja mieti mistä tulee sana kansan suussa, kun matuzka?
Luuletko Häntä solakaksi?
12.10.2024 08:44
Saman verran sinä rahaa siihen "natsiinkin" tarvitse, onkohan osaltasi olemassa kielimuuri.
12.10.2024 08:41
Jos tarkoitat Holilla alkoholia, niin se on Raamatun mukaa vanhimpia aineita, sekä siihen liittyvä juominen.
1. Moos. 9:21 Mutta kun hän joi viiniä, hän juopui ja jäi alastomana makaamaan telttaansa.
1. Moos. 25:34 Sitten Jaakob antoi hänelle leipää ja papu- keittoa, ja Esau söi ja joi, nousi ja meni tiehensä. Niin vähäarvoisena hän piti esikoisuuttaan. [Hepr. 12:16]
1. Moos. 27:25 Silloin Iisak sanoi: "Tuo ruoka tänne, niin että saan syödä poikani tuomaa riistaa. Sen jälkeen siunaan sinut." Jaakob tarjosi hänelle ruokaa ja viiniä, ja hän söi ja joi.
Joten onko alkoholi jotain pahaa?
Myös Jeesus juhlisti koko maailman pelastusta Viinillä: Joh. 19:30
Jeesus joi viinin ja sanoi: "Se on täytetty." Hän kallisti päänsä ja antoi henkensä.
Näin alkoholilla on merkitystä.
Obs, Itse en käytä ollenkaan alkoholia.
12.10.2024 08:39
Samalla voit näyttää toteen heidän virheensä, joita tuskin löytyy.
Älä pakoile vastuuta.
10.10.2024 14:42
Uhkaako?
Nyt on mennyt lähes 10 vuotta ja muista ei juuri ongelmia ole löytynyt, mutta teille se elää loppuun astia ja ryhmä alkaa kohta olla marginaalinen.
Jos olet todella kristitty, niin korjaa SRK;n mätä paiseet ja ne ei korjaudu sillä, että yritä tuoda teennäisesti vikaa Heistä.
10.10.2024 14:40
Tämä on yksi tapa poistaa ongelmat, laasta ne maton alle?
10.10.2024 12:52
Missä voit esittää, että Uudessa Testamentissa Jumala on kaikki Valtias, sen jälkeen, kun antoi vallan Pojalleen.
On selvää, että Isä on Poikansa lähettänyt, mutta Isän kaikkivaltiaisuus häipyi silloin, kun Hän antoi, josta unohdit kirjoittaa Pojalleen.
Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Tämä Jeesuksen lause on vahvistettu Raamatussa molemmissa Testamenteissa ja se hermeneuttisesti vahvistaa jopa yli yksittäin otantoja siitä, mistä Jeesus sanoo
Vahvistus; Dan. 7:14; Matt. 11:27.
Ilman tämän jaekokonaisuuden uskomista, viestinne ei mene perille Jumalalle, paikkanne on vasen jono.
10.10.2024 07:22
Aiheellinen päättely, mutta sen vallan jatkumosta;
1. Kor. 15:24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman.
Mikä sitten on päätös; Päätös on Herran Päivä, jossa Jeesus luomistee ihmiset eri jonoihin, sillä vain Hänellä on tuomiovalta,
Josta Jeesus itse sanoo; Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle
27 "Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.
Ilman tätä Prosessia ei olisi mahdollista Jumalan tuleva Valtakunta, johon Jeesus valitsee "asukkaat", Jumala ei siihen vielä puutu.
Kukaan ei pääse Jumalan kanssa suoraan yhtyeteen, pojalla on yksin kaikki valta. Matt 11: 27 "Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, JOLLE POIKA TAHTOO HÄNET ILMOITTAA,.
10.10.2024 07:11
Onko Sinulla ongelmia, kun et pysty kirjoituksiin vastata.
09.10.2024 20:54
Mihin Jakeeseen perustuu narinasi?
09.10.2024 20:13
Olen niin usein sanonut, käyttäkää Raamatun jakeita auttamaan tilannetta, muutenhan teiltä saa osoittaa mitä hyvänsä..
