Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9932
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei,+vaan+kolme,+josta+Gen+1+ja+2+on+ne+kaksi,+j+kolmas+on+Joh+1;1+Alussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.++(Vahvistukset+1.+Moos.+1:3+|+Joh.+17:5+|+Joh.+10:30;+Room.+9:5;+Fil.+2:6;+Ilm.+19:13)
2+Jo+alussa+Sana+oli+Jumalan+luona.
3+Kaikki+syntyi+Sanan+voimalla.+Mikään,+mikä+on+syntynyt,+ei+ole+syntynyt+ilman+häntä.+Vahvistukset+(Sananl.+8:27-31;+Room.+11:36;+1.+Kor.+8:6;+Kol.+1:16;+Hepr.+1:2;+Ilm.+3:14)
4+Hänessä+oli+elämä,+ja+elämä+oli+ihmisten+valo.+(Vahvistukset+Joh.+5:26;+1.+Joh.+1:2+|+Joh.+3:19,+Joh.+8:12,+Joh.+9:5,+Joh.+12:35,46)
5+Valo+loistaa+pimeydessä,+pimeys+ei+ole+saanut+sitä+valtaansa.
06.06.2021 16:03
Olenko+minä+juuri+kirjoitellut,+että+Jeesus+on+kaikkivaltias+Jumala?
Toisaalta+siihenkin+on+perusta+alkutekstissä;+Joh+10;+Minä+ja+minun+isäni,+me+olemme+yksi.
Mutta+on+aika+turhaa+sitä+kertoa+Sinulle,+joka+et+usko+edes+oikeasti+Jeesukseen+ja+siksi+sinulla+ei+ole+yhtään+Jumalaa,+johon+on+suhde.+Jeesus+on+portti+Häneen.
Kirjoitat;+haluaa+kuten+Pojalle,+mutta+Pojalla+ei+ole+valtaa+antaa+sitä+Isälle.??+Nyt+täytyy+sanoa,+että+kuuntelet+niitä+maalispuhujia,+jotka+ovat+lukeneet+yhden+kohdan+Raamatusta,+kun+Naatan+nuhtelee+Daavidia?
UT+nimenomaan+kertoo,+että+Hän+(+Jeesus)+luovuttaa+kaiken+vallan+takaisin+Isälleen+Uudessa+Jerusalemissa,+joka+on+ikuisuuden+asuma+alue,+se+ei+ole+taivas,+johon+Vellut+valehtelevat+omiensa+menevän+kuoltuaan,+se+on+todella+karkeaa+Raamatun+raiskausta.
Lue+ensin+asia+Raamatusta,+kun+aiot+kirjoittaa.1.+Kor.+15:24+sitten+tulee+loppu,+kun+hän+antaa+valtakunnan+Jumalan+ja+Isän+haltuun,+kukistettuaan+kaiken+hallituksen+ja+kaiken+vallan+ja+voiman.
Minä+en+voi+sille+mitään,+noin+törkeä+valehtelu+hikoiluttaa.+Jopa+adventistit+sen+myöntää.
Hieman+jäät+oman+onnesi+varaan+minun+osaltasi,+voit+todella+uskoa+mitä+haluat,+todellisuudessahan+se+on+SRK,+pakanallinen+uskonnollinen+liike.
Jeesus+riittää+ja+on+kaikkivaltias,+mutta+velluille+se+on+vaoin+suksen+nimi+ja+veri.
Lue+tämän+päivän+päivänsana,+ketä+tulee+seurata:+Matt16;24+Silloin+Jeesus+sanoi+opetuslapsillensa:+"Jos+joku+tahtoo+minun+perässäni+kulkea,+hän+kieltäköön+itsensä+ja+ottakoon+ristinsä+ja+seuratkoon+minua.
25+Sillä+joka+tahtoo+pelastaa+elämänsä,+hän+kadottaa+sen,+mutta+joka+kadottaa+elämänsä+minun+tähteni,+hän+löytää+sen.
26+Sillä+mitä+se+hyödyttää+ihmistä,+vaikka+hän+voittaisi+omaksensa+koko+maailman,+mutta+saisi+sielullensa+vahingon?+Taikka+mitä+voi+ihminen+antaa+sielunsa+lunnaiksi?
27+Sillä+Ihmisen+Poika+on+tuleva+Isänsä+kirkkaudessa+enkeliensä+kanssa,+ja+silloin+hän+maksaa+kullekin+hänen+tekojensa+mukaan.
Oletko+kieltänyt+itsesi+Jeesuksen+vuoksi?
