Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9681
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+todella+ymmärrä,+koska+en+ole+ja+olen+Jeesuksen+Pyhä,+valittu+ja+kastettu.
Kerrotko+edes+hieman+asiaa,+missä+taistelen+Jumalaa,+Adonaista+vastaan?
28.02.2021 10:28
Piti+vielä+jatkaa,+että+tämä+Lutherin+alkuaikoina,+ennkuin+Hän+alkoi+harrastaa+antisemitismia+saaden+siitä+kirouksen+Gen+12;+1-6,+jolloin+homma+meni+sekaisin.
28.02.2021 09:54
Vellut+eivät+tiedä+saarnatekniikasta.+kerygmästä+yhtään+mitää,+kun+kuuntelee+heidän+puheitaan.
Se+on+vain+SRK;n+läpi+tuotua+puhetta.
Luther+oli+esimerkki+saarnaamisessa,+Hän+kehitti+kerygmän+sellaiseen+muotoon,+että+kuulia+sai+tarvitsemnsa+Hengen+ravinnon,+eikä+syntistä+oloa,+kuten+Kerhon+saarnoista+jää+kotiin+menevälle.
Saanaan+kuulu+kolme+vaihetta;
-+Aloitus,+jossa+on+tervetulotoivotus,+sekä+muutamia+asioita,+jotka+ovat+olleet+lähellä+saarnaajan+elämää+viime+aikoina,+ja+kuinka+se+on+vahvistanut+uskoa+Jeesukseen,+koska+Jeesus+on+aina+saarnan+Päähenkilö.
-+Saarna,+joka+antaa+rekennepalikoita+kristityyn+eleämään,+sisätäen+Raamatun+antamien+kohteiden+(joita+ei+saa+olla+3;a+enemppä,+ja+kertoa+vahvistus+VT;stä,+eikä+poukkoilla+Naatamin+nimen+kautta+koko+puhetta).+Saaran+tulee+vahvistaa+ihmisen+suhdetta+Kolmiyhteiseen+Jumalaan,+Jeesuskessa.
-+Lopetus+ja+lähetys.+Sen+tehtävä+on+lähettää+ihminen+elämään+Jeesuksen+tavoin,+ja+palvella+Häntä+ilolla.
Mitään+ei+saa+kouluttautautumatta.
28.02.2021 09:51
Näytätko+Raamatusta,+mistä+sen+löytää?
Jatketaan+sitten.
28.02.2021 09:37
Amen.+Paneudut+tarkoin+jopa+sanavalintoihin.
Olet+antanut+uskovahvistusta+minun+julistusytyölleni.
Siunausta.
28.02.2021 09:32
Jumala+on+Lakinsa+lunastaja+ja+Jeesus+sen+sovittaja.
Mutta+tuo,+mitä+kirjoitat+Jeesuksen+työstä,+sekä+menettelytavasta+saada+Henki+on+todellista+tutta,+se+pelastaa+ihmisen,+kun+tunnustaa+Jeesuksen+Herraksi,+lisäksi+ihmisten+edessä.
Varmaan+ajatus+omn+molemmilla+sama,+Jeesus+on+ainut+"toivomme",+ja+vapahtajamme.
27.02.2021 23:22
Evankeliumin+ydin+on+luvatun+Messiaan+syntyminen.
Joka+jotain+muut+väittää,+on+saatanan+hallinnassa.
Luuk.+2:11+Tänään+on+teille+Daavidin+kaupungissa+syntynyt+Vapahtaja.+Hän+on+Kristus*,+Herra.+
Apuja+asiaan++Matt.+1:16.++Matt.+2:1-6
Vahvistus+Jes+9;5
Sillä+lapsi+on+syntynyt+meille,+poika+on+annettu+meille.+Hän+kantaa+valtaa+harteillaan,+hänen+nimensä+on+Ihmeellinen+Neuvontuoja,+Väkevä+Jumala,+Iankaikkinen+Isä,+Rauhan+Ruhtinas
Ilosanoma,+evankeliumi+on+TÄSSÄ;+Luuk+2;8+Sillä+seudulla+oli+paimenia+yöllä+ulkona+vartioimassa+laumaansa.
9+Yhtäkkiä+heidän+edessään+seisoi+Herran+enkeli,+ja+Herran+kirkkaus+ympäröi+heidät.+Pelko+valtasi+paimenet,
10+mutta+enkeli+sanoi+heille:+"Älkää+pelätkö!+Minä+ilmoitan+teille+ilosanoman,+suuren+ilon+koko+kansalle.+kaupungissa+syntynyt+Vapahtaja.+Hän+on+Kristus,+Herra.
Syntien+anteeksiantoa+ei+juuri+ole+Raamatussa+vahvistettu,+mutta+sen+sovittaminen+ja+Lain+voittaminen+on+kyllä+Jeesuksen+ansiota.
