MC RAUHANYHDISTYS

Hoitokokoukset ovat ainoa järjestäytyneen rikollisuuden muoto rakkaassa isänmaassamme joka saa toimia vuosikymmenestä toiseen ja uhreilla ei ole lain suojaa kirkon-eikä valtion taholta.

Eikö olisi loogista että hoitajat käyttäisivät jengiliivejä jossa lukee selässä MC RAUHANYHDISTYS?

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MC on lyhennys sanoista motor club, joka taas on Lontoon murretta. Se on suomeksi Moottorikerho.

Hoitajilla, siis vl-valhemyrkkyhoitajilla on komeat autot yleensä , nimitys istuu heihin hyvin. Autot on ostettu ns parattujen varoilla kun on tehty lähetysmatkoja. Paavalilakin oli Mersu? Eikö niin?

• Anonyymi

Demonipesä demonipesä demonipesä.

• Anonyymi

Perkeleen pastori, osaatko edes hävetä? Paavalilla oli ainoastaan aasi, eikä sitäkään oltu edes kunnolla kengitetty, loimikin oli aivan koin syömä ja häntäkin aivan takkuinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perkeleen pastori, osaatko edes hävetä? Paavalilla oli ainoastaan aasi, eikä sitäkään oltu edes kunnolla kengitetty, loimikin oli aivan koin syömä ja häntäkin aivan takkuinen.

Ei perkele ollut sitä koin syömää aasiakaan. Oli ainoastaan jalat. Siitä tulee se apostolinkyyti.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä? Mistä tiedät, että Pavella oli aasi?
        Laitatko faktaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Näytäpä Raamatun kohta missä Pavella oli aasi?

• Laitakaa sellaisia kommentteja jotka kestävät päivän valon vl-ystäväni. En ehdi lukea niitä.

• Älkää yrittäkö lähestyä minun kauttani demonipesä SRK,ta. Minulla ei ole sen puljun kansaa mitään tekemistä.

• Anonyymi

Moottoripyöräkerhojen toiminta on lasten leikkiä kun sitä vertaa lestatiolaisten tarmokkaaseen vaikuttamiseen ihan poliittisen vallan huipulla.

• Anonyymi

Sitä esiintyy myös muuallakin. Pienet paikkakunnat,joissa jokainen tuntee toisensa, ja kyylaaminen toimii. Srk voi olla helari,vapis tai muut herätysliikkeet. On kokemusta. Vanhemmisto otti minut vakavaan puhutteluun kun suunnittelin yhdessä nuorten kanssa reissua Venäjälle. Ihan kuin olisin ollut joku kauhea noita. Sain kuulla että ei mennä mihinkään ilman jonkun valvontaa? Oltiin kaikki täysikäisiä. Myöhemmin erosin hellareista. Kaikki oli ko srk:ssa sukua keskenään ja minä olin outo tapaus, kun en mahtunut mihinkään muottiin. Ja vielä villitsin naisia ottamaan korvikset. En villinnyt ketään ,olin siinä uskossa, että saa olla oma itsensä.
        Usein asioista vaietaan. Kukaan ei puhu ja silloin ei ollut vertaistukea. Mutta moni sai kauheat traumat,jota kantavat loppuun asti.

• Anonyymi

Kyllä, moottoripyöräukot ovat heihin verrattuna mammanpoikia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä esiintyy myös muuallakin. Pienet paikkakunnat,joissa jokainen tuntee toisensa, ja kyylaaminen toimii. Srk voi olla helari,vapis tai muut herätysliikkeet. On kokemusta. Vanhemmisto otti minut vakavaan puhutteluun kun suunnittelin yhdessä nuorten kanssa reissua Venäjälle. Ihan kuin olisin ollut joku kauhea noita. Sain kuulla että ei mennä mihinkään ilman jonkun valvontaa? Oltiin kaikki täysikäisiä. Myöhemmin erosin hellareista. Kaikki oli ko srk:ssa sukua keskenään ja minä olin outo tapaus, kun en mahtunut mihinkään muottiin. Ja vielä villitsin naisia ottamaan korvikset. En villinnyt ketään ,olin siinä uskossa, että saa olla oma itsensä.
        Usein asioista vaietaan. Kukaan ei puhu ja silloin ei ollut vertaistukea. Mutta moni sai kauheat traumat,jota kantavat loppuun asti.

Puuttumatta muuhun kerrontaasi sanoisin kokemuksesta että sinne venäjälle ei olisi tarvinnut silloin 90 luvulla mennä kovin monen muunkaan, ei nuoren eikä vanhemmankaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntai on tiukka, mutta mitä kokemusta on vapaasta, ja SRK ei edes tarvitse kommenttia.

• Anonyymi

Moottoripyöräkerhojen toimintaa ei koitettakaan ulkokullata niinkuin lahkon toimintaa.

• Anonyymi

Lestatiolaisten ydin on kylmäävää sakkia.

• Anonyymi

On ihmisen korvien välissä jotakin vikaa, jos samoja asioita jatkuvasti jatustaa.

• Anonyymi

Vl-seuroissa niin tehdäänkin, mutta kun näyt olevan itse vl niin kaipa saat itseäsi mollata.

• Nyt kiinnosta tietää minkälainen vika ja kenen korvienvälissä? Kun näyt olevan ammattilainen niin saisinko diagnoosinumeronkin ko sairauteen?

• Anonyymi

eikö tähän väliin jo voisi ottaa taas sen kun Ananias saarnaa synnit anteeksi Saulille!

• Anonyymi

Se tuntuisi tähän väliin ihan sopivalta ajatukselta. Sitten siioninlaulu päälle ja pullakahveille.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe