Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9672
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+luotan+Raamattuun+enemmän+mitä+koko+VL+jengi,+ja+tunnen+sen+kohtalaisen+hyvin.+Tutkin+sitä+päivittäin.+Alkuteksti+on+aina+autenttinen,+lukee,+kuten+Vellut+sanoo:+-+ken+voi+ja+osaa.
Niin+he+tekivät,+samalla+tavalla+kun+Vellut,+nimittämllä+Hänen+seuraajiaan+"jeesustelioiksi"
Mutta+siinä+teille+hyvä+neuvo,+Tehkää+parannaus+Jeesukseen,+kuten+rr+teki,+saa+osalleen+paratiisipaikan.
23.02.2021 08:22
Katso+Apt:n+alkuteksti;+30.+Mutta+Jumala+nosti+hänet+kuolleiden+huoneesta.
Tottakai.+Kaikki+ristiin+naulitut+kuolevat,+mutta+Tuonelassa+Hän+oli+hengissä+ja+saarnasi+ennen+Tulvaa+kuolleille.
23.02.2021 08:15
Jeesus+jakaa+jonot,+ja+ottaa+vain+omansa,+muille+Hän+sanoo;+Matt+7:23+Ja+silloin+minä+lausun+heille+julki:+'Minä+en+ole+koskaan+teitä+tuntenut;+menkää+pois+minun+tyköäni,+te+laittomuuden+tekijät.
Toisaalta,+ettekä+te+tunne+Häntä.
Sitten+Israelin+rooli+on+olla+Jumalan+silmäterä,+pakkanat+eivät+sitä+ole.
Room.+11:26+
Sen+tapahduttua+koko+Israel+on+pelastuva,+niin+kuin+on+kirjoitettu:+--+Siionista+on+tuleva+Pelastaja,+hän+poistaa+jumalattomuuden+Jaakobin+jälkeläisistä.
Vahvistaa+VT;n+Jes.+59:20.
Tuohon+Roo+9+lukuun+on+konteksti+se,+että+Kristus+syntyi+Israeliin,+jakeesta+29+Jesaja+on+myös+ennustanut:+--+Ellei+Herra+Sebaot+olisi+säästänyt+meistä+siementä,+meidän+olisi+käynyt+kuin+Sodoman,+me+olisimme+Gomorran+kaltaiset.
Sielläkin+on+tehtävä+henkilökohtainen+parannus,+joka+Velluilta+tyystin+uupuu.
23.02.2021 08:12
Sanotaanko+siinä,+että+oli+KUOLLUT?
Ei,+vaan+alkutekstin+mukaan+Apt+10;40+Ja+hänet+Jumala+aikoi+nostaa+sinä+kolmantena+päivänä,+ja+antoi+hänen+näyttäytyä+julkisesti.
Usko+vaan+Pietua,+kuolleet+eivät+saarnaa,+ja+missään+kohti+ei+kerrota+Hänen+olleen+kuolleena+Tuonelassa.
Onko+tämä+ristiriidassa+Vellujen+opissa,+meneekö+he+Tuonelaan?
22.02.2021 22:41
>>Vain+Aatami+ja+Eeva+asuivat+ennen+syntiinlankeemusta+paratiisissa.+Kuvauksen+mukaan+se+sijaitsi+Eedenissä+kaksoisvirtain+maassa+nykyään+Irak.***+Juuri+näin,+sen+tietää+kaikki+Raamattua+lukeneet,+mutta+keskustelussa+on+hyvä+laittaa+aina+ko.+paikka+esille;+Gen+3+kaksi+viimeistä+jaetta.
Menivät+kyllä,+mutta+Jeesuksen+sanat+Luuk.+23:43+Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Totisesti+minä+sanon+sinulle:+tänä+päivänä+pitää+sinun+oleman+minun+kanssani+paratiisissa."
Paratiisi+on+aivan+eri,+mitä+perinteinen+Tuonela,+jonne+menee+nykyäänkin+kaikki+kuolleet,+jopa+VL;tkin.+He+eivät+mene+mihinkään+Taivaaseen.
