Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9503
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olet+liikuttavan+oikeassa,+mutta+kukaan+muukaan+ei+siihen+asiaan+langennut,+että+olisi+mennyt+yli+Jeesuksen.
21.02.2021 19:42
Siksi+dialogia+keskenämme+hedelmällistä.+
Olen+opiskellut+teologiaa+hyvin+kauan,+ja+tännänkin+puhuin+yhdestä+"ongelmasta"+erään+gollegan+kanssa+puhelimessa,+ja+Hän+myös+sanoi+osaltaan,+-+sitä+ei+Raamattu+ole+Hänelle+avannut.+Samassa+jamassa+olen+minäkin,+mutta+aikoinaan+se+selviää.
Siunusta
21.02.2021 19:41
Hpks.+Jeesusuksen+uskova+kirjoittaa+isolla+alkurjaimella,+jeesuksettomat+pienellä.
21.02.2021 17:33
Tiedätkö,+minulla+ei+ole+korjattavaa,+ja+se+tehdään+aina+myös+Hänen+muistokseen.'
Muutenkin+tuo+syntien+anteeksi+saaminen+on+Velluilla+noistettu+temppelinharjalle,+se+ei+yksin+pelasta,+on+uskottava+Jeesus+luvatuksi+Messiaaksi,+bvapahtajaksi.
Meidän+on+detajeista+turha+kiistellä,+agenda+on+kaiketi+molemmilla+sama.
21.02.2021 17:31
He+ovat+aloittaneet+sen,+käymällä+ehtoollisella.
Luepa+Matt;+26;26+Aterian+aikana+Jeesus+otti+leivän,+siunasi,+mursi+ja+antoi+sen+opetuslapsilleen+sanoen:+"Ottakaa+ja+syökää,+tämä+on+minun+ruumiini."+
27+Sitten+hän+otti+maljan,+kiitti+Jumalaa,+antoi+heille+ja+sanoi:+"Juokaa+tästä,+te+kaikki.
28+Tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+kaikkien+puolesta+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.
Ymmärsitkö?
21.02.2021 14:55
Kenelle+heistä+joku+saarnasi+synnit+anteeksi.
Raamatussa+ei+ole+yhtään+kohtaa,+missä+ihminen+on+toiselle+sen+lapsuuden+tehnyt,+ja+voin+VAKUUTTAA,+ETTÄ+KAIKKI+RAAMATUN+henkilöt+ovat+sata+kertaa+lähempänä+Pyhyyttä,+mitä+Vellut.
Laittakaa+esille+paikka+Raamatusta.
21.02.2021 14:51
Suurinta+paskaa+koko+homma.+Luuteko+olevasi+yli+Kaikkivaltiaan+Jeesuksen.
21.02.2021 14:48
Kyllönen+on+pelle,
Jokaisella+kristytllä,+Jeesuksen+seuraajalla+on+synnit+jo+sovitettu+ensin+Golatalla,+sitten+vahvistettu+upotuskasttella+sekä+aika+ajoin+ehtoollisella.
Turha+on+turhaa+selitellä,+Jumalan+nimessä.+Lääkärille+selitellään.
21.02.2021 14:45
Mutta+Jeesus+käytti+alkoholia,+kuten+te+pimeässä,+ja+sanoi+olevansa+Taivassa+ja+maan+päällä,+toki+Ry;stä+Hän+ei+maininnut+mitään.
Hän+myös+sanoi,+dttä+Isä+ja+minä+olemme+yksi.
20.02.2021 18:44
Kumpi,+<paavi+tai+se+filistealainen+mummu?
20.02.2021 17:44
Näinhän+se+on+heille+kaikki+usko+on+salaisuutta,+vailla+hallittua+tietoa.
20.02.2021 15:48
Missä+te+säilytätte+niitä?
20.02.2021 10:11
"Mutta+eihän+maailman+ihmiset+meitä+uskovaisia+ymmärräkään."+Onneksi+ei,+sillä+kristityillä+on+uskova+agenda,+Jeesus+kaikkivaltias,+eikä+kukaan+heitä+morkkaa,+kun+olemme+oikealla+tiellä.
20.02.2021 10:10
Puhuuko++Hän+ikävästi?