27.02.2021 22:24
Oliko+se+Jumalan+""luomisvirhe",+tarkennatko+mitä+ajat+takaa,+asiahan+on+aivan+jotain+muuta,+akkojen+harhaannuksia,+johon+mies+meni+mukaan.
27.02.2021 21:27
Voitko+vastata+kysmykseen,+ennkuin+sinä+menet+pehkuihin.
Muuten+jäät+niihin+palstan+rikollis-+velluihin.
Kokeile+edes.
27.02.2021 21:11
Nimenomaan+siinä+Vi...a,+nehän+he+ovat+keskenään+sopineet+ja+antaneet+tekijälle+onteeksi+luvaten+salata+sen+Lain+rikkeenä.+A
Ainut+joka+jää+tyjänpääe,+on+tuhannet+alaikäiset+tytöt.
Täysin+valehtelioita,+alkaen+Voittosesta.
27.02.2021 20:42
Löydätkö+kohdan+Raamatussa+siitä,+että+siellä+olisi+joku+tehnyt+niin?
Laita+se+tai+ole+hiljaa.
27.02.2021 20:38
Näitä+ongelmia+ei+oleis,+jos+puhujat+pysyisivät+Raamatussa,+kapakassa+puhutaan+niin+kun+VL+puhujat,+ilman+alaleukaa.
Näin+vääryys+vääristyy+entisestään+Vellujen+osalta.
27.02.2021 20:37
Miten+sellaisessa+voi+olla+uusintaa,+koska+sitä+ei+koskaan+ole+tapahtunut,+muualla+kun+Vellujen+jutuissa.
27.02.2021 20:30
Tämän+kun+Vellut+todella+mieltäisi,+että+Jeesus++on+elämän+leipä+ja+vesi;
Joh.+6:35+
Jeesus+sanoi:+"Minä+olen+elämän+leipä.+Joka+tulee+minun+luokseni,+ei+koskaan+ole+nälissään,+ja+joka+uskoo+minuun,+ei+enää+koskaan+ole+janoissaan.
27.02.2021 19:41
Miksi+Hän+sitten+kielsi+lähtemästä+Jerusalmista,+ennen+kun+Henki+tulee+Heidän+päälleen?
Voitko+osoittaa,+että+Jeesus+valehteli.
Kohdat+edellisessä+vastuksessani.
27.02.2021 16:32
Katsokaa+tase,+Firmahan+on+käytännössä+jo+suoritustilassa.
27.02.2021 14:53
Noin+viisas+ihminen+pystyy+yksilöimään,+minkä+virheen+Hän+teki?
27.02.2021 13:38
Kirjoitat;+Raamatun+perusteella+ratkaisevaa+on+uskollisuus/lojaalius+Jumalalle+ja+vanhurskaus,+koska:
"Ja+nämä+menevät+pois+iankaikkiseen+rangaistukseen,+mutta+vanhurskaat+iankaikkiseen+elämään."
Mat.+25:46**+Meni+hieman+pieleen.
Jumala+ei+asiakohdassa+käsitellä,+vaan+ehkä+Sinulta+uupuvaa+Jeesusta,+jonka+tunteminen+on+pelastuksen+ehto,+Jumala+siihen+ei+vaikuta,+mutta+Jeesus+vaikuttaa,+otetaanpa+edellinen+jae,+senkin+sanoo+Jeesus,+ei+Jumala;+
45+Silloin+hän+vastaa+heille+ja+sanoo:+'Totisesti+minä+sanon+teille:+kaiken,+minkä+olette+jättäneet+tekemättä+yhdelle+näistä+vähimmistä,+sen+te+olette+jättäneet+tekemättä+minulle'.
46+Ja+nämä+menevät+pois+iankaikkiseen+rangaistukseen,+mutta+vanhurskaat+iankaikkiseen+elämään."
Usko+ilman+Jeesusta+ja+tekoja+on+teeskentelyä,+sanoo+Jeesuksen+veli+Jaakob.
Muslimit+ja+Jehovan+todistajat+uskovat+vain+Jumalaan,+jota+heillä+ilman+Jeesuksen+tuntemusta+ja+Hänen+kaikkivaltiasuuttoa+ei+edes+ole.+Sama+koskee+Velluja.
Tee+parannus,+kuten+Paavalikin,+Isästä+Poikaan.
Huomaan,+että+olet+vilpitön,+askeleen+päässä+pelastuksen+Jeesuksesta,+Hänt+kun+ottaa+vastaa,+niin+uskosi+pysyy+iäti.
>>>Itse+haluan+olla+uskollinen+Jumalle,+koska+Jumala+on+hyvä+ja+ainoa+toivo+paremmasta,+siitä,+että+totuus,+hyvyys+ja+rakkaus+voittaa.**+Nyt+olet+harhassa.+Jumala+ei+ole+puhut+pakanoille+koskaan,+mutta+on+antanut+oman+kaiken+Valtansa+Pojalleen+Jeesukselle+niin,+että+KUKA+HÄNEEN+USKOO+LUVATTUNA+MESSIAANA+JA+SEURAA+HÄNTÄ+JA+KASTETAAN,+PELASTIUU.
