Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9932
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+kokeileppa+tunnustaa+Hänet+Kaikkivaltiaaksi+Herraksi?
Matt+28;18.
04.06.2021 15:21
Mutta+et+tunnusta+Häntä+kaikkivaltiaaksi+(Matt+28;18+mm).
04.06.2021 15:19
Niin+se+Kirja+sanoo?+
Jos+mietit+ympäristöäsi,+tuttuja+ihmisiä,+niin+laske+ne,+jotka+tunnustavat+Sinulle+tinkaamatta+että+Jeesus+on+kaikkivaltias+Herra,+niin+tulet+yllättymään.+Mm+lestadiolaisuudessa+ja+Jehovissa,+tulos+ei+ole+parempi,+mitä+pelkiltä+ns.+"uskosta+osattomilta"+ihmisiltä.
Näkemykseni+perustuu+Ilmestyskirjan+tekstiin;+Ilm.+8:11+Tähden+nimi+oli+Koiruoho.+Kolmannes+vesistä+muuttui+karvaaksi+kuin+koiruoho,+ja+monet+ihmiset+kuolivat+vedestä,+koska+se+oli+tullut+myrkylliseksi.+++
+Ilm.+9:15+Niin+päästettiin+irti+nämä+neljä+enkeliä,+jotka+olivat+valmiina+tätä+tuntia,+päivää,+kuukautta+ja+vuotta+varten:+niiden+oli+määrä+surmata+kolmannes+ihmiskunnasta.
Niiden+lisäksi+on+nämä+Jeesuksen+omat,+kolmannes.
04.06.2021 08:24
Totta,+siksi+puhunkin+"Kolmiyhteisestä+Jumalasta"+vaikka+alkuteksti+sanookin+hieman+eri+tavalla;+Joh+10;30.+Minä+ja+minun+isäni,+me+olemme+yksi-
Jumaliahan+ne+kaikki+on+meille,+paitsi+monelle+se+on+raha+tai+auto.
04.06.2021 08:18
Suuntaus+ei+Ratkaise+vaan+Jeesukseen+uskon+tunnustaminen,+josta+Jeesus+itse,+se+ei+ole+suosikki-+asiaa,+selkeää+Hänen+seuramaistaan;+Matt.+10:32+Sentähden,+jokaisen,+joka+tunnustaa+minut+ihmisten+edessä,+minäkin+tunnustan+Isäni+edessä,+joka+on+taivaissa.
Jeesus+pelastaa+vain+omansa,+seuraajansa.
04.06.2021 08:04
Kristitty+ei+koe+toista+kuolemaa,+ja+vasta+käytyään+läpi+temperateness+(elävät)+sekä+tuhatvuotisen+ajanjakson,+joka+ei+ole+Malayan+luona+taivaassa,+ja+kohta+tulee+Taivaasta+Jumalaa+valmistansa+Auden+Jerusalemin,+joka+on+ikuinen.+
Ilm+21;1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Siellä+on+vain+Jeesuksen+omat+1/3+ihmiskunnasta,+joka+on+paratiisi.
03.06.2021 23:05
Sen+teen+ja+siksi+Jeesus+on+meidät+kristityt+Pyhittänyt+ja+opetuslapseuttanut+ja+olemme+luvanneet+Hänelle+viedä+pelastusta+lestadiolaiselle,+koska+Jeesus+pelastaa+Heidätkin,+kunhan+huomaavat,+että+Jeesuksella+on+kaikki+valta,+vallattomat+vain+toivovat+Jeesuksen+ilmestymistä.
Uskallatko+tunnustaa+Jeesuksen+kaikkivaltiaaksi+Herraksi?
Hallelujah,+Jeesus+on+suurin.
03.06.2021 21:54
Miten+se+sopii+yhtälönä,+kun+vellut+haukkuvat+minua+jeesustelijaksi,+ja+minulle,+kuten+monelle+VL-+kaverille+Jeesus+on+kuningas+ja+seuraamme+Häntä.
Mikä+on+kompetenssisi+haukkua+minun+persoonaa,+olet+rikollinen,+sillä+se+on+kielletty+Palstan+säännöissä,+ja+asiaanhan+Jeesuksettomana+et+osaa+vastata.
Säälittää.
03.06.2021 21:02
Ei+tarvitse+lukea,+kun+yhden+jakeen+Raamatusta,+niin+tajuaa+että+kirjoittaja+ei+tunne+tilannetta+Jumalan+osalta+laisinkaan.
Joh.+14:6+Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.+
Jos+ei+tuo+riitä,+tässä+hieman+lisää,+Joh.+11:25;+Room.+5:2;+Hepr.+10:20.
Eli,+onko+VL+oppi+harhauttamista?
03.06.2021 08:13
On+se+teissä+syvällä+tuo+katkeruus+ja+viha?
