Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9548
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei Kaikkivaltiasta voi sanoa, Hän puhuu väärin.
Jääköön se Lahkojen osalle?
Kaikki valta on vain Yhdellä kerrallaan; Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
09.10.2024 20:06
alkutekstissä se kuuluu; 14 Mutta Jeshua näki, ja se oli pahaa hänelle, ja hän sanoi heille, ”antakaa lasten tulla minun luokseni, älkääkä kieltäkö näitä, sillä niin kuin nämä ovat, on Jumalan kuningaskunta”
Sama koskee sitä "salattua toista paikkaa, miten lienee kolmas?
Puhut kun Rietas olisi kaverisi, olkoot, mutta ei kuulu minun tuttavapiiriin, mutta sen voi jo tällä tuttavuudella sanoa, että täytät valehtelijan tunnusmerkistön.
Lapsella, joka ei osaa säännöstellä ulostetaan, ei ole vielä niin fiksu, että hakee Raamatusta Jeesuksen, joka uupuu lähes koko seurakunnaltakin, ilman Upotuskastetta.
Usko on omakohtainen, ja bar ja bad misvan jälkeen Jumala alkaa vetämään Häntä Jeesuskin luokse.
En minä estä mutta kuka teitä estää tunnustaa Jumala Kaikkivaltiaaksi, ja ettekä tee parannusta Häneen ja ota myös kasteetta. Ap. t. 8:12 Mutta kun ihmiset kääntyivät uskomaan Filipposta, joka julisti hyvää sanomaa Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksesta Kristuksesta, he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset.
Ilman Kastetta sekä Uudestisyntymistä ei ole kenelläkään tietä Iankaikkiseen Elämään.
Jumala on Arhamin ja Israelin Jumala, eikä ole sanonut koskaan sanaakaan yhdellekään pakanalle.
Jeesuskella on kaikki valta; Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Teille Jumalan palelijoille, kuten myös Jehovan Todistajille, Hän sanoo; Matt. 7:23
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
Opiskele hieman Raamattua, palaa sitten.
09.10.2024 14:41
Miten suhtaudut näihin; 1 Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
Vahvistus; 1. Moos. 1:3 | Joh. 17:5 | Joh. 10:30; Room. 9:5; Fil. 2:6; Ilm. 19:13]
2 Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
3 Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, EI OLE SYNTYNYT ILMAN HÄNTÄ.
Vahvistus; Kor. 8:6; Kol. 1:16; Hepr. 1:2; Ilm. 3:14
08.10.2024 07:53
Ei näy, eikä näyn kristittyjen Temppeliäkään!
Ilm. 21:22 Temppeliä en kaupungissa nähnyt, sillä sen temppelinä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, hän ja Karitsa
07.10.2024 07:55
Taisi Sinulta loppua paukut?
Teet minusta syylliseen vl parveiluun.
Laita jotain näyttöjä, ei pelkkä sisäinen tuskasi anna sinulle oikutta tuohon saastaisuuteesi.
06.10.2024 22:40
Mikä sinua riivaa, vastaan ainoastaan asiallisiin kysymyksiin.
Sano "fiksumpana", missä ole väärässä? Katsotaan sitten.
06.10.2024 21:00
Autatko vähän, kerro yksi paholaisen siunaus Raamatussa.
Teidänhän se pitäisi tietää?
06.10.2024 17:29
Kyllä puhuin , koska se on vahassakin Testamentissa kolmeen kertaan mainittu, ja se on minun lakini.
Toisaalta, Jumala ei luonut mitään, vaan Jeesus, ja Hän loi vain terveet elämän tavat.
Esim Joh 1; 1 Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
2 Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
3 Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.
Olen teologi, Kastettu ja Uudestisyntynyt, miksi puolustaisin Hänen luomistyön vastasuuttansa.
Homous ei ole este pelastumiseen, mutta yksikään akti sen poistaa.
Siunaan kuitenkin Sinuakin, tee parannus. Amen.
06.10.2024 16:50
Laki on mzva, ja niitä aivan eri määrä.
666 on Ilmestyessä , 13 luvussa alkutekstissä se on 613.
Ilm 13;16 Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin.
