Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

9681

1. Piti+vielä+jatkaa,+että+tämä+Lutherin+alkuaikoina,+ennkuin+Hän+alkoi+harrastaa+antisemitismia+saaden+siitä+kirouksen+Gen+12;+1-6,+jolloin+homma+meni+sekaisin.
  2. Kirjoitat;+Raamatun+perusteella+ratkaisevaa+on+uskollisuus/lojaalius+Jumalalle+ja+vanhurskaus,+koska:"Ja+nämä+menevät+pois+iankaikkiseen+rangaistukseen,+mutta+vanhurskaat+iankaikkiseen+elämään."Mat.+25:46**+Meni+hieman+pieleen.Jumala+ei+asiakohdassa+käsitellä,+vaan+ehkä+Sinulta+uupuvaa+Jeesusta,+jonka+tunteminen+on+pelastuksen+ehto,+Jumala+siihen+ei+vaikuta,+mutta+Jeesus+vaikuttaa,+otetaanpa+edellinen+jae,+senkin+sanoo+Jeesus,+ei+Jumala;+45+Silloin+hän+vastaa+heille+ja+sanoo:+'Totisesti+minä+sanon+teille:+kaiken,+minkä+olette+jättäneet+tekemättä+yhdelle+näistä+vähimmistä,+sen+te+olette+jättäneet+tekemättä+minulle'.46+Ja+nämä+menevät+pois+iankaikkiseen+rangaistukseen,+mutta+vanhurskaat+iankaikkiseen+elämään."Usko+ilman+Jeesusta+ja+tekoja+on+teeskentelyä,+sanoo+Jeesuksen+veli+Jaakob.Muslimit+ja+Jehovan+todistajat+uskovat+vain+Jumalaan,+jota+heillä+ilman+Jeesuksen+tuntemusta+ja+Hänen+kaikkivaltiasuuttoa+ei+edes+ole.+Sama+koskee+Velluja.Tee+parannus,+kuten+Paavalikin,+Isästä+Poikaan.Huomaan,+että+olet+vilpitön,+askeleen+päässä+pelastuksen+Jeesuksesta,+Hänt+kun+ottaa+vastaa,+niin+uskosi+pysyy+iäti.>>>Itse+haluan+olla+uskollinen+Jumalle,+koska+Jumala+on+hyvä+ja+ainoa+toivo+paremmasta,+siitä,+että+totuus,+hyvyys+ja+rakkaus+voittaa.**+Nyt+olet+harhassa.+Jumala+ei+ole+puhut+pakanoille+koskaan,+mutta+on+antanut+oman+kaiken+Valtansa+Pojalleen+Jeesukselle+niin,+että+KUKA+HÄNEEN+USKOO+LUVATTUNA+MESSIAANA+JA+SEURAA+HÄNTÄ+JA+KASTETAAN,+PELASTIUU.Vai+voitko+mainita+yhdennäkään+ihmisen+UT;ssa.+Ihmisestä,+joka+on+pelastunut+uskollaan+Jumalaan,+Raamatun+Sanan+mukaan.Nämä+Vellujen+siunaamat+kuolleet,+jotka+MUKA+jättivät++seurakunnalle+tiedon,+että+menevät+taivaaseen,+on+naurettavaa+Raamatun+raiskausta.+Joh.+3:13+Ei+kukaan+ole+noussut+ylös+taivaaseen,+paitsi+hän,+joka+taivaasta+tuli+alas,+Ihmisen+Poika,+joka+on+taivaassa+Kun+puhut+uskosta,+mihin+todella+uskot?+Kerro+se?Muutenkin+käyttäisit+lähteitä,+vaikka+Raamatusta,+saisi+jonkinlaisen+kuvan,+keneen+luotat.+Jumalaan+uskoo+jopa+saatanakin,+mutta+tunnusta,+että+Jeesus+on+kaikkivaltias,+kuten+ei+tunnusta+SRK;kaan**"Sentähden,+kaikki,+mitä+te+tahdotte+ihmisten+teille+tekevän,+tehkää+myös+te+samoin+heille;+sillä+tämä+on+laki+ja+profeetat."Matt.+7:12**+Mieti+kuka+tuon+sanoi,+ei+ainakaan+Jumala?Se+on+Jeesuksen+Vuorisaarnan+osa.Pitää+tajuta+ketä+seuraa,+olematonta+vai+Häntä+jolla+on+kaikki+Valta,+Messias+Jeesus.Jos+ei+tuota+ymmärrä,+ei+ole+oikeastaan+mitään+väliä+uskooko+Jumalan+olevan+olemassa.Raamattu+kertoo+kyllä;+Naisen+tulee+kaunistua+miehensä+edessä.Tunnetko+Hesekieliä,+avaan+hieman;+(+Hes+16+)11+Minä+kaunistin+sinut+koruilla+ja+sinun+ranteesi+kultarenkailla+ja+kiedoin+kaulaasi+kultaiset+ketjut.12+Minä+kiinnitin+nenääsi+kultarenkaan,+ripustin+korut+sinun+korviisi+ja+laskin+hiuksillesi+kimaltavan+otsarivan.13+Sinä+koristauduit+kullalla+ja+hopealla,+sinun+vaatteesi+olivat+hienointa+pellavaa+ja+kallista,+kirjailtua+kangasta.+Ruoaksesi+sait+parhainta+vehnäleipää,+hunajaa+ja+oliiviöljyä.+Niin+sinusta+kehkeytyi+ihanan+kaunis+nainen,+kuninkaille+olisit+kelvannut.Siis,+kuka+koristi?+Se+oli+Jumala.+Etkö+hyväksy+Jumalan+ohjeita,Suurempaa+turhamaisuutta+ei+maa+päällään+kanna,+kun+tupakointi,+joka+on+Intiaanien+kosto+valloittajille.Jumala+on+luonut+ihmiseen+omantunnon,+sielun+sekä+alttiuden+vastaan+ottaa+Pyhä+Henki.1Kor.+6:19+Vai+ettekö+tiedä,+että+teidän+ruumiinne+on+Pyhän+Hengen+temppeli,+joka+Henki+teissä+on+ja+jonka+te+olette+saaneet+Jumalalta,+ja+ettette+ole+itsenne+omat?Miksi+siis+Vellut+tupakoivat,+vaikka+veronmaksajille+se+maksaa+kahden+keskus-+sairaalan+hinnan,+ja+kuolleita+maapallolla+yli+6+miljoonaa.Kysymys+on+siitä,+ettei+Henki+tule+saastutettuun+ruumiiseen,+ja+malliesimerkki+on+itse+lestadiolainen,+siksi+ei+ole+Jeesusta,+eikä+myös+armolahjoja.Kysymyksessä+on+vain+uskonnollinen+jengi,+Kerho.Joten+Jumala+kehottaa+naista+kaunistumaan,+mutta+Henki+ei+tule+tupakoitsijaan,+eikä+Hänen+läheisiin,+nehän+haisee+yhtä+pahalle.Hiukan+erikoinen+kannanotto,+vain+suhde+TV;hen+uupuu.