Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

9932

1. Mutta+ei+se+nainen+ole+miellyttävän+näköinen,+jonka+mm+hiukset+lösättää+huonosti+leikattuina+pitkin+päälakea.+Ei+ole+kumma+jos+mies+katselee+huoliteltuja+sivusilmällä.
  2. Minulle+tämä+on+raskas+aihe.Ihmiset,+minä+mukaan+lukien,+yleistämme+niin+helposti.Olen+rukoillut+asiaan+viisautta,+ja+muistin+palauttaa+ajan+50+luvun+lopulta,+kun+muutimme+Karjalasta+tänne+Oulun+alueelle,+lestadiolaiset+olivat+uskovaisia+ja+joka+kodissa+vietettiin+seuroja,+jonne+käytännössä+koko+kylän+väki+kokoontui.Kukaan+ei+todella+edes+kuvitellut+pettävänsä,+tai+juurikaan+televangelist+enempää,+mitä+aina+tilanne+antaa+tapahtua,+mutt+kukaan+siitä+ei+kärsinyt.Muutos+tuli+silloin,+kun+radiot+tuli+ja+niitä+uusia+saarnaajia,+jotka+saivat+aikaan+hoidot,+yms.+josta+ei+nyt,+mutta+muistan+ne+Radion+kauppiaat,+jopa+nimetkin,+mutta+olkoot+ja+he+olivat+ensimmäiset+petturit,+myytiin+perheeseen+Isälle+ja+äidille+ja+kun+he+menivät+niitylle,+niin+Isovanhemmille+myös+ja+käytössä+oli+vain+korkeintaan+kolme+huonetta.Se+oli+VL;ien+alku+petolliseen+kaupankäyntiin+ja+alueelle+tuli+Ylämaista+yksi+suku,+jonka+lapset+ja+lapsenlapset+ovat+nyt+syynissä,+osa+istuu+kymmenissä+Hallituksissa,+tosi+härskejä,+joiden+Jumala+on+raha+ja+valta.Vaikuttaa,+että+se+hiljainen+jäsenistö+on+sijaiskärsiä,+jonka+mukanaolossaan+tuo+heille+pohjan,+ja+ulospäin+puhtaan+kuoren,+jota+he+todella+ovat.Samalla+liikkeestä+hävisi+(pedofilia+yms)+Pyhä+Henki,+Jeesuksen+(Kiesus+Kristus)+ylistäjämummot+todella+hiljennettiin+ja+samalla+lähti+myös+Jeesus,+ja+Jumala+ei+kuule+ihmistä,+ennkuin+Hän+ensin+tunnistetaan.+ja+tunnustetaan.Muutama+taho+on+jo+pyytänyt,+että+alkaisin+pitää+niitä+entisiä+uskon+juttuja,+jota+nykyisin+sanotaan+Raamattu+tunneiksi.+olen+lupautunut,+mutta+näyttää,+ettei+tilanne+ole+vielä+kypsä.Mutta+jo+ne+pyyteettömät+pyynnöt,+ovat+saanet+minun+tuskaan,+tuskaan+siitä,+että+moni+oikea+Laestadiuksen+seuraaja+on+saanut+rapaa+minulta+päälleni,+näiden+nykyisten+SRK;n+vuoksi,+mutta+koen+suurta+murrosta,+ja+rukoilen+oikeiden+Jeesus+uskovien+puolesta+päivittäin,+eikä+Vehnässäkää+ole+kaikki+lusteita,+uskon+pian+ajan+olevan,+ettei+katsota+henkilön,+vaan+Hengessä+olevaan+Raamattu-+piirin+pitäjään,+"Ylistysmummona".Miettikää,+pieni+home,+pilaa+suurenkin+sadon.
  3. Pane+ote+Raamatusta.
  4. Käymäpä+asian+Sinulle+läpi,+kenelle+annettiin+syntien+anteeksi+antamisen+avain.Hän+oli+Pietari,+joka+ei+edes+itse+aina+koskaan+käyttänyt+sitä,+koska+se+on+VAIN+Jeesuksen+oikeus,+urina.Matt+16;17+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Autuas+olet+sinä,+Simon,+Joonan+poika.+TÄTÄ+EI+OLE+SINULLE+ILMOITTANUT+LIHA+EIKÄ+VERI,+VAAN+MINUN+ISÄNI,+JOKA+ON+TAIVAASSA.+Lue+tarkkaan,+VAIN+PIETARILLE+ANNETTIIN+OIKUS+ANTAA+SYNTEJÄ+ANTEEKSI,+ei+muille,+ja+sen+TEKI+JUMALA,+joten+vellujen+pitäisi+se+uskoa,+mutta+JEESUS+PERUSTI+SEURAKUNNAN,+Kristillisen+seurakunnan,+ei+lahkoja.Jatka+lukemista;+Jeesus+rakensi+seurakunnan+ja+SRK;ssä+ei+ole+kokoushuoneessa+edes+Jeesuksen+merkkiä+RISTIÄ,+joten+he+Häpeävät+Jeesuksen+tunnusta.+Jopa+Jehovillakin+se+on+joissain+seurakunnissa.18+Ja+minä+sanon+sinulle:+Sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+kirkkoni.+Sitä+eivät+tuonelan+portit+voita.+19+Minä+olen+antava+sinulle+taivasten+valtakunnan+avaimet.+Minkä+sinä+sidot+maan+päällä,+se+on+sidottu+taivaissa,+ja+minkä+sinä+vapautat+maan+päällä,+se+on+myös+taivaissa+vapautettu."HUOMAATKO,+KENELLE+JEESUS+ANTOI+TAIVAAN+VALTAKUNNAN+AVAAIMET,+Pietulle+ja+vain+Hänelle,+ei+SRK;lle.+Te+puhutte+valetta,+kadotukseen+menevää+valhetta+Raamatun,+Jumalan+Sanasta.Vahvistus+siitä+on+VT;ssä,+ettei+avaimia+annettu+SRK;lle+++Jes+22;22+Hänen+olalleen+minä+ripustan+Daavidin+huoneen+avaimen.+Hän+avaa,+eikä+kukaan+sulje,+hän+sulkee,+eikä+kukaan+avaa.Pitäisikö+teidän+nyt+lopettaa+se+vilkuttelu,+on+todella+Jeesuksen+ja+Jumalan+pilkkaa.Jos+asia+on+jo+kunnossa,+sitten+ei+mitään.