Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9681
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tajuatko,+että+tuo+kirja+on+Kirjoiettu+Israelille,+eikä+suvi+seuroihin.
02.03.2021 19:22
Miksi?+Ja+minkälaista+Messisasta?
Toisaalta+Suomessa+ei+ollut+miehitystä.
02.03.2021 19:14
Oletpa+hienotunteinen,+näin+meidän+kaikkien+tulisi+suhtautua+omaan+mielipiteeseeseen,+jollakin+toisella+voi+olla+detaleihin+parempi+kompetenssi.
Kuulun+Israelin+Huoneeseen,+joten+kasvatyksessanioli+jo+pohja+maan+siällä+oleviin+kulttuurieroihin.
Se,+mikä+pisti+ensimmäisenä+mieleen,+oli+Selotti-+puolueen+agenda,+se+oli+aseellisesti+määritellyt+tavoittensa,+ajaa+Rooma+pois+Israelista+ja+Jeesus+ei+ollu+kansallismielinen,+joten+yhtälö+ei+toimi.
Toinen+se,+että+Selootti+puolue+perustettiin+vasta+30+vuotta+Jeesuksen+kirkastumisen+jälkeen.
Siunausta.
02.03.2021 19:13
Panetko+faktaa+siitä,+että+Jeesus+olisi+ollut+selootti.+Hehän+asuivat+luolissa,+Jeesus+ei?
Taitaa+nyt+hakuammuntasi+mennä+liian+pitkälle.
02.03.2021 17:13
Missä+tuo+veljen+nuhtelu+liittyy+syntiin?
02.03.2021 07:32
Missä+näistä+on+syntinä+mainittu+Raamatussa,+pane+kohdat+esille.
02.03.2021 07:30
Hieman+tarkennusta+siitä,+onko+Uudessa+Liitossa+käskyillä+majoriteettia.
Lue+Raamatusta,+mitä+Jeesus+asiasta+sanoo.
Noista+VT;N+Mizvoista+618+käskystä,+joista+jokaista+vikka+yksittäistä+tuli+uhrata+eläin,+mitäen+sinä+ja+missä+uhraat+mainistemasi+käskyistä+eläimiä?+Joten+käskyjä+ei+ole+vain+kymmenen,+vaan+yli+600,+jotka+löytyy+2:+Moos+ja+5+Moos.
Jeesuksen+veli+vahvistaa+syntisyytesi+elää+käskyjn+ja+VT;n+mukaan+seuraavasti+vaaralliseksi;+Jaak.+2:10+Sillä+jos+joku+koko+lain+pitää,+ja+rikkoo+yhdessä,+hän+on+vikapää+kaikissa.
Joten+mieti,+toit+esille+jo+10+käskyä,+miksi+sitten+et+mene+Jeesuksen+seuraajaksi,+joka+aluaa+pelastua+ja+saada+Jeesuksen+vapauden,+jonka+toki+mainitset;+Matt.+22;+37+Jeesus+vastasi:+"Rakasta+Herraa,+Jumalaasi,+koko+sydämestäsi,+koko+sielustasi+ja+mielestäsi.+38.+Tämä+on+käskyistä+suurin+ja+tärkein.+39.+Toinen+yhtä+tärkeä+on+tämä:+Rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi.+40.+Näiden+kahden+käskyn+varassa+ovat+laki+ja+profeetat."
02.03.2021 07:28
Painaako+omatunto?
01.03.2021 20:32
Kirjoittajan+täytyy+kannasottojensa+perusteella+kuulua+Jehovan+Todistajiin,+Islamiin,+tai+sitten+on+Kerhon+penkkiläinen+joka+pelkää+pukumiesten+nuhteita.
Kristityn+omaamaa+Pelastavaa+uskoa+Jeesukseen,+ei+ole+aistittavana,+mutta+sen+kyllä,+että+Hänet+lakaistaan+seurakuntasi+penkin+alle,+jopa+kellariin.
>>Mikä+se+tuollainen+sanonta+on,+tehdä+parannus+Jeesukseen!+**+Ei+se+mikään+sanonta+ole,+vaan+totuus;+-Keneenkähän+mielestäsi+Paavali+teki+parannuksen,+ja+mistä/+kenestä?+(+Apt+9+luku+)
+.
Sama+koskeen+Gorneliusta,+sekä+Hänen+perhekunaansa,+kenet+He+ottivat+vastaan+siksi,+että+kunnioittivat+Jumalan+sanaa,+ja+molemmat+kastettiin+uskonsa+tunnustamisen+jälkeen+upottamalla.+(+Apt+10+luku+)
Parannus+on+mielenmuutos,+joka+tarkoittaa+valita+uusi+suunta,+teologiassa+se+on+kääntyä+yksin+Jeesuksen+puoleen.