06.06.2021 15:57
Uskosi+on+suurta,+mutta+tärkein+uupuu;+-+Todista+suullasi+(kirjoita)+että+Jeesus+on+luvattu+Messias,+kaikkivaltias,+ja+Hän+sovittaa+vain+omiensa+synnit,+jotka+uskolla+otetaan+vastaan.+Mahdollisuus+on+kaikilla.
Muista+mitä+Jeesus+sanoi;+Matt.+7:13+Menkää+ahtaasta+portista+sisälle.+Sillä+se+portti+on+avara+ja+tie+lavea,+joka+vie+kadotukseen,+ja+monta+on,+jotka+siitä+sisälle+menevät;
Ja+kuka+on+portti,+kuka+on+tie,+se+on+Jeesus;+Joh.+14:6+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Minä+olen+tie+ja+totuus+ja+elämä;+ei+kukaan+tule+Isän+tykö+muutoin+kuin+minun+kauttani.
Moni+käännös+kertoo,+että+ilman+Jeesuksen+tuntemusta+luullaan+olevan+Jumalan+oma,?+ei+se+on+ryöstöretki,+vailla+agendaa.
06.06.2021 15:32
Missä+esiintyy,+että+Pyhä+Henki+antaa+syntejä+anteeksi?+Ei+missään,+Hänen+tehtävä+on+kirkastaa+Jeesusta+luvattuna+Messiaana+ja+siksi,+sekä+hoitokokoukset,+jossa+SRK+teki+sopimuksia+saatana+kanssa,+sitoen+epäileviään+ihmisiä+siihen.
Enään+ei+ole+kielilläpuhumista,+ei+ylistyksen+ei+parantamisen+armolahjaa,+mutta+ei+myöskään+kaikkivaltiasta+Jeesusta.
06.06.2021 15:26
Totta.+Mutta+on+niitä+muitakin.+Sanot+niin+vekkulististi,+että+Jumala+eläkeläisenä!+Ehkä+enemmän,+Hän+lepää+todellisesti+pitkästä+työrupeamastaan+ja+valmistelee+Uutta+Jerusalemia+Taivaassa+(Ilm+21,+1-8).
06.06.2021 15:22
Jos+luet+hieman+tarkemmin,+niin+toinen+luomiskertomus+puhuu+toista;++1+Moos+2;21+Niin+Herra+Jumala+vaivutti+ihmisen+(Adam)+raskaaseen+uneen,+ja+kun+hän+nukkui,+otti+hän+yhden+hänen+kylkiluistaan+ja+täytti+sen+paikan+lihalla.
22+Ja+Herra+Jumala+rakensi+vaimon+siitä+kylkiluusta,+jonka+hän+oli+ottanut+miehestä,+ja+toi+hänet+miehen+luo.
23+Ja+mies+sanoi:+"Tämä+on+nyt+luu+minun+luistani+ja+liha+minun+lihastani;+hän+kutsuttakoon+miehettäreksi,+sillä+hän+on+miehestä+otettu".
24+Sentähden+mies+luopukoon+isästänsä+ja+äidistänsä+ja+liittyköön+vaimoonsa,+ja+he+tulevat+yhdeksi+lihaksi.
06.06.2021 07:47
Nyt+W+Sinulla+on+mennyt+puurot+ja+vellit+sekaisin.
Minä+olen+julistaja,+joka+on+Jeesuksen+tahto;+Mark.+16:15+Hän+sanoi+heille:+"Menkää+kaikkialle+maailmaan+ja+julistakaa+evankeliumi+kaikille+luoduille.
Mitä+minä+julistan?+Jeesuksen+merkitystä+ihmiselle.+Matt+28;18+Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
19+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen
20+ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+pitää.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."
Joten+kuinka+moi+tekee+tätä+julistusta?
Kuinka+moni+kastaa+ihmisiä+Jeesukseen,+kun+He+ovat+löytäneet+Hänet.
Kuinka+moni+opettaa,+että+pitää+kaikki+(mm+Häntä+kaikkivaltiaana)+mitä+Hän+sanoi.
Totta+W,+älä+usko+minua,+vaan+sitä+mitä+julistan.
06.06.2021 07:43
Ei+se+ole++heresia+vaan+Raamatun+totinen+teksti.+Lue+Matt+28;19
05.06.2021 22:30
Vahvistatko+jollain+sen+Lilithin+roolin?
05.06.2021 22:21
Niin+siellä+lukee.
05.06.2021 22:20
Et+tunne+tapausta,+Jumala+antoi,+mutta+Poika,+jota+et+ole+löytänyt;+1.+Kor.+15:24+
Sitten+seuraa+kaiken+päätös,+kun+hän+luovuttaa+kuninkuuden+Jumalalle,+Isälle,+kukistettuaan+kaiken+vallan,+mahdin+ja+voiman.
