Sain ajan rokotukseen vuosien taistelun jälkeen. Ohjeena oli, että täytyy olla helposti paljastettava olkapää ja tietenkin naamari.
Etsin sitten helposti paljastavan T-paidan jota nyt sitten pidän tämän vuoden päälläni. Sukat kuitenkin aion vaihtaa jo juhannuksena.
Kuitenkin huomasin, että mokoma sattuu olemaan Calvin Klein pusero. Jos minulla on sen lisäksi mukana musta bodybuilders-nahkatakki ja kotimaassa (Oulussa) valmistettu naamari, niin onko se leuhkimisen oloista?
En kuitenkaan halua leuhkia vaan minulle riittää, että muut pelkäävät minua.
Ja tätä viestiä ei sitten ole tarkoitus ottaa tosissaan.
>Simiti<
Kehtaako rokotukseen mennä?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taisin kuitenkin hieman leuhkia. Ei tällä palstalla monikaan ole saanut aikaa rokotukseen? Vai onko täällä muita riskejä ryhmään kuuluvia?
Mää sain perjantaina piikin. Aika riski mä olen, kun päivät vietän yksin kotona. Toisaalta ainoat ketä tapaan enemmän tai vähemmän säännöllisesti, ovat mun tuplariskivanhemmat.
Mä olen viimeksi saanut pneumokokki-rokotteen. Siitäkin on jo vuosia. Tai mä sitäkään varsinaisesti saanut, vaan ihan itse piti ostaa.
Mä sain ensimmäisen piikkini lauantaina..
Käsi vieläkin kipeänä.. oisko saanut tartunnan.. semmoinen paikallinen koronatartunta vasemmassa olkavarressa.. heh...
- Anonyymi
Mitä rokotusta odotin vuosia?
Et ainakaan koronarokotusta, sehän tuli markkinoille vasta viime vuoden puolella.
Minä olen saanut Pfitzerin rokotteen x2 jo helmikuun lopulla. En asu Suomessa.
Täällä sairaanhoitaja omalääkäriasemalta soitti ja kysyi haluanko ja totta kai halusin. Ei mitään jonotuksia. - Anonyymi
Kiitos kommentti ihmisille. Tosiaan huomenna menen covid-rokotukseen. Ja ei, en tod. ole odotellut vuosia vaan se oli kielikuva.
Aloitukseni oli tosiaan sen takia, koska olemme ikäryhmässä pienokaisia? Minäpä olen saanut jo rokotuksen :p. Voitin, olin nopeampi. Krähähää.
- Anonyymi
Kuopiossako kävit?
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Kuopiossako kävit?
-harmiseikirj-Ihan luvan kanssa sain. Tuskin kukaan alle 65-vuotias onnistuu itselleen rokotetta huijaamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiossako kävit?
-harmiseikirj-Ei piru meni ihan ohi. Harmishan se siinä. Mietin juuri tänään, että mihin se mies on oikein kadonnut.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ihan luvan kanssa sain. Tuskin kukaan alle 65-vuotias onnistuu itselleen rokotetta huijaamaan.
Kuopiossa huijasivat ja helposti, kts. tuo toinen viestini ketjuun.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ei piru meni ihan ohi. Harmishan se siinä. Mietin juuri tänään, että mihin se mies on oikein kadonnut.
Tässähän sitä ollaan, ei oo vaan oikeen napannut kun palsta vaikuttanut niin tylsältä, ei ole ollut hyviä avauksia keltään.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Tässähän sitä ollaan, ei oo vaan oikeen napannut kun palsta vaikuttanut niin tylsältä, ei ole ollut hyviä avauksia keltään.
-harmiseikirj-Sama vaiva. Ei ole juuri tullut käytyä palstalla enää. Aika aikaansa kutakin.
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiossa huijasivat ja helposti, kts. tuo toinen viestini ketjuun.
-harmiseikirj-Mutta luulisi huijauksen tulevan ilmi viimeistään siinä vaiheessa, kun kelakortin ojentaa virkailijalle.
- Anonyymi
Hämmästyttää ihmisten itsekkyys tässäkin asiassa. Toisaalta on taudinlevittäjät jotka ei pidä maskeja ja toisaalta sitten nuo jotka etuilee jonossa:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007919626.html
-harmiseikirj- - Anonyymi
Naamari eli maski, sellainen venetsialainen maski päässä, naamio.
Tupakoijathan ovat riskiryhmässsä iästä riippumatta eli he pääsevät heti rokotukseen. - Anonyymi
En aio ottaa. En luvalla enkä ilman.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212198Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1891807Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561432Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1681222- 551198
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751016Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62912Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56831