Vai+voitko+mainita+yhdennäkään+ihmisen+UT;ssa.+Ihmisestä,+joka+on+pelastunut+uskollaan+Jumalaan,+Raamatun+Sanan+mukaan.
Nämä+Vellujen+siunaamat+kuolleet,+jotka+MUKA+jättivät++seurakunnalle+tiedon,+että+menevät+taivaaseen,+on+naurettavaa+Raamatun+raiskausta.+Joh.+3:13+Ei+kukaan+ole+noussut+ylös+taivaaseen,+paitsi+hän,+joka+taivaasta+tuli+alas,+Ihmisen+Poika,+joka+on+taivaassa+
Kun+puhut+uskosta,+mihin+todella+uskot?+Kerro+se?
Muutenkin+käyttäisit+lähteitä,+vaikka+Raamatusta,+saisi+jonkinlaisen+kuvan,+keneen+luotat.+Jumalaan+uskoo+jopa+saatanakin,+mutta+tunnusta,+että+Jeesus+on+kaikkivaltias,+kuten+ei+tunnusta+SRK;kaan
**"Sentähden,+kaikki,+mitä+te+tahdotte+ihmisten+teille+tekevän,+tehkää+myös+te+samoin+heille;+sillä+tämä+on+laki+ja+profeetat."
Matt.+7:12**+Mieti+kuka+tuon+sanoi,+ei+ainakaan+Jumala?
Se+on+Jeesuksen+Vuorisaarnan+osa.
Pitää+tajuta+ketä+seuraa,+olematonta+vai+Häntä+jolla+on+kaikki+Valta,+Messias+Jeesus.
Jos+ei+tuota+ymmärrä,+ei+ole+oikeastaan+mitään+väliä+uskooko+Jumalan+olevan+olemassa.
Raamattu+kertoo+kyllä;+Naisen+tulee+kaunistua+miehensä+edessä.
Tunnetko+Hesekieliä,+avaan+hieman;+(+Hes+16+)
11+Minä+kaunistin+sinut+koruilla+ja+sinun+ranteesi+kultarenkailla+ja+kiedoin+kaulaasi+kultaiset+ketjut.
12+Minä+kiinnitin+nenääsi+kultarenkaan,+ripustin+korut+sinun+korviisi+ja+laskin+hiuksillesi+kimaltavan+otsarivan.
13+Sinä+koristauduit+kullalla+ja+hopealla,+sinun+vaatteesi+olivat+hienointa+pellavaa+ja+kallista,+kirjailtua+kangasta.+Ruoaksesi+sait+parhainta+vehnäleipää,+hunajaa+ja+oliiviöljyä.+Niin+sinusta+kehkeytyi+ihanan+kaunis+nainen,+kuninkaille+olisit+kelvannut.
Siis,+kuka+koristi?+Se+oli+Jumala.+
Etkö+hyväksy+Jumalan+ohjeita,
Suurempaa+turhamaisuutta+ei+maa+päällään+kanna,+kun+tupakointi,+joka+on+Intiaanien+kosto+valloittajille.
Jumala+on+luonut+ihmiseen+omantunnon,+sielun+sekä+alttiuden+vastaan+ottaa+Pyhä+Henki.
1Kor.+6:19+Vai+ettekö+tiedä,+että+teidän+ruumiinne+on+Pyhän+Hengen+temppeli,+joka+Henki+teissä+on+ja+jonka+te+olette+saaneet+Jumalalta,+ja+ettette+ole+itsenne+omat?
Miksi+siis+Vellut+tupakoivat,+vaikka+veronmaksajille+se+maksaa+kahden+keskus-+sairaalan+hinnan,+ja+kuolleita+maapallolla+yli+6+miljoonaa.
Kysymys+on+siitä,+ettei+Henki+tule+saastutettuun+ruumiiseen,+ja+malliesimerkki+on+itse+lestadiolainen,+siksi+ei+ole+Jeesusta,+eikä+myös+armolahjoja.
Kysymyksessä+on+vain+uskonnollinen+jengi,+Kerho.
Joten+Jumala+kehottaa+naista+kaunistumaan,+mutta+Henki+ei+tule+tupakoitsijaan,+eikä+Hänen+läheisiin,+nehän+haisee+yhtä+pahalle.
Hiukan+erikoinen+kannanotto,+vain+suhde+TV;hen+uupuu.
27.02.2021 13:37
Etkä+tajua,+Jeesus+on+kristityn+oppi-+isä,+-+Eläkää+kuten+minä+elin.
27.02.2021 07:11
Vain+Adam+ja+Eea+olivat+luotua,+muuta+on+"nainnin"+tuloksia.
27.02.2021 07:07
474 / 485