Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9809
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Käsitettä+Kirkko+ei+todellakaan+ollut+Jeesuksen+aikana.
Israelin+historiassa+Kirkon+asemaa+vastasi+Synagoga,+jossa+seurakunta+kokoontui.
On+hieman+naivia+leikkiä+nimillä+Kirkko,+seurakunta+Synagoga+Messiaaniseen+aikaan.
Kirkko+on+Suomen+kielessä+hyväksytty+nimi+kokoontumispaikalle,+jossa+Kristitty+kansa+kokoontuu+Ylistämää+ja+Palvelemaan+Jeesusta.
Pääasia,+että+tunnustaa+Jeesuksen+Herraksi,+suullaan+toisten+ihmisten+seassa.
Matt+16+luvussa+Jeesus+painottaa+seurakuntaa,+jonka+kulmakivi+Hän+on,+ja+kirkko+on+vain+rakennus.
Alkukielellä+18.+Minä+myös+sanon+sinulle,+että:+sinä+olet+Pietari,+ja+tämän+kallion+päälle+minä+rakennan+seurakuntani,+eivätkä+tuonelan+portit+ole+ottava+sitä+omistukseensa.
Jeesukselle+on+tärkein+Hänen+Messiaaninen+seurakunta,+oli+se+missä+maassa+hyvänsä.
21.04.2021 20:12
Ei+mitenkään+kummallista,+mutta+käännös+on+kehno.
21.04.2021 19:56
Totta,+Laki+oli+liian+voimakas+ilmaisu,+mutta+juutalaisen+kasvatuksen+saaneena+tiedän+merkityksen,+ja+kuten+Jumala+sen+sanookin;+-+Asetan+teidän+(Israel)+ihmisten+sydämiin+lakini+niin+syvälle,+eittivät+pakanat+sitä+ymmärrä.
Moni+tuttavani+ihmettelee+ruoka+tottumuksiani,+sekä+vaatetusta.+
Olen+hieman+erilainen,+mutta+Laista+todellakaan+ei+poistu+pilkkuakaan,+mutta+se+ei+hetkauta+Messiaanisia+mihinkään,+vaan+kolahtaa+heihin,+joilla+ei+ole+Jeesusta,+taistosta+huolimatta.
21.04.2021 19:02
Tyhmyys+on+eri+asia,+mitä+uskontoryhmä,+mutta+välillä+tuntuu,+ettei+kaikissa+tapauksissa+ole+suurikaan+ero.
21.04.2021 18:57
Ei+pidä+paikkaansa.+Kirjoitukseen+liittyvät,+asiat+muistiin+panneet+olivat+opetuslapsia+ja+pidän+niitä+tosina.
Olisiko+Sinulla+jotain+faktaa,+jossa+se+selviäisi.
Tarkistan+yleensä+käännöksen+jakeet+alkutekstissä,+jotka+ovat+Jeesuksen+kanssa+elävien+muistiinpanoja+sekä+kirjoituksia,+kuten+Markus+ja+Johannes,+ja+mukana+oli+myös+Matteus+sekä+Luukas.
Et+ilmeisesti+ole+selvillä,+että+Paavali+vietti+Jeesuksen+kanssa+aikaa+4-+5+vuotta+Damaskon+tien+tapahtuman+jälkeen.
Hanok,+joka+on+kaimani,+evättiin+Konsiinissa+sen+toiston+vuoksi,+teksti+on+minulla+kuitenkin+tallessa.
Taisi+tulla+Sinulla+arviointivirhe.
21.04.2021 18:56
Eikö?
Minun+kirjassa+(alkuteksti)+on+kirjoitettu,+Matt+25;+41.+Silloin+hän+myös+sanoo+niille,+jotka+ovat+hänen+vasemmalla+puolellaan:+'Menkää+pois+minun+luotani,+te+kirotut,+siihen+iankaikkiseen+tuleen,+joka+on+valmistettu+paholaiselle+ja+hänen+enkeleilleen!
Näin+Jeesus+jakaa+Pyhät+ja+pahat.
21.04.2021 13:28
Ei++minulta+se+ole+unohtunut.+Minä+olen+ajatuksen+tuonut+palstalle+ja+yli+kymmenen+vuotta+sitten.
Sinä+et+vain+ymmärrä.
Asiahan+on+Uudessa+Testamentissa,+Johanneksen+kirjoittamana.
21.04.2021 13:22
Juuri+näin.+Jeesus+muutti+Lain+siltäkin+osalta,+mutta+kuten+Hän+sanoi,+joskus+on+hyvä+levähtääkin.
21.04.2021 08:05
Pieniä+on+silkat+joulukaloiksi.
Olisi+ollut+parempi+todella+toimia+nyanssihan,+koska+etelä+Suomessa+moni+alle+25+vuotias+ei+ole+kuullut+koko+prosessista+juuri+mitään.
20.04.2021 18:11
Laita+jotain+faktaa,+asia+koskee+suurta+osaa+kansastamme.
20.04.2021 12:54
Yleistä?
En+todella,+mutta+se+leimaa+teitä,+koska+asiaa+ei+ole+hoidettu+kuntoon?
On+todella+ihme,+ettei+Kerhoon+kuulumaton,+kuten+väitit,+tiedä+ettei+Jumalan+Valtakunnassa+naida+edes+aikaiset,+saati+tämä+"jumalien+Valtakunta"+panee+heitä+haitalle+asti.
Puhut+itsesi+pussiin,+Jumalan+Valtakuntaa,+joka+tulee+Jumalan+kanssa+Israeliin,+johtaa+Jumala,+Adonai,+El,+eikä+minkään+lahkon+puheenjohtaja.
Ihmetyttää,+että+Jumalan+"Huoneen+Hallitus"+joka+ei+tee+virheitä,+johtaa+pedofiliassa+koko+Skandinaviaa.
Ilm+21;1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Matt.+22:30+Sillä+ylösnousemuksessa+ei+naida+eikä+mennä+miehelle;+vaan+he+ovat+niinkuin+enkelit+taivaassa.
Taas+yksi+valhe+paljastui,+sekä+myös+pakanallinen+tietämys+Raamatusta.
19.04.2021 20:13
Ompa+omahyväinen,+vailla+perusteita+oleva+väite.
Valehtelu+on+suuri+juuri+Kerhossa,+ja+puolikymmentä+vuotta+sitten+Tuomas+Hänninen+ei+ollut+kuullutkaan+asiasta,+vaikka+vieressä+istui+Pirjo+Luokkanen,+äiti+Kempeleestä,+joka+pahoitteli+Kehon+käytöstä+sekä+salailua+ja+valehtelua.
On+varmaan+juuri+Sinun+(itse+vellu)+piirissä+kaikki+tasapainoisia,+ei+ole+yhtään+katto+ja+keittiö+remontin+myyjää,+mutta+kaikkea+voi+valehdella+ja+kaunistella,+mutta+lääkärilehdessä+oli+hieman+yli+vuosi+sitten+aukeaman+kirjoitus+VL+nuorten+lääkityksestä+pahaan+oloonsa,+ja+oli+kertomuksia+tilanteista.
Jos+väität,+ettei+Kerhossa+erota,+et+erota+totuutta+ja+fiktiota.
Minun+täytyy+tunnustaa,+että+minun+henkilökohtaisuus+ei+kuulu+Sinulle+ja+olen+kristitty,+en+vihaa+ketään,+opastan+vain+lahkoja+takaisin+Jeesuksen+lähelle.
19.04.2021 18:26
Älä+siirrä+vastuuta+muihin+ihmisiin.+Teillä+se+on+tuhansissa,+mutta+kerro+muista+seurakunnista,+onko+niitä+heillä,+ja+montako?
On+muuten+turha+puhua+rikkinäistä+perheistä+ja+kiistää,+että+Kerhossa+ei+ole+näin.+Olen+ollut+6+vuotta+vellunaisen+kanssa+naimisissa,+tiedän+kuinka+hajalla+ne+lapset+usein+on.
Seuraavalla+vaimolla,+kristityllä+ei+ole+ollut+oirehtimista.
19.04.2021 09:07
Olet+aivan+väärällä+kartalla?
Mikä+on+kompetenssisi+Juudaan,+ei+varmaan+mikään,+kun+puhutaan+hyväskäytöstä.
Juudassa+täyttyi+Vanhan+Testamentin+profetiat:++Sak.+11:12-13.+Sitten+sanoin+heille:+"Jos+hyväksi+näette,+maksakaa+minulle+palkkani.+Ellei+se+käy,+olkaa+maksamatta."+Niin+he+antoivat+minulle+palkaksi+vaivaiset+kolmekymmentä+hopearahaa.+Herra+sanoi+minulle:+"Vie+ne+temppeliin+ja+viskaa+metallinsulattajalle.+Näin+korkean+hinnan+arvoisena+he+minua+pitävät!"+Minä+viskasin+ne+kolmekymmentä+hopearahaa+metallinsulattajalle,+Herran+temppeliin.
Toteutuminen+Uudessa+testamentissa:
Jeesuksen+pettämisestä+maksettu+hinta+oli+sama+kuin+orjan+hinta,+30+hopearahaa+(kts.+2.+Moos.+21:32)+–+Sama+määrä,+joka+vietiin+metallinsulattajalle+Sakarjan+profetiassa.
19.04.2021 09:03
Pitää+sopeuttaa+perhe+jo+suunnittelussa+sen+kokoiseksi,+ettei+tarvitse+rikolliseksi+alkaa.
Eläimetkin+suunnittelevat.+Jos+on+tulossa+huono+aika,+ei+tehdä+pentuja.
Tyhmyyttä+kaikki+tyynni.
19.04.2021 07:08
Ei+lestadiolaiset+ole+kansanryhmä,+vaan+uskonnollinen+lahko.
18.04.2021 19:13
Kerhon+pitää+hävetä+mainitsemia+asioita,+niitä+ei+harrasta+kristityt.
18.04.2021 19:11
Ei+teidän+vikoja+saa+käsitellä,+eihän?
Pää+vain+pensaaseen,+kuten+jäniksellä,+vaikka+koijaaminen+on+tunnusmerkistöänne.
18.04.2021 16:59
Juuri+asiaan+vastasin.
18.04.2021 16:58
Katsot+juuri+peiliin,+jossa+on+hopea+raamit.
18.04.2021 16:33
462 / 491