Vapaa kuvaus

Aloituksia

69

Kommenttia

9549

1. Jumalan lahjotukset ihmiselle on nyt aika vähissä, sen jälkeen kun Hän antoi kaiken vallan Pojalleen Jeesukselle.

Jumala ei ope edes puhut yhdellekään Pakanalle, mutta kolmelle omaisuus kansansa jäsenelle, joiden nimet voit etsiä Raamatusta.

Miten se Saara nyt puuttuu asiaan, laita hieman faktaa?

Jumalalla ei ole evankeliumia, mutta Kaikkivaltiaalla Pojalla se on; Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Jumala ei edes tuomitse ketään, josta Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,

Mitä ajat takaa?
  2. Ensinnäkin; Mat 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Asia joka on vahvistettu jo Daniei 7. 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Tämän vallan yli ei käy Jumalakaan, ennekuin on Herran päivä, niin sen jälkeen kun on jonot Hän ihmisellä valinnut?

Luovuttamisesta; 1. Kor. 15:24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman.

Sielläkin vahvistajana Dan. 2:44

Missä se jumalasi tässä roolissa on Raamatussa. Missä Jumala jakeli Pyhää Henkeä Ihmiselle? Vaikka jae tueksi.

Ei koko vastuksessasi ole yhtään ns vastusta, vaan VL paatosta?

On hieman puurot ja vellit sekaisin.

Kyllä minä Kastettuna sen PH;N viran ymmärrän, mutta onko Sinut Upotuskastettu?? Tuskin, joten Henki kiertää Sinua kaukaa.

Se on totta, että Pitää Etsiä Jumalan Valtakuntaa, mutta teitä ei asia koske, koska ei ole Upotuskastetta.

Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen

Sekin Kristuksen nimeen, ei Jumalan.

Taidat olla muuten Jehovan todistaja, tai muslimi?

Kyllähän avoimen oven huomataan, mulla siihen on aikaa, yli 60 vuotta ja aina iloitsen siitä

Hieman pellen maine jää osaksesi, kun kirjoitat mitä sattuu, oven rivoista lähtien, mutta seuraavan kerran, perustele Raamatun lauseilla edes yhtä asiaasi.
  3. Olet sekaisin sen jumalasi kanssa, sillä Hän ei ole puhunut pakanoille koskaan sanaakaan, ja muutenkin vain Abrahamille Jaakobille, sekä Moosekselle, omasta kansastaan.

Huomioi se. Joten olet pahasti harhassa.

Vastaan kuitenkin, jotta saisit oikeaa oppia Raamatusta.

Joh 20; 19 Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, opetuslapset olivat illalla koolla lukittujen ovien takana, sillä he pelkäsivät juutalaisia. Yhtäkkiä Jeesus seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"

Hoks Kenelle Jeesus sanoi?; Opetuslapsilleen; Ei kenellekään muulle, vaikka SRK luulee olleensa silloin mukana, mutta kun ei ollut.

Vain opetuslapset saivat tämän mahdollisuuden koko maapallolla.

20 Tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja kylkensä. Ilo valtasi opetuslapset, kun he näkivät Herran.

Hoks tämän, Jeesus oli noussut Haudasta ja viimeisinä ohjeina antoi tämän luvan heille?
    21 Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät."

22 Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.

Hoks sen, että opetuslapsethan olivat kastettuja, ja oli jo Helluntain jälkeinen aika ja jokaisella jerusalemilaisilla oli kaste takanaan, ja ennestään Pyhä Henkien, joten se oli vain kuvainnollista.

23 Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."

Tieto Sinulle. Mutta kuka heistä toteutti sen toiminnon, ei kukaan, koska kunnioittivat Jeesuksen omaa linjaa siinä; Jeesus on ainut synnin sovittaja.

Jos kuulut SRK;hon, elät valheessa, tee parannus ja ota kaste, sekä etsi Jeesuksen seurakunta.

SRK opeille ei pelastu?
  4. Juuri näin, mutta missä koet senaikuisen Betlehemin sijainneen?