Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla+sama+juttu+erään+miehen+suhteen.+
-sivusta
06.02.2021 14:49
Se+ei+kuulu+sulle.
06.02.2021 14:47
Mitä+pelaat?+Mulla+Cod:n+advanced+warfare+kampanja+menossa.+Kertaalleen+pelannu+sen+läpi,+ja+nyt+pelaan+toistamiseen.+Löytyy+muitakin+pelejä+ulkoselta+kovalla,+mut+tota+nyt+tällä+kertaa.
06.02.2021 14:28
Dildo+ei+vaadi+passaamista,+eikä+valita+jatkuvasta+nalkuttamisesta+puhumattakaan,+jos+siltä+ei+oteta+suihin+silloin+kun+itsellä+ei+tee+mieli+tai+ei+jaksa.+Kuten+vaikka+pitkän+ja+raskaan+työviikon+jälkeen+perjantaina+ensimmäisenä+kotiin+tullessa.+
Yhteenveto+aloituksen+vastauksista:
Mies+ei+ole+korvaamaton,+mutta+hyvä+dildo+on.
06.02.2021 14:21
Sä+et+tunne+mua,+ja+parempi+niin.+Tiiätkö+mitä.+Sinkkuna+oon+pysyny+ihan+omasta+halusta,+eikä+mun+ole+koskaan+tarvinut+ruikuttaa+yhtään+missään+etten+miestä+saa.+Toisin+kuin+eräät.+
Minä+en+tanssi+kenenkään+pillin+mukaan,+eikä+kukaan+määräile+mitä+saan+tehdä+ja+milloin,+tai+mitä+pitää+tehdä+ja+milloin.+Jos+mä+jotakin+teen+jollekulle,+teen+sen+siksi+että+haluan+sen+tehdä.+En+siksi,+että+sitä+automaattisesti+odotetaan+multa+jonkun+seksipalveluksen+korvaukseksi.+En+ole+mikään+kodin+hengitä,+tai+palvelija.
05.02.2021 20:17
Minä+en+passaa+pelkän+kyrvän+takia+miestä.+Olen+sen+kertaalleen+tehnyt,+ja+se+sai+riittää.+Voisit+Välis+mennä+näiden+jatkuvien+seksipostausten+kanssa+sinne+seksipalstalle,+niin+sieltä+voisit+saada+niitä+myönteisiäkin+vastauksia.+
Tai+jos+oikein+puutteessa+olet,+niin+mene+maksulliselle.+Sulla+niinkuin+Allullakin+ei+ole+mikään+muu+mielessä+kuin+pillu.+Ja+siitä+jatkuva+jankkaaminen+alkaa+jossakin+vaiheessa+toisia+kyllästyttämään.+Muussa+tapauksessa+vaihda+aihetta.
05.02.2021 19:52
En.
05.02.2021 19:33
Kokeile+joskus....+
Nim.+Taas+tahkoomassa+😂
05.02.2021 16:45
Siksi+hän+mä+en+tee+mitään+asian+eteen,+ja+pysyn+yksin.
05.02.2021 12:29
Niin+munkin+exän+kanssa+kävi.+Se+oli+todennäköisesti+syy+sille+ettei+itelle+maistunu+vuosiin+alkoholi.+Yksinkertaisesti+ei+enää+tehnyt+mieli+juoda+edes+yhtä+sidukkaa.
