Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
7558
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.
Vellujen ja lut, kirkon saarnat siinä on pakanallista soopaa.
Jumalakin tulee Valtakuntansa kanssa Israeliin; Ilm 21; 2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
Kuitenkin säännöistä, onhan Yhteiskunnalla sääntönsä olla, mutta Jeesus antoi uuden Jumalallisen käskyn; - Rakasta lähimmäistäsi, kuten itseäsi, mutta Jumalaa yli kaiken.
Koen, että se riittää, kunhan seuraa Jeesusta ja hakeutuu kasteelle, ja Uudestisyntyy ylhäältä.
Mielenkiintoista lukea tekstejäsi, hermeettisesti olet liikuttavan oikeassa.
Mutta Tavaan portteja hieman karsastan, ei sinne kukaan mene Mooseksen jälkeen.
27.11.2023 19:10
Amen.
27.11.2023 19:02
Missä juutalaiset varastivat.
Jouduta aika nolatuksi, jos vertaat heitä lestoihin.
Raamattu kertoo asiasta; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
Kerrotaanko samaa lestoista?
27.11.2023 19:00
Kasteesta.
27.11.2023 18:58
Niin Jeesus sanoi, ikä yksikään Wellu ole vielä lähtenyt seuraamaan Häntä.
- 50 luvulla se vielä toimi.
27.11.2023 18:57
Kirjoituksessasi on selkeä sanoma, jota ei voi hevin syrjäyttää, eikä tarvitse mennä detaljeihin, jotka lisäävät sisäisä jännitteitä.
Todellisuudessa sileällä seurakunnissa on kyynärpäät vielä korkeammalla mitä politiikassa, ja vielä Korkeinta "apunaan" käyttäen.
Olin nuorempana yksi sen uhreista, onneksi nyt tilanne on hallinnassa.
26.11.2023 08:41
Eli pyhitätkö antiikin Sun - jumalalle, joksi se on aikoinaan pyhitetty.
Kuitenkin non ainakin yksi päivä viettää Kolmiyhteisen vuoksi, samalla saa itsekin levätä.
24.11.2023 16:13
Jos ihminen viettää sabattia, on Hän Auriko jumalan Sun;in palvelupäivä.
24.11.2023 16:11
Kirjoitin; Apt 2:27 Ja Jeesus sanoi heille: "Sapatti on ihmistä varten eikä ihminen sapattia varten.
Koen tämän Jumalan sanana, enemmän kuten Wellujen opetuksen.
Kerrotko mikä sabatin päivä silloin oli vettattuna nykyiseen kalenteriin.
24.11.2023 16:08
Missä olen väärässä (harhassa)?
Tuossako Apt; jakeessa? 2:27 Ja Jeesus sanoi heille: "Sapatti on ihmistä varten eikä ihminen sapattia varten.
Luukashan pani sen muistiin Jeesuksen sanomana.
Vai missä?
24.11.2023 16:05
Miksi et käytä alkutekstiä;
39 Mutta tämä on hänen tahtonsa, joka minut lähetti, että kaikki, jotka hän antoi minulle, eivät tuhoudu, vaan minä nostan hänet siinä viimeisessä päivässä.
(Tuhoutua; joutua kadotukseen, Abaddon – kadotus on samasta sanasta.)
40 Sillä tämä on minun isäni tahto, että kaikki, jotka näkevät pojan ja uskovat häneen, heillä olisi iankaikkinen elämä, ja minä nostan hänet siinä viimeisessä päivässä.
Jospa auttaa pysymään Raamatun kartalla.
24.11.2023 08:28
Silloinhan voit myöntää, että Jeesus antoi sabatille uuden määritteen, Lain osalta.
ark. 2:27 Ja Jeesus sanoi heille: "Sapatti on ihmistä varten eikä ihminen sapattia varten.
24.11.2023 08:22
Missä Jeesus käski pitää juuri lauantaina, joka oli Israelin sabattia, niin pakollisena?
24.11.2023 08:20
Sama koskee myös lestadiolaisia.
23.11.2023 18:05
Suomi on Israelin pikkuveli ja meitä hebrealaisia on täällä yllättävän paljon, enemmän, mitä mm lestadiolaisia.
23.11.2023 18:02
Yksinkertaisesti ero on se, että tulevaan Jumalan Valtakuntaa johtaa Jumala, lahkoja syntinen ihminen.
Jumalan Valtakuntaa johtaa aina VAIN Jumala.
Jumalan valtakunta; Ilm 21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "KATATSO JUMALAN ASUISIJA IHMISTEN KESKELLÄ, Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
Tämä on Jumalan Valtakunta, joka tulee Israeliin, Uutena Jerusalemina.
Taas lahko, kuten SRK, on Kansankirkkomme alalahko, ja taas Lut kirkko on Rooman Katolisen kirkon alalako.
Sitten Vapaiden suuntien Kirkot, seurakunnat ovat Itsenäisiä, vailla yllä olevaa pääkirkkoa. Heidän Pää on Kristus.
23.11.2023 08:01
Lopeta jo tuo soopa, asia on aivan toista Raamatussa.
22.11.2023 11:04
Oikeasti kuuluu 39 Ja lähettäjäni tahto on, etten minä anna yhdenkään niistä, jotka hän on uskonut haltuuni, joutua hukkaan, vaan viimeisenä päivänä herätän heidät kaikki.
40 Minun Isäni tahtoo, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä. Viimeisenä päivänä minä herätän hänet."
22.11.2023 11:04
Texti kuuluu oikeasti; 12 Kun olin heidän kanssaan, suojelin heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut. Minä varjelin heidät, eikä yksikään heistä joutunut hukkaan, paitsi se, jonka täytyi joutua kadotukseen, jotta kirjoitus kävisi toteen.
Aivan muuta mitä bibliassa, joka ei ole Raamattu.
22.11.2023 11:01
R. oli batisti, eli vapaakirkkolainen.
Siksi Hänellä oli hyvä ja puhdas sydän auttoi aina vähäosaisia ihmisiä.
Hän muisti aina kasteen merkityksen.
22.11.2023 10:58
4 / 378