16 km pyörälenkki -14 pakkasta. Hain pleikkarin veljen luota koska oli sillä lainassa huh huh et oli raskasta polkea pakkasessa. Samalla hain sitten olutta kaupasta ja pizzaa myös.
On siellä ulkona kylmä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen puskin käsipelillä lumet pihasta 14 asteen pakkasessa, tunnin verran meni, sormet meinasi paleltua kun on liian ohuet hanskat, mutta kyllä hiki tuli. Se on sitä hyötyliikuntaa.
- Anonyymi
Kylmä on seuraavat 2 viikkoa, en mene ulos 2 viikkoon.
En kyllä lähtin minkään pleikan takia mihkää.
Toisaalta, en oo koskaan edes pelannu pleikalla.- Anonyymi
-14 ei ole mitään pakkasta nähnytkään. Itse kävin monen tunnin hiihtolenkillä joku aika sitten -31 pakkasessa ja oikein mukava oli hiihdellä. Ei ole kylmää keliä, on vain heppoisia vaatteita.
- Anonyymi
Odotin lämpimämpää talvea. Saa odottaa huhtikuulle että talvi on ohi.
- Anonyymi
Mikä ihmeen kylmä. Täällä Keskipohjanmaan rannikolla kattelin aamulla lämpömittaria -6, siellähän on kesäkeli, ei tietoakaan mistään kylmyydestä, jota muutama päivä sitten hehkutettiin, että tulee hirvittävät pakkaskelit, kuin Siperiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354583- 553155
- 302853
- 592779
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81488