Vapaa kuvaus

Aloituksia

69

Kommenttia

9503

1. Siksi+dialogia+keskenämme+hedelmällistä.+Olen+opiskellut+teologiaa+hyvin+kauan,+ja+tännänkin+puhuin+yhdestä+"ongelmasta"+erään+gollegan+kanssa+puhelimessa,+ja+Hän+myös+sanoi+osaltaan,+-+sitä+ei+Raamattu+ole+Hänelle+avannut.+Samassa+jamassa+olen+minäkin,+mutta+aikoinaan+se+selviää.Siunusta
  2. Todista+se?
  3. >>Jos+nyt+ei+löytyisi+yhtään+ihmistä,+joka+voisi+syntiä+antaa+anteeksi,+vaan+olisi+ainoastaan+lakeja+ja+töitä,+o,+miten+surkea+silloin+olisi+murheellisen+omantunnon+laita!+**+Ei+löydy.+Raamatussa+ei+kukaan+muu+anna+syntejä+anteeksi,+kun+Jeesus,+ihmiset+eivät+edes+lähde+siihen+Vellujen+ihmis-+usko+joukkoon,+joka+luulee+olevansa+yli+Jeesuksen,+vaikka+kukaan+heitä+ei+ole+ristille+kuollut.Ko+asia+on+suurimpia+Raamatun+raiskauksia.+Hävetkää.>Mutta+nyt,+kun+Jumala+antaa+kullekin+suun+täyteen,+niin+että+toinen+voi+sanoa+toiselle:+**+Jumala+ei+ole+puhunut+yhdellekään+pakanalle+koskaan,+eikä+ainakaan+Velluille,+joten+lopeta+se+soopa,+suun+täydeltä.>>Siinä+me+saamme+uhata+syntiä,+koska+minä+voin+hädässä+ja+synnin+tuskassa+olevalle+veljelleni+sanoa:+ole+iloinen+ja+hyvässä+turvassa,+veljeni,+sinun+syntisi+ovat+anteeksi+annetut;+vaikka+kyllä+en+voi+antaa+sinulle+Pyhää+Henkeä+ja+uskoa,+niin+voin+kuitenkin+julistaa+sinulle+sen;+jos+uskot+sitä,+niin+sinulla+on+se.**+Olet+mainio+esimerkki,+kuinka+Raamattua+tuntemattomat+antavat+tyhmille+ihmiselle+toivoa,+että+saavat+pelastuksen+jonkun,+mutta+se+tie+vie+SUORAAPÄÄTÄ+HELVETTIIN.Varokaa+tätä+lahkoa.>>Ne,+joille+Hän+lahjoittaa+sen,+ylistävät+ja+kiittävät+Jumalata,+niin+kuin+he+myös+tekevät+tässä+evankeliumissamme.+**+Mikä+yhteys+Jumalalla+on+evankeliumiin.>>Tämä+on+nyt+se,+että+Jumala+on+antanut+ihmisille+vallan+antaa+syntiä+anteeksi;+**+Jumala+ei+ole+antanut+kenellekään+muulle+mitään+kun+Israelille,+vähiten+Velluille.>>ja+se+on+Kristuksen+valtakunnan+enentämistä,+kun+me+näin+virvoitamme+ja+vahvistamme+omaatuntoa.+Tämän+teemme+me+sanan+kautta.+Suokoon+Jumala,+että+me+myös+käsittäisimme+sen+siksi.**+Velluillako+omatunto???????Muuten,+milloin+täytät+9+vuotta?
  4. Minkä+"lahkosi"?