+Ap.+t.+2:38+Niin+Pietari+sanoi+heille:+"Tehkää+parannus+ja+ottakoon+kukin+teistä+kasteen+Jeesuksen+Kristuksen+nimeen+syntienne+anteeksisaamiseksi,+niin+te+saatte+Pyhän+Hengen+lahjan.
Ap.+t.+3:19+Tehkää+siis+parannus+ja+kääntykää,+että+teidän+syntinne+pyyhittäisiin+pois,
Koska+et+edes+tuota+tiedä,+olet+kuiva,+pelastumaton+ja+vailla+Pyhää+Henkeä.
Parannus+on+kristillisessä+terminologiassa+yksilön+toimintaa,+joka+kuuluu+osana+yksilön+muuttumiseen+Jumalalle+otolliseksi,+kääntymällä+Jeesuksen+puoleen+ja+luvata+seurata+Häntä.
Parannuksen+ja+uskon+suhde+kuuluu+olennaisena+välttämättömänä+vanhurskauttamiseen.
>>Parannuksen+tehdesssäänkään+ihminen+ei+kuitenkaan+muutu+synnittömäksi,+vaan+parannusta+on+tehtävä+jatkuvasti.+Eli+se+tarkoittaa+synnin+pois+laittamista.**+Höpsis.+Parannus+tehdään+kerran+ja+aletaan+seurata+Jeesusta.+Jeesuksen+seuraajat+eivät+huupaile,+uskomalla+välillä+jotain+toista,+kuten+Kerho+tekee+ja+vilkuttelee+lapsenomiasesti,+pelleily+mielessä.
>>Jeesus+on+vain+välikäsi,+ei+uskon+päämäärä.+**+Olet+todella+muslimi,+tai+Jehova.
Kukaan+tervepäinen+kristitty+jo+tajuaa,+että+tuo+lause+vie+kirjoittajansa+suoraa+päätä+kadotukseen.
Näinhän+Kerhossa+onkin,+Puhujat+nostavat+itsensä+Kaikkivaltiaan+yläpuolelle,,,,,,,+voi+hyvänen+aika,+kaikkea+sitä+pitääkin+kuulla,+tai+lukea.
Tämä+on+varmin+tapa+liittoutua+saatanan+kanssa.
>>Uskon+päämäärä+on+taivaan+koti+ja+Jeesus+teki+mahdolliseksi+sen,+että+ne+paskat+ja+helevetin+surkiat+ihmisetkin+voisimme+sinne+päästä+turvaamalla+Jeesukseen.***+Olet+todella+naurettava.
Kukaan+ihminen+ei+ole+UT;+aikana+mennyt+taivaaseen,+paitsi+Jeesus.
Joh.+3:13+Ei+kukaan+ole+noussut+ylös+taivaaseen,+paitsi+hän,+joka+taivaasta+tuli+alas,+Ihmisen+Poika,+joka+on+taivaassa.
Tee+parannus+ja+vasta+sitten+vastaa+huuttoosi.
01.03.2021 18:47
Kerro,+missä+pakana+voi+saada+Jumalan+ilman+uskoa+Kristukseen.
01.03.2021 18:44
Armahtaa+mitä+armahtaa,,+Israelia+jonka+on+luvannut,+mutta+ei+pelasta+ketään,+ja+se+joka+pelastaa+on+Jeesus.
Jeesus+jopa+pelastaa+pakanatkin,+jotka+ovat+kastetut+ja+uudestisyntyneet+ylhäältä.
Markuksen+evankeliumi:
10:38+Mutta+Jeesus+sanoi+heille:+"Te+ette+tiedä,+mitä+anotte.+Voitteko+juoda+sen+maljan,+jonka+minä+juon,+tahi+tulla+kastetuiksi+sillä+kasteella,+jolla+minut+kastetaan?"+>>+Jakeen+lisätiedot
10:39+He+sanoivat+hänelle:+"Voimme."+Niin+Jeesus+sanoi+heille:+"Sen+maljan,+jonka+minä+juon,+te+tosin+juotte,+ja+sillä+kasteella,+jolla+minut+kastetaan,+kastetaan+teidätkin;
16:16+Joka+uskoo+ja+kastetaan,+se+pelastuu;+mutta+joka+ei+usko,+se+tuomitaan+kadotukseen
Johanneksen+evankeliumi:
10:9+Minä+olen+ovi;+jos+joku+minun+kauttani+menee+sisälle,+niin+hän+pelastuu,+ja+hän+on+käyvä+sisälle+ja+käyvä+ulos+ja+löytävä+laitumen.
