Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

9932

1. Höpsis.Yksikään+Vellu+ei+ole+myöntänyt+minulle,+että+Jeesus+on+kaikkivaltias?Kuulemma+riittää,+että+sanoo,+että+Hän+on+Herra.Se+ei+riitä,+kun+ottaa+vielä+huomioon+sen,+että+Vellut+antavat+toiselleen+syntejä+anteeksi,+on+nostaminen+itsensä+Jeesuksen+yläpuolelle.Olet+varmaan+huomannut+palastalla,+että+minua+haukutaan+juuri+Jeesuksen+vuoksi+"jeesusteliaksi"?Hän+on+kaikkivaltiaana+teille+kauhistus,+koska+kiellätte+Hänet+ja+kerho+on+ainut+jengi,+Jehovien+kanssa,+joilla+on+MUKA+SUORA+YHTEYS+JUMALAAN,+vaikka+Jumala+ei+ole+puhunut+pakanoille+koskaan+sanaakaan.Hieman+evankeliumia+teillekin;+Joh.+14:6+Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttaniJoten+olette+vielä+ilman+Jumalaakin.+Kirja+sanoo+myös+sen,+Joh.+10:9+Minä+olen+portti.+Se,+joka+tulee+sisään+minun+kauttani,+pelastuu.+Hän+voi+vapaasti+tulla+ja+mennä,+ja+hän+löytää+laitumen.Jeesus+on+myös+portti+joka+esimerkkinä+upotus+kastettiin,+ja+näin+Hän+täyttyi+Hengellä.Upotuskaste+on+ehto+pelastukselle,+syntien+anteeksi+saamiselle,+sekä+Jumalan+tuntemiselle+ja+luonnollisesti+iankaikkiselle+elämälle+Jerusalemissa.Opittavaa+teillä+on+kaikesta.