Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9932
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö kristityn tehtävä ole saarnata Jeesuksen suuruutta juuri tieltä harhautuneille, kuten "rantaremmiläisille", joilla usein on suurempi veto sydämessään Pojan syliin, mitä omasta mielestään ns. valmiit uskovaiset.
Se on juuri sitä vaivan- näköä tuoda uskomattomia Jeesuksen ristin juurelle.
16.02.2026 17:17
Ei oliea Jeesus tule lupailemaan ja julistamaan syntiämme anteeksi, vaan hakemaan meidät omansa pois, luokseen.
15.02.2026 13:12
Käy kuuntelemassa, niin tajuat, että se on itse Jeesus.
15.02.2026 09:05
Hieman naurettavaa, Helluntailailaisa on maalilmassa luokkaa 700 miljoonaa, teiä siitä määrästä vain 1 prosentti, joten vanhaan sanonnan mukaan kuulutte pressun alle suuruuksissanne.
15.02.2026 09:02
Pitää muistaa, että Luomisessa Jumala loi Ihmiselle järjen, jolla mm on hyvä säätä lapisluku sopivaksi.
Joh. 1:13
He eivät ole syntyneet verestä, eivät ruumiin halusta, eivät miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
Jos ihminen on kun eläin, lisääntyy tolkuttomasti, on mm. sopuli viisaampi, sillä jos se aitii, että tulee paha Talvi, se ehkäisee. Mutta eräille perheille lasten teko on kyvyllisyyden tunnusmerkki ajattelemattomille perheille.
Rajansa kaikella.
13.02.2026 20:20
Kyllä Jeesus tuomitsi pahuuden, mm Matt. 7:1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.
Tämä vain yhtenä esimerkkinä, sillä kyllä uskovalla tulee olla Pahan ja Hyvän erottamisen armolahja, mm. Tupakan suhteen, se ei kuulu betonirenkaan viereen Ry;llä.
Siitä saa Saatana liikaa voimia, ja toimii Uskoville myös merkkinä tapauskovaisuudesta.
13.02.2026 20:13
Osin jopa asiaa, mutta kerro minulle, mikä on PARANNUKSEN ARMO, sen mainitset ihkänkuin omanasi, mutta maitse paikka Raamatussa, niin se selviää helopmmin ja perustele.
Faaseja on Lahkot täynnä, mutta avaa se mitä se Sinulle merkitsee ja missä Rammattu tukee sitä?
13.02.2026 09:03
Hyvä oivallus, mutta missä uupuu Jeesuksen esimerkki, Upotuskaste? Jossa Ihminen liitetään Jeesukseen?
12.02.2026 08:27
Kysymys on aivan muusta, eli Uudestisyntymisestä.
Joh. 3:7 Älä kummeksu sitä, että sanoin sinulle: 'Teidän täytyy syntyä uudesti.'
Tämä tapahtuu vain Veteen upottamalla, jolloin uusi luomus nousee Jeesuksen esimekrin mukaan puhtaana ylös.
12.02.2026 08:23
Upottaminen on vain kasteen maallinen toiminto, jolla symboolisesti pestään paha pois Ihmisestä, mutta sanoma on liittä Pyhä ihminen Jeesukseen.
12.02.2026 08:20
Missähän kohti Raamattua teksti on?
12.02.2026 08:18
Ripottelu on ihmisten keksimä, mutta Upotuskaste on Jumalan tahto.
Pari otetta; Ef. 4:5Yksi on Herra, yksi usko, yksi kaste!
1 Piet 3;21Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,
Tämä on Jumalallinen menettely, upottaa vanha Ruumis veden alle, mutta otsan valelu on pakanallinen ja liittyy vain nimen antoon.
12.02.2026 08:15
En ylpeile millään, paisti omalla etnisellä selkeydellä.
Mikä vika juutalaisuudessa mielestäsi on, ja mikä sen saa olemaan ominaisuus?
12.02.2026 08:10
Näkemyksesi on sprakti.
Raamattu sanoo vain yhden Valtion pelstuva, ja se on Juuri Israel -Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
Jo Jesaja vahvisti asian Jes. 59:20. Mutta Siioniin Herra tulee vapauttajana, Jaakobin jälkeläisten luo lunastajana, kun he luopuvat rikkomuksistaan, sanoo Herra.
Netetanjahu on vain kansansa Israelin johtaja, ei profeetta, mutta jos käyt Israelissa, huomaat sen Valtion olemassaolon vaikuden. Kaikiet maarajat ovat viholliskansojen, ei kristittyjen kovasti miehittämät, ja Ilman korkeimman suojaa, heidät olisi jo ajettu Välimereen, aikapäivää sitten.
On maalliste käsityksesi Ristinkuolemasta, jonka uhri, Jeesus Kaikkivaltiaana hyväksyi sanoin; Joh. 19:30 Jeesus joi viinin ja sanoi: "Se on täytetty." Hän kallisti päänsä ja antoi henkensä.
Joka jae paljastaa sen, että se oli Hänen roolinsa, pelastaa Häneen uskovat Iankaikkiseen elämään.
Irvailiolla eikä koirilla sinne ei ole tilaa.
11.02.2026 11:06
Kopiointia???
Kokeile avata Teksti?
10.02.2026 21:00
Mutta se on huomioitava, että Maan päällä se Jumalan Valatakunta on, ja paikka on silloin Uusi Jerusalem.
10.02.2026 20:57
Minä uskon tulevaan Pyhien Tempaukseen, koska Raamattu sen selkeästi sanoo.
1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
Etkö pidä tätä totena tuota sanomaa?
Ellet usko, olet epäuskoinen ja Tempaus ei koske Sinua, ja sitä suuremmalla syyllä, että jos vielä uupuu Upotuskaste?
10.02.2026 20:23
Sinulla on hyvin vakaa oma mielipide, - jostain lukeneena.
10.02.2026 15:01
Kanttaa selvittää ensin se, kuka on pakana, usealla kyseisestä ryhmästä on monella väärä tieto.
10.02.2026 14:58
Älä huoli, Heitä syntyy kuitenkin enemmän kun tapetaan Kokkolassa.
06.02.2026 14:19
4 / 497