05.06.2021 22:18
Tiedätkö,+minä+en+ole+kiinnostunut+aiheesta.
Varmaan+joku+elää+noissa+tunnelmissa.
05.06.2021 20:41
Tämä+tieto+on+vain+minun.
"Kun+Herra+näki,+että+ihmisten+pahuus+lisääntyi+maan+päällä+ja+että+heidän+ajatuksensa+ja+pyrkimyksensä+olivat+kauttaaltaan+pahat,+hän+katui,+että+oli+tehnyt+ihmisen,+ja+murehti+sitä+sydämessään"(1.+Moos.+6:5–6).+
Siinä+se+on.+Ihmisten+pahuus+yltyi+ja+he+lähtivät+saatanan+mukaan,+se+ei+ollut+Jumalan+näkemys+Rakkaudellisesta+luomis-+piiristään.+Sen+turvaksi+Hän+antoi+Lain,+618+käskyä,+mutta+sekään+ei+auttanut.
Kuitenkin+Jeesus+sovitti+Ihmiskunnan+ja+Jumalan+välisen+Lain,+mutta+sekään+ei+toiminut,+eikä+toimi+vieläkään,+koska+lunastetun+ihmisen+tulee+tunnustaa+Jeesus+luvatuksi+Messiaaksi,+joka+näyttää+olevan+kompastuskivi+jopa+Suomessakin.
Hyvä+Raamatun+kohta+tämän+kysymyksen+äärellä+on+esim.+apostoli+Paavalin+kuvaus+Jumalasta+(Room.+11:+33–36):+”Kuinka+ääretön+onkaan+Jumalan+rikkaus,+kuinka+syvä+hänen+viisautensa+ja+tietonsa!+Kuinka+tutkimattomat+ovat+hänen+tuomionsa+ja+jäljittämättömät+hänen+tiensä!+Kuka+voi+tuntea+Herran+ajatukset,+kuka+pystyy+neuvomaan+häntä?+Kuka+on+antanut+hänelle+jotakin,+mikä+hänen+olisi+maksettava+takaisin?+Hänestä,+Hänen+kauttaan+ja+häneen+on+kaikki.+Hänen+on+kunnia+ikuisesti.”
Paavali+joutui+mahdottomuuden+eteen,+kun+hän+juutalaisena+kohtasi+ajatuksen,+että+juutalaiset,+Jumalan+omaisuuskansa,+hylkäsi+Jeesuksen,+vaikka+Jumalan+tuleminen+ihmiseksi+ja+kansan+keskelle+oli+jotain+täysin+käsittämätöntä.+Eli+Paavalikin+myöntää,+ettei+hän+voi+ihmisenä+mitenkään+ymmärtää,+millaiset+ovat+Jumalan+suunnitelmat.
Jumala+ei+käytä+kaikkivaltiuttaan+niin,+että+se+olisi+jotain+samanlaista+kuin+diktaattorin+pakkovalta.+Ihmisen+syntiinlankeemuksen+Jumala+ennalta+tiesi,+mutta+Hän+ei+sitä+ennalta+määrännyt.+Heti+syntiinlankeemuksen+jälkeen+on+kuitenkin+näkyvissä+Jumalan+hyvä+tahto+langenneita+kohtaan+lupauksessa+Hänestä,+joka+polkee+rikki+käärmeen+pään+(1.+Moos.+3:15).
Eläkäämme+vain+luottaen+Jeesuksen+sovitus+työhön+ja+siihen,+että+Hänen+saamassa+kaikki+valta+koituu+mahdollisimman+usean+ihmisen+kohdalle.+Se+vaatii+vain+ihmisen+tunnistuksen.
05.06.2021 20:39
Laske+hieman,+Jeesuksella+ei+silloin+ollut+vielä+Valtaa,+silloin+Israelin+ja+Jaakobin+Jumala+huolehti+luoduistaan.
Jae+ei+kerro+mitään+Jumalan+suunnitelmasta,+kun+loi+ensimmäiset+kaksi+ihmistä,+omaksi+seurakseen,+koska+eläimet+ei+ollut+seuralaisena+riittäviä.
Raamatussa+on+kolme+Luomiskertomusta,+Baptistinen+ja+Jahvestanne+(+elohistinen),+sekä+Johannes+1,1-9.
Toisessa+luomiskertomuksessa+Hän+loi+miehen.+Gen+1;18+Ja+Herra+Jumala+sanoi:+"Ei+ole+ihmisen+hyvä+olla+yksinänsä,+minä+teen+hänelle+avun,+joka+on+hänelle+sopiva".