Eli pane jae näkyviin, "tästä kohdasta"
09.10.2024 20:12
Niin käytetään, Jeesuskin itsensä todistamana; Matt 28;8 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Uskotko tämän?
09.10.2024 20:10
Ei Kaikkivaltiasta voi sanoa, Hän puhuu väärin.
Jääköön se Lahkojen osalle?
Kaikki valta on vain Yhdellä kerrallaan; Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
09.10.2024 20:06
alkutekstissä se kuuluu; 14 Mutta Jeshua näki, ja se oli pahaa hänelle, ja hän sanoi heille, ”antakaa lasten tulla minun luokseni, älkääkä kieltäkö näitä, sillä niin kuin nämä ovat, on Jumalan kuningaskunta”
Sama koskee sitä "salattua toista paikkaa, miten lienee kolmas?
Puhut kun Rietas olisi kaverisi, olkoot, mutta ei kuulu minun tuttavapiiriin, mutta sen voi jo tällä tuttavuudella sanoa, että täytät valehtelijan tunnusmerkistön.
Lapsella, joka ei osaa säännöstellä ulostetaan, ei ole vielä niin fiksu, että hakee Raamatusta Jeesuksen, joka uupuu lähes koko seurakunnaltakin, ilman Upotuskastetta.
Usko on omakohtainen, ja bar ja bad misvan jälkeen Jumala alkaa vetämään Häntä Jeesuskin luokse.
En minä estä mutta kuka teitä estää tunnustaa Jumala Kaikkivaltiaaksi, ja ettekä tee parannusta Häneen ja ota myös kasteetta. Ap. t. 8:12 Mutta kun ihmiset kääntyivät uskomaan Filipposta, joka julisti hyvää sanomaa Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksesta Kristuksesta, he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset.
Ilman Kastetta sekä Uudestisyntymistä ei ole kenelläkään tietä Iankaikkiseen Elämään.
Jumala on Arhamin ja Israelin Jumala, eikä ole sanonut koskaan sanaakaan yhdellekään pakanalle.
Jeesuskella on kaikki valta; Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Teille Jumalan palelijoille, kuten myös Jehovan Todistajille, Hän sanoo; Matt. 7:23
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
Opiskele hieman Raamattua, palaa sitten.
09.10.2024 14:41
Miten suhtaudut näihin; 1 Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
Vahvistus; 1. Moos. 1:3 | Joh. 17:5 | Joh. 10:30; Room. 9:5; Fil. 2:6; Ilm. 19:13]
2 Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
3 Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, EI OLE SYNTYNYT ILMAN HÄNTÄ.
Vahvistus; Kor. 8:6; Kol. 1:16; Hepr. 1:2; Ilm. 3:14
08.10.2024 07:53
Ei näy, eikä näyn kristittyjen Temppeliäkään!
Ilm. 21:22 Temppeliä en kaupungissa nähnyt, sillä sen temppelinä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, hän ja Karitsa
07.10.2024 07:55
Taisi Sinulta loppua paukut?
Teet minusta syylliseen vl parveiluun.
Laita jotain näyttöjä, ei pelkkä sisäinen tuskasi anna sinulle oikutta tuohon saastaisuuteesi.
06.10.2024 22:40
Mikä sinua riivaa, vastaan ainoastaan asiallisiin kysymyksiin.
Sano "fiksumpana", missä ole väärässä? Katsotaan sitten.
06.10.2024 21:00
Autatko vähän, kerro yksi paholaisen siunaus Raamatussa.
Teidänhän se pitäisi tietää?
06.10.2024 17:29
Kyllä puhuin , koska se on vahassakin Testamentissa kolmeen kertaan mainittu, ja se on minun lakini.
Toisaalta, Jumala ei luonut mitään, vaan Jeesus, ja Hän loi vain terveet elämän tavat.
Esim Joh 1; 1 Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
2 Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
3 Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.
Olen teologi, Kastettu ja Uudestisyntynyt, miksi puolustaisin Hänen luomistyön vastasuuttansa.
Homous ei ole este pelastumiseen, mutta yksikään akti sen poistaa.
Siunaan kuitenkin Sinuakin, tee parannus. Amen.
06.10.2024 16:50
33 / 477