SRK+on+Suomen+fariseuksen+(omasta+milestä+viisaita,+ilman+Jeesusta)+ja+heille+Jeesus+sanoi+Matt.+7:23+Mutta+silloin+he+saavat+minulta+vastauksen:+'En+tunne+teitä.+Menkää+pois+minun+luotani,+vääryydentekijät!
Joten+etsikää+ensin+Jeesus,+kaikki+muu+teille+annetaan.
20.02.2021 10:09
Juuri+näin.
Heiltä+uupuu+täydellisesti+käsitteen+kontekstin+ymmärtäminen,+joka+on+vaatimus,+että+pystyy+tutkimaan+Jumalan+Sanaa.
Konteksti+on+seuraavaa;+-+Kuka+sanoi,+miksi+sanoi,+kenelle+sanoi,+missä+olosuhteissa+sanoi?
Tämä+tuli+mieleen.
20.02.2021 09:23
Todista+se?
19.02.2021 22:24
Missä+tuossa+saa+synnit+anteeksi?
Olet+kai+juonut+jotain?????
19.02.2021 22:13
Mikä+on+unohdettu+Lut+kirkossa?
19.02.2021 20:12
>>Jos+nyt+ei+löytyisi+yhtään+ihmistä,+joka+voisi+syntiä+antaa+anteeksi,+vaan+olisi+ainoastaan+lakeja+ja+töitä,+o,+miten+surkea+silloin+olisi+murheellisen+omantunnon+laita!+**+Ei+löydy.+Raamatussa+ei+kukaan+muu+anna+syntejä+anteeksi,+kun+Jeesus,+ihmiset+eivät+edes+lähde+siihen+Vellujen+ihmis-+usko+joukkoon,+joka+luulee+olevansa+yli+Jeesuksen,+vaikka+kukaan+heitä+ei+ole+ristille+kuollut.
Ko+asia+on+suurimpia+Raamatun+raiskauksia.+Hävetkää.
>Mutta+nyt,+kun+Jumala+antaa+kullekin+suun+täyteen,+niin+että+toinen+voi+sanoa+toiselle:+**+Jumala+ei+ole+puhunut+yhdellekään+pakanalle+koskaan,+eikä+ainakaan+Velluille,+joten+lopeta+se+soopa,+suun+täydeltä.
>>Siinä+me+saamme+uhata+syntiä,+koska+minä+voin+hädässä+ja+synnin+tuskassa+olevalle+veljelleni+sanoa:+ole+iloinen+ja+hyvässä+turvassa,+veljeni,+sinun+syntisi+ovat+anteeksi+annetut;+vaikka+kyllä+en+voi+antaa+sinulle+Pyhää+Henkeä+ja+uskoa,+niin+voin+kuitenkin+julistaa+sinulle+sen;+jos+uskot+sitä,+niin+sinulla+on+se.**+Olet+mainio+esimerkki,+kuinka+Raamattua+tuntemattomat+antavat+tyhmille+ihmiselle+toivoa,+että+saavat+pelastuksen+jonkun,+mutta+se+tie+vie+SUORAAPÄÄTÄ+HELVETTIIN.
Varokaa+tätä+lahkoa.
>>Ne,+joille+Hän+lahjoittaa+sen,+ylistävät+ja+kiittävät+Jumalata,+niin+kuin+he+myös+tekevät+tässä+evankeliumissamme.+**+Mikä+yhteys+Jumalalla+on+evankeliumiin.
>>Tämä+on+nyt+se,+että+Jumala+on+antanut+ihmisille+vallan+antaa+syntiä+anteeksi;+**+Jumala+ei+ole+antanut+kenellekään+muulle+mitään+kun+Israelille,+vähiten+Velluille.
>>ja+se+on+Kristuksen+valtakunnan+enentämistä,+kun+me+näin+virvoitamme+ja+vahvistamme+omaatuntoa.+Tämän+teemme+me+sanan+kautta.+Suokoon+Jumala,+että+me+myös+käsittäisimme+sen+siksi.**+Velluillako+omatunto???????
Muuten,+milloin+täytät+9+vuotta?
19.02.2021 20:11
Minkä+"lahkosi"?
19.02.2021 07:14
468 / 476