Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
7558
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä+siinä+on+puu,+mikä+heinää?
Vellut+tiedä+mitään+Israelin+kansan+suurta+osuutta+pelastukseen.
08.02.2021 22:17
Siksi,+koska+Vt+on+kirjoitettu+Jumalan+omaisuuskansalle,+ei+muille+ja+sen+nimi+on+Israel.+Kerrotko+missä+siellä+Israel+eli+aavikolla?
08.02.2021 22:16
Siksi+kun+avaruus+esiintyy+vain+kerran+Raamatussa;+Jer.+31:37+Näin+sanoo+Herra:+--+Yhtä+vähän+kuin+voidaan+mitata+taivaan+avaruus+tai+tutkia+maan+perustukset,+yhtä+mahdoton+minun+on+hylätä+Israelin+jälkeläisiä+edes+kaiken+sen+jälkeen,+mitä+he+ovat+tehneet,+sanoo+Herra.
08.02.2021 21:28
Ei+pelastettujen+joukko+pelasta,+vaan+Kaste+ja+usko+Jeesus+luvatuksi+Messiaaksi
08.02.2021 21:05
Ei+pelastettujen+jpukko+pelasta,+vaan+Kaset+ja+usko+Jeesus+luvatuksi+Messiaaksi.
08.02.2021 21:00
Kuinka+tunnet+Israelilaisen+ihmisen+käsitystä+Jumala+uskovana+elämän+jatkumiseen+kuoleman+jälkeen?
Sitä+et+pysty+päättelemään+mitenkään,+koska+Raamatun+VT+ei+sitä+avaa.+Taas+toisena+se,+että+olen+elänyt+osana+Israelin+heimoa+ja+Huonetta,+enkä+ole+koskaan+ortodoksi+juutalaisen/+israelilaisen+käsittelevän+sanallakaan+ikuisuutta.
He+keskittyvät+vain+Lain+mukaan+elämiseen.
>>Vanhassa+liitossa+oli+myös+pelastus+pakanoille+Jeesuksessa+Kristuksessa+aivan+samalla+tavalla+kuin+uudessakin+liitossa.+Vain+ulkonaiset+muotoseikat+olivat+erilaisia.**+Missä+VT;ssä+mainitaan+sana+Kristus,+missä+Jeesus,+joten+käsityksesi+on+väärä.
Pakanan+kanssa+toimiminen+oli+jopa+Synti,+lain+mukaan,+Abrahamin+jälkeläiset+olivat+Jumalan+kansa,+ja+kun+synnin+sovitus+vaati+aina+viattoman+veren,+kuka+mieslestäsi+uhrattiin,+Jumala,+Jeesus?
Ei+ole+mitään+Raamatullista.
08.02.2021 20:59
Keneenkään+muuhun+kun+Velluun,+joka+kuitenkin+elää+tynnyrissä+tälläinen+ei+uppoa,+jopa+fysiologisen+tosiseikan+vuoksikaan.
Tämän+Covid+19+rokotteet+eivät+ole+perinteistä,+joissa+soluja+”pilkottiin”+niin,+ettei+niillä+ollut+elämisen+mahdollisuutta,+vaan+saivat+ihmisessä+vasta-+aineet+vahvistumaan,+joka+esti+sitten+todellisen+viruksen+sisääntulon.
Taas+covid+19+rokote+on+täysin+ulkokemiallinen+konsentraatti,+joka+varjelee+ihmisen+solussa+olevia+pieniä+aukkoja,+ettei+Covidin,+”korona”+tapit+pääse+soluun.
Kaikki+epäterve+suunnataan+aina+sinne,+missä+niille+on+sopivat+tyhmä+ja+otollinen+kenttä.
Jättäkää+vain+se+omiin+saarnoihinne.
08.02.2021 20:48
Kukaan+ihminen+ei+tiedä+Taivaan+pasuutta+(kilometrejä)+sitä+ei+Raamattu+valaise.
08.02.2021 20:37
Oikeassa+olet.+Alkutekstin+mukaan+-+joka+miehen+kanssa.
Siunausta.
08.02.2021 19:13
Ei+kukaan+mainiste,+että+Taiva+olisi+suljettu.
