Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toi+kuulostaa+tutulta.+Ihmisten+keskellä+olen+monesti+omissa+maailmoissani,+ja+sitä+kautta+saatan+vaikuttaa+kylmältä,+hiljaiselta,+ja+siltä+etten+ole+kiinnostunut+muista+ihmisistä.+Minkäs+mä+sille+voin,+että+mun+ajatukset+laukkaa+koko+ajan+erilaisissa+asioissa,+ja+vaikka+näyttää+siltä+että+tuijotan+jotain+tiettyä+asiaa,+esinettä+tai+jopa+ihmistä,+nään+silmissäni+aivan+muuta+kuin+sen+mitä+katson.+
Toisaalta+kaipaan+ja+viihdyn+yksin+hiljaisuudessa,+mutta+toisaalta+höpötän+kuin+papupata,+jos+sille+tuulelle+satun.+
Tämä+mietiskely+siis+sivusta
14.04.2021 10:00
Mää+sain+perjantaina+piikin.+Aika+riski+mä+olen,+kun+päivät+vietän+yksin+kotona.+Toisaalta+ainoat+ketä+tapaan+enemmän+tai+vähemmän+säännöllisesti,+ovat+mun+tuplariskivanhemmat.
14.04.2021 09:36
Niinpä,+hyvä+pointti.+Jokainen+saa+tehdä+omat+ratkaisunsa+ulkonäkönsä+suhteen,+ja+muiden+on+turha+sitä+yrittää+muuttaa,+tai+syytellä+miksi+joku+on+sellainen+kuin+on.+Jokaisella+on+omat+syynsä+olla+sellainen+kuin+on,+eikä+ne+syyt+aina+näy+päälle+päin.+Se+ei+kuitenkaan+tarkoita+sitä+etteivätkö+ne+olisi+taustalla,+ja+joillekin+asioille+ei+edes+pystytä+tekemään+yhtään+mitään,+vaikka+kuinka+haluaisi+itse+muuttaa+ulkonäköään.
Itse+voin+tiputtaa+painoa,+mutta+ei+se+painon+tippuminen+poista+mun+kropasta+niitä+kymmeniä+niin+isoja+kuin+pieniä+arpia,+tai+kahta+ihonottokohtaa,+jotka+näkyy+16+vuoden+jälkeenkin+vielä+selkeästi+erottuvina+mun+etureisissä.+Ne+on+osa+mua,+ja+todisteina+siitä+kaikesta+mistä+olen+elämäni+aikana+selvinnyt.+Jos+se+ei+kelpaa+jollekulle,+ja+se+ihminen+ei+mua+hyväksy+sellaisena+kuin+olen+-karvoilla+tai+ilman+karvoja,+saa+luvan+olla+hyväksymättä++ja+etsiä+sellaisen+jonka+kelpuuttaa.+Se+ei+kuitenkaan+oikeuta+ketään+ilkkumaan+toisen+ulkonäköä.
14.04.2021 09:20
Jos+en+jolle+kulle+kelpaa+sellaisena+kuin+olen,+niin+so+what.+Kyllä+mä+voin+antaa+elämäni+kaikkineen,+niin+kipuineen+kuin+muine+ongelmineen+lainaan,+niin+katotaan+kauanko+pää+kestää.+Tuskin+edes+viikkoa,+kun+mun+pää+on+kestänyt+jo+13-14+vuotta+tätä+helvettiä...hajoamatta.+Sit+vasta+voi+toisen+elämästä+antaa+asiantuntijalausuntoja,+kun+on+itse+elänyt+samaa+elämää+ja+tietää+mistä+puhuu.+
Kaikista+fiksuinta+olisi+pitää+turpa+tukossa+ja+mölyt+mahassa.+Se+antaa+vain+typerän+kuvan+laukojasta,+kun+möläyttelee+mitä+sattuu+tietämättä+miksi+joku+on+sellainen+kuin+on.
13.04.2021 19:57
Tai+sitten+ei+halua+että+pistetään+jotain+tietyn+merkkistä+rokotetta+jota+ainoastaan+sinä+päivänä+annetaan,+kun+aikaa+tilatessa+ei+ole+ilmoitettu+annettavaa+piikkiä.+Mäkin+sain+tietää+vasta+pistospaikalla+minkä+rokotteen+saan.+
Ymmärtääkseni+nyt+vasta+jossain+päin+Suomea+kerrotaan+jo+varatessa+aikaa,+minkä+merkkistä+rokotetta+annetaan.
13.04.2021 19:47
Jaa+mitä+se+on?+Pitäskö+olla?+🤔+Nääh,+ei+jaksa..+🥴
13.04.2021 19:39
Riippuu+siitä+kenenkä+jalkojen+välistä+se+löytyy.
13.04.2021 18:39
Eikö+pikemminkin+se+ole+yleensä+merkki+siitä+että+on+sinut+seksuaalisuutensa+kanssa,+kun+seksistä+pystyy+puhumaan+eikä+hyssyttele+entisaikojen+tapaan.
13.04.2021 16:15
Mulle+on+sattunut+elämäni+aikana+vaikka+mitä.+Niin+hyviä+kuin+huonoja+asioita.+Pahoihin+asioihin+kuuluu+enon+äkillinen+kuolema+auto-onnettomuudessa,+Mummun+äkillinen+kuolema,+vaikka+sitä+oli+osannut+jo+vuosia+odottaa,+ero+tai+kaksi+poikakaverista,+sekä+se+etten+päässyt+Mummin+hautajaisiin+koska+makasin+itse+sairaalassa+vaikeasti+loukkaantuneena.+Näitä+on+paljon,+ja+välillä+tuntuu+että+oon+onnistunu+mokaamaan+jokaisen+asian+mihin+oon+ryhtynyt.+
Pahin+omalle+kohdalle+sattunut+tapaus+on+helppo+nimetä,+koska+se+vaikuttaa+edelleen+päivittäin+elämääni,+ja+tulee+vaikuttamaan+kuolemaani+asti.+Siitä+huolimatta+että+sen+myötä+on+tullut+paljon+positiivisiakin+juttuja,+on+se+pahin+juttu+siltikin+se+hyppy+kolmannen+asuinkerroksen+parvekkeelta+asfaltille.+Vaikka+teon+syistä+olen+päässyt+yli,+ja+olen+hyväksynyt+sen+että+olin+silloin+sairas,+niin+sen+seurauksista+johtuen+en+ole+täydellisesti+pystynyt+pääsemään+yli+siitä+että+itse+olen+syypää+omiin+vammoihini,+ja+siihen+miksi+olen+sellainen+kuin+olen.+Jokainen+helvetin+huono+kipupäivä+muistuttaa+siitä+joka+kerta,+vaikka+yritänkin+parempina+päivinä+sitä+asiaa+käsitellä+ja+työstää+päässäni.+Välillä+onnistuu,+mutta+ei+aina.
13.04.2021 15:36
Komppaan+tätä.+
Ap,+sun+teksti+saa+muutkin+miettimään+omaa+ajattelutapaansa,+ja+sitä+kuinka+näkee+itsensä+eri+tavalla+kuin+toiset+näkevät.+Että+se+piirre+minkä+takia+tuntee+itsensä+oudoksi,+onkin+toisten+silmissä+kiehtovaa.+
Kiitos+ap+kirjoituksesta,+vaikka+se+ei+mulle+ollut+osoitettukaan.+Olen+tänään+saanut+nyt+kaksi+kovaa+tälliä,+jotka+kumpainenkin+on+pistänyt+aivosolut+raksuttamaan+sen+suhteen+miten+olen+nähnyt+itseni+vuosia,+ja+mikä+ei+ole+kuitenkaan+toisten+näkökanta.+
Toivon+että+saat+sanasi+iskostumaan+sen+päähän,+kenelle+teksti+oli+tarkoitettu.+Kaikkea+hyvää...
13.04.2021 15:09
*kertomat+jutut...
13.04.2021 14:21
Jos+sä+kerta+olet+ex-palstalainen,+niin+mitä+hemmetin+väliä+sillä+on+sulle+mitä+naiset+täällä+kertoo+ja+mitä+ei,+kun+et+kerran+palstalla+enää+ole?+No+ainakin+sun+oli+pakko+tulla+takaisin+palstalle+itkemään+asiasta.+Voi+voi+ja+vali+vali...+
Sitä+paitsi+eiköhän+ne+oo+puutteessa+olevia+palstaäijiä,+jotka+pääosin+niistä+seksijutuista+ala+ensimmäisenä+jauhamaan,+ja+kuvitelmiaan+jakamaan+totuutena.+Sitä+paitsi+mistä+sitä+muut+tietää+onko+jonkun+kertomatta+jutut+täysin+paikkansa+pitäviä,+tai+isosti+omaa+egoansa+pönkittämiseksi+väritettyjä,+vai+vain+pelkkää+toivetta/haavetta+vailla+totuuden+hippusta.+
Sitä+paitsi+mennyt+on+mennyttä,+eikä+sitä+enää+voida+muuttaa.+Ihmiset+muuttuvat+vuosien+varrella,+ja+jos+joskus+on+käyttäytynyt+yhdellä+tavalla,+ei+se+välttämättä+tarkoita+että+toimii+samoin+tällä+hetkellä.+
Jos+kerran+sun+mielestä+palstaämmissä+on+jotain+vikaa,+niin+ei+se+heidän+syy+ole+että+sun+kiinnostukses+lopahtaa,+kun+taas+toiset+eivät+jotain+samaa+piirrettä+edes+koe+minään+vikana.
