Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9932
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinulle+on+ilmeisesti+hukassa+käsite+konteksti:
-+Kuka+sanoi+-+Jeesus
-+Kenelle+sanoi+-+Omille+paikalla+oleville+opetuslapsilleen
-+Mitä+sanoi+-+Minä+lähetän+TEIDÄT+(+ja+puhalsi+heihin+Hengen,+joka+oli+kuivainnollinen)+sillä+vajaan+kuukauden+päästä+Hän+sanoi;+-+Älkää+lähtekö+kaupungista,+ennekuin+saatte+Pyhän+Hengen
-++Lähetyskielto+-+Jeesus+sanoi,+että+pitää+odottaa+Helluntaihin.
-+Kysymys+-+Kuka+teihin+puhalsi+Hengen+(sitähän+vellut+taannoin+tekivät)+ja+menivät+ainoastaan+tupakalle.
Esimerkki+-+Missä+Hän+lähetti+Paavalin?
08.06.2021 19:41
Mutta+ei+se+nainen+ole+miellyttävän+näköinen,+jonka+mm+hiukset+lösättää+huonosti+leikattuina+pitkin+päälakea.+Ei+ole+kumma+jos+mies+katselee+huoliteltuja+sivusilmällä.
08.06.2021 07:40
Ei+tarvitse+nimetä+enempää,++-sata+prosenttisesti+kaikissa,+sillä+Adonai+on+kuitenkin+kaiken+Isä+ja+alkuunpanija,+mutta+nyt+Jeesus+on+Herra+ja+kristityt+rukoilevat+pääsääntöisesti+Häntä,+ja+ilman+Häntä+ei+pysty+edes+lähestymään.
Hän+ei+ole+puhunut+pakanoille+koskaan+sanaakaan,+taas+Jeesuksen+rakkaus+ja+rauha,+sekä+sovitus+on+myös+heissä.
08.06.2021 07:38
Kerrankin+olet+Odessa,+helvetin+isäntä.+Te+olette+opissanne+helvetin+renkejä.
Totta+kai+saatana+yrittää+minuakin,+mutta+olen+suojattu+vahvimmalla+suojalla+JEESUKSEN+VERELLÄ.
Toisaalta+helvettiähän+ei+ole+vielä+avattua,+tiedätkö+sen,+se+on;+Matt.+25:41+"Sitten+hän+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+'Menkää+pois+minun+luotani,+te+kirotut,+ikuiseen+tuleen,+joka+on+varattu+Saatanalle+ja+hänen+enkeleilleen.
Arvaa+ketä+ne+on,+on+niitä,+jotka+luulevat,+että+Jeesus+on+vain+Herra,+eikä+kaikkivaltias,+joten+tehän+puhutte+Herrasta.
07.06.2021 22:22
Hienoa,+että+olet+päässyt+pois+siitä+juorupesästä,+nyt+kaunistut+Jumalan+ohjeen+mukaan+miehellesi.+(+Hes+16+)11+Minä+kaunistin+sinut+koruilla+ja+sinun+ranteesi+kultarenkailla+ja+kiedoin+kaulaasi+kultaiset+ketjut.
12+Minä+kiinnitin+nenääsi+kultarenkaan,+ripustin+korut+sinun+korviisi+ja+laskin+hiuksillesi+kimaltavan+otsarivan.
13+Sinä+koristauduit+kullalla+ja+hopealla,+sinun+vaatteesi+olivat+hienointa+pellavaa+ja+kallista,+kirjailtua+kangasta.+Ruoaksesi+sait+parhainta+vehnäleipää,+hunajaa+ja+oliiviöljyä.+Niin+sinusta+kehkeytyi+ihanan+kaunis+nainen,+kuninkaille+olisit+kelvannut.
Näin+Jeesus+vapautti+sinut.+Gal.+5:1+Vapauteen+Kristus+meidät+vapautti.+Pysykää+siis+lujina+älkääkä+alistuko+uudelleen+orjuuden+ikeeseen
07.06.2021 22:06
Onko+se+näin+kirjoitettu+Jumalan+sanaan,+Raamattuun?+
Aika+hyvin+oivallettu,+pääasia+että+panee+Raamatun+opille+pilkkansa.
07.06.2021 18:15
Et+todella+tiedä+vapaiden+suuntien+opetuksesta+kyseisestä+asiasta,+tai+tahallaan+valehtelet+nostaaksesi+velluja+ylös,+ei+se+näin+onnistu,+pitää+ottaa+Raamatusta+tartuntapintaa.
07.06.2021 18:13
Se+on+mainittu+useaan+kertaan+Raamatussa,+tuskin+tiedät+merkitystä,+sen+on+sanonut+Jumala.
07.06.2021 18:11
Ei+yritteliäisyys+yksin,+vaan+kallis+auto+ja+iso+talo,+sekä+luonnollisesti+10+m.+pitkä+vaunu+Suvareihin.
07.06.2021 16:12
Minulle+tämä+on+raskas+aihe.
Ihmiset,+minä+mukaan+lukien,+yleistämme+niin+helposti.
Olen+rukoillut+asiaan+viisautta,+ja+muistin+palauttaa+ajan+50+luvun+lopulta,+kun+muutimme+Karjalasta+tänne+Oulun+alueelle,+lestadiolaiset+olivat+uskovaisia+ja+joka+kodissa+vietettiin+seuroja,+jonne+käytännössä+koko+kylän+väki+kokoontui.
Kukaan+ei+todella+edes+kuvitellut+pettävänsä,+tai+juurikaan+televangelist+enempää,+mitä+aina+tilanne+antaa+tapahtua,+mutt+kukaan+siitä+ei+kärsinyt.
Muutos+tuli+silloin,+kun+radiot+tuli+ja+niitä+uusia+saarnaajia,+jotka+saivat+aikaan+hoidot,+yms.+josta+ei+nyt,+mutta+muistan+ne+Radion+kauppiaat,+jopa+nimetkin,+mutta+olkoot+ja+he+olivat+ensimmäiset+petturit,+myytiin+perheeseen+Isälle+ja+äidille+ja+kun+he+menivät+niitylle,+niin+Isovanhemmille+myös+ja+käytössä+oli+vain+korkeintaan+kolme+huonetta.
Se+oli+VL;ien+alku+petolliseen+kaupankäyntiin+ja+alueelle+tuli+Ylämaista+yksi+suku,+jonka+lapset+ja+lapsenlapset+ovat+nyt+syynissä,+osa+istuu+kymmenissä+Hallituksissa,+tosi+härskejä,+joiden+Jumala+on+raha+ja+valta.
Vaikuttaa,+että+se+hiljainen+jäsenistö+on+sijaiskärsiä,+jonka+mukanaolossaan+tuo+heille+pohjan,+ja+ulospäin+puhtaan+kuoren,+jota+he+todella+ovat.
Samalla+liikkeestä+hävisi+(pedofilia+yms)+Pyhä+Henki,+Jeesuksen+(Kiesus+Kristus)+ylistäjämummot+todella+hiljennettiin+ja+samalla+lähti+myös+Jeesus,+ja+Jumala+ei+kuule+ihmistä,+ennkuin+Hän+ensin+tunnistetaan.+ja+tunnustetaan.
Muutama+taho+on+jo+pyytänyt,+että+alkaisin+pitää+niitä+entisiä+uskon+juttuja,+jota+nykyisin+sanotaan+Raamattu+tunneiksi.+olen+lupautunut,+mutta+näyttää,+ettei+tilanne+ole+vielä+kypsä.
Mutta+jo+ne+pyyteettömät+pyynnöt,+ovat+saanet+minun+tuskaan,+tuskaan+siitä,+että+moni+oikea+Laestadiuksen+seuraaja+on+saanut+rapaa+minulta+päälleni,+näiden+nykyisten+SRK;n+vuoksi,+mutta+koen+suurta+murrosta,+ja+rukoilen+oikeiden+Jeesus+uskovien+puolesta+päivittäin,+eikä+Vehnässäkää+ole+kaikki+lusteita,+uskon+pian+ajan+olevan,+ettei+katsota+henkilön,+vaan+Hengessä+olevaan+Raamattu-+piirin+pitäjään,+"Ylistysmummona".
Miettikää,+pieni+home,+pilaa+suurenkin+sadon.
07.06.2021 16:10
Ei+todella,+eihän+Ruumiin+ylösnousemus+ole+vielä+ajankohtainen,+se+tapahtuu+tuomiolle+tultaessa.
07.06.2021 13:01
Tärkeintä+on+tietää+se,+että+kaikkivaltias+Jeesus+voitti+kuoleman,+ja+nousi+ainoana+Isän+luokse+Taivaaseen.
Nämä+lestadiolaispuhujien+ja+patience+maallikkomaisuus+tulee+siinä+esille,+etteivät+He+lue+ja+tunne+Raamattua.
Raamattu+ei+tue+ajatusta,+että+kuollut+menee+Taivaaseen,+vaan+kuten+Jeesus+meni+kuoltuaan,+Tuonelaan.
07.06.2021 08:15
Totta,+helevetti+on+heillä+aina+läsnä.
07.06.2021 08:02
Pane+ote+Raamatusta.
07.06.2021 07:12
Taitaa+olla+nyt+niitä+koronan+lähetysaikoja,+mutta+mantraahan+tulee+viljellä.
07.06.2021 07:11
Mikä+on+Sinun+Jumalasi,+Raha,+auto,+valta+tms,+niillä+on+ihmisuhreja
07.06.2021 07:04
Olen+samaa+mieltä,+menneisyyttä+ei+voi+muuttaa+Jumalakaan.
Parannustahan+me+joudumme+tekemään+päivittäin,+liha+on+hauras.
Omantunnon+puhtaus+on+tärkein+ja+tieto+siitä,+että+Jeesus+on+lunastanut+meidät+laista+Isälle+kelpaavaksi.
