Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9932
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raamatun+opetusko?+
Mistä+löydät+sen,+että+kumin+kanssa+pitää+käydä+vieraissa.
Näytä+paikka.
04.05.2021 08:14
Sivistän+Sinua.
Ei+se,+että+käyttää+kumia,+velvoita+hakemaan+ulkopuolisia+suhteista,+se+antaa+vapauden+seksiin+oman+aviopuolison+kanssa,+terveeseen+perhepolitiikkaan.
Sinulla+on+perverssejä+ajatuksia,+pyyhi+ne+pois.
04.05.2021 08:12
Kysymys+ei+ole+minkään+kriteerin+mukaan+lähetystöstä.+Jos+se+olisi+sitä,+olisi+siellä+pari+perhettä+tekemässä+sitä+päivittäin+ja+auttamassa+heitä+elämään+Jeesuksessa,+mutta+se+on+vain+seurakuntavierailua,+joka+on+SRK+pamppujen+lomamatka.
04.05.2021 08:09
Eikö+se+ole+sama+laittaa+paikka,+missä+se+ilmenee.
02.05.2021 20:51
Totuus;+Kerhoa+ei+ole+koskaan+solvattu+Jeesuksen+vuoksi,+vaan+omien+menettelyjen+vuoksi.
02.05.2021 09:02
Faktaa+palstalle,+pleace.
01.05.2021 20:45
Aika+lähellä+totuutta.
01.05.2021 20:43
Katsotaanpa,+mikä+on+Tuomiosalissa+agenda.+
Se+on+Raamattu,+sillä+sen+nimeen+todistetaan,+käsi+Kirjan+päällä+ja+toistetaan+Siinä+olevaa+Totuutta.
Jäikö+tämä+huomiotta,+Päivi+oli+aivan+oikeassa+sanmassaan+Kristittynä+ja+olen+täysin+samaa+mieltä
01.05.2021 20:41
Heidän+Teokraattisessa+uskossa+he+myös+nostavat+itsensä+Jeesuksen,+jolla+on+kaikki+valta+yläpuolelle,+kun+antelevat+jengilleen+syntejä+anteeksi,+mitä+ei+Raamattu+tunne,+mutta+siinähän+ei+raamattuja+heidän+mielestään+tarvitakaan.
01.05.2021 09:03
Foneettisesti+Jeesustelija/+jeesustelia+on+aivan+sama,+miten+se+kirjoitetaan,+Sehän+teidän+luoma+määrite.
01.05.2021 08:59
Kyllä+Pave+tunnetaan,+mutta+Sinua+ei,+koska+haukut+Paavalia+(Saulusta)+rikolliseksi?
Mihin+se+perustuu.+Hän+oli+ennen+Teologia+opiskeluja+Isänsä+Firmassa+tekemässä+telttoja+Rooman+armeijassa,+sitten+lähti+opiskelemaan+Teologiaan+yhdessä+maailman+arvostetussa+opissa,+Gamaelin+kerhoon.+Valmistui+teologiksi,+ja+nousi+aika+pian+Piispaksi.
Hän+oli+intohimoinen+Mooseksen+lain+tulkitsija+ja+eli+siinä+lähes+aikuiselämänsä+(Kuten+Kerho+elää),+mutta+Jeesus+pysäytti+Hänet+ja+Hän+ja+eli+Jeesuksen+kanssa+erämaassa+nelisen+vuotta,+jonka+jälkeen+tuli+ensimmäinen+todellinen+"jeesustelia".+Kerrotko+minkä+rikoksen+Hän+teki?
01.05.2021 07:42
Sinä+se+kännikala+ole,+kukaan+ei+selvinpäin+arvostele+kirjoittajaa,+saamatta+aikaan+mitään+kommenttia+asiasta.
Pyri+hieman+enennän+keskittymään+asiaan.
01.05.2021 07:14
En+kommentoi+koskaan+muiden+persoonaa,+ainoasta+silloin+kun+minua+mainitaan.
Miksi+olet+noin+katkera?
Toiseksi,+mikä+on+kompetenssisi+minua+arvostelemaan,+oletko+saanut+pestin+SRK:lta,+hieman+haisee+siltä.
30.04.2021 12:10
Miten+kuuseen+mennään+suksilla?
Muutenkin,+Sinun+kommenttisi+ja+puuttuminen+persoonaani,+on+sääntöjen+vastaista+Palstalla.
Miksi+olet+katkera?
Älä+itke,+Äiti+tulee+kohta.
30.04.2021 09:18
Kerro+mikä+on+uskosi+ymmärrys.+Raamatussahan+se+ei+esiinny.
Laita+perusteet.
29.04.2021 22:03
Niin+on+VT;n+aikaan+alistanut,+mutta+nyt+valta+on+sovittajalla,+Jeesuksella+on+Hänen+testamenttinsa+aikaa.
Onko+Sinulla+näyttöä+muutenkaan+Raamatusta,+eli+pidätkö+Jeesusta+valehtelijana,+kun+Hän+itse+sanoo+sen+matt+28+luvussa+ja+aikaisemminkin+Matt+11,27.
Val+valehtelee,+ei+Jumala,+ei+Poika,+ei+Pyhä+Henki.
29.04.2021 19:07
Olen+seurakunnassani+toinen+opettaja,+sekä+hoidan+myös+Kansankirkon+puolivirkaa,+iästäni+johtuen.
Kuka+Sinut+kasto,+eli+upotti,+upotuskaste+on+ainut+Raamatun+kaste+ja+saa+synnit+anteeksi+sekä+Pyhän+Hengen+täyttymisen+ja+armolahjoja.