05.02.2021 12:20
Olin+sinkkuuden+alussa+pitkään+fyysisesti+huonossa+kunnossa+ja+oma+jaksamisen+oli+rajattu,+joten+en+edes+kaivannut+ketään+rinnalle,+saati+että+olisin+ketään+edes+etsinyt,+"oikean"+vastaan+tulemisesta+puhumattakaan.+Silloin+oli+itseensä+ja+omaan+jaksamiseen+keskittyminen+ykkösenä+elämässä,+kuten+myös+koulun+loppuun+käyminen+ja+toiseen+ammattiin+valmistuminen.+
Toissa+vuonna+alkoi+olotila+olemaan+siinä+kunnossa,+että+alkoi+entistä+enemmän+kiinnittämään+huomiota+myös+erääseen+vastaantulevaan+mieheen,+ja+tunne+siitä+että+kaipaa+toista+rinnalle+alkoi+nostaa+päätään.+Kuitenkin+ennen+kuin+mitään+ehti+tapahtua+ajatusta+pitemmälle,+vointini+heikkeni+täksi+mitä+se+on+nyt.+En+ota+yhteyttä+tai+tee+ensimmäisenä+juuri+mitään+muutakaan,+koska+en+halua+olla+hänelle+taakka+puhumattakaan+satuttamisesta,+jonka+tiedän+tekeväni+pelkällä+läsnäololla+erittäin+huonona+kipupäivänä.+Ajatukset+ovat+ristiriitaiset+sen+suhteen+että+tunteet+ja+kaipuu+toisesta+rinnalla+eivät+ole+hävinneet+mihinkään,+vaikka+järjellä+ajatellen+mahdollisen+suhteen+aloittaminen+tällä+hetkellä+on+erittäin+huono+ajoitus.+
Ei+tästä+sen+enempää...tilanne+on+mikä+on,+ja+tuskin+muuttuu+muuksi.
05.02.2021 11:59
Exä+oli+ruma+ätmi,+joka+omasi+narsistisia+piirteitä.+Ei+kannata+yleistää.
05.02.2021 11:30
Vaiko+posliini?+🤔
04.02.2021 22:26
Jos+mulla+joku+lastenlaulu+alkaa+päässä+soimaan,+niin+se+on+aina+tää.+Miksiköhän+se+on+aina+tämä.+🤔
04.02.2021 17:29
Olen+ollut+mielenterveyspotilas+jo+yli+20+vuotta,+ja+jouduin+vuosia+käyttämään+kovaan+hermokipuun+huumeeksi+luokiteltavia+opiaatteja+lääkärin+määräyksestä,+ja+sen+kirjoittamalla+huumereseptillä+hain+kyseiset+lääkkeet+apteekista+laillisesti.+Näistä+huolimatta+en+ole+koskaan+ollut+lesbo+enkä+bisse,+vaan+hetero.+Näin+on+ollut+ennen+opiaatteja,+näitten+lääkkeiden+käytön+aikana,+kuin+niiden+lopettamisen+jälkeen.+Tolla+sun+logiikalla+mä+olisin+ollu+jo+vuosia+lesbo,+mutta+mua+ei+edelleenkään+naiset+kiinnosta+seksuaalisesti+saati+romanttisesti.
Ei+mun+ymmärtääkseni+homous+ole+vapaaehtoinen+valinta,+jota+voi+muuttaa+koska+tahansa.+Tunnen,+tai+ainakin+tiedän+homoja+ja+lesboja,+jotka+ovat+hankkineet+koulutuksensa+amiksesta,+ja+ovat+duunareita+ammatiltaan.
04.02.2021 13:26
Varmaan+samalka+tavalla+huomasi+olevansa+yllättäen+hetero,+kuin+jos+sinä+ottaisit+mieheltä+suihin+ja+huomaisit+sen+jälkeen+olevasi+homo.
04.02.2021 12:30
En+ole+arvoisesi.+En+ole+ehjä,+enkä+tule+olemaan+sitä+koskaan.+Silti+tuo+kuulostaa+taivaalliselta.+Haaveelta,+jonka+toteutumista+toivoo+enemmän+kuin+mitään+muuta.+Toiveelta,+joka+pysyy+haaveena.
04.02.2021 10:07
😂🤣😂
03.02.2021 22:34
Nythän+mä+hokasin+mikä+on+alotuksen+perimmäinen+ajatus.+Miehet+ovat+kateellisia,+ettei+heitä+naisen+tyydyttämisessäkään+enää+tarvita.+😉
03.02.2021 17:54
Ei+petä,+arvostele+ulkonäköä,+ei+yritä+päteä+että+minä+osaan+tuon+paremmin+jne...
03.02.2021 17:52
77 / 86