13.04.2021 14:19
Jaa-a.+Hyvin+todennäköisesti+sinkkuna+olen+vielä+pitkään,+jopa+vuosia.+Ja+se+sinkkuuden+pituus+ei+liity+mitenkään+koronaan.
13.04.2021 09:38
Miks+kenenkään+pitäis+kiinnostua?+Jokainen+saa+tehdä+kuten+huvittaa,+kiinnostua+tai+ei-kiinnostua.+Tekee+varmaankin+ap+hyvää+sun+itsetunnolle+kun+saa+ilkkua+toisia,+ja+osoittaa+olevansa+ylivertainen+muita+kohtaan.+Lopulta+kuitenkin+pilkka+käy+omaan+nilkkaan.
13.04.2021 09:08
Eipä+sitä+onnea+ole+ollut+munkaan+kohdalla,+kun+yksin+olen+ollut+pitkään,+mutta+en+ole+vielä+täysin+luovuttanut.+Jotenkin+tuntuu+siltä+että+aina+kun+kaikki+on+omalla+kohdalla+hyvin+tai+edes+vähän+paremmin,+ei+se+kestä+vaan+tulee+jotain+mikä+vetää+maton+jalkojen+alta,+ja+taas+oon+rähmälläni+maassa+lähtökuopissa.+
Tällä+hetkellä+olen+toistaiseksi+luovuttanut,+kun+tiedän+jo+kertaalleen+saman+kokeneena,+ettei+musta+ole+tässä+kunnossa+mihinkään+mitä+olen+nyt,+niin+sillä+en+etsimällä+etsi+seuraa.+
Toisen+on+ymmärrettävä+se+etten+ole+fyysisesti+terve,+enkä+tule+koskaan+sitä+olemaan,+saati+kykenemään+enää+siihen+samaan+mitä+ilman+rajoitteita+oleva+terve+kykenee+tekemään.+Tätä+eivät+sellaiset+ihmiset+pysty+täysin+ymmärtämään,+joilla+itsellään+ei+ole+koskaan+koko+elämänsä+aikana+ollut+mitään+omia+rajoitteita.
Olin+perjantaina+pitkästä+aikaa+kaupungissa+palloilemassa,+kuten+eräässä+aloituksessa+sinä+päivänä+kerroin.+Ei+siitä+tullutkaan+mikään+pään+tuuletuspäivä+kuten+toivoin,+vaan+pelkällä+sitkeydellä+ja+tahdon+voimalla+painoin+mennä+eteenpäin,+kun+tiesin+etten+saa+luovuttaa.+Se+kyllä+sitten+tuntui+jo+illalla+ja+on+tuntunut+tähän+päivään+saakka+kropassa.
12.04.2021 16:49
Hälle+jolta+kysyit,+se+hyvä+suhde+taitaa+tosiaan+tarkoittaa+sitä+että+hän+saa+säännöllisesti+safkat+pöytään,+siistin+kämpän,+puhtaat+vaatteet+kaappiin,+ja+et+nainen+viel+levittää+jalkansa+joka+kerta+kun+häntä+panettaa,+viis+siitä+mitä+nainen+haluaa.+
Musta+itsestäni+taas+hyvä+suhde+on+sellainen+jossa+kumpikin+on+tasavertainen+keskenään,+kumpikin+kunnioittaa+toista,+jaetaan+vastuu+molemmille+tasavertaisesti,+eikä+jätetä+yksin+vain+toisen+harteille+kannettavaksi.+Suhteessa+on+keskinäinen+ymmärrys+siitä+mikä+itse+suhteessa+on+tärkeintä,+ja+minkä+saa+pidettyä+ajan+tasalla+kun+molemmat+pystyvät+puhumaan+toiselle+siitä+mitä+itse+ajattelee+asiasta+kuin+asiasta,+ja+täten+on+myös+toisen+ajatukset+ja+toiveet+tiedossa.+Ylipäätään+keskinäinen+kumppanuuden+tunne+ja+toisen+kunnioittaminen+jättämättä+omia+tarpeita+ja+toiveita+toisen+tarpeiden+ja+toiveiden+polkemiksi.
12.04.2021 14:00
Eiköhän+se+ole+jokaisen+oma+asia+koska+päästää+irti,+vai+päästääkö+ollenkaan.
12.04.2021 12:43
Eihän+palstaa+parempaa+eläintarhaan+löydy+mistään.+Miksi+pitäisi+siirtyä+huonompaan.+🤔
12.04.2021 10:46
Ne+on+kateellisia.+Älkää+niistä+välittäkö.
11.04.2021 20:29
Totta.+Aina+ei+vaan+mene+tähdet+kohdilleen,+ja+siihen+saa+tyytyä.
11.04.2021 20:26
55 / 86