Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9932
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Höpsis.
Yksikään+Vellu+ei+ole+myöntänyt+minulle,+että+Jeesus+on+kaikkivaltias?
Kuulemma+riittää,+että+sanoo,+että+Hän+on+Herra.
Se+ei+riitä,+kun+ottaa+vielä+huomioon+sen,+että+Vellut+antavat+toiselleen+syntejä+anteeksi,+on+nostaminen+itsensä+Jeesuksen+yläpuolelle.
Olet+varmaan+huomannut+palastalla,+että+minua+haukutaan+juuri+Jeesuksen+vuoksi+"jeesusteliaksi"?
Hän+on+kaikkivaltiaana+teille+kauhistus,+koska+kiellätte+Hänet+ja+kerho+on+ainut+jengi,+Jehovien+kanssa,+joilla+on+MUKA+SUORA+YHTEYS+JUMALAAN,+vaikka+Jumala+ei+ole+puhunut+pakanoille+koskaan+sanaakaan.
Hieman+evankeliumia+teillekin;+Joh.+14:6+Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani
Joten+olette+vielä+ilman+Jumalaakin.+Kirja+sanoo+myös+sen,+Joh.+10:9+
Minä+olen+portti.+Se,+joka+tulee+sisään+minun+kauttani,+pelastuu.+Hän+voi+vapaasti+tulla+ja+mennä,+ja+hän+löytää+laitumen.
Jeesus+on+myös+portti+joka+esimerkkinä+upotus+kastettiin,+ja+näin+Hän+täyttyi+Hengellä.
Upotuskaste+on+ehto+pelastukselle,+syntien+anteeksi+saamiselle,+sekä+Jumalan+tuntemiselle+ja+luonnollisesti+iankaikkiselle+elämälle+Jerusalemissa.
Opittavaa+teillä+on+kaikesta.
29.04.2021 08:12
Ensinnäkin,+en+ole+Poika,+ainakaan+Sinulle,+ja+laiton+vain+viitteitä+antavaa+tietoa,+Netistä+löydät+tarkemmat+eroamiset.
29.04.2021 07:46
miksi+niitä+ei+panna+Kerhon+sivuille.
Lähetys+työ+vaatii+vuosien+sidoksia,+heille+käännetään+heidän+kotonaan+Uuttaa+Testamenttia,+sitä+ei+seurakuntavierailulla,+joka+on+teillä+parempi+nimi+ja+johtajat+saavat+viikon+loman+samalla.
29.04.2021 07:44
Ei+ole,+Vaimo+on+töissä,+itse+lueskelen+Raamatusta+juuri+Jeesuksesta+Galileassa.
Mutta+sinulla+ei+päässä+ole+kovinkaan+paljon,+sillä+et+pystynyt+vastaamaan+kysymykseen.
28.04.2021 14:36
Höpön+höpö.+Lestadiolaiset+eivät+suullaan+tunnusta+koskaan,+että+Jeesus+on+kaikkivaltias,+he+itse+menevät+Jeesuksen+yli,+jakaessaan+muka+syntejä+anteeksi.
Osa+myöntää+Hänet+Herraksi,+mutta+kukaan+ei+myönnä+Häntä+Jeesuksen+sanoman+mukaan.
Matt+28;+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.++Vahvistus+VT;ssä+Dan.+7:14;
28.04.2021 12:00
Jäi+muuten+sanomatta+että+Puolustusvoimat+leiriytyessä+opettavat+muuta,+siellä+se+toimii,+mutta+ette+pysty+Armeijaa+opettamaan,
28.04.2021 11:54
On+useita+vanhoja+lentokenttiä,+jossa+on+infra+valmiina.
Körttikin+kokoontuu+Kauhavan+lentokentällä+heinäkuun+alussa.
Kannattaa+mennä+sinne.
28.04.2021 11:51
Ei+se+ole+sen+suurempi,+mitä+ennekään+ja+tapahtuu+2+viikossa.