Kysymys+onkin,+teen+juuri+tutkimusta+asista,+koskien+teologiaa+kautta+maailman,+mutta+tuloksesta+en+tässä+yhteydessä+mainitse,+mutta+joka+tapauksessa+Jeesus+vastaa+aina+huudoistaan.
Kerrot,+että+Jeesus+oli+siellä+kuolleena+kolme+päivää?+Käsittämätön+ja+Raamattua+tuntemattoman+lausunto.+
1Piet+3;+18+Sillä+myös+Kristus+kärsi+kerran+kuoleman+syntien+tähden,+vanhurskas+vääräin+puolesta,+johdattaaksensa+meidät+Jumalan+tykö;+hän,+joka+tosin+kuoletettiin+lihassa,+mutta+tehtiin+eläväksi+hengessä,
19+jossa+hän+myös+meni+pois+ja+saarnasi+vankeudessa+oleville+hengille,
20+jotka+muinoin+eivät+olleet+kuuliaiset,+kun+Jumalan+pitkämielisyys+odotti+Nooan+päivinä,+silloin+kun+valmistettiin+arkkia,+jossa+vain+muutamat,+se+on+kahdeksan+sielua,+pelastuivat+veden+kautta.
Näin+Hän+toteutti+samoamaansa;+-+Kaiken+kansan+tulee+saada+kuulla+evankeliumia+HÄNESTÄ.++Olisi+hyvä+tämäkin+ymmärtää.+Kuolleet+eivät+hymyile,+vaan+elävät+hymyilevät.
++Kun+paratiisi+tarkoittaa+Jumalan+ennallistamaa+uutta+maata+eli+paratiisia,+niin+sitä+ei+ollut.**+Paratiisi+on+Raamatun+mukaan,+milleniumin+jälkeen+Ilm+21;+1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Sinne+pääsee+vain+Jeesuksen+omat,+ja+koko+Israel,+ei+muut.
>>Näin+ollen+kumpikaan+ei+ollut+paratiisissa;+Jeesushan+sanoi+TÄNÄ+PÄIVÄNÄ,+OLET+KANSSANI+PARATIISISSA.+Mikä+on+tämä+päivä,+se+on+Herran+Päivä,+eli+kun+Paratiisi+tulee+Jumalan+kanssa+Taivaasta,+Israeliin,+niin+sen+päivän+nimi+on+TÄMÄ+PÄIVÄ.
>>>>Raamatun+tutkjat+ovat+esittäneet+että+jakeessa+on+virhe+kun+muu+Raamattu+todistaa+ettei+Jeesuksen+lupaus+ollut+mahdollista.***+Tutkijat+ovat+samassa+ajatuksessa,+mitä+kerroin.+Pitää+tietää+konteksti.
Siitä+on+tehty+muutama+väite+Maailmassa.+Olen+lukenut+ne+kaikki.
22.02.2021 21:07
Raamattu+kertoo+kyllä+Hänen+olevan+Paratiisissa,+kerropa+missä+se+on+mainittu?
22.02.2021 19:56
Miksi?+Jeesushan+puhui+heille.
1+Piet.+3
18+Sillä+myös+Kristus+kärsi+kerran+kuoleman+syntien+tähden,+vanhurskas+vääräin+puolesta,+johdattaaksensa+meidät+Jumalan+tykö;+hän,+joka+tosin+kuoletettiin+lihassa,+mutta+tehtiin+eläväksi+hengessä,
19+jossa+hän+myös+meni+pois+ja+saarnasi+vankeudessa+oleville+hengille,
20+jotka+muinoin+eivät+olleet+kuuliaiset,+kun+Jumalan+pitkämielisyys+odotti+Nooan+päivinä,+silloin+kun+valmistettiin+arkkia,+jossa+vain+muutamat,+se+on+kahdeksan+sielua,+pelastuivat+veden+kautta.
Muista,++-Kaikkien+on+saatava+kuulla+Jeesusken+voima+kautta+aikain+ja+maailman,+myös+Vellut.