01.03.2021 07:15
Jos+armo+on+kaikilla,+miksi+uskoa,+tekohan+Kerhon+mielstä+on+pahennus,+mutta+ei+Raamatun.
28.02.2021 22:20
Kyllä+se+Rabbistisista+kirjoituksista+löytyy;+Ns.+Isänsä++työtä,+puusepän+hommia.
28.02.2021 22:19
Mitä+ajat+takaa+KOPIOINNASI,+ilman+kommenttia.
Kaikkihan+on+kirjoitettu+Israelille.+Huomioi+sekin.
28.02.2021 21:30
Eikö+Vuodateta,+miten+selität+tämän,+joka+on+Vanhassa+Testamentissa+vahvistettu,+kahteen+kertaan.
Älä+usko+niitä+Kerhon+saarnaajia.
Apt+2
17+'Ja+on+tapahtuva+viimeisinä+päivinä,+sanoo+Jumala,+että+minä+vuodatan+Henkeni+kaiken+lihan+päälle,+ja+teidän+poikanne+ja+tyttärenne+ennustavat,+ja+nuorukaisenne+näkyjä+näkevät,+ja+vanhuksenne+unia+uneksuvat.
18+Ja+myös+palvelijaini+ja+palvelijattarieni+päälle+minä+niinä+päivinä+vuodatan+Henkeni,+ja+he+ennustavat.
19+Ja+minä+annan+näkyä+ihmeitä+ylhäällä+taivaalla+ja+merkkejä+alhaalla+maan+päällä,+verta+ja+tulta+ja+savupatsaita.
20+Aurinko+muuttuu+pimeydeksi+ja+kuu+vereksi,+ennenkuin+Herran+päivä+tulee,+se+suuri+ja+julkinen.
21+Ja+on+tapahtuva,+että+jokainen,+joka+huutaa+avuksi+Herran+nimeä,+pelastuu.'
Ja+tässä+Herra+on+Jeesus,+oletko+kuullut+Hänestä.
Sitten+kirjoitat;+Jumalattomat+tuhotaan.+Joka+ei+eläessään+ole+toiminut+Jeesuksen+opetuksen+mukaan,+katoaa.
Ei+vaan+Jeesuksettomat,+Jumala+ei+pelasta+ketään,+eikä+tuomitse+ketään+yksittäistä+ihmistä,+vaan+on+antanut+vallan+Pojalleen,+Matt+28;18.
Älä+usko+niitä+Kerhon+horisoijia.
28.02.2021 19:43
Jos+minulla+on+autossa+hyvät+kumit,+miksi+minä+vaihtaisin+siihen+tilalle+huonompia.
Minulla+on+jo+Jeesus,+olen+Hänen+Pyhiä.
28.02.2021 19:20
Näin+käy,+kun+usko+on+heikko.
Tee+parannus+Jeesukseen.
28.02.2021 19:18
Yksi+ainoa+kohta,+jossa+kirjoituksessasi+on+jotain+tolkkua,+on+se,+että+on+Jumala+puhunut,+mutta+ei+sanaakaan+pakanoille.
Omalle+silmäterälleen+Israelin+kansalle+Hän+on+puhut+kautta+aikain,+kunnes+antoi+Kaiken+Vallan+pojalleen+Jeesuskelle,+jota+ei+Kerho+tunnusta.
28.02.2021 19:16
Raamattuhan+on+kaiken+uskon+ydin,+joka+on+realismia+ja+Auktoriteetti.
Ei+uudestisyntyneellä+Kristityllä+ole+mitään+syytä+epäollä+Raamatun+sanomaa,+ei+alusta+eikä+lopusta.
Tärkein+on+kuitenkin+usko+ja+sen+kertomien+ihmislle,+että+Jeesus+on+luvattu+Messias,+ja+hakeutua+Raamatun+ohjeen+mukaan+kasteelle,+jolloin+saa+Pyhän+Hengen+voitelun+ja+armolahjoja.
28.02.2021 19:09
Kerro+vähän+tarkemmin,+mihin+uskot+ja+miksi,+niin+pidättäydyn+arvostelusta+tiettyyn+rajaan+asti.
Näin+asiat+selviää.
28.02.2021 14:05
473 / 485