Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9932
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerro,+missä+pakana+voi+saada+Jumalan+ilman+uskoa+Kristukseen.
01.03.2021 18:44
Armahtaa+mitä+armahtaa,,+Israelia+jonka+on+luvannut,+mutta+ei+pelasta+ketään,+ja+se+joka+pelastaa+on+Jeesus.
Jeesus+jopa+pelastaa+pakanatkin,+jotka+ovat+kastetut+ja+uudestisyntyneet+ylhäältä.
Markuksen+evankeliumi:
10:38+Mutta+Jeesus+sanoi+heille:+"Te+ette+tiedä,+mitä+anotte.+Voitteko+juoda+sen+maljan,+jonka+minä+juon,+tahi+tulla+kastetuiksi+sillä+kasteella,+jolla+minut+kastetaan?"+>>+Jakeen+lisätiedot
10:39+He+sanoivat+hänelle:+"Voimme."+Niin+Jeesus+sanoi+heille:+"Sen+maljan,+jonka+minä+juon,+te+tosin+juotte,+ja+sillä+kasteella,+jolla+minut+kastetaan,+kastetaan+teidätkin;
16:16+Joka+uskoo+ja+kastetaan,+se+pelastuu;+mutta+joka+ei+usko,+se+tuomitaan+kadotukseen
Johanneksen+evankeliumi:
10:9+Minä+olen+ovi;+jos+joku+minun+kauttani+menee+sisälle,+niin+hän+pelastuu,+ja+hän+on+käyvä+sisälle+ja+käyvä+ulos+ja+löytävä+laitumen.
01.03.2021 07:15
Jos+armo+on+kaikilla,+miksi+uskoa,+tekohan+Kerhon+mielstä+on+pahennus,+mutta+ei+Raamatun.
28.02.2021 22:20
Kyllä+se+Rabbistisista+kirjoituksista+löytyy;+Ns.+Isänsä++työtä,+puusepän+hommia.
28.02.2021 22:19
Mitä+ajat+takaa+KOPIOINNASI,+ilman+kommenttia.
Kaikkihan+on+kirjoitettu+Israelille.+Huomioi+sekin.
28.02.2021 21:30
Eikö+Vuodateta,+miten+selität+tämän,+joka+on+Vanhassa+Testamentissa+vahvistettu,+kahteen+kertaan.
Älä+usko+niitä+Kerhon+saarnaajia.
Apt+2
17+'Ja+on+tapahtuva+viimeisinä+päivinä,+sanoo+Jumala,+että+minä+vuodatan+Henkeni+kaiken+lihan+päälle,+ja+teidän+poikanne+ja+tyttärenne+ennustavat,+ja+nuorukaisenne+näkyjä+näkevät,+ja+vanhuksenne+unia+uneksuvat.
18+Ja+myös+palvelijaini+ja+palvelijattarieni+päälle+minä+niinä+päivinä+vuodatan+Henkeni,+ja+he+ennustavat.
19+Ja+minä+annan+näkyä+ihmeitä+ylhäällä+taivaalla+ja+merkkejä+alhaalla+maan+päällä,+verta+ja+tulta+ja+savupatsaita.
20+Aurinko+muuttuu+pimeydeksi+ja+kuu+vereksi,+ennenkuin+Herran+päivä+tulee,+se+suuri+ja+julkinen.
21+Ja+on+tapahtuva,+että+jokainen,+joka+huutaa+avuksi+Herran+nimeä,+pelastuu.'
Ja+tässä+Herra+on+Jeesus,+oletko+kuullut+Hänestä.
Sitten+kirjoitat;+Jumalattomat+tuhotaan.+Joka+ei+eläessään+ole+toiminut+Jeesuksen+opetuksen+mukaan,+katoaa.
Ei+vaan+Jeesuksettomat,+Jumala+ei+pelasta+ketään,+eikä+tuomitse+ketään+yksittäistä+ihmistä,+vaan+on+antanut+vallan+Pojalleen,+Matt+28;18.
Älä+usko+niitä+Kerhon+horisoijia.
28.02.2021 19:43
Jos+minulla+on+autossa+hyvät+kumit,+miksi+minä+vaihtaisin+siihen+tilalle+huonompia.
Minulla+on+jo+Jeesus,+olen+Hänen+Pyhiä.
28.02.2021 19:20
Näin+käy,+kun+usko+on+heikko.
Tee+parannus+Jeesukseen.
28.02.2021 19:18
Yksi+ainoa+kohta,+jossa+kirjoituksessasi+on+jotain+tolkkua,+on+se,+että+on+Jumala+puhunut,+mutta+ei+sanaakaan+pakanoille.
Omalle+silmäterälleen+Israelin+kansalle+Hän+on+puhut+kautta+aikain,+kunnes+antoi+Kaiken+Vallan+pojalleen+Jeesuskelle,+jota+ei+Kerho+tunnusta.
28.02.2021 19:16
Raamattuhan+on+kaiken+uskon+ydin,+joka+on+realismia+ja+Auktoriteetti.
Ei+uudestisyntyneellä+Kristityllä+ole+mitään+syytä+epäollä+Raamatun+sanomaa,+ei+alusta+eikä+lopusta.
Tärkein+on+kuitenkin+usko+ja+sen+kertomien+ihmislle,+että+Jeesus+on+luvattu+Messias,+ja+hakeutua+Raamatun+ohjeen+mukaan+kasteelle,+jolloin+saa+Pyhän+Hengen+voitelun+ja+armolahjoja.
28.02.2021 19:09
Kerro+vähän+tarkemmin,+mihin+uskot+ja+miksi,+niin+pidättäydyn+arvostelusta+tiettyyn+rajaan+asti.
Näin+asiat+selviää.
28.02.2021 14:05
En+todella+ymmärrä,+koska+en+ole+ja+olen+Jeesuksen+Pyhä,+valittu+ja+kastettu.
Kerrotko+edes+hieman+asiaa,+missä+taistelen+Jumalaa,+Adonaista+vastaan?
28.02.2021 10:28
Piti+vielä+jatkaa,+että+tämä+Lutherin+alkuaikoina,+ennkuin+Hän+alkoi+harrastaa+antisemitismia+saaden+siitä+kirouksen+Gen+12;+1-6,+jolloin+homma+meni+sekaisin.
28.02.2021 09:54
Vellut+eivät+tiedä+saarnatekniikasta.+kerygmästä+yhtään+mitää,+kun+kuuntelee+heidän+puheitaan.
Se+on+vain+SRK;n+läpi+tuotua+puhetta.
Luther+oli+esimerkki+saarnaamisessa,+Hän+kehitti+kerygmän+sellaiseen+muotoon,+että+kuulia+sai+tarvitsemnsa+Hengen+ravinnon,+eikä+syntistä+oloa,+kuten+Kerhon+saarnoista+jää+kotiin+menevälle.
Saanaan+kuulu+kolme+vaihetta;
-+Aloitus,+jossa+on+tervetulotoivotus,+sekä+muutamia+asioita,+jotka+ovat+olleet+lähellä+saarnaajan+elämää+viime+aikoina,+ja+kuinka+se+on+vahvistanut+uskoa+Jeesukseen,+koska+Jeesus+on+aina+saarnan+Päähenkilö.
-+Saarna,+joka+antaa+rekennepalikoita+kristityyn+eleämään,+sisätäen+Raamatun+antamien+kohteiden+(joita+ei+saa+olla+3;a+enemppä,+ja+kertoa+vahvistus+VT;stä,+eikä+poukkoilla+Naatamin+nimen+kautta+koko+puhetta).+Saaran+tulee+vahvistaa+ihmisen+suhdetta+Kolmiyhteiseen+Jumalaan,+Jeesuskessa.
-+Lopetus+ja+lähetys.+Sen+tehtävä+on+lähettää+ihminen+elämään+Jeesuksen+tavoin,+ja+palvella+Häntä+ilolla.
Mitään+ei+saa+kouluttautautumatta.
28.02.2021 09:51
Näytätko+Raamatusta,+mistä+sen+löytää?
Jatketaan+sitten.
28.02.2021 09:37
Amen.+Paneudut+tarkoin+jopa+sanavalintoihin.
Olet+antanut+uskovahvistusta+minun+julistusytyölleni.
Siunausta.
28.02.2021 09:32
Jumala+on+Lakinsa+lunastaja+ja+Jeesus+sen+sovittaja.
Mutta+tuo,+mitä+kirjoitat+Jeesuksen+työstä,+sekä+menettelytavasta+saada+Henki+on+todellista+tutta,+se+pelastaa+ihmisen,+kun+tunnustaa+Jeesuksen+Herraksi,+lisäksi+ihmisten+edessä.
Varmaan+ajatus+omn+molemmilla+sama,+Jeesus+on+ainut+"toivomme",+ja+vapahtajamme.
27.02.2021 23:22
Evankeliumin+ydin+on+luvatun+Messiaan+syntyminen.
Joka+jotain+muut+väittää,+on+saatanan+hallinnassa.
Luuk.+2:11+Tänään+on+teille+Daavidin+kaupungissa+syntynyt+Vapahtaja.+Hän+on+Kristus*,+Herra.+
Apuja+asiaan++Matt.+1:16.++Matt.+2:1-6
Vahvistus+Jes+9;5
Sillä+lapsi+on+syntynyt+meille,+poika+on+annettu+meille.+Hän+kantaa+valtaa+harteillaan,+hänen+nimensä+on+Ihmeellinen+Neuvontuoja,+Väkevä+Jumala,+Iankaikkinen+Isä,+Rauhan+Ruhtinas
Ilosanoma,+evankeliumi+on+TÄSSÄ;+Luuk+2;8+Sillä+seudulla+oli+paimenia+yöllä+ulkona+vartioimassa+laumaansa.
9+Yhtäkkiä+heidän+edessään+seisoi+Herran+enkeli,+ja+Herran+kirkkaus+ympäröi+heidät.+Pelko+valtasi+paimenet,
10+mutta+enkeli+sanoi+heille:+"Älkää+pelätkö!+Minä+ilmoitan+teille+ilosanoman,+suuren+ilon+koko+kansalle.+kaupungissa+syntynyt+Vapahtaja.+Hän+on+Kristus,+Herra.
Syntien+anteeksiantoa+ei+juuri+ole+Raamatussa+vahvistettu,+mutta+sen+sovittaminen+ja+Lain+voittaminen+on+kyllä+Jeesuksen+ansiota.
27.02.2021 22:24
Oliko+se+Jumalan+""luomisvirhe",+tarkennatko+mitä+ajat+takaa,+asiahan+on+aivan+jotain+muuta,+akkojen+harhaannuksia,+johon+mies+meni+mukaan.
27.02.2021 21:27
Voitko+vastata+kysmykseen,+ennkuin+sinä+menet+pehkuihin.
Muuten+jäät+niihin+palstan+rikollis-+velluihin.
Kokeile+edes.
27.02.2021 21:11
486 / 497