Minulle+Pyhä+Henki+jonka+tehtävä+on+kirkastaa+Jeesusta,+että+vie+tuo+ilosanoma+myös+lestadiolaisille.
On+toteltava+Hengen+sanomaa.
Voin+sanoa,+etten+vihaa+ketään,+en+edes+lasten+raiskaajia,+mutta+en+heitä+kummemmin+ihalekkaan.
02.06.2021 22:32
Jeesus+itse+sanoo+näin,+kahdessa+kertaa,+ja+Daniel+vahvistaa+sen+yhden+kerran.+
Etkö+luota+Jeesukseen?
Matt+28;+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
Onko+jotain+kaunaa+Sinulla+kaikkivaltiasta+Jeesusta+kohti,+kun+et+usko+Hänen+sanaansa,+Sinun+pitää+minulta+kysyä,+onko+vaiko+ei.
Olen+hieman+alempana+Häntä,+vaikka+on+minut+pyhittänyt,+mutta+uskon+Häneen+ja+Raamatun+sanaan,+joka+on+tullut+Hänen+suustaan.
02.06.2021 22:28
Olen+ollut+virassa+vielä+ennen+Koronaa+Lut+kirkossa.
Mutta+voitko+vastata,+ettet+intä?
-+Kuka+opetti+alun+perin+Isä+meidän+rukouksen?
-+Oliko+opetus+minkä+Testamentin+aikana?
Onko+se+jotenkin+salaisuus?
02.06.2021 22:15
Kerrotko+kuka+sen+alun+perin+opetti,+ja+milloin,+oliko+silloin+jo+Uusi+Testamentti+valmis?
Katsotaan+sitten+mitä+uskon,+ja+sama+koskee+myös+Sinua?
02.06.2021 19:52
Jumala+ei+anna+syntejä+anteeksi,+ei+Hän+ole+vertansa+uhrannut,+Jeesus+on+kaikkivaltias+Kuningas,+joka+sen+tekee+jokaiselle+anovalle.
Jumala+ei+ole+puhunut+yhdellekään+pakanalle,+ja+antoi+vallan+pojalleen,+johon+usko+pelastaa:+Matt+28;18+Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
Voitteko+kommentoida+tuota+jaetta+18,+joka+on+vahvistettu+Dan+7;14.
02.06.2021 19:49
Miksi+halvennat+TV7+ja+uskovaisten+ohjelmia?+Oletko+katkera+siitä,+kun+sontaluukuksi+haukut.
Jeesus+antaa+jokaiselle+synnin+anteeksi,+joka+pyytää,+niinhän+Raamattu+opettaa+ja+se+toimii.
Kun+löytää+Jeesuksen,+siihen+pitää+Raamatun+mukaan+tehdä+parannus+ja+uskoa+Hänet+Luvaksi,+kaikkivaltiaaksi+Messiaaksi,+Hän+pelastaa,+ei+muut.
02.06.2021 19:45
On+aivan+yhdentekevää,+mitä+kirjoitatte+synnin+anteeksi+antamisesta,+ennen+kuin+löydätte+siihen+paikan,+jossa+joku+henkilö+sen+tekee+Raamatussa.
Sitä+ei+ole+siellä,+joten+se+on+pakanallista+harhaoppia.
Mutta+jos+löydätte+sen+näkyviin,+voi+ottaa+kantaa,+mutta+pelleily+on+mennyt+jo+nyt+liian+pitkälle,+ja+jos+hyväksyisin+sen,+olisi+siinä+väärennys+ringissä+mukana.
Ei+kiinnosta,+ainoastaan+se,+että+tulee+saarnata+syntien+anteeksi+antamista,+ja+anteeksi+antaja+on+se+taho,+joka+ne+on+sovittanutkin.
01.06.2021 19:35
Miksi+olet+katkera?+Teet+vielä+itsellesi+jotain?+Asiahan+on+pakanallista+humpuukia?
31.05.2021 22:52
Missä+se+on+UT;ssa+synniksi+kirjoitettu?
31.05.2021 22:50
Minun+olisi+jo+aikaisemmin+pitänyt+puuttua+asiaan,+että+eletään+Uuta+Liittoa+Jeesuksessa,+vanha+Liittoa+Jumalan+kanssa+ei+oltu+mitenkään+annettu+pakanaoille,+vain+Jumalan+omaisuuskansalle+Israelille.
Asiasta+sanoo+aika+suoraan+Jeesuksen+veli+Jaakob.+Jaak. 2:10
Sillä+joka+pitää+koko+lain,+mutta+rikkoo+yhtä+kohtaa+vastaan,+se+on syypää kaikissa+kohdin.
Ymmärrättekö+asian,+siinä+on+niskassa+618+Mizvaa,+josta+jokaisen+rikkominen+tuo+kuolemantuomion.+Daavidinkin+juttu+jota+käsitellään+on+juuri+sitä,+yksi+synti+ja+henki+pois,+ellei+Jumalalla+ollut+muuta+suunnitelmaa+Hänen+osakseen.+Esimerkkejä+on+VT+täynnä,+ja+joka+tapauksessa+ihminen+joka+opettaa+toista+syntikysymyksessä+toista,+on+vikapää+samalla+tavalla,+kun+synnintekijä+itse.
Vanha+Liitto+eri+pelasta+yhtään+pakanaa,+ja+omillakin+on+se+todella+vaikeaa.
Niin+pakanoille,+kuten+kristityillekin,+jotka+tunnustavat+Jeesuksen+Herraksi+ja+kaikkivaltiaaksi+on+toinen+laki,+se+on+Jeesuksen+itsensä+sanomana+seuraavaa;+
Joh. 13:34
Uuden käskyn+minä+annan+teille,+että+rakastatte+toisianne,+niin+kuin+minä+olen+teitä+rakastanut-että+tekin+niin+rakastatte+toisianne.
Tämä+kaikki+618+käskyä+voidaan+laittaa+tuon+yhden+Jeesuksen+antaman++käskyn+alle,+Jos+Jeesus--+suhde+on+kunnossa.+Siinä+on+erikoista+se,+että+pitää+oppia+ensin+rakastamaan+itseään,+ennkuin+voi+rakastaa+toisia,+rakkaus+on+vaikea+juttu.+Mutta+Jos+suhde+Jeesukseen+on+ihmisellä+niin+heikko+Jeesukseen,+ettei+voi+myöntää,+että+Hän+on+kaikkivaltias.+Olen+kymmenien+VL+kavereiden+antanut+lukea+tuon+kohdan,+Matt+28;18,+joka+on+vahvistettu+juuri+Dan.+7;15,+ja+he+eivät+tunnusta+luettua+tekstiä+Jumalan+Sanana.
Synninpäästöstä+kaikki+on+ihmis-+oppia,+koska+kukaan+Pyhä+ihminen+ei+sitä+ole+Raamatussa,+eikä+se+tule+sinne+ja+ihmetyttää,+että+Maailmassa+on+uudestisyntyneitä+kristittyjä+n+miljardi,+niin+miksi+muutaman+kymmenen+tuhannen+Seurakunta+on+ottanut+asian+omakseen,+yli+Jeesuksen.
Vanha+Testamentti+on+kyllä+hyvä+kirja,+hyviä+elämän+neuvoja+jota+me+Messiaaniset+juutalaiset+kunnioitamme,+mutta+elämme+Uuden+Liiton+armotalouden+sisällä.
Laestadius+ei+saarnannut+syntejä+ihmisille+anteeksi.+Sen+seurakunnan+pani+sekaisin,+ei+yksin+tätä,+mutta+paljon+muutakin+ja+Laestadius+tuskastui+Hänen+ronkkumiseen+ja+sanoi;+-+Nos+saarnaa+sitten+minullekin,+että+jankutus+loppuu.+Kohta+loppui+koko+Laestadiuksen+elämä,+joka+oli+Jumalan+ja+Jeesuksen+lahja+Maailmaan.
Daavid+on+monessa+asiassa+hyvä+tutkia+niin,+kuinka+raadollinen+ihminen+on,+mutta+oppia+Hänestä+ei+voi+juuri+oppia.+Hän+on+yhtä+raadollinen,+mitä+Laestadius,+molemmat+eri+liittojen+ihmisiä.
Hieman+tarkennusta+Henkeen,+Hän+kirkastaa+aina+Kristusta,+sekä+antaa+armolahjoja,+kenelle+tahtoo,+eikä+kovinkaan+synteihin+sekaannu,+se+on+Golgatan+ja+uskon+juttuja+Jeesuksessa.
Miksi+ei+koskaan+puhuta+Marian+työtä,+sehän+oli+ilosanoma+Jeesuksesta,+joka+todellakin+toimi,+sen+mukaan+Jeesus+on+luvattu+Herra+ja+Messias.+Jeesuksen+nimeä+on+vain+niin+vaikea+lausua+joidenkin.
On+ripari+pappi+ollut+ajastaan+pahasti+jäljessä,+Daavidilla+ei+ole+mitään+tekemistä+Jeesuksen+kanssa.
Kukaan+tuskin+murehtii+VL-+synninpäästön+sanoja,+koska+ne+ovat+täysin+pakanallisia+juttuja.+Kristitty+luottaa+Jeesukseen.
Lähetyskäsky+on+tärkeä,+on+saarnattava+josta+kerrot;
47+ja+kaikille+kansoille,+Jerusalemista+alkaen,+on+hänen+nimessään+saarnattava+parannusta+ja+syntien+anteeksiantamista.
48+Te+olette+tämän+todistajat.
On+todellista,+mutta+mikä+on+konteksti,+kerrotko+sen?+Jatketaan+sitten.
Jeesuksen+veri+riittää,+Hän+oli+viimeinen+Karista.+Muuten+Jumalasta+ei+puhuta+mitään+Hebr+9;22?+Hieman+yritä+hämätä.+Jeesuksella+on+kaikki+valta.
Apt+ja+muut,+ovat+kirjoitettu,+kuten+ne+kuuluukin+ja+kenellekään+ei+saarnattu+syntejä+anteeksi,+mutta+kuten+muistat,+VL+saarnasi+niissäkin+neljässä+kohdassa+vielä+20+vuotta+sitten,+että+se+ja+se+saarnasi+synnit+niille+ja+niille+anteeksi.
Oletko+vielä+sitä+mieltä,+vai+muuttuuko+oppinne,+vaikuttaa+nyt+hieman+haparoivalta,+vaikka+Raamattu+sanoo+sen+selvästi+ja+yksikertaisesti.
Ulkopuoliset+havaitsevat+sen,+että+teillä+ei+ole+Jeesusta,+ainoastaan+Hänen+nimensä,+sekä+veri.+Eikö+Koko+Raamatun+punainen+lanka,+Luvattu+Messias+olekaan+olemuksena+täydellinen.+Kiristyn+ominaisuus+on+helposti+noilla+jutuilla+aika+heikoilla.
Oletko+huomannut+sen,+että,+kuten+mainitset,+VL+synninpäästö+on+ohut+lanka,+jolla+porukka+pysyy+kasassa+mutta+miten+sitten+niissä+kahdessa+Jonossa,+mitä+meinaatte+kommentoida,+kun+Jeesus+sanoo;+-+Menkää+pois,+en+tunne+teitä
Silloin+ei+riitä,+että+sanoimme,+Herra,+Herra,+olisi+pitänyt+sanoa,+Kaikkivaltias.
31.05.2021 21:13
Synnin+voi+antaa+anteeksi+vain+taho,+joka+sen+on+sovittanut+Isän+edessä+ihmiskuntaa+ajatellen.
Daavidin+ja+Naatanin+juttua+ei+voi+rinnastaa+uuteen+Testamenttiin,+sillä+Synnin+sovitusta+ei+ollut+vielä+silloin+Golgatalla+tapahtunut.
Testamentti+oli+toinen,+se+oli+Liitto+Jumalaan+ja+Israelin+välillä,+Uusi+liitto+on+taas+Jeesuksen,+Hänen+uhrilahjansa+koko+uskovan+ihmiskunnan+välillä.
Naatanin+voi+vain+sekoittaa+saarnassa+synnin+sovitukseen,+vain+täysin+Raamatun++hermeneutiikkaa+tuntematon+ihminen.
Myös+kirjoitetun+ymmärtäminen+on+hämärtynyt.+Jeesus+sanoi+naisellekin;+
Matt. 9:2
Siellä+ihmiset+toivat+hänen+luokseen+halvaantuneen,+joka+makasi+vuoteella.+Kun+Jeesus+näki+heidän+uskonsa,+hän+sanoi+halvaantuneelle:+"Ole+rohkealla+mielellä,+poikani,+sinun+syntisi+annetaan anteeksi."
Ei+siinä+anteeksi+antajana+ollut+tuovat+ihmiset,+vaan+Kaikkivaltias+Kristus,+samaa+sääntöä+on+Naatanilla,+Hän+sanookin;+Herra+(Jumala)+vapauttaa+NYT+TÄSTÄ+SYNNISTÄ.
Niin+Jumala+vapauttaa+tässä+tapauksessa+katuvan+synnistä.
Synnin+antoi+anteeksi+Jumala.
Laitan+toisen+juuri+Daavidia+koskevan+jakeen;+2+Sam+24;+10+Laskettuaan+väen+Daavid+sai+piston+sydämeensä.+Hän+sanoi+Herralle:+"Tämä+tekoni+oli+suuri+synti.+Herra,+anna+se+palvelijallesi+anteeksi!+Olen+menetellyt+hyvin+tyhmästi."+
Siinä+on+sama+kaari,+ihminen+pyytää+omia+syntejä+anteeksi,+ja+saa+ne.
Tuota;+-+Kenelle+te+ne+anteeksi+annatte+on+anteeksi+annettu???++Kerrotko+missä+Raamatussa+näin+kävi,+ja+miksi+VL+saarnoissa+ei+enää+saarnata,+että+Hoviherralle+Filippos+saarnasi+synnit+anteeksi,+miksi+ei+saarnata+Ananinaksen+synninpäästöä+Saulille,+siksi+koska+niitä+ei+löydy+Kirjasta.
Kehitys+on+hyvää.
31.05.2021 08:23
455 / 497