Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9932
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
>>On+aikoihin+eletty,+ku+saamme+kaikkialla+pilkkaa+osakseen.+***Hieman+ihmetyttää+lausuntosi.
Etekö+tajua+miksi+Kerhoa+pilkataan,+siksi+kun+se+elää+sen+arvoisesti,+valehtelua,+jopa+Kerhon+Johtajan+suulla+kymmeniä+kertoja+rikosasioissa?+Onko+tätä+muissa+seurakunnissa,+eli+vaikka+Rauhan+sanassa,+Esikoisissa,+Pelastusarmeijassa,+ei+kun+He+elävät+Jeesuksen+antamien+ohjeiden+mukaan.
Mieti+hiukan,+aihe+pilkata+on+ainoa+keino,+että+tajuaisitte+olevanne+väärällä+tiellä.
Miten+pedofilia?+Miten+vanhusten+suoranainen+ryöstely,+miten+Kuntiin+pesiytyneet+kerholaiset+johdossa+junailee+kaiken+heille,+omilleen.+eikä+toimi+Kunnan+Valtuutetun+olemuksen+mukaan.
Olette+saaneet+jo+oikeuslaitoksen+pihteihinne,+ja+Oulussa+jopa+Palokunnan.
Mieti,+miksi+ei+muista+seurakuntia+pilkata,+muuten+kun+taholtanne+kasteen+merkityksestä,+joka+on+Jeesuksen+asettama.
Se+on+teidän+vika,+jos+lapsianne+pilkataan,+joten+tehkää+kasvatuksessanne+parannus,+ja+kohtahan++se+on+pakko,+kun+Kerho+kuihtuu+marginaaliseksi.
Puuttuivatko+Lestadiolaisopettajat+siihen,+että+he+pilkkasivat+menneinä+vuosina+muita+lapsia+ja+terrorisoivat+Koululaitosta+kielentämällä+jopa+jossain+paikoin+musiikin?
Yksi+syy+on+teidän+itseänne+korostaminen+jopa+naurettavuuteen+asti;+-Onko+niin,+että+nykyisin+Jumalan+lapsia+saa+pilkata+ihan+vapaasti?+
Lue+Kirjasta;+Matt.+23:12+Sillä+joka+itsensä+korottaa,+se+alennetaan,+mutta+joka+itsensä+alentaa,+se+korotetaan.
Sitten+kuulemma?+Te+olette+Jehovan+Todistajien+kanssa+Suomen+ainoat+lahkot,+joilla+ei+ole+Jeesusta.+JT:t+eivät+kuitenkaan+ylennä+itseään+Jeesuksen+päälle,+polkien+Hänet+suohon+ja+ottaneet++muka+itselleen+vapauttaa+ihmiset+synnistä,+joka+on+nimenomaan+Vapahtajan+tehtävä.
Mutta+jos+ei+ole+Raamattua,+ei+asioita+ymmärretä,+kuten+se,+että+Jeesuksella+on+kaikki+valta,+Taivaassa+ja+maan+päällä,+valta+ei+ole+Kerhon.
Ei+ole+kummakaan,+kun+teille+nauretaan.
Taas+Jeesuksella+on+Koululaitoksessa+suuri+arvostus,+vaikka+uskontotunneista+”liisitty”.
Näin+se+vaan+menee.
12.03.2021 07:26
Tässä+hieman+kotiläksyä.
Johanneksen+evankeliumi:
6:35+Jeesus+sanoi+heille:+"Minä+olen+elämän+leipä;+joka+tulee+minun+tyköni,+se+ei+koskaan+isoa,+ja+joka+uskoo+minuun,+se+ei+koskaan+janoa.
7:38+Joka+uskoo+minuun,+hänen+sisimmästään+on,+niinkuin+Raamattu+sanoo,+juokseva+elävän+veden+virrat."+>>+Jakeen+lisätiedot
11:25+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Minä+olen+ylösnousemus+ja+elämä;+joka+uskoo+minuun,+se+elää,+vaikka+olisi+kuollut.
11:26+Eikä+yksikään,+joka+elää+ja+uskoo+minuun,+ikinä+kuole.+Uskotko+sen?"
12:44+Mutta+Jeesus+huusi+ja+sanoi:+"Joka+uskoo+minuun,+se+ei+usko+minuun,+vaan+häneen,+joka+on+minut+lähettänyt.