28.04.2021 08:01
Laita+lähetystön+tekijöiden+nimet,+josta+ei+ole+mainintaa+SRK;n+sivuilla,+muilla+kristityillä+kirkoilla+se+on+luettavissa+kirkon+ja+seurakunnan+sivuilla.
28.04.2021 07:59
Missä+se+on+niin+sanottu+ja+kenelle?
Ei+ole+sanottu+velluille,+vaan+Israelin+Pyhille?
Testataan,+missä?
28.04.2021 07:30
Älä+suurentele,+100+tuhatta,+niille+tulee+korkeintaan+60+tuhatta+ja+sairastupa+saadaan+paikalle+3+tunnissa+kalustoinen.
Tavarantoimittajat+kyllä+saadaan+paikalle,+mutta+ei+enää
+kansaa,
28.04.2021 07:27
Höpsis,+helpon+Rahan+saanti+on+SRK;lle+tärkeämpi?+
Miksi+useat+muut+kokoontuvat+Jeesuksen+eteen,+mutta+ei+kerho?
28.04.2021 07:23
Kysymyksessähän+vain+raha,+että+kun+ei+pidetä,+saadaan+staroja+tonneja+Suomen+Valtiolta,+joka+on+todella+naurettava+asetus.'
Raha+on+SRK;n+jumala.
28.04.2021 07:21
Onko+se+lähetystä,+kun+pitää+seuroja,+oli+me+isoja+tai+pieniä.
Lähetystyötä+on+laittaa+lähetystyön+tekijöitä+tiettömien+alueiden+paikkoihin+jossa+Suomessakin+on+jokaisella+kirkolla/+seurakunnalla+nimikkolähettejä,+helluntaissa+kymmeniä,+mutta+Kerhossa+täysi+nolla.
Keskimääräinen+aika,+minkä+perheet+viettää+sileillä,+on+n.+5+vuotta.
28.04.2021 07:19
Mikä+seikka+vaati+Stalinin+hakkaamaan+Suomeen,+mikä+uskonto+aiheutti+vapaus-+sotamme,+mutta+nyt,+kun+arabit+sotii,+on+se+kyllä+heille+aina+Pyhä+sota.
27.04.2021 13:33
Et+tunne+Jeesukseen+uskoa.
Jeesus+eli+ihmisten+kanssa+n+30+vuotta,+joten+Sana+on+opettanut+tuntemaan+Häntä+ja+rajatapauksissa+voimme+pohtia+mielessämme,+-+tekisikö+Jeesus+tämän,+vai+ei.+Raiskaiski+Jeesus+ihmisen+lapsia,+ei,+ja+vastus+tulee+Hänen+palautteestaan,+joka+ohjaa+pysymään+kaidalla,+mutta+Ilon+tiellä.
Tämä+ei+mahdollisti+Jumalan+kanssa.
27.04.2021 13:31
Kyllä+niitäkin+onneksi+on.+Kotiseudullakin+on+muutama+suku,+joilla+on+elämä+Jeesuksessa.
27.04.2021 08:21
Jopa+niin+paljon,+että+korostamatta+jää+Raamatun+tärkein+asia,+punainen+lanka,+joka+elää+läpi+Raamatun;+-+Luvatun+Messiaan+palvonta+kaikkivaltiaana.
27.04.2021 08:16
Jumalalla+ei+ole+siihen+valtaa,+kaikki+valta+on+Jeesuksella;+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+
Asia,+joka+on+vahvistettu+Dan.+7:14.
Ymmärätkö?
27.04.2021 08:12
Menit+taas+piiloon?+"Kiihottaminen+kansanryhmää+kohtaan"?
Tunnusta+vain+tosiseikat,+ovat+ainoita+suomalaisia+ns+uskovia,+joita+leimaa+valehtelu+ja+tupakka.
27.04.2021 08:10
465 / 497