Minä+ollut+koskaan+lahkon+mukana.+Mutta+70+luvulla+kun+SRK;n+hoidot+tulivat,+lähti+heiltä+myös+Henki.+Kerro+nyt,+mikä+se+lahko+on,+oliko+se+SRK.
Olen+teologi,+mutta+seurakuntaani+tuskin+tiedät+ja+käyn+saarnaamassa+eri+seurakunnissa,+kun+pyydetään.
Lut+kirkko+on+menossa+marginaaliseksi+Lutherin+ja+Lestadiolaisten+oppinen+vuoksi.
Jeesus+yhdistää,+ei+harjoita,+oletko+katsonut+peiliin.
Usko+Jumalaan+ei+pelasta+ketään,+pelastaja+on+Jeesus,+ja+Jumala+ei+ole+luvannut+ihmisille+Rauhaa,+sen+on+luvannut+vain+Jeesus.
Olet+huonon+onnen+ihminen,+rukoilen+illalla+puolestasi,+enkä+usko,+että+se+menee+hukkaan,+mutta+kerro+jo+sen+lahkon+nimi,+jota+mielestäni+käytän.
Kaikenmoisia+lahkoja+on+maailman+sivu+täynnä,+mutta+kristinusko+ei+tunne+Jeesuksen+morsianta,+mutta+seurakuntaa+siteerataan+usein+Jeesuksen+morsiameksi,+joka+löytyy+Ilmestyskirjasta+21.+22
Sinun+on+hyvä+tietää,+mikä+on+lahkon+tunnusmerkistö?+Se+on+heidän+hetero+oppi,+että+vain+Heidän+opeilla+pelastutaan,+Suomessa+on+yksi+sellainen,+joka+on+SRK
Huomasin+virheesi,+mutta+ei+se+sinusta+huonoa+ihmistä+tee.
Muistan+Sinua+rukouksissani+iltasin+n+22.30+ja+siunaan+nyt+sinua,+Jeesuksessa.
29.04.2021 18:30
Jeesus+on+ikiaikainen+ja+Mooses+toimitti+Jumalan+lain,+nimeltään+Vanha+Testamentti,+silloin+Jumala+oli+Herra+ja+VT+kirjoitettiin+vain+ja+ainoastaan+Israelein+kansalle.
Kerrotko,+missä+he+silloin+tappelivat?
Taas+Uusi+Testamentti+on+sopimus+siitä,+että+Jeesus+hallitse+kaikkivaltiaana+luomakuntaa,+ja+pakanatkin+saavat+pelastusmahdollisuuden.+
Jeesus+sai+ehkä+vuotta+ennen+kuolemaansa+kaiken+vallan+Isältään,+Maatt+28;+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.++Vahvistus+Dan.+7:14.
Kun+ollaan+VL+palstalla,+ihmetyttää+suuresti,+kun+he+eivät+tunnusta+sitä,+vaikka+se+on+Raamatussa+4+kertaa?+Onakin,+joka+on+heidän+ikoni.+mainitaan+vain+muutamamassa+jakeessa.
Vellulta+uupuu+Totuus,+joka+on+Matt.+10:32+"Joka+tunnustautuu+minun+omakseni+ihmisten+edessä,+sen+minäkin+tunnustan+omakseni+Isäni+edessä+taivaissa.
Mutta+heillä+on+vahva+usko+SRK;hon+ja+tupakkaan
29.04.2021 18:02
Ne+puhuu+varovasti,+jolla+ei+ole+tuntemusta+sanasta.
Miten+tuo+liittyy+tähän+aikaan?+Ei+mitenkään,+kun+Johannes+siteerasi+asialla+VT;tä?
Kuulijoina+oli+juuri+fariseukset,+jotka+eivät+ole+pakanoita,+vaan+soveltaa+lakeja+kuten+Vellut,+omaksi+turvakseen.
Et+muuten+vastannut+siihen,+onko+Jeesuksella+kaikki+valta,+löydät+sen+Matt+28;18
Nämä+asiat+löytyy+kaikki+Raamatusta.+kuten+myös+se,+mitä+jeesus+puhuu+Matt++9;31+
jakeen+Hän+osoitti+fariseuksille,+joten+se+sopii+myös+Suomen+fariseusten+SRK;n+näkemyksen,
Vahvistus+löytyy++kolmesta+VT;n+kirjasta,+Sananl.+15:29;+Miika+3:4;+Sak.+7:13+joten+se+on+totisesti+totta.
Jos+luulet,+etten+tunne+Raamattua,+käytettävissäni+on+2+alkuteksti.+ja+huomioin+aina+ne+
kun+vastaan+tai+kirjoitan,+puhumisesta+puhumattakaan.
Olen+opiskellut+Teologiaa+yli+7+vuotta+ja+tutkinut+sanaa+lähes+koko+elämäni+1-+2h/pv.+Jotain+sekin+jättää.
29.04.2021 17:50
Miten+on+homoista+Jumalan+Sana.
3,+Moos+18;+22+Älä+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan,+sillä+se+on+kauhistuttava+teko.
VT;ssä+kauhistuttava+teko+tietää+kuoleman+rangaistusta.
3+Moos+13+Jos+mies+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan,+he+ovat+molemmat+tehneet+kauhistuttavan+teon+ja+heidät+on+surmattava.+He+ovat+itse+ansainneet+kuolemansa.
Eli+elättekö+te+Raamatun+vastaisessa+hengessä.
29.04.2021 08:19
464 / 497