14:12+Totisesti,+totisesti+minä+sanon+teille:+joka+uskoo+minuun,+myös+hän+on+tekevä+niitä+tekoja,+joita+minä+teen,+ja+suurempiakin,+kuin+ne+ovat,+hän+on+tekevä;+sillä+minä+menen+Isän+tykö,
11.03.2021 20:52
Siitähän+on+Raamatun+lupaus;+Matteuksen+evankeliumi:
24:14+Ja+tämä+valtakunnan+evankeliumi+pitää+saarnattaman+kaikessa+maailmassa,+todistukseksi+kaikille+kansoille;+ja+sitten+tulee+loppu.
Eli+evankeliumi+on+saatava+kaikkien+tietoon,+ennkuin+Jeesus+tempaa+omansa,+viimeisilläkin+tulee+olla+sama+mahdollisuus,+kun+kristotyssä+kodissa+elävillä.
11.03.2021 20:49
Höpsis.+Ei+tämä+ole+Jeesuksen+vika+vaan+Kerhon.
Kerho+jätetään+pois,+taas+ote+Jeesukseen+löytyy+ja+vahvistuu.
11.03.2021 20:45
Mitä+mielestäsi+tarkoittaa;+-+täyttää+Taivaallien+sän+tahto?
Alkuteksti;21.+Ei+jokainen,+joka+sanoo+minulle:+'Herrani,+herrani',+astu+sisään+taivasten+valtakuntaan,+vaan+joka+tekee+minun+taivaallisen+Isäni+tahdon.
Tämä+on+tärkeä,+mutta+ei+helppo+kysymys.
11.03.2021 20:39
Puhu+vain+omasta+uskostasi+Jeesukseen,+älä+sekoita+tuohon+muita.
11.03.2021 18:02
Se+olin+minä,+kirjautuminen+petti.+-+pinnasänky.
11.03.2021 18:01
Hyvä+näin.+Jatketaan.
11.03.2021 12:50
Muistaakseni+keskustelimme+kerran+nenätysten+ja+jäit+mieleen+mielyttävänä+ihmisenä.
Tuon+mitä+kirjoitat,+on+meille+Israelin+Heimoon+ja+Huoneeseen+kuuluville+heiman+kummajainen,+koska+alkutekstissä,+jota+Jeesus+käytti,+Hän+kertoo+suhteestaan+Isään,+muistaaksen+Joh+10;30,+että+ovat+yksi.
Kuitenkin+loogisesti+vain+yksin+kuoli+ristillä,+ei+Isä,+niin+siinä+väkisin+on+kaksi+persoonaa,+mutta+snoppeilioillekerron+tuon+jutun,+Sinulle+taas+keveämm'n+version,+jossa+on+Poika+ja+Isä,+joista+viimeiset+pari+tuhatta+vuotta+on+Pojalla+ollut+kaikki+valat,+taivaassa+ja+maan+päällä+(Matt+28;18),
Jeesuksesta+kahdessa+kohden+Rabbistisissa+kirjoituksissa+sanotaan+myös>+Jumala+jumalasta.
En+tee+tästä+mitään+riita+asiaa,+uskon+Jeesukseen+Messiaana,+ja+jopa+Jumalan+Poikana.
11.03.2021 12:27
Korjaan+käsityksesi,+joka+todella+kaataa+teidät+lopulta,+mutta+Sinulla+on+vielä+mahdollista+etsiä+kuvitelmiesi+joukosta+se+oikea+Jeesus,+kaikkivaltias+Jumala.
Joh+10;30+alkutekstistä;++Minä+ja+minun+isäni,+me+olemme+yksi.
11.03.2021 08:22
Jeesus+eli+yli+2000v+sitten+on+minun+oppi-+isä.
Mutta+Luther,+kadotuksen+matkaaja,+juutalaisvihaaja+sano;+Menkää+ja+polttakaa+juutalaisten+talot,+sekä+mustalaisten+ja+tappakaa+heidät?
Tervettä+puhetta+pastorilta,+mutta+oppi+jäi+elämään+ja+Hitler+toteutti+sitä,+alkaen+Kristalliyöstä,+joka+oli+Lutherin+syntymäpäivä+10,+marraskuuta,+josta+johtuen+6,25+miljoonaa+juutalaista+tapettiin.
Ajattele,+jos+tämä+kohdistuisi+Suomeen,+5,6+miljoonaan+ihmiseen,+se+ei+riittäisi,+pitäisi+samalla+taktiikalla+hoitaa+myös+Ruotsin+Lappi.