Luuk+4;25+Uskokaa+minua:+Israelissa+oli+monta+leskeä+Elian+aikana,+silloin+kun+taivas+ei+antanut+vettä+kolmeen+ja+puoleen+vuoteen+ja+koko+maahan+tuli+kova+nälänhätä.
Kysmyksessä+oli+Vanhan+Liito+juttu;+1+Kun+17;7+Mutta+jonkun+ajan+kuluttua+puro+kuivui,+koska+siinä+maassa+ei+ollut+satanut.
8+Ja+hänelle+tuli+tämä+Herran+sana:
9+"Nouse+ja+mene+Sarpatiin,+joka+on+Siidonin+aluetta,+ja+asetu+sinne.+Katso,+minä+olen+käskenyt+leskivaimon+elättää+sinua+siellä."
10+Niin+hän+nousi+ja+meni+Sarpatiin.+Ja+kun+hän+tuli+kaupungin+portille,+niin+katso,+siellä+oli+leskivaimo+keräilemässä+puita.+Hän+huusi+tälle+ja+sanoi:+"Tuo+minulle+vähän+vettä+astiassa+juodakseni".
11+Kun+hän+meni+hakemaan,+huusi+hän+hänelle+ja+sanoi:+"Tuo+minulle+myös+palanen+leipää+kädessäsi".
12+Mutta+hän+vastasi:+"Niin+totta+kuin+Herra,+sinun+Jumalasi,+elää,+minulla+ei+ole+leipäkakkuakaan,+vaan+ainoastaan+kourallinen+jauhoja+ruukussa+ja+vähän+öljyä+astiassa.+Ja+katso,+kerättyäni+pari+puuta+minä+menen+leipomaan+itselleni+ja+pojalleni,+syödäksemme+ja+sitten+kuollaksemme."
13+Niin+Elia+sanoi+hänelle:+"Älä+pelkää;+mene+ja+tee,+niinkuin+olet+sanonut.+Mutta+leivo+minulle+ensin+pieni+kaltiainen+ja+tuo+se+minulle.+Leivo+sitten+itsellesi+ja+pojallesi.
14+Sillä+näin+sanoo+Herra,+Israelin+Jumala:+Jauhot+eivät+lopu+ruukusta,+eikä+öljyä+ole+puuttuva+astiasta+siihen+päivään+asti,+jona+Herra+antaa+sateen+maan+päälle."
15+Niin+hän+meni+ja+teki,+niinkuin+Elia+oli+sanonut.+Ja+hänellä+sekä+myös+Elialla+ja+vaimon+perheellä+oli+syötävää+pitkäksi+aikaa.
16+Jauhot+eivät+loppuneet+ruukusta,+eikä+öljyä+puuttunut+astiasta,+sen+Herran+sanan+mukaan,+jonka+hän+oli+Elian+kautta+puhunut.
Näin+Jumala+huolehtii+omasta+kansastaan+Israelista.
08.02.2021 19:10
Missä+Raamatussa+sanitaan+"kaikkien+kanssa".
Kirjoittelet+puhujien+huhu+puheita.+Laita+kohta+Raamatusta,+niin+on+helppo+meidän+molempien+keskustella+ja+kirkastaa+Jeesusta.
08.02.2021 17:09
Hyvin+olet+oivaltanut,+mutta+pane+aina+Raamatun+kohta+esille,+ettet+jää+saarnaajien+armoille.
1.Tess.+4:17+Meidät,+jotka+olemme+vielä+elossa+ja+täällä+jäljellä,+temmataan+sitten+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+yläilmoihin+Herraa+vastaan.+Näin+saamme+olla+aina+Herran+kanssa.
Muuten+haudat+aukenevat+myöhemmin,+1007+vuoden+päästä,+viimeiselle+tuomiolle,+aika+jonka+kristityt+pitävät+pilvissä+70+vuosiviikkoa+ja+Milleniun,+sen+jälkeen+on+tuomio+ja+Pyhille+palkkatuomio.
On+hyvä+olla+rehellinen.
Ruumiit+ovat+ylösnousemusruumissa,+jossa+Jeesuskin+oli+maan+päällä+40+pv.
