Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9557
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten He suhtautuvat Porttikieltoon sinne, kun Jeesus ei ole sitä avannut;
Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.
24.09.2024 20:20
Miten, ja kuka sinne on mennyt Jeesuksen lisäksi?
24.09.2024 11:31
Näillä eväillä, ennen Pyhä seurakunta vietiin saatana haltuun.
Valitan, se oli ennen Pyhä Jeesuksen seurakunta, ja nykyisin ihmis- uskon, kadotuksen Lahko.
Jeesus itse sanoo omilleen; Mark. 4:11 Hän sanoi heille: "Teille on uskottu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta nuo ulkopuoliset kuulevat kaiken vain vertauksina,
Sekä; Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
Ja kas. kummaa, lestadiolaiset levitellevät huhua, että He ovat Jumalan Valtakunta, joka ei ole Raamatun mukaan mahdollista, siinä saatana on onnistunut jälleen pilaamaan Jumalan Sanan vaikutuksen?
Mihin edeltävä millenium unohtui.
24.09.2024 11:30
SRK ei pysty siirtymään Jeesuskin seurakunnaksi, ennkuin sinne pannaan kouluttautunut Seurakuntapastori, joka käy jokaisen puhujan kanssa kehityskeskustelun.
Jeesus on valmis ja odottanut varmaankin SRK;n osalta perusteellista parannusta.
Ei ole kova tehdä laittaa isompiin Kokoushuoneisiin kasteallasta.
24.09.2024 11:18
Oletkohan Sinä nyt oikealla palstalla?
24.09.2024 11:13
Etkö?
Pietarin mielipide on seuraava.1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus
24.09.2024 11:12
Kristityillä ei tarvitse olla kun yski näkemys, Hän on langennut enkeli, joten karttakaa Häntä.
24.09.2024 11:09
Maailmassa on saatana rakastavia paljonkin, mm väärien todistusten antajia lestadiolaispuhujia, mutta koko maailmaan varattuna se on marginaalista.
Rakastaa voi, mutta saatanalla ei ole sitä rakkauden ominaisuutta.
24.09.2024 11:07
En pysty, kun en tiedä ja avauskin minulle oli yllätys.
Varmaan avaaja kertoo lissäkin.
24.09.2024 11:05
Mikä oikeus jollakin seurakunnalla on kieltää jonkun musikaalinen harrastus, ja tuskin poika itse edes kuuluu koko seurakuntaan.
Raamattu on täynnä, jousi soittimilla ylistystä, miksi ne ei sovi velluille.
23.09.2024 07:59
Tarkoitatko, että ampua vaikka kuuhun?
Ei kannata, sillä sinne, Taivaaseen ei mene kukaan muu, kun Jeesus!
Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika
Joten mihin jengiin kuulut?
23.09.2024 07:52
Miksi olet huolissasi, Raamattuhan kehottaa musiikkiin ja eri soittimiin kautta linjan.
23.09.2024 07:50
Etkö itse voi katsoa Raamatusta, sieltä mekin oppimme olemme ammentaneet.
22.09.2024 19:43
Vähäinen/ vähäisin on Uudessa Testamentissa Jeesuksen puhumisissa lapsi, joka ei tiedä omia oikeuksiansa, vaan uskoo pedofiili isäänsä.
Kysymys tässä asiassa on ennen Herran Päivää tuomitut, eli tehtävä on Jeesuksen sekä enkelien.
22.09.2024 19:41
Miten kehtaat; Joh 5;22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,
Keskitymme kristittyinä Jeesukseen.
Pitäisikö varmistua Sinulle, ensin tulee etsiminen, sitten tulee parannus, sitten Upotuskaste sekä ajan kuluessa Uudestisyntyminen Ylhäältä.
22.09.2024 18:28
Ajallisuus on lahkojen synnin pimittelyä, Raamattu ei asiaa vahvista,
22.09.2024 18:23
On mutta onko nöyryyttä tunnustaa Hänet Kaikkivaltiaaksi Jumalaski (Matt 28;18)
22.09.2024 18:22
Sovittamisen aika päättyi Ristille, mutta kuitenkin Jeesus elää ja Käy kasteella sekä ehtoollisella.
22.09.2024 18:18
Laita kohdat itse näkyviin, jossa on jonkin ihmisen antama synti lopullinen?
Katsotaan sitten lisää.
Olet selvästi lesta, kun käsityksesi tekemisen laajuudesta kohdistuu omaan maalliseen, pakanalliseen jengiin, soopaa kaikki.
Ei Jumala ota kantaa muuhun kun Israeliin, Jeesuskella on kaikki valta ja Hän sanoo Jumalan tuomiovallasta. Hän ei ole koskaan sanonut sanaakaan pakanoille.
Vielä Jeesuksen sanoma; Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,
Kiitos hyvästä kirjoituksestasi.
22.09.2024 18:16
Vaatii hieman tarkennusta. Rippi- isää ei Raamattu edes tunne, eikä se oikeuta ohittamaan Oikeuslaitosta, se on pakanoiden keksintö, nimen omaan vielä SRK;n oppi, luisua rikoksen alta, maksamaan kolehtia.
Kaiken lisäksi Raamattu kieltää ehdottomastani kutsumasta jotakin Isäksi, siitä Matt. 23:9
Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa, Vahvistuksia on kolme jaetta.
On myös nähtävä, että Jumala on nimenomaan Laissa vielä kaikkivaltias, Jeesuksen aika tulee sanoihin; - Se on täytetty, joskin jo ennen Matteuksen mukaan 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Danielin vahvistamana.
Armon meri on retoristinen, eikä ole Sanassa.
Siinä, jos missään on VL:illä puurot ja vellit sekaisin, ei kannata edes ajatella onkimista, kun joutuu toimimaan kuivalla maalla ja paikkain on hukassa.
Kirjoitat oikein tuesta Mooseksen lain ehdottomuudesta, kun seurakuntakin, jossa on Lain vaatimat asut, sekä kultaa alttari täynnä, saa sen aikaan, mistä Jeesus
Matt. 13:11 Hän vastasi ja sanoi: "Sentähden, että teidän on annettu tuntea taivasten valtakunnan salaisuudet, mutta heidän ei ole annettu.
Nyt on hyvä miettiä, kukan on "teidän" ja kuka on "heidän", eli heidän jengi on kastamaton, sekä Uudestisyntymätön ihmiset tasolla, mutta me, kastetut ja uudestisyntynet saamme nähdä Jumalan Valtakunnan, salisuutta myöten.
Asia esiityy 3 kertaa UT;ssa.
22.09.2024 18:05
38 / 478