Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9932
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meitä+taas+yllättä,+kuinka+paljon+demonit+ovat+saaneet+valtaa+Kerhossa.+
Olette+niin+syvällä,+että+vaikea+on+löytää+Jeesus.
13.03.2021 13:58
Mitä+Sinä+puhut?+Mieti+sitä,+mutta+et+mitään+ASIAA+Jeesuksesta?
13.03.2021 13:56
Eikö+ole+paukkuja+kommentoida+Jeesuksen+sanaa?
Pystyt+vain+räkyttämään+kirjoittajasta.
13.03.2021 09:21
Ei+Jumala+kutsu+kaikkia.+Hänellä+on+Israel,+mutta+kaikkivaltias+Jeesus+ottaa+vastaan+kaikista+ihmiskunnista+kaikki,+jotka+tunnustavat+Hänet+Herraksi.
Matt.+10:32+"Joka+tunnustautuu+minun+omakseni+ihmisten+edessä,+sen+minäkin+tunnustan+omakseni+Isäni+edessä+taivaissa.
13.03.2021 09:18
Miksi+korotat+Jumalan+pelastajaksi.+Katso,+mitä+Kaikkivaltias+Jeesus+sanoo+pelastuksestasi;+Joh.+6:35+Jeesus+sanoi:+"Minä+olen+elämän+leipä.+Joka+tulee+minun+luokseni,+ei+koskaan+ole+nälissään,+ja+joka+uskoo+minuun,+ei+enää+koskaan+ole+janoissaan.
Joh.+11:25+Jeesus+sanoi:+"Minä+olen+ylösnousemus+ja+elämä.+Joka+uskoo+minuun,+saa+elää,+vaikka+kuoleekin
Jumala+ei+ole+koskaan+luvannut+samaa.
Sitten+synnistä;+Joh.+16:9+Synti+on+siinä,+että+ihmiset+eivät+usko+minuun,
13.03.2021 09:14
Ei+melkein+kaikki,+sillä+Jeesukseen+parannukseen+tehneet+kaikki+pelastuu.
Jumalan+usko,+kuten+saataanain+uskoo+Hänet+Jumalaksi,+ei+pelasta+ketään.
Jeesus+pelastaa+aina+omansa.
13.03.2021 09:08
tässä+jatke:
>>Vanhan+testamentin+sana+”valita+elämä+ja+siunaus”+on+ymmärrettävä+Jumalan+vaativana+lakina,+jota+ihminen+ei+kykene+täyttämään.**+Laki,+618+mizvaa+on+täytetty,+Jeesus+sen+teki+ja+sovitti.+Hän+antoi+uuden+Käskyn+Johanneksen+evankeliumi:
13:34+Uuden+käskyn+minä+annan+teille,+että+rakastatte+toisianne,+niinkuin+minä+olen+teitä+rakastanut+-+että+tekin+niin+rakastatte+toisianne.
+1.Johanneksen+kirje:
2:8+Ja+kuitenkin+minä+kirjoitan+teille+uuden+käskyn,+sen,+mikä+on+totta+hänessä+ja+teissä;+sillä+pimeys+katoaa,+ja+totinen+valkeus+jo+loistaa.
2.Johanneksen+kirje:
1:5+Ja+nyt,+rouva,+minulla+on+sinulle+pyyntö,+ei+niinkuin+kirjoittaisin+sinulle+uuden+käskyn,+vaan+minä+kirjoitan+sen,+joka+meillä+alusta+asti+on+ollut:+että+meidän+tulee+rakastaa+toinen+toistamme
Sanoit+ettei+ihminen+pystynyt+elämään+Lain+alla+synnittömästi,+miten+Jeesus+eli,+miten+Daniel,+kerrotko+heidän+synnit.+On+puurot+ja+vellit+sekaisin.
Tuosta+Jumalan+Laista,+Hän+sanoi,+jota+te+viljelette.+Jaakob+2;+10+Sillä+se,+joka+muuten+kaikessa+noudattaa+lakia+mutta+rikkoo+sitä+yhdessä+kohdassa,+on+syypää+kaikilta+kohdin.
