Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9494
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toivo on ensin löytää Jeesus; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Sinne ei pääse RY;n kautta, ainoastaa ottaa Upotuskaste Jeesukseen ja luvata surata Häntä, niin lopulta löytyy myös Isä.
28.06.2025 16:37
Onko raja tullut mielestäsi jo vastaan Valittujen osalta?
Ainut eksaktinen totuus kuitenkin on, joka on Raamatussa pelastuksesta, että koko Jumalan kansa Israel pelastuu ja luonnollisesti Jeesukseen kastetut Upottamalla.
Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
28.06.2025 09:37
Jos luet Suviseurat lähetytöhön, niin kerro se mitä te lähetätte?
Jeesushan käytännössä teiltä uupuu tyystin.
28.06.2025 09:31
En tunne Sinua, mutta kaikki muut, paisti Israelin sukukunnat, ovat pakanoita, se ei kerro uskosta, vaan etinisestä taustastamme.
Lestadiolisissiakin on suhteutusluvun mukaan myös juutalaista Geeniä, mutta heidän Raamatullinen tuntemus on niin ohutta, etteivät He sitä tiedä, mutta Jeesus sen tunnistaa.
Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
Kuitenkin lestadiolisissa on suurin osa Israelin vihaajia, johtuen heidän maalikkomaisesta kasvatuksesta.
28.06.2025 09:19
Ei se mitään, kaikki selviää tutkimalla, mutta näin se menee?
28.06.2025 08:56
Raamatun mukaan ei; Matt. 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä
Vahvistus; 14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.
Mihin sinä uskot pelastuksesi pohjaksi, sillä Jumala pelastaa vain oman omaisuuskansansa Israelin.
28.06.2025 08:55
Kirjoitat; -menemme suviseuroihin ensiksikin kuuntelemaanmenemme suviseuroihin ensiksikin kuuntelemaan jumalan sanaa virvoittumaa?
Kerrotko kaikille mikä on pienillä alkukirjaimilla kirjoitetut; menemme suviseuroihin ensiksikin kuuntelemaan jumalan sanaa virvoittumaa.
Muutenkin pisteitä on kylläkin riittävästi, sekä sen jälkeen uuden lauseen alku pienellä alkukirjaimella?
27.06.2025 20:55
Lieneekö syystä, kannattaa miettiä sitä. Lestadiolaisa aikaisia on luokkaa 40,000 ja loput muuta perhettä, joten jos olisitte edes lähellä Jeesusta, olisi lukumäärä kymmenkertainen.
27.06.2025 20:51
Mitä faktaa, kyssymyksesähän ainoastaa seurakuntavierailut, ei muuta, koska ettei teillä ole lähetyöhön mitää sanomaa, joka auttaa siellä yhtään mitää, Jeesuksesta kaikki on aloiettava.
27.06.2025 20:42
Erehdyt, kysymyksessä on lestadiolaiset?
Mainitse yksikää juutalainen tai isrelilainen, joka on viimesen tuhannen vuoden sisällä matkinut teitä?
27.06.2025 20:38
Höpisi. Jumala on Isä, josta Jeesus kertoo ihmisille; Matt. 6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
Olen selvittänyt sen yli 70 vuotta sitten, milloin sinä aij0ot se tarkistaa Raamatusta.
Poika on taas Jeesus, josta Matt. 11:25 Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
Tämä selvisi minulle jo ennen 7,5 vuoden Teolisia opintoja, paljonko Sinulle niitä kertyi?
27.06.2025 20:34
Trolli se olet sinäkin, sill'ä Jumalalla on vain yksi lapsi, Messias Jeesus.
27.06.2025 08:05
Ei kristitty poikkea Raamatun opista, eikä sen tutkimisesta päivittäin.
26.06.2025 08:47
Onkohan se siionin virsikirjassa, etsi sieltä?
26.06.2025 08:41
Taisi unohtua nollat pois?
Ilm. 7:4Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
Hieman tarkkuutta.
26.06.2025 08:41
Miksi sitteen ette ota Jeesuksen esimerkkiä Prannuksen kasteesta upottamalla käyttöön, ilman sitä ei kukaan palastu.
Ef. 4:5 Yksi on Herra, yksi usko, yksi kaste!
1. Piet 3;21Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,
Moniko lesta on ottanut upotuksen, käsi pystyyn.
26.06.2025 08:34
Milloin Jumala on anatanut Ihmisille synnit anteeksi (pakanat) Hänen kansansa on ainaostaan Israel.
Missään ei Ihminen ole muutenkaan Raamatun mukaan saarnannut toiselle syntejä anteeksi, sillä siihen on kaikkivaltias Jeesus ainoastaa asetettu?
25.06.2025 15:40
Ei siihen sovi kukaan muukaan Ihminen, synnin sovittaja on ainaostaan Jeesus, joka on velluille aivan outo, pakanallista on se, jos joku hyppii Jeesuksen yli.
25.06.2025 15:37
Eikä laula mato suussa, mutta kiitokseksi Jumalalle madosta, kun se on syöty.
25.06.2025 15:33
Mikä on vääreentämätö Raamattu? Kerro se?
25.06.2025 14:54
4 / 475