Tuota+vl-+uskomista+on+tässä+asiasiassa+turha+painottaa,+sillä+käsite+on+profetaalinen
Tuo+”jumalan+lapsi”,+josta+Vellut+puhuu+on,+heille+aika+vaikea+paikka,+koskAA+Heillä+ei+ole+Jeesusta,+ja+Jeesus+sanookin+sellaisille+ihmisille+seuraavasti;+Matt;+7;+22+Monet+sanovat+minulle+sinä+päivänä:+'Herra,+Herra!+Sinun+nimessäsihän+me+profetoimme,+sinun+nimessäsi+me+karkotimme+pahoja+henkiä+ja+sinun+nimessäsi+teimme+monia+voimatekoja.'
23+Mutta+silloin+he+saavat+minulta+vastauksen:+'En+tunne+teitä.+Menkää+pois+minun+luotani,+vääryydentekijät!
Kaikki+on+silloin+myöhästä,+ajatelkaa+mihin+oppinne+teidät+saattaa.
08.02.2021 17:05
Ei+kumpikaan,+sillä+Liittojen+välillä+on+ero.
Vanhan+Liiton,+joka+on+annettu+Israelin+kansalle,+JUmala+oli+kaikkivaltias,+mutta+Uusi+Liitto+kaikeen+maailmaan,+jossa+on+yksi+ehto,+kuten+Saul+sen+huomasi,+ottaa+Herraksi+Jumalan+sijään++Jeesus.
Joka+elää+vanhan+Liiton+mukaan+yhdenkään+jakeen,+on+tuomittu+koko+laista,+ja+varmuuden+vuoksi+alkukielellä;+Jaakob+2;10.+Sillä+joka+pitää+koko+kirjoitetun+sanan,+ja+luopuu+yhdessä+kohtaa,+on+syyllinen+kaikkeen+siihen+sanaan.
Voit+itse+lukea+sen+uusimmasta+käännöksestä,+jossa+sanoma+on+sama,+eli+-+Kuka+tekee+lpsia+Oonan+tapauksessa,+on+vastuussa+koko+Vanhan+testamentin+Laista,+mizvasta,+618+käskyä+ja+saa+päälleen+kirouksen,+joka+jatkuu+2-+3+sukupolven+ajan.
Siinä+on+Velluilla+pureksimista,+kirouttaa+lapsensa.
08.02.2021 16:50
Elia+eli+eri+Liitossa,+Hoks.
08.02.2021 13:36
Panetko+kohdat,+missä+Raamatussa+on+kiroilua?
08.02.2021 13:26
Miten+Sinä,+asiasta+tietämätön+Vellu+voit+tuomioita+jakaa.
08.02.2021 08:07
Näin+se+on+Velluilla+ja+Jehovilla.
Myös+muslimeilla+on+miljoonia+ruumiita+keksinäisessä+uskossaan,+heillähän+on+vain+jumalasa,+ei+Jeesusta.
Mutta+ihmisillä,+jotka+ovat+uudestisyntyneet+Jeesuksessa,+ei+näitä+ongelmia+ole.
07.02.2021 22:36
Tsot,+Tsót?
Minkä+rikoksen+Paavali+Piispana+teki?+
Pane+Raamatun+paikka.
En+tunne,+olen+hieman+nuorempi,+mutta+Hän+tekonsa,+jotaka+ovat+hyvät+tunnen+aika+tarkasti.
Ja+muista,+MISTÄ+SAUL+teki+PARANNUKSEN+ja+keneen?
Nimikin+ihan+riittää.
07.02.2021 21:36
Mitä?+Mistä+tiedät,+että+Pavella+oli+aasi?
Laitatko+faktaa.
07.02.2021 20:55
Tutkimuksen+mukaan+"jumalattomat+etsivät"+lukevat+n+5%+kansasta,+Vellut+2-3%,+ja+Kristytyt+yli+90%.
Olette+perän+pitäjiä,+kun+tavalliset+ihmiset+peittoavat+teidät,+mutta+Kirjan+lukuhan+on+pannassa.
07.02.2021 20:50
376 / 378