Näin+teille+käy,+kun+luette+VL+käskyjänne.
Laki+vaatii+tekemään+parannuksen,+mutta+ei+anna+voimaa+uskomiseen.+**+Miksi+sitten+suuri+pentumäärä,+yms+ja+milloin+olet+tehnyt+parannuksen+laista+Jeesukseen,+kuten+Paavali,+Hoviherra+ja+Gornelius,+ja+ne+helluntain+3000+ja+kaikki+upotuskasettiin.
Jos+se+ei+anna+voimia,+niin+jokin+on+Sinussa+vialla,+ehkä+lahkosi.+Muuten,+muistako+parannus+ja+kastepäiväsi,+minä+muista+ja+iloitsen.
>>Vain+Jumala+voi+muuttaa+ihmisen+mielen.+Paavalin+kirjeen+mukaan+hän+vaikuttaa+tahtomisen+ja+tekemisen.+Lutherin+mukaan+ihmisen+ratkaisuvalta+hengellisissä+asioissa+on+sidottu.+Jumala+antaa+voiman+tulla+Jumalan+lapseksi.+Jumalan+lapsen+tahto+on+puolestaan+vapautettu+syntiinlankeemuksen+orjuudesta.**+Muista,+kaikki+valta+on+Kristuksen,+ei+Jumalan,+joten+olisit+pannut+jakeet+ja+kontekstin+näkyviin.
>>>Jumalan+valinta+ihmisen+kohdalla+tapahtuu+armosta+Kristuksen+kautta.+Apostoli+kirjoittaa:+”Armosta+Jumala+on+teidät+pelastanut+antamalla+teille+uskon.+Pelastus+ei+ole+lähtöisin+teistä,+vaan+se+on+Jumalan+lahja.***+Taas+kautta,+kautta+ja+kautta.+Ihminen+tekee+itse+uskonratkaisun+siitä,+että+Jeesus+on+luvattu+messias+ja+alkaa+seuraamaan+Häntä.+Jumalan+tehtävä+on+vain+vetää+ihmistä+Jeesuksen+puoleen,+jolle+Hän+kaiken+vallan+antanut.
Toisaalta,+ei+teillä+ei+edes+ole+Jumalaa,+Jeesus+on+ainut,+joka+voi+sanoa+kauttani;+Joh.+14:6+Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.
>>että+Jumala+olisi+määrännyt+toiset+ihmiset+kadotukseen+ja+toiset+taivaaseen..+**+Eihän+kukaan+ole+mennyt+taivaaseen,+muuta+kun+Messias+Jeesus.+Joh.+3:13+Kukaan+ei+ole+noussut+taivaaseen,+paitsi+hän,+joka+on+taivaasta+tänne+tullut:+Ihmisen+Poika?
Miksi+siis+Kerhon+hautajaisissa+pastorit+kertoo;+-+että+Hän+jätti+merkin+seurakunnalle,+että+nousee+taivaaseen?
Pitäisiköhän+Sinun+hieman+tarkistella+sitä,+että+etsisit+Jeesuksen+ja+jättäisit+pakanalliset+Kerhot.
>>>Kristuksen+kautta+tapahtuva+armovalinta+tarkoittaa+sitä,+että+jos+ihminen+uskoo,+hän+pelastuu+ja+on+siis+Jumalan+valittu.+Kristuksen+lunastustyö+koskee+kaikkia+ihmisiä.+Jumalan+armo+ja+uskon+lahja+on+tarkoitettu+kaikille.+Hallelujah.+Melkein+täydellinen+lause.
Kuitenkin+tarkennus,+Jumala+lunasti+poikansa+verellään+ihmiset,+jotka+tottelevat+Jumalaa+ottamalla+vastaan+Jeesuksen.+Jeesuksen+rooli+on+olla+vapahtaja/+sovittaja.+Jumalala+ei+ole+armoa+muuta+kun+Poikansa,+jonka+Hän+uhrasi,+Hänet+Sinun+pitää+löytää.
