Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+voi+käydä,+koska+ei+ole+treffejä+tiedossa.+Ellei+sitten+mukaan+lasketa+muutaman+tunnin+päähän+Nukku-Masan+kanssa+sovittua+tapaamista,+tosin+siinä+tapauksessa+se+olen+minä+joka+sammuu.
11.06.2021 17:18
Eipä+tämä+kai+esittelyjä+kaipaa...+
https://m.youtube.com/watch?v=IbPuTwo1bxs
11.06.2021 17:12
Just+joo.+Ja+mistäs+sä+sen+tiedät+että+se+lämpenee+sille+sun+mielestä+"iljettävälle+paskalle"?+Äläkä+vastaa+että+koska+se+on+palstatotuus,+tai+että+naiset+vaan+tekee+niin.+Mitä+jos+kävikin+niin,+että+sinä+olet+sen+naisen+mielestä+se+"iljettävä+paska",+jonka+vielä+itse+todistit+paikkansa+pitäväksi+huorittelemalla+häntä+jälkikäteen,+ja+se+kenelle+se+nainen+lämpeni+olikin+se+kiltti+ja+kunnollinen+mies,+joka+kohteli+kyseistä+naista+kuin+kukkaa+kämmenellä.+
Palstan+kiltit+ja+kunnolliset+miehet+eivät+ole+=+irl+kiltit+ja+kunnolliset+miehet,+vaikka+kuinka+yritätte+sitä+itsellenne+jauhaa.+Ne+oikeat+irl+kiltit+ja+kunnolliset+miehet+ovat+jo+oikeassa+parisuhteessa.
11.06.2021 16:49
Mitä+tulee+pitkäaikaisvaikutuksiin,+niin+ei+se+pahempaa+voi+olla+kuin+hermosärky,+johon+yhdestäkään+lääkkeestä+ei+ole+apua.+Tai+sepsis,+joka+hoitamattomana+tappaa+jokaisen+siihen+sairastuneen.+Ja+sen+kun+voi+saada+kuka+tahansa+huonolla+tuurilla+vaikka+vain+paperin+viiltämästä+haavasta.
11.06.2021 15:34
Mikä+sinun+mielestä+tekee+siitä+naisesta+huoran?+Se+ettei+hän+lämmennyt+sinulle?
11.06.2021 15:17
Eka+annos+saatu+jo+kaksi+kuukautta+sitten.+Hengissä+olen,+kaikki+raajat+tallella,+ei+ole+dementiaa,+enkä+ole+sairastanut+koronaa,+kuten+en+ole+sairastanut+koko+pandemian+aikanakaan.+Ainoa+mikä+piikistä+tuli,+oli+se+että+pistoskohta+oli+seuraavana+päivänä+arka,+mutta+joka+sekin+kesti+vain+sen+yhden+ainoan+päivän.
11.06.2021 15:13
Kiukuttelen+tällä+hetkellä?+Voihan+niin+käydä,+mutta+eipähän+sitä+ainakaan+ole+kukaan+kuuntelemassa.+Pistää+miettimään+et+onko+silloin+järkeä+kiukutella.+Kipeenä+ollessa+pinna+on+kyllä+normaalia+kireämpi,+ja+silloin+räjähdyksen+vaara+on+suuri+pienestäkin+asiasta.
11.06.2021 13:38
Noup.+Mutta+en+mene+vannomaan+ettei+sitä+ole.
10.06.2021 20:43
Ei+sitä+aina+jaksa.+Olin+eilen+koko+päivän+liikekannalla,+ja+tänäänkin+käväsin+parturissa+lyhentämässä+lettiä.+Taidan+tylsästi+vaan+jumittaa+sohvalla,+ja+pelata+Cod:in+WW2:sta.
10.06.2021 17:01
Etkö+enempää+sanoja+keksi?+Aika+surkeen+lyhyt+lista.+Toisaalta,+olisko+parempi+siirtyä+sinne+eläintarhan+puolelle+deittaileen+niitä+asukkeja,+kun+kerta+noin+vähän+vaadit+ihanteeltasi.+🤔
10.06.2021 16:59
Tää+nainen+ei+sitä+tee,+ja+mulla+nyrkki+heilahtaa+jos+mua+yrittää+herättää+kesken+unien.+Sille+on+olemassa+helvetin+hyvä+syy+miksi+mua+ei+saa+herättää+keskellä+yötä.
10.06.2021 15:43
Multa+saa+nyrkistä+jos+mut+kesken+unien+herätetään+minkään+muun+takia+kuin+et+kämppä+on+liekeissä,+tai+joku+on+murtautunut+sisään.
10.06.2021 14:49
Riittää+kun+katsoo+aamulla+peiliin,+ja+näkee+chewbaccan+katsovan+takaisin.+Sen+verran+tulee+öisin+pyörittyä+sängyssä,+että+lyhyt+tukka+sojottaa+aamuisin+pystyssä+joka+suuntaan.
09.06.2021 19:55
Miten+sitä+ihminen+voikin+olla+puhki.+Lähes+koko+päivän+on+tullut+oltua+liikenteessä,+kun+kävin+siellä+Janin+hoodeilla+vähän+shoppailemassa+sen+jälkeen+kun+heitin+isäni+autokorjaamolle+autoaan+hakemaan.+Porukoille+menin+jo+aamupäivällä,+ja+murun+kanssa+tuli+heitettyä+pieni+lenkki+omalla+nurkillani.+Se+raukka+kun+on+ollut+vähän+huonossa+kunnossa+pari+viikkoa,+eikä+ole+siksi+päässyt+ajelulle+tai+lenkille+pariin+viikkoon.+
Vaikka+päivä+olikin+rankka,+oli+se+silti+mukava+ja+antoisa.+Huomena+vielä+parturiin+leikkauttamaan+puolet+tukasta+veke,+niin+sen+jälkeen+voikin+hyvällä+mielellä+olla+pari+päivää+täysin+paikallaan.
09.06.2021 19:47
Lätkää+katon+sillon+kun+on+arvoturnauksia.+Urheilua+en+muutoin+seuraa.
09.06.2021 17:13
Varmaan+lämänkokemus+ja+se,+että+on+oppinut+tuntemaan+itsensä+sen+suhteen,+että+tietää+selviävänsä+itsenäisesti+asiasta+kuin+asiasta.
08.06.2021 21:07
Tässäkin+se+on+yksilökohtaista.+Jotkut+eivät+osaa+vaihtaa+edes+polttimoa+kattolamppuun,+mutta+toisilta+taas+sujuu+jopa+täyspäisesti+isommatkin+rempat.
Pääosin+pyrin+itse+ensin+yrittämään,+ja+sitten+vasta+soitan+isäni+apuun,+jos+ei+asia+yrityksestä+huolimatta+onnistu.+Harvemmin+isää+tarvii+pyytää+apuun,+kun+suurimman+osan+fixauksista+osaan+itse+hoitaa.+Lähinnä+ne+hommat+on+parin+kattolampun,+joihin+en+itse+yletä,+polttimon+vaihtoa,+ja+fyysistä+voimaa+vaativia+juttuja.+Itse+pääosin+kokoan+tai+puran+omat+huonekalut,+vaihdan+suurimman+osan+asunnon+polttimoista,+osaan+vaihtaa+sulakkeen+jne.+Ehkä+siksi+mulla+ei+ole+täysin+peukalo+keskellä+kämmentä,+koska+olen+seurannut+pienestä+pitäen+isäni+tekemisiä,+ja+opetellut+sitä+mukaa+itse+tekemään.+Olisin+varmaan+tapetoinnutkin+muutama+vuosi+sitten+oman+makkarini,+jos+selkäni+olisi+sitä+hommaa+kestänyt.
08.06.2021 19:13
Ruisleipää+dippailen+äiteen+tekemään+makkarakastikkeeseen.+Muutoin+jää+kaikki+kaupassa+myytävät+dippikastikkeet+syömättä.
08.06.2021 18:31
Vanha+ketju,+mutta+kysymys+on+edelleen+aiheellinen.+Käytän+ulkona+aurinkolaseja+kesällä+ja+talvella,+jos+vähääkään+aurinko+paistaa.+En+peittääkseni+silmiäni,+enkä+asusteena,+vaan+ihan+siitä+syystä+että+silmäni+ovat+niin+arat+auringolle,+että+alan+vähän+väliä+pärskimään+kun+alkaa+häikäistä.+Viime+aikoina+kun+se+aivastelu+ei+ole+ollut+oikein+suotavaa+niin+sisä-+kuin+ulkotiloissa,+niin+siitäkin+syystä+mulla+on+usein+puolipilvisellä+säällä+arskat+mukana,+vaikka+sillä+hetkellä+kun+lähden+liikkeelle+aurinko+olisikin+pilvessä.+Esimerkiksi+autoa+en+pysty+aurinkoisella+säällä+ajamaan+kovinkaan+paljon+ilman+arskoja,+kun+joutuu+siristelemään+paljon,+ja+silmiin+jopa+sattuu+kun+aurinko+häikäisee.+
Mulla+on+äitini+autossa,+millä+pääosin+ajan+jos+ajan,+aina+omien+lasien+päälle+kiinnitettävät+klipsiarskat,+jos+tulee+tilanne+että+aurinko+alkaakin+kuskina+ollessani+paistaa,+eikä+varsinaisia+aurinkolaseja+ole+mulla+mukana.+Ne+varsinaiset+ostin+laivalta+kolmisen+vuotta+sitten,+ja+maksoivat+jotain+kolme+neljäkymppiä,+ja+ne+on+tarkoitettu+nimenomaan+käytettäväksi+silmälasien+kanssa.
08.06.2021 17:11
Mä+en+oo+ite+mikään+hirveen+vanha,+mutta+oon+pitkään+ollut+yksin,+sekä+myös+sairastanut+pitkään,+niin+tavallaan+mulla+on+se+"vanhuusvaihe"+tullut+vuosia+aiemmin+kuin+muilla+oman+ikäisilläni.+Ei+tänä+aikana,+mitä+yksin+olen+ollut,+ole+kiinnostus+täysin+mennyt+parisuhdetta+kohtaan,+mutta+sitä+on+tullut+tarkemmaksi+sen+suhteen,+mitä+haluaa+tai+kaipaa+kumppaniltaan.+Eikä+myöskään+enää+halua+huolia+ketä+tahansa.+
Lisäksi+elämä+ei+ole+enää+samanlaista+kuin+nuorena,+jolloin+parisuhdetta+haki+hakemalla+ja+että+piti+joku+saada+koska+muillakin+oli,+vaan+nyt+on+sellainen+ajatus+että+jos+joku+tulee+vastaan,+hieno+homma,+mutta+jos+ei+tule+ketään,+ei+se+maailmaa+kaada+vaikka+joutuisi+olemaan+yksin.
08.06.2021 16:21
27 / 86