Vapaa kuvaus

Aloituksia

69

Kommenttia

9540

1. Saman verran sinä rahaa siihen "natsiinkin" tarvitse, onkohan osaltasi olemassa kielimuuri.
  2. alkutekstissä se kuuluu; 14 Mutta Jeshua näki, ja se oli pahaa hänelle, ja hän sanoi heille, ”antakaa lasten tulla minun luokseni, älkääkä kieltäkö näitä, sillä niin kuin nämä ovat, on Jumalan kuningaskunta”

Sama koskee sitä "salattua toista paikkaa, miten lienee kolmas?

Puhut kun Rietas olisi kaverisi, olkoot, mutta ei kuulu minun tuttavapiiriin, mutta sen voi jo tällä tuttavuudella sanoa, että täytät valehtelijan tunnusmerkistön.

Lapsella, joka ei osaa säännöstellä ulostetaan, ei ole vielä niin fiksu, että hakee Raamatusta Jeesuksen, joka uupuu lähes koko seurakunnaltakin, ilman Upotuskastetta.

Usko on omakohtainen, ja bar ja bad misvan jälkeen Jumala alkaa vetämään Häntä Jeesuskin luokse.

En minä estä mutta kuka teitä estää tunnustaa Jumala Kaikkivaltiaaksi, ja ettekä tee parannusta Häneen ja ota myös kasteetta. Ap. t. 8:12 Mutta kun ihmiset kääntyivät uskomaan Filipposta, joka julisti hyvää sanomaa Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksesta Kristuksesta, he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset.

Ilman Kastetta sekä Uudestisyntymistä ei ole kenelläkään tietä Iankaikkiseen Elämään.

Jumala on Arhamin ja Israelin Jumala, eikä ole sanonut koskaan sanaakaan yhdellekään pakanalle.

Jeesuskella on kaikki valta; Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
    19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
    20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

Teille Jumalan palelijoille, kuten myös Jehovan Todistajille, Hän sanoo; Matt. 7:23
    Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

Opiskele hieman Raamattua, palaa sitten.