13.03.2021 09:04
Johtopäätös+laaditaan+yleensä+käsittelyn+jälkeen,+mutta+vastaan+siihenkin+nyt:+Jumalaan+uskoo+saatanakin,+Hänhän+on+luonut+enkelit+josta+saatana+otti+oman+roolinsa+sielunvihollisena.
Mutta+Jeesukseen+Hän+ei+luota,+on+samanlainen+kuten+Kerho;+-+ei+Jeesus+ole+Kaikkivaltias.
Jumala+ei+pelasta,+eikä+tuomitse+itse+ketään+(poisluettuna+valtakunnat,+sekä+seurakunnat+ja+ryhmät,+jotka+ovat+antisemitistejä).
Joh+5;+22+Isä+itse+ei+tuomitse+ketään,+vaan+hän+on+antanut+kaiken+tuomiovallan+Pojalle,+
23+jotta+kaikki+kunnioittaisivat+Poikaa+niin+kuin+he+kunnioittavat+Isää.+Se,+joka+ei+kunnioita+Poikaa,+ei+kunnioita+myöskään+Isää,+joka+on+hänet+lähettänyt
Niin+Jumala+kunnioittaa+poikaansa,+että+ei+ota+enää+kantaa+ihmisten+sooloiluihin.
Jumalahan+vielä+VT;N+aikaan+oli+Herra+ja+valitut+kaikki+olivat+Israelista.+Nyt+Hänen+tehtävä+on+toinen;+Joh.+6:44+Ei+kukaan+voi+tulla+minun+luokseni,+ellei+Isä,+joka+minut+on+lähettänyt,+vedä+häntä.+Sen,+joka+tulee,+minä+herätän+viimeisenä+päivänä.
+>>AJATTELEMISEN+AIHETTA?
>>Elävä+usko+ei+ole+ihmisen+oma+valinta,+teko+tai+ansio+eikä+ihmisessä+itsessään+oleva+kyky,+vaan+Jumalan+antama+lahja,+joka+perustuu+armoon+ja+Kristuksen+ansioon.+**+Voiko+ihminen+enemmän+ajatella+pakanallisesti,+ja+laatia+siitä+vielä+säännön.
Tietenkin+teillä,+koska+usko+on+Kerho,+se+on+SRK.+ei+siihen+voi+itse+valita,+vanhemmat+asian+ratkaisevat+tahoillaan,+ja+siinäkään+ole+mitään+järkeä,+sillä+uskoa+voi+vaikka+Audi+A6;seen,+sillä+teillä+agenda+on+vielä+auki,+eikä+siihen+kuulu+usko+Jeesukseen+Messiaana+ja+kaikkivaltiaana.
Ajattelepa+sitä,+jos+”usko+Jeesukseen”+olisi+teillä,+se+olisi+aina+omakohtainen+ratkaisu.+Jeesukseen+tehdään+parannus,+kuten+UT+sen+kertoo.
Yhtään+esimerkkiä+et+sieltä+löydä,+jossa+puhutaan+kääntymyksestä+uskoon,+vaikka+objektia.
Jos+usko+olisi+lahja,+niin+Jeesus+kuoli+ja+tapettiin+turhaan.+Tehän+vihaatte+Jeesuksen+omia,+”jeesustelijoita”+ja+kannattaisi+lukea+Raamattua,+ja+ottaa+sieltä+asioita+pohdinnan+kohteeksi,+kuten+Matt.+10:32+"Joka+tunnustautuu+minun+omakseni+ihmisten+edessä,+sen+minäkin+tunnustan+omakseni+Isäni+edessä+taivaissa
Kerholaiset+evät+siihen+pysty.+
>>Usko+ei+myöskään+siirry+perintönä+perheessä+tai+suvussa.+Lapsen+usko+perustuu+Kristuksen+sovitustyöhön.***+Ei+kohta+Kerhon+osalle,+lapsennehan+karkaavat+maailmaan+ja+osa+Jeesuksen+luokse.
Se+mitä+Jeesus+sanoi+opetuslapsilleen,+-+Seuraa+minua?+Oletko+huomannut,+ettei+Jeesus+ole+yhdellekään+Kerholaiselle+sitä+sanonut,+olette+ulkona+Hänestä.
jatkuu
13.03.2021 09:03
Rajoite;+Jeesuksella+on+kaikki+Valta,+Taivaassa+ja+maan+päällä.+Matt+28:18
12.03.2021 22:32
Ja+totuus+on+Jeesus.
Joh.+14:6+Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.
12.03.2021 22:30
Nämä+"kautta+uskot+ja+jutut"+qkuuluvat+toiselle+planetalle,+Tie+on+yksin+kertainen+Jeesuksen+luokse,+menee+kotalleen+ja+tekee+parannuksen+Häneen,+ei+välimiehiä+ole,+kunhan+seuraa+Häntä,+eikä+mitään+lahkoja.
12.03.2021 22:28
Mutta+saatanan+poika+ei+tiedä+eikä+osaa+kommentoida+mitään.
Saatana+ei+voi+hyväksyä+Taamatun+kertomia+aikamääriä.
12.03.2021 22:10
Melko+hupaista+markkinahenkeä+kasikymppisillä?
Nyt+jo+heti+kuoltuaan+mennään+Taivaaseen,+vaikka+Tuomioon+on+aikaa+yli+7+vuotta+vähimmässä+määrin,+johon+lisää+tuhat+vuotta,+milleniumi.
On+se+efikpoinen+lahko,+asiellä+ihmiset+päättävät+päivästä+toiseen+minne+kukin+kuollessaan+menee,+kukaan+muu+ei+näitä+juttuja+kehitä,+kun+saatana,+janämä+juoksee+perässä.
12.03.2021 18:09
Mikä+sinä+olet+tuomitsemaan+Jeesusta.+Hän+tietää+kenet+panee+mihinkin+työhön.
Oletko+lukenut+Päivän+sanan+1+Joh+5;18,9.
Kysy+minun+tutuilta,+uupuuko+minulta+lähimmäisen+rakkautta.+pitkämielisyyttä+ja+taidon+näetkin,+jos+tajaut,
12.03.2021 12:30
On+ihme,+kuinka+itsekeskeinen+pikkusielu,+sekä+huono+lukemaa?
Nimimerkkini+on+Pinnasäky,+ja+vain+minulla+subjektiivinen+oikus+käyttää+sitä,+mutta+jos+vastaus+vaatii+sen+käyttämistä,+se+on+vieläkin+Pinnasänky,+ei+kuten+väärennät+”häkkisänky”+joka+jotenkin+kuvaa+elämää,+jossa+asut.
Kuten+sanoit;+++äläpä+nää+häkkisänky+vääristä+totuutta.+**+On+myös+moukkamaista+käyttää+toisesta+ihmisestä+luonnehdintaa+”nää?+Se+ei+ole+Suomea+vaan+Kerhon+sanavalikoimaa.
Sitten+aiheeseen;+>>Tässä+uskossa+korostetaan+rehellisyyden+tärkeyttä+ja+oikia+Jumalan+lapsi+ei+valhetellen+puhu,+eikä+riko+toisen+puolta.+**+Kyllä+on+asiat+sekaisin.+Koijaaminen+on+hyväksyttävää+ja+politiikassa+selkeä+valehtelu+myös,+ja+kuten+eräs+kerholainen+sanoi+Kunnan+Hallituksen+kokouksen+jälkeen,+jossa+kusetti+koko+Porukkaa,+että+se+saadaan+keksiviikkona+anteeksi,+kädenosto+vain.
Näin+Jeesus+poljetaan+suohon.
Jumalan+Lapseksi+pääsee+todellisuudessa+vasta+Uudessa+Jerusalemissa,+jossa+Kerhon+edustus+noilla+opeilla,+kun+ei+tiedä+edes+Uskon+fokusta+on+perin+harvinainen.
Miten+voit+keroa+olevansa+Jumalan+lapsi,+panetko+tietoa+näkyviin,+ja+Raamatun+kohdat,+jotka+tukevat+asiaa.+Toisaalta+miten+bedofilia+siihen+sopii+muinoin+luvallisena+ja+tavaramerkkinänne?
>>Rehellisen+työn+on+Jumala+luvannut+siunata+ja+runsainkäsin+hän+onkin+siunannut+uskovaisia+monissa+asioissa,+mutta+väärys+saa+aina+palkkansa.+**+Näytätkö+missä+on+UT;ssa+Jumalan+siunaus+pakanoille,+Hän+siunaa+vain+Israelia.
Jeesus+taas+on+Kaikkivaltias,+jonka+siunaus+on+kannattava,+ja+vain+omilleen.
Niin.+Tehän+poljette+Jeesuksen+suohon,+mutta+muistatte+vain+nimen,+joka+kiireessä+kuuluukin:+-+suksen+nimessä+ja+veressä.
Pieniä+on+silakat+joulukaloiksi.
12.03.2021 12:23
Hyvä+kysmys.+Minun+elämässä+on+Jeesus,+mutta+ei+lestadiolasuutta,+joille+minä+yritän+Jeesuksen+ohjeen+mukaa+tuoda+pelastusta.
Saitko+tarvitsemasi.
Muuten,+minua+ei+ole+koskaan+sanottu+kasvotusten+"pahaksi+ihmiseksi",+ja+elämä+Jeesuksessa+todella+IHANAA.
vaikutelmasi+on+vain+sinun+ja+Kerhon+näkemys.
12.03.2021 09:13
Vaikka+kuinka+laitat+jakeita+Jumalan+puolesta,+joka+minulla+Jeesukseen+uskovalla+kastetulla+on,+ja+siihen+riittää+ilman+selittelyjä+yksi+jae,+joka+kertoo,+etti+kerholasillä+oly+Jumalaa.
Joh.+14:6+Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.
12.03.2021 08:08
Hyvä+kommentti+jälleen+W;ltä.
Panen+asiaan+oman+näkemykseni.+
Kukaan+ei+joudu+toisten+syntien+vuoksi+kadotukseen,+ja+vauva+on+synnille+otollinen,+siksi+kuolemalla+on+Häneen+valta.
Vauva+on+Itse+Jumalan+sylissä+siihen+asti,+kunnes+tulee+täyteen+Bar+ja+Bad+mizva,+eli+He+ymmärtävät+oikean+väärästä.
Sen+jälkeen+heillä+on+mahdollisuus+ottaa+kaste,+ja+Jeesus+vastaan+tietäen+Totuuden.+Vastuu+on+silloin+ihmisen,+mutta+johatus+on+Jeesuksen,+kuten+pelastuskin.
Lapsi+on+lapsena+Jumalan+lapsi,+ja+kasteen+jälkeen+Jeesuksen+seuraaja.+Tämä+on+Israelin+heimossa+yhteinen,+jopa+orodoksellakin,+vaikka+osa+ei+tunnusta+vieläkään,+että+Jeesus+on+luvattu+Messias.
Vielä+hieman.+Pastori+kertoo+pakanuudesta+otsikossa.+Pahana+on+normaali+ihminen,+mutta+ei+eettisesti+Juutalainen,+mutta+Jeesuksen+edessä+molemmat+ovat+tasa-+arvoisia.
Jumalalla+on+yksi+rakkaus,+ja+se+on+Israel,+mutta+hyväksyy+pelastukseen+kaikki,+jotka+ottivat+vastaan+Jeesuksen+ja+lähtivät+seuraamaan+Häntä.
12.03.2021 07:42
Kerrotko+missä+pilkataan+Jumalaa+ja+Henkeä?
12.03.2021 07:29
Onko+rienaamista+kirkastaa+teille+Messiasta?
12.03.2021 07:28
479 / 497