19+Ja+Herra+Jumala+teki+maasta+kaikki+metsän+eläimet+ja+kaikki+taivaan+linnut+ja+toi+ne+ihmisen+eteen+nähdäkseen,+kuinka+hän+ne+nimittäisi;+ja+niinkuin+ihminen+nimitti+kunkin+elävän+olennon,+niin+oli+sen+nimi+oleva.
20+Ja+ihminen+antoi+nimet+kaikille+karjaeläimille+ja+taivaan+linnuille+ja+kaikille+metsän+eläimille.+Mutta+Aadamille+ei+löytynyt+apua,+joka+olisi+hänelle+sopinut.
Jumalalla+ei+ollut+muuta+mahdollisuutta,+kun+tehdä+Adamille+kaveri,+joka+voitti+Hänen+suosionsa,+jota+kutsuttiin+naiseksi.
21+Niin+Herra+Jumala+vaivutti+ihmisen+raskaaseen+uneen,+ja+kun+hän+nukkui,+otti+hän+yhden+hänen+kylkiluistaan+ja+täytti+sen+paikan+lihalla.
22+Ja+Herra+Jumala+rakensi+vaimon+siitä+kylkiluusta,+jonka+hän+oli+ottanut+miehestä,+ja+toi+hänet+miehen+luo.
23+Ja+mies+sanoi:+"Tämä+on+nyt+luu+minun+luistani+ja+liha+minun+lihastani;+hän+kutsuttakoon+miehettäreksi,+sillä+hän+on+miehestä+otettu".
Se+oli+ensimmäinen+ihmispari,+jonka+Jumala+loi+ja+huolehti+Hänestä,+kuten+aina+siihen+asti,+kun+antoi+vallan+Jeesukselle,+jolloin+ihminen+sai+valita,+haluaako+seurata+Jeesusta,+tai+hänelle+olematonta+Israelin+Jumalaa.
Jeesus+ei+parannuksen+jälkeen+hylkää,+ellei+ihminen+hylkää+Häntä.+Se+tie+johtaa+kadotukseen.
05.06.2021 19:53
Etkö+osaa+lukea+korjaustani?
Onko+nyt+hyvä+olla?
05.06.2021 19:37
Jeesus+ei+posits,+vaan+Jeesus+on+sovittanut+synnit,+sekä+kaikki+omiensa+sairaudetkin.
Eli+ne+on+jo+sovitettu,+näin+Jumala+lunasti+ihmiset+poikansa+uhriverellä,+ja+poika+huomioi+vain+omansa,+jotka+tunnustavat+Jeesuksen+olemuksen+ihmisille,+kaikkivaltiaina.
Se+vaatii+kaikilta+parannusta,+kuten+Paavali,+Jumalasta+Jeesukseen+ja+näin+löysi+vasta+Totisen+Jumalan.
Jeesus+itse+sanoo+asiasta.+Joh.+14:6+Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.
Tämänkö+tietää+ja+tajuaa,+on+täysin+samalla+viivalla+Jeesuksen+suhteen,+onko+mökin+mummo,+tai+Teologian+Tohtori.
Teologina+vahvistuu+asia,+kun+kysyy;+Mikä+Jeesus+Sinulle+on,+jos+Hän+vastaa,+-+On+Herrani+ja+kaikkivaltias,+luvattu+Messias.+
Sitten+kiitämme+yhdessä+Kolmiyhteistä+Jumalaa+iloisena,+selittelyt+kertoo+suuresta+epäuskosta,+lääkärille+selitellään.
Koen,+että+kuulut+jo+joukkoomme.
05.06.2021 18:59
Piti+kirjoittaa+Karteologi...
05.06.2021 13:28
Olin+viimeisessä+kardiologisessa+vuosikontrollista+ja+minua+tutki+kaksi+asiantuntijaa,+Arkeologi+sekä+Proffa.
Kaikki+oli+kunnossa,+ja+lausunnossa+luki,+"orientti+ihminen",+sinä+varmaan+sen+neurologina+tiedät,+mitä+se+tarkoittaa-
Laita+Sp+osoite,+annan+siihen+lausuntoni,+niin+pääset+rauhaan.
05.06.2021 11:55
Jos+toimittaja+kysyy+Jussilta,+uskotko+Jumalaan,+Hän+varmaan+vastaa,+Uskoohan+siihen+saatanakin,+mutta+jatkaa,+saatana+ei+usko+Jeesukseen+kaikkivaltiaana+Messiaana,+kuten+ei+moni+lahkokaan.
05.06.2021 08:29
Kristitty+on+ihminen,+joka+tunnustaa+Dejesus+luvatuksi+Messiaaksi,+jolle+Jumala+on+antanut+kaiken+vallan.
05.06.2021 08:25
453 / 497