Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

9671

1. Kuka+tämä+Palstan+rikollinen+on,+sillä+suora+kopiointi+on+kielletty+säännöissä,+ja+mitä+vielä?+Jutut+on+aivan+typeriä.Kysytään,+johtaako+Jumalala+luomakuntaa?Eikö+teillä+ole+Raamattua,+kenellä+on+Luomakunnan+Valta+ja+johtajuus.Lukekaa+Matt+28;18+se+kertoo,+että+Hän+on+antanut+Vallan+Pojalleen.- Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+Asia+on+esillä+UT;ssa+kolme+kertaa+ja+vahvistus+VT;ssa+Dan+7;14.Missä+pimeydessä+te+kuljette?
  2. On+niin+paksua,+etten+todella+jaksa+lukea+loppuun?Otan+yhden+kohdan,+josta+näkee,+ettei+kirjoittaja+ole+koskaan+nähnytkään+Raamattua.Kirjoitat;+Avaimet+Jumalan+valtakuntaan+Jeesus+jätti+omillensa.+Hän+jätti+valtakuntansa+asukkaille+Pyhän+Henkensä.+Tämän+Hengen+voimasta+Jumalan+valtakuntaan+haluava+saa+kuulla+syntien+anteeksiantamuksen+vapauttavan+sanoman+ja+pääsee+valtakunnan+asukkaaksi+(Joh.+20:21–23).Mitä+tämä+kertoo?+Omilleen.+silloinhan+omia+oli+vain+opetuslapset,+joten+aika+vähäinen+joukko+koko+maailmaa+ajatellen.Teillä+piti+lopettaa+Raamattu-+tunnitkin,+koska+menivät+liikaa+Jeesukseen,+ja+päälliköt+nimittivät+kokoontujia+jeesustelijoihin,+piti+tutkia+kuulemma+kaikki+SRK;n+läpi.+Muista+se,+ett+pitää+löytää+ensin+Jeesus,+jos+haluaa+tavata+Isän.Toinen;+>>+Fariseusten+odottama+maallinen+valtakunta+taas+sijoittui+ja+sijoittuu+luultavasti+Jerusalemin+kaupungin+ympärille.+Aluksi+opetuslastenkin+mielessä+oli+ehkä+Jerusalemiin+syntyvä+Jeesuksen+hallinnoima+ajallinen+valtio.He+olivat+todella+oikeassa,+sillä+Jerusalemiinhan+Paratiisi+tulee,+vai+ettekö+tiedä.Ilm+21;+1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.Kannattaisi+hankkia+Raamattu;+siellä+se+seisoo,+mutta+siellä+on+VAIN+JEESUKSEN+OMAT,+eivät,+jolle+Hän+sanoo;+-+Menkää+pois,+en+tunne+teitä.Miten+voi+olla+ihminen+noin+pimennossa?
  3. Vaikuttaa+siltä,+että+ratsastat+uskovaisuuden+statuksella+ja+kertomalla+sen,+ettei+kaikki+uskovat+ole+Velluja,+vaan+niitä+on+muitakin,+ainakin+yhtä+paljon+ja+haluttuja.Ihmettelet,+että+Media+alkoi+kaivella+asioitanne+ja+kirjoitella+niistä?Miksi+ei+sitten+kirjoiteltu+vaikka+Pelastusarmeijasta,+tai+pukkiesikoisista?+Kysymys+todellisuudessa+oli+se,+että+varkaudet,+valehtelu,+sekä+kieroilu+alkoi+tulla+juuri+Velluissa+esille.Sitten+paljastui+suurimpia+kauheuksia,+mitä+ihminen+voi+tehdä.+eli+naida+omia+lapsiaan,+ja+niitä+on+tuhansia.Kannattaisi+katsoa+peiliin,+siletä+löytyy+syy+lehdistön+kiinnostukseen,+ja+kun+ovat+huomanneet,+että+teillä+on+vain+Jumala+ja+Jeesuksen+kaikkivaltiasuus+kielletään,+niin+tilalle+tulee+RAHA,+se+on+teidän+Jeesuksenne.Turha+mennä+yksittäisten+ihmisten+statuksen+taakse,+he+ovat+osa+teidän+elämäänne,+ja+Voittosen+tapaiset+kierot+salaavat+ja+valehtelevat+Virkavallalle+ja+omat+tuomarit+antavat+vain+ehdollista+14+lapsen+käytöstä,+kuten+Vihelälle.Kukaan+ei+kehtaa+todellisuudessa+kertoa+olevansa+Vellu.+Siksi+lahko+nuivettuu+ja+kuolee.Suurin+teologinen+synti+on+mennä+Jeesuksen+yli+ja+julistaa+olevansa+ainut+Jumalan+Valtakunta,+joka+ei+ole+edes+tullut+vielä,+ja+sitä+johtaa+sen+tullessa+Jumala,+ei+syntinen+lestadiolainen.+Ilm+21;+1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.Hämäätte+myöskin+vilkuttelu+menetelmällä+omianne,+joka+on+vain+veden+lorinaa.+Vaikutus+on+kuitenkin+kadotuksen+tie,+Jeesus+ei+siedä+silmille+hyppelijöitä.Nuoret+jo+ajattelevat+omilla+aivoillanne+ja+jättävät+lahkonne.+He+etsivät+Jeesusta.Raamattuhan+käskee+meikata,+naisen+kaunistua+miehensä+edessä.++Naurettavaa+taistella+joka+paikassa+Raamattua+vastaan.Samaa+rytäkkää+ne+VL+firmat+ovat+kautta+aikain+tehneet,+hyvä+että+on+huomattu+heidän+jumalattomuus,+esimerkkinä+vaikka+viime+aikoina+esillä+olleet+Tahkolat.Uskon+päälle+ei+syytä+voi+osaltanne+laittaa,+koska+kukaan+ei+ole+pystynyt+sanoa,+mihin+uskotte,+SRK;n+lisäksi.Surullista.
  4. Miksi?
  5. Miten+se+on+sitten+selitettävissä,+että+olette+nistaneet+itsenne+Jeesusta+korkeammalle,+Jumalan+tasolle?
  6. >>Eiköhän+tuo+omanedun+tavoittelu+ole+maallistuneen+ihmisen+ajatusmaailmaan+jo+lapsena+juurrutettu.+**+Se+on+todellista+totta,+Velluissa+jopa+arvojärjestys+mukautuu+omaisuuden+mukaan.+Vähemmän+talkoita,+enemmän+ihailuja.>>Huomaamme+ilmestyskirjasta,+että+tuhannen+vuoden+valtakunnan+lopussa,+päästetään+saatana+vapaaksi.+Hän+alkaa+kierrellä+ympäriinsä+ja+kokoaa+valtavan+joukon+ihmisiä,+jotka+haluavat+hyötyä+muiden+kustannuksella+ja+lopettaa+Jeesuksen+rakkauteen+perustuvan+yhteiskunnan.+***+Rauhoitu.+Olisit+pannut+tekstin+näkyviin,+niin+olisit+tuonut+voimia+siitä+kipuilevalle.+Todellisuus+on+-38,n+mukaan;+Ilmestyskirja:20:3+ja+heitti+hänet+syvyyteen+ja+sulki+ja+lukitsi+sen+sinetillä+hänen+jälkeensä,+ettei+hän+enää+kansoja+villitsisi,+siihen+asti+kuin+ne+tuhat+vuotta+ovat+loppuun+kuluneet;+sen+jälkeen+hänet+pitää+päästettämän+irti+vähäksi+aikaa-92;+Sitten+se+on+päästettävä+irti+vähäksi+aikaa.+Alkuteksti;+hänet+annetaan+vapaaksi+vähäksi+aikaa.>>Kirjoitit,+kierrellä+ympäriinsä+ja+kokoaa+valtavan+joukon+ihmisiä,+jotka+haluavat+hyötyä+muiden+kustannuksella**Tuo+ei+pidä+vähäisimmästään+asiassa+paikkaansa.Tapahtuma+on+milleniumin+jälkeen,+ja+aika+on+vähäinen,+tunneista+päiviin.+Toiseksi,+kaikki+Pyhät+ovat+tallessa+ja+maan+päällä+vain+antikristuksen+omia,+jossa+saatanalla+ei+ole+voitettavaa,+ja+seuraava+jae+kertoo;+4+Minä+näin+valtaistuimia,+ja+niille,+jotka+asettuivat+istuimille,+annettiin+tuomiovaltaSilloinhan+tuomiot+julistetaan,+Pyhille,+temmatuille+ja+haudoista+nousseille+Pyhille+palkkatuomio,+eikä+heidän+kääröjä+edes+avata+ja+toisaalta+tuomitut,+antikristuksen+joukot,+sekä+kuolleet,+ylösnostetut+pahat+ihmiset+saavat+tuomion+ikuiseen+eroon+Kristuksesta.Saatan+vapaudesta+ja+sen+pituudesta+ei+ole+eksaktia+tietä,+mutta+Hän+ei+ole+temmatuiden+joukossa,+sillä+sitominen+on+kerrottu+maan+päällä.Ilm.+20;+1+Ja+minä+näin+tulevan+taivaasta+alas+enkelin,+jolla+oli+syvyyden+avain+ja+suuret+kahleet+kädessään.2+Ja+hän+otti+kiinni+lohikäärmeen,+sen+vanhan+käärmeen,+joka+on+perkele+ja+saatana,+ja+sitoi+hänet+tuhanneksi+vuodeksi3+ja+heitti+hänet+syvyyteen+ja+sulki+ja+lukitsi+sen+sinetillä+hänen+jälkeensä,+ettei+hän+enää+kansoja+villitsisi,+siihen+asti+kuin+ne+tuhat+vuotta+ovat+loppuun+kuluneet;+sen+jälkeen+hänet+pitää+päästettämän+irti+vähäksi+aikaa.Tämä+kaikki+tapahtuu+siis+maan+pinnalla,+eikä+vaikuta+Pyhiin.>>Tämä+valtava+joukko+lähtee+etenemään+Jerusalemia+kohti,+tehdäkseen+lopun+Jeesuksen+tinkimättömästä+oikeuden+mukaisuudesta.+Tämä+tapahtuu+Vaivan+ajan+puolessa+välissä+ja+Jeesus+on+silloin+jo+temmannut+omansa.+1.+Tess.+4:17+Meidät,+jotka+olemme+vielä+elossa+ja+täällä+jäljellä,+temmataan+sitten+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+yläilmoihin+Herraa+vastaan.+Näin+saamme+olla+aina+Herran+kanssa.>>Mutta+Jeesus+tuhoaa+tämän+joukon+sekunnin+murtoosassa,+tulella.+**+Tätä+tapahtumaa+sanotaan+Harmakedonin+sodaksi,+joka+tapahtuu+tempauksesta+n+7+vuoden+kahden+viikon+päästä+(Hesekiel),+ja+se+ei+ole+sekunti,+vaan+taistelu,+joissa+vihollisen+luita+poltettiin+viikkokaupalla.>>Mutta+näin+Jumala+saa+valikoidun+joukon.+ikuiseen+paratiisimaiseen+valtakuntaansa.**+Valintaa+ei+suorita+Jumala+vaan+Jeesus.+**+Matt.+11:27+"Kaiken+on+Isäni+antanut+minun+haltuuni.+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaaNäihin+viimeisiin+prosesseihin+ei+Isä+puutu+ollenkaan.+Vasta+silloin,+kun+Hän+tuo+taivaasta+Jumalan+Valtakunnan+Jerusalmiin,+niin+Jeesus+luovuttaa+valla+Hänelle,+se+on+Uusi+Jerusale.