06.06.2021 21:43
Se+on+totta,+mutta+tämä+kina+on+pientä+siihen,+miten+sen+jälkeen+tuhannen+vuotta+meitä+ristittyjä+tapettiin,+isojen+Kirkkojen+sekä+Valtioiden+toimesta.
Nytkin+Jeesuksen+lähetystössä+kuolee+kymmeniä+tuhansia+lähetystyöntekijöitä.
06.06.2021 21:04
Matteus+28:18+0n+kolmanneksi+viimeisin+jae,+Jeesuksen+jutuissa,+mutta+Hänellä+on+ollut+valta+jo+2000v,+ja+varmasti+tietää,+milloin+Hän+tulee+hakemaan+omansa+tapauksella,+siihen+ei+muut,+ei+edes+Henki+eikä+enkelit+ota+kantaa.
1.+Tess.+4:13+Tahdomme,+veljet,+teidän+olevan+selvillä+siitä,+mitä+tapahtuu+kuoleman+uneen+nukkuville,+jotta+ette+surisi+niin+kuin+nuo+toiset,+joilla+ei+ole+toivoa.+
14+Jos+kerran+Jeesus+on+kuollut+ja+noussut+kuolleista,+niin+kuin+me+uskomme,+silloin+JUMALA+MYÖS+on+Jeesuksen+tullessa+tuova+poisnukkuneet+elämään+yhdessä+hänen+kanssaan.+
15+Ilmoitamme+teille,+mitä+Herra+on+sanonut:+Me+elossa+olevat,+jotka+saamme+jäädä+tänne+siihen+asti+kun+Herra+tulee,+emme+ehdi+poisnukkuneiden+edelle.
16+Itse+Herra+laskeutuu+taivaasta+ylienkelin+käskyhuudon+kuuluessa+ja+JUMALAN+PASUUNAN+kaikuessa,+ja+ensin+nousevat+ylös+ne,+jotka+ovat+kuolleet+KRISTUKSEEN+USKOVINA.
17+Meidät,+jotka+olemme+vielä+elossa+ja+täällä+jäljellä,+temmataan+sitten+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+yläilmoihin+Herraa+vastaan.+Näin+saamme+olla+aina+Herran+kanssa.
06.06.2021 21:02
Käymäpä+asian+Sinulle+läpi,+kenelle+annettiin+syntien+anteeksi+antamisen+avain.
Hän+oli+Pietari,+joka+ei+edes+itse+aina+koskaan+käyttänyt+sitä,+koska+se+on+VAIN+Jeesuksen+oikeus,+urina.
Matt+16;17+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Autuas+olet+sinä,+Simon,+Joonan+poika.+TÄTÄ+EI+OLE+SINULLE+ILMOITTANUT+LIHA+EIKÄ+VERI,+VAAN+MINUN+ISÄNI,+JOKA+ON+TAIVAASSA.+
Lue+tarkkaan,+VAIN+PIETARILLE+ANNETTIIN+OIKUS+ANTAA+SYNTEJÄ+ANTEEKSI,+ei+muille,+ja+sen+TEKI+JUMALA,+joten+vellujen+pitäisi+se+uskoa,+mutta+JEESUS+PERUSTI+SEURAKUNNAN,+Kristillisen+seurakunnan,+ei+lahkoja.
Jatka+lukemista;+Jeesus+rakensi+seurakunnan+ja+SRK;ssä+ei+ole+kokoushuoneessa+edes+Jeesuksen+merkkiä+RISTIÄ,+joten+he+Häpeävät+Jeesuksen+tunnusta.+Jopa+Jehovillakin+se+on+joissain+seurakunnissa.
18+Ja+minä+sanon+sinulle:+Sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+kirkkoni.+Sitä+eivät+tuonelan+portit+voita.+
19+Minä+olen+antava+sinulle+taivasten+valtakunnan+avaimet.+Minkä+sinä+sidot+maan+päällä,+se+on+sidottu+taivaissa,+ja+minkä+sinä+vapautat+maan+päällä,+se+on+myös+taivaissa+vapautettu."
HUOMAATKO,+KENELLE+JEESUS+ANTOI+TAIVAAN+VALTAKUNNAN+AVAAIMET,+Pietulle+ja+vain+Hänelle,+ei+SRK;lle.+Te+puhutte+valetta,+kadotukseen+menevää+valhetta+Raamatun,+Jumalan+Sanasta.
Vahvistus+siitä+on+VT;ssä,+ettei+avaimia+annettu+SRK;lle+++Jes+22;22+Hänen+olalleen+minä+ripustan+Daavidin+huoneen+avaimen.+Hän+avaa,+eikä+kukaan+sulje,+hän+sulkee,+eikä+kukaan+avaa.
Pitäisikö+teidän+nyt+lopettaa+se+vilkuttelu,+on+todella+Jeesuksen+ja+Jumalan+pilkkaa.
Jos+asia+on+jo+kunnossa,+sitten+ei+mitään.
06.06.2021 17:10
452 / 497