Taas+Stalin+tappoi+2,2-+2,4+miljoonaan+juutalaista,+josta+ei+juuri+puhuta.
Sitten+Hänen+ikuisuutensa:+Gen+12;1+Ja+Herra+sanoi+Abramille:+"Lähde+maastasi,+suvustasi+ja+isäsi+kodista+siihen+maahan,+jonka+minä+sinulle+osoitan.
2+Niin+minä+teen+sinusta+suuren+kansan,+siunaan+sinut+ja+teen+sinun+nimesi+suureksi,+ja+sinä+olet+tuleva+siunaukseksi.
3+Ja+minä+siunaan+niitä,+jotka+sinua+siunaavat,+ja+kiroan+ne,+jotka+sinua+kiroavat,+ja+sinussa+tulevat+siunatuiksi+kaikki+sukukunnat+maan+päällä."
Joten+Raamatun+mukaan+Hänen+tulevaisuus+on+epäkurantti.
11.03.2021 08:02
Ensinnäkin,+Voi+voi+on+kirosana+Raamatussa;+Jeesus+sanoi,+voi+sinua+Korasin,+vois+sinua+Betsaida.
Nämä+kaksi+tuhoutuivat+lausunnon+jälkeen,+muut+5+ovat+vieläkin.
Ketä+kiroat?
Vai+kuuli+Hoviherra+Jeesuksesta+vasta+tavattuaan+Filippoksen.
Hänellä+oli+käytössään+vain+VT,+ei+Uutta+Testamenttia+ja+luki+Jes+53;+7+Häntä+piinattiin,+ja+hän+alistui+siihen,+ei+hän+suutansa+avannut.+Kuin+karitsa,+jota+teuraaksi+viedään,+niin+kuin+lammas,+joka+on+ääneti+keritsijäinsä+edessä,+ei+hänkään+suutansa+avannut.+
8+Hänet+vangittiin,+tuomittiin+ja+vietiin+pois+--+kuka+hänen+kansastaan+siitä+välitti?+Hänet+syöstiin+pois+elävien+maasta,+hänet+lyötiin+hengiltä+kansansa+rikkomusten+tähden
Eli+luvatusta+Messiaasta.
Sitten+dialogiin,+Apt+8;32+Kohta,+jota+hän+kirjasta+luki,+oli+tämä:+--+Niin+kuin+lammas+hänet+vietiin+teuraaksi,+niin+kuin+karitsa,+joka+on+ääneti+keritsijänsä+edessä,+ei+hänkään+suutansa+avannut.+
33+Kun+hänet+alennettiin,+hänen+tuomionsa+otettiin+pois.+Kuka+voi+laskea+hänen+jälkeläistensä+määrän?+Hänen+elämänsä+otetaan+pois+maan+päältä.
Sinä+olet+kauempana+vielä+Jeesuksesta,+kun+et+tiedä+vielä+mitään+Hänestä.+Laitan+jakeen;+30+Filippos+juoksi+vaunujen+luo,+ja+kuullessaan+miehen+lukevan+profeetta+Jesajaa+hän+sanoi:+"Sinä+kyllä+luet,+mutta+mahdatko+ymmärtää?"
31+Mies+vastasi:+"Kuinka+ymmärtäisin,+kun+kukaan+ei+minua+neuvo."+Hän+pyysi+Filipposta+nousemaan+vaunuihin+ja+istumaan+vierellään.
Tästä+johtuen+väitätkin+tyhmiä,+Hän+tiesi+odottaa+Jeesusta,+mutta+ei+vielä+ollut+varma,+kuka+Hän+on.
Hänhän+oli+ajanut+tuhat+kilometriä+Jerusalemiin+odottamaan+Vapahtajaa.
Hän+kun+varmistui+asiasta,+teki+kääntymyksen,+sekä+kasteen.
Eli+saman+logiikan+nimissä,+yksikään+Kerhossa+ei+ole+ottanut+Jeesusta+vastaan+sydämeensä,+koska+ei+ole+kastettu+Häneen.
Raamatussa+ei+ole+sattumia.+
>On+Jeesuksen+Pojan+usko+ja+heillä+yhteinen+usko+Poikaan***+Jeesuksella+ei+ole+poikia.
>>+.+Se+yhdistää+eikä+erota+kuten+Jeesus+sanoo+hän+ei+aja+ketään+pois+.***???????
11.03.2021 07:43
Kuten+kirjoitin,+en+vastaa+epävakaille+ihmisille,+jotka+ovat+Kerhon+liekassa+koskaan,+tein+osaltasi+poikkuksen.
10.03.2021 21:39
Naurettavaa+kirjoittaa;+Jättävät+Jumalan+Valtakunnan?
Se+ei+ole+mitenkään+mahdollista,+sillä+silloin+on+jo+Jeesus+voittanut+kaiken+pahan,+ja+ottanut+milleniumiin+omansa,+oppimaan+Paratiisin+tavoille?
Sitten+Jumala+tuo+Taivaasta++(Ilm+21;+Jumalan+TODELLISEN+Valtakuntansa:+
1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Lue+nyt+tarkkaan;+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
Jumalan+Valtakuntaa+Johtaa+Jumala+eikä+Kerhon+Voittonen.
Eikö+jo+hävetä+markkinoida+JV;nä+maailman+pienimpiä+lahkoja,+vain+n+30+000+jäsenmaksun+maksajaa,+joka+on+kohta+selvitys-+tilassa,+sitä+ei+Uusi+Jerusalem+koskaan+ole.
Ei+ole+kummakaan+jos+porukka+hajoaa,+kun+tajuaa+tilanteet.
10.03.2021 20:16
Totta.+Kerho+sulkee+käytännössä+koko+muun+maailman+pois+pelastuksestaan,+vaikka+Jeesus+on+Herra.+Heidän+mielestään+Herra+on+toinen+kerholainen,+joka+nousee+Kaikkivaltiaan+yläpuolelle+ja+polkevat+Hänet+jalkoihinsa.
Ilman+kastetta+ja+Jeesuksen+tunnustamista+ihmisten+edessä,+ei+ole+JUmalaa,+eikä+myöskään+Pyhää+Henkeä+ja+Hänen+antamiaan+armolahjoja,+joita+vielä+-50+luvulla+oli+joka+tuvassa.
Samoiten+he+terroriaoivat+yksinäisen+ja+erakon+Pyhyyttä+teoreettisesti.+Tämä+kertoo+sen,+että+myöskään+järki+ei+pelaa,+vaikka+se+on+Korkeimman+antama.
10.03.2021 18:00
Eikö+ole+epäselvää.
Hän+teki+Parnnuksen+(parannuksen+armo+on+pakanallista+lööperiä)+kuten+Paavalikin,+Jeesukseen+ja+me+kaikki+Pyhät+liitymme+Messiaan+seurakuntaan.+Vasta+sitten+tunnemme+Jumalan,+joka+teiltä+on+hukassa,+ilman+Jeesusta.
Jk.+Mihin+se+syntien+anteeksi+saarnaaminen+jäi?+Silloinhan+kaikko+olisi+Kerhon+lööperiä.
10.03.2021 17:38
Mikä+seurakunta+oli+Hoviherralla,+mikä+Goreneliuksella?
Toki+seurakunnan+kanssa+on+helpompi+jatkaa+Jeesusken+perässä,+ja+saa+kompetemsiia+moneenkin+asiaan,+jos+se+on+Kristillinen+seurakunta.
10.03.2021 12:35
En+kirkon,+mutta+Raamatun+kanssa+puhumme+tässäkin+asiassa+samaa+kieltä;Matt+26;28.+Tämä+on+minun+vereni,+joka+on+se+uusi+liitto,+joka+monien+puolesta+vuodatetaan,+synneistä+vapauttamiseksi.
Panin+tämän+alkutekstistä.
Voimme+luottaa+aina+Jumalan+Sanaan.
10.03.2021 12:31
Eikö.+Ei+seurakunnan+uskolla+kukaan+pelasti,+uskon+tulee+olla+Jeesukseen+omakohtainen+ja+tulee+myös+elää+Häntä+seuraten.
10.03.2021 09:17
Se+Neitsyt+Maria+on+nimeltää+"marielogia"+ja+koko+Katolinen+kirkko,+jolla+on+sama+Paavi,+kun+luterilaislla,+ja+sitäkautta+Kerhollakin.
He+rukoilevatkin,+lähinnä+Idän+kirkko+Neitsyt+Mariaa,+että+Hän+kertoo+rukousen+pojalleen.
Ihmisuskoa.
10.03.2021 09:15
480 / 497