17 Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku.
18 Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.
Tätä edeltää se, että ennen Herran päivää pääsee saatana valtaa vielä vähän aikaa, jolloin Jeesus erottaa hyvät ja pahat lopullisesti; Ilm. 17:12 "Kymmenen sarvea, jotka näit, tarkoittavat kymmentä kuningasta, jotka eivät ole vielä nousseet valtaan mutta saavat myöhemmin kuninkuuden yhdessä pedon kanssa, kuitenkin vain hetkeksi aikaa
06.10.2024 16:43
Kyllä dikkaa, sata kertaa velluja enemmän.
06.10.2024 11:01
Se on itseasiassa juutalaisten sekä Israelin yhteinen kirja.
Rakas molemmille, osa jopa elää sen sanoman sisällä.
06.10.2024 09:52
Matt. 19:4 Hän vastasi heille: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja alun perin teki ihmisen mieheksi ja naiseksi?"
Mark. 10:6 Mutta maailman alussa Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi.
Näin luomisessa, ja Raamatun sanassa Hän vaati omiaan poistaa homot ja hintit vahvuudestaan.
06.10.2024 08:58
Se meni juuri näin.
Kuitenkaan ei kaikki integroituneet ole ottanut vastaan Jeesusta, sama on ongelma myös kanta- asujilla,
Sukuni on valat osaltaan Jeesuksensa seuraajia, mutta ns. koti- hurskaita, mutta -20 luvulla useat lähtivät lestadiolaisten mukaan, joka oli silloin hyvinkin kristitty seurakunta, mutta nyykään siellä on enää hiljaiset rippeet, syystäkin.
Hieno toteamus tuosta katolisuudesta, enemmän ei juuri Kirkko voi olla sekulaarimpi, ja heidän jumalahan on Raha.
06.10.2024 08:52
Ei tarkoita, kun Kasteessa saatua armolahjaa, Pyhä Henki on persoona ja antaa Itsen apua, seuraavasti; 1. Kor. 12:11Mutta kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo.
06.10.2024 08:10
Jeesus ei koskaan Raamatun mukaan käyttänyt kristityt sanaa, vaan - minun omaninja seuraajani.
Kristitty nimi tuli Kreikan kautta satojen vuosien päästä.
06.10.2024 08:00
Ihan hyvä kannanotto, matta arabien ihmisusko ei istu mihinkään Pyhään.
Muhammed oli vossikka kuskasi ja kuulu Pyhien juutalaisten tarinoita Toorasta, josta Hän saatanan avustuksella teki Koraanin, joka oli vain alle 30 sivua, ja kuulemma Allah lisää siihen tarpeen mukaan ja Heidän Jeesuksensakin on Mahdi.
Rauhaa Sinullekin.
05.10.2024 20:56
Kiitos Juuso. Kyllä heidän sekularismi on hyvin syvällä Jumalan pilkkaa.
Matt. 26:28 Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
Onko siinä jotain epäselvää?
Samoin; Joh. 6:54 Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.
Kun ihmiselle on luotu ikuinen elä, ei silloin ole raskaita syntejä enää päällä.
05.10.2024 13:38
Vahvasti Raamatulla perusteltu, vain paikat uupuvat: Tuo Jesaja on kylläkin suomen kielellä; luku 11;2 Hänen ylleen laskeutuu Herran henki, viisauden ja ymmärryksen henki, taidon ja voiman henki, totuuden tuntemisen ja Herran pelon henki:
Miksi vääristät Jumalan sanaa, se on Sinulle kuoleman synti.
Ehkä kannattaa mietti, että kannattaako ylipäätään vastata, koska vasutausesi on vääristelyä
05.10.2024 13:25
Sitenpähän tiedät, kun kokeilet, mutta miksi Sinä et uskalla kokeilla Kristittyä kirkkoa sekä jos löydät Jeesuksen, monet Hän ohjauksessa kasteelle.
05.10.2024 13:19
Kyllä se pääsääntöisesti johtuu siitä, että Heidän julmansa on Euro. Sen eteen heidän tulee uhrautua, koska "hyvä businesmies" on hyvä vellu.
05.10.2024 09:14
34 / 478