22.02.2021 07:30
Amen.+Hallelujah.
21.02.2021 20:40
Laitako+"missä+kohti+Raamattu+sen+lupaa"
Minä+lupaan,+ettei+löydy,+mutta+vedä+paremmaksi.
21.02.2021 20:38
Olet+liikuttavan+oikeassa,+mutta+kukaan+muukaan+ei+siihen+asiaan+langennut,+että+olisi+mennyt+yli+Jeesuksen.
21.02.2021 19:42
Siksi+dialogia+keskenämme+hedelmällistä.+
Olen+opiskellut+teologiaa+hyvin+kauan,+ja+tännänkin+puhuin+yhdestä+"ongelmasta"+erään+gollegan+kanssa+puhelimessa,+ja+Hän+myös+sanoi+osaltaan,+-+sitä+ei+Raamattu+ole+Hänelle+avannut.+Samassa+jamassa+olen+minäkin,+mutta+aikoinaan+se+selviää.
Siunusta
21.02.2021 19:41
Hpks.+Jeesusuksen+uskova+kirjoittaa+isolla+alkurjaimella,+jeesuksettomat+pienellä.
21.02.2021 17:33
Tiedätkö,+minulla+ei+ole+korjattavaa,+ja+se+tehdään+aina+myös+Hänen+muistokseen.'
Muutenkin+tuo+syntien+anteeksi+saaminen+on+Velluilla+noistettu+temppelinharjalle,+se+ei+yksin+pelasta,+on+uskottava+Jeesus+luvatuksi+Messiaaksi,+bvapahtajaksi.
Meidän+on+detajeista+turha+kiistellä,+agenda+on+kaiketi+molemmilla+sama.
21.02.2021 17:31
He+ovat+aloittaneet+sen,+käymällä+ehtoollisella.
Luepa+Matt;+26;26+Aterian+aikana+Jeesus+otti+leivän,+siunasi,+mursi+ja+antoi+sen+opetuslapsilleen+sanoen:+"Ottakaa+ja+syökää,+tämä+on+minun+ruumiini."+
27+Sitten+hän+otti+maljan,+kiitti+Jumalaa,+antoi+heille+ja+sanoi:+"Juokaa+tästä,+te+kaikki.
28+Tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+kaikkien+puolesta+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.
Ymmärsitkö?
21.02.2021 14:55
Kenelle+heistä+joku+saarnasi+synnit+anteeksi.
Raamatussa+ei+ole+yhtään+kohtaa,+missä+ihminen+on+toiselle+sen+lapsuuden+tehnyt,+ja+voin+VAKUUTTAA,+ETTÄ+KAIKKI+RAAMATUN+henkilöt+ovat+sata+kertaa+lähempänä+Pyhyyttä,+mitä+Vellut.
Laittakaa+esille+paikka+Raamatusta.
21.02.2021 14:51
Suurinta+paskaa+koko+homma.+Luuteko+olevasi+yli+Kaikkivaltiaan+Jeesuksen.
21.02.2021 14:48
Kyllönen+on+pelle,
Jokaisella+kristytllä,+Jeesuksen+seuraajalla+on+synnit+jo+sovitettu+ensin+Golatalla,+sitten+vahvistettu+upotuskasttella+sekä+aika+ajoin+ehtoollisella.
Turha+on+turhaa+selitellä,+Jumalan+nimessä.+Lääkärille+selitellään.
21.02.2021 14:45
Mutta+Jeesus+käytti+alkoholia,+kuten+te+pimeässä,+ja+sanoi+olevansa+Taivassa+ja+maan+päällä,+toki+Ry;stä+Hän+ei+maininnut+mitään.
Hän+myös+sanoi,+dttä+Isä+ja+minä+olemme+yksi.
20.02.2021 18:44
Kumpi,+<paavi+tai+se+filistealainen+mummu?
20.02.2021 17:44
Näinhän+se+on+heille+kaikki+usko+on+salaisuutta,+vailla+hallittua+tietoa.
20.02.2021 15:48
476 / 484