Me enää koskaan tavataan mies, koska jätät asian sattuman varaan. Et edes halua tavata
Mä en usko että
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miettinyt asian menevän näin, sori Ei vaan ajatuksista eroon pääse
- Anonyymi
Ei ollut sulle aloitus nyt multa. sori itelles. sivusta
- Anonyymi
No, sillehän ei sitten mitään voi 😪
myös sivusta.
- Anonyymi
En tee asian eteen yhtään enempää kuin sinäkään ja siihen minulla on hyvä syy.
- Anonyymi
Mitä v.ttua tuota tarvii kysellä koko ajan.
Jos ei ole yhteyttä, niin ei ole kiinnostusta.
Miksi se on niin vaikea tajuta- Anonyymi
On monia mahdollisia syