Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

9809

1. Käsitettä+Kirkko+ei+todellakaan+ollut+Jeesuksen+aikana.Israelin+historiassa+Kirkon+asemaa+vastasi+Synagoga,+jossa+seurakunta+kokoontui.On+hieman+naivia+leikkiä+nimillä+Kirkko,+seurakunta+Synagoga+Messiaaniseen+aikaan.Kirkko+on+Suomen+kielessä+hyväksytty+nimi+kokoontumispaikalle,+jossa+Kristitty+kansa+kokoontuu+Ylistämää+ja+Palvelemaan+Jeesusta.Pääasia,+että+tunnustaa+Jeesuksen+Herraksi,+suullaan+toisten+ihmisten+seassa.Matt+16+luvussa+Jeesus+painottaa+seurakuntaa,+jonka+kulmakivi+Hän+on,+ja+kirkko+on+vain+rakennus.Alkukielellä+18.+Minä+myös+sanon+sinulle,+että:+sinä+olet+Pietari,+ja+tämän+kallion+päälle+minä+rakennan+seurakuntani,+eivätkä+tuonelan+portit+ole+ottava+sitä+omistukseensa.Jeesukselle+on+tärkein+Hänen+Messiaaninen+seurakunta,+oli+se+missä+maassa+hyvänsä.
  2. Yleistä?En+todella,+mutta+se+leimaa+teitä,+koska+asiaa+ei+ole+hoidettu+kuntoon?On+todella+ihme,+ettei+Kerhoon+kuulumaton,+kuten+väitit,+tiedä+ettei+Jumalan+Valtakunnassa+naida+edes+aikaiset,+saati+tämä+"jumalien+Valtakunta"+panee+heitä+haitalle+asti.Puhut+itsesi+pussiin,+Jumalan+Valtakuntaa,+joka+tulee+Jumalan+kanssa+Israeliin,+johtaa+Jumala,+Adonai,+El,+eikä+minkään+lahkon+puheenjohtaja.Ihmetyttää,+että+Jumalan+"Huoneen+Hallitus"+joka+ei+tee+virheitä,+johtaa+pedofiliassa+koko+Skandinaviaa.Ilm+21;1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.Matt.+22:30+Sillä+ylösnousemuksessa+ei+naida+eikä+mennä+miehelle;+vaan+he+ovat+niinkuin+enkelit+taivaassa.Taas+yksi+valhe+paljastui,+sekä+myös+pakanallinen+tietämys+Raamatusta.
  3. Juuri+asiaan+vastasin.