Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9549
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jumalan lahjotukset ihmiselle on nyt aika vähissä, sen jälkeen kun Hän antoi kaiken vallan Pojalleen Jeesukselle.
Jumala ei ope edes puhut yhdellekään Pakanalle, mutta kolmelle omaisuus kansansa jäsenelle, joiden nimet voit etsiä Raamatusta.
Miten se Saara nyt puuttuu asiaan, laita hieman faktaa?
Jumalalla ei ole evankeliumia, mutta Kaikkivaltiaalla Pojalla se on; Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Jumala ei edes tuomitse ketään, josta Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,
Mitä ajat takaa?
02.10.2024 15:05
Ei sinne pääse millään muullakaan.
Hautaan mädännytään, mutta Sielun nousee Jumalan luokse, koska se on Hänen omaisuuttaan-.
02.10.2024 08:03
Mitkä niistä on Raamatusta?
Ne on niitä Ihmisuskon pakanallisuutta, jotka joutuvat itse niitä laatien vasempaan jonoon?
01.10.2024 19:22
Tiedän, ettet saa sinne kulkulupaa, joten se siitä.
01.10.2024 19:01
Saatanaa ei luotu,, vaan enkeliksi luotu enkeli teki lakon, ja muuttui itse saatanaksi.
01.10.2024 17:33
Mitä tämä sitten tarkoittaa;
Luuk 7;47 Niinpä sanonkin sinulle: hän sai paljot syntinsä anteeksi, sen vuoksi hän rakasti paljon. Mutta joka saa anteeksi vähän, se myös rakastaa vähän."
48 Ja hän sanoi naiselle: "Kaikki sinun syntisi on annettu anteeksi."
01.10.2024 17:27
Oulussa.
Entä sinä, mihin kävelit altaan reunalle?
01.10.2024 17:21
Tässä puhtaan Upotuskasteesta?
Missään Raamatussa ei ole mainintaa lapsiripottelulle.
Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Missä Sinä kävit Kasteella.
01.10.2024 14:43
Gen 24; 21 Mies tarkkaili häntä mitään puhumatta nähdäkseen, oliko Herra antanut hänen matkansa onnistua.
22 Kun kamelit olivat saaneet juodakseen, mies otti esiin puoli sekeliä painavan kultaisen nenärenkaan, antoi sen tytölle ja pujotti hänen käsiinsä kaksi kultaista rannerengasta, jotka painoivat kymmenen sekeliä.
Silloin kosittiin nenärenkaiden lahjalla.
Oikeassa olet.
30.09.2024 18:36
Juuri näin, jätä tytöt rauhaan, se on heidän asia, mikä värisiä hiuksia haluaa kantaa.
Mikä poliisi luulet olevasi.
30.09.2024 18:32
Ensinnäkin; Mat 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Asia joka on vahvistettu jo Daniei 7. 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Tämän vallan yli ei käy Jumalakaan, ennekuin on Herran päivä, niin sen jälkeen kun on jonot Hän ihmisellä valinnut?
Luovuttamisesta; 1. Kor. 15:24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman.
Sielläkin vahvistajana Dan. 2:44
Missä se jumalasi tässä roolissa on Raamatussa. Missä Jumala jakeli Pyhää Henkeä Ihmiselle? Vaikka jae tueksi.
Ei koko vastuksessasi ole yhtään ns vastusta, vaan VL paatosta?
On hieman puurot ja vellit sekaisin.
Kyllä minä Kastettuna sen PH;N viran ymmärrän, mutta onko Sinut Upotuskastettu?? Tuskin, joten Henki kiertää Sinua kaukaa.
Se on totta, että Pitää Etsiä Jumalan Valtakuntaa, mutta teitä ei asia koske, koska ei ole Upotuskastetta.
Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen
Sekin Kristuksen nimeen, ei Jumalan.
Taidat olla muuten Jehovan todistaja, tai muslimi?
Kyllähän avoimen oven huomataan, mulla siihen on aikaa, yli 60 vuotta ja aina iloitsen siitä
Hieman pellen maine jää osaksesi, kun kirjoitat mitä sattuu, oven rivoista lähtien, mutta seuraavan kerran, perustele Raamatun lauseilla edes yhtä asiaasi.
30.09.2024 08:10
Odota, että pääset Kansakouluun, Jumala kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, ja mikä on peruste siihen, että haukut Mariaa saatanaksi..
Saatanahan oli jo alussa, koska se on enkeli, joka lankesi?
29.09.2024 19:13
Maria on nainen ja mitä He hoitivat, Jeesustako?
29.09.2024 19:07
En kirjoittanut kylläkään tuota, mutta olen kastanut heitä 3 kpl, mutta tietoni mukaan he ovat nyt vapaissa suunnissa?
Ei kastaja ole kyttä, ainoastaan Jeesuksen henkilökohtainen työntekijä, joita ei muuten SRK;ssa ole.
29.09.2024 18:59
Olet sekaisin sen jumalasi kanssa, sillä Hän ei ole puhunut pakanoille koskaan sanaakaan, ja muutenkin vain Abrahamille Jaakobille, sekä Moosekselle, omasta kansastaan.
Huomioi se. Joten olet pahasti harhassa.
Vastaan kuitenkin, jotta saisit oikeaa oppia Raamatusta.
Joh 20; 19 Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, opetuslapset olivat illalla koolla lukittujen ovien takana, sillä he pelkäsivät juutalaisia. Yhtäkkiä Jeesus seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
Hoks Kenelle Jeesus sanoi?; Opetuslapsilleen; Ei kenellekään muulle, vaikka SRK luulee olleensa silloin mukana, mutta kun ei ollut.
Vain opetuslapset saivat tämän mahdollisuuden koko maapallolla.
20 Tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja kylkensä. Ilo valtasi opetuslapset, kun he näkivät Herran.
Hoks tämän, Jeesus oli noussut Haudasta ja viimeisinä ohjeina antoi tämän luvan heille?
21 Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät."
22 Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.
Hoks sen, että opetuslapsethan olivat kastettuja, ja oli jo Helluntain jälkeinen aika ja jokaisella jerusalemilaisilla oli kaste takanaan, ja ennestään Pyhä Henkien, joten se oli vain kuvainnollista.
23 Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."
Tieto Sinulle. Mutta kuka heistä toteutti sen toiminnon, ei kukaan, koska kunnioittivat Jeesuksen omaa linjaa siinä; Jeesus on ainut synnin sovittaja.
Jos kuulut SRK;hon, elät valheessa, tee parannus ja ota kaste, sekä etsi Jeesuksen seurakunta.
SRK opeille ei pelastu?
29.09.2024 18:53
Ei niillä venäläisellä naisillakaan ole rahaa, joten kaksi pa. ihmistä on turha muuttaa yhteen.
29.09.2024 09:33
Menit helppoon, mummut hoitavat homman hillitysti, edellinen vastaaja kiljuu itse kännipäissään.
Transsi voi tulla tai olla tulematta, ei se ole puhujasta kiinni, vaan itsestä.
Jos ajattelemme Helluntain ihmettä, Henki laskeutui Heihin, eikä puheenvuoroja käytetty.
Ihmiseen, johon ei ole kasteessa laskeutunut (tai paremmin ei ole kastettu) ei tuoda Hengen liikutuksesta mitään.
Katso ja kommentoi näitä; Raamatussa kerrotaan kuningas Saulista kuinka Herran henki tuli häneen ja hän joutui hurmoksiin (1 Sam 10:10,13). Myöhemminkin hän joutui hurmoksiin sillä tavoin, että hän riisui vaatteensa, kaatui maahan ja makasi alastonna (1 Sam 19:23-24). Hurmoskokemus ei millään tavoin koskettanut hänen omaatuntoaan. Myös Baalin profeetat joutuivat hurmoksiin huutamalla yhä kovemmin (1 Kun 18:29). Samoin Bileamista sanotaan, että Jumalan henki tuli häneen ja hän näki näkyjä, lankesi loveen ja silmät avattiin (4 Moos 24:4). Myös Uuden testamentin puolella kerrotaan kuinka Pietari joutui hurmoksiin ja näki näyn (Apt 10:10). Samaa kerrotaan Paavalista (Apt 22:17).
28.09.2024 18:56
Näin Jeesus ylistettiin ennen Ry,llä.
Se oli hiljaista hyniä takapenkistä, ja Ylitystä Raamatussa on kokonaisuudessa lähelle 20%.
Se oli seuroissa kun Kruunu päähän.
28.09.2024 18:47
Kuitenkin he pelastuvat, kaikki, josta; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä
Kuinka varma Sinun pelastusesi on?
28.09.2024 18:42
Juuri näin, mutta missä koet senaikuisen Betlehemin sijainneen?
28.09.2024 12:10
36 / 478