https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8c3e33ad-f95c-4cd3-97c5-d3dd366c7a4f
Enpä taida ottaa moista rokotetta, sotii omaatuntoa vastaan.
Koronarokote pohjautuu abortoitujen sikiöiden soluihin
6
70
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa että kaikki menee hyötykäyttöön.
Keneenkään muuhun kun Velluun, joka kuitenkin elää tynnyrissä tälläinen ei uppoa, jopa fysiologisen tosiseikan vuoksikaan.
Tämän Covid 19 rokotteet eivät ole perinteistä, joissa soluja ”pilkottiin” niin, ettei niillä ollut elämisen mahdollisuutta, vaan saivat ihmisessä vasta- aineet vahvistumaan, joka esti sitten todellisen viruksen sisääntulon.
Taas covid 19 rokote on täysin ulkokemiallinen konsentraatti, joka varjelee ihmisen solussa olevia pieniä aukkoja, ettei Covidin, ”korona” tapit pääse soluun.
Kaikki epäterve suunnataan aina sinne, missä niille on sopivat tyhmä ja otollinen kenttä.
Jättäkää vain se omiin saarnoihinne.- Anonyymi
mistä sinä kopioit tuon? onhan katolinen kirkkokin ottanut asiaan kantaa.
Anonyymi kirjoitti:
mistä sinä kopioit tuon? onhan katolinen kirkkokin ottanut asiaan kantaa.
Joku, eli tässä tapauksessa minä olen sen verran fiksu, että selvitän asioita.
Porttokirkosta en piittaa, se on saatanallinen, pakanallinen lahko.
En kopioinut mitään.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Joku, eli tässä tapauksessa minä olen sen verran fiksu, että selvitän asioita.
Porttokirkosta en piittaa, se on saatanallinen, pakanallinen lahko.
En kopioinut mitään.Ilahduttaako sinua julistaa saatanaa, kun et puhu Jeesuksesta mitään? Kuuliaisuus isällesi lienee hyve, pahassakin.
Anonyymi kirjoitti:
Ilahduttaako sinua julistaa saatanaa, kun et puhu Jeesuksesta mitään? Kuuliaisuus isällesi lienee hyve, pahassakin.
Oletko kovin viisas, eli kuuluuko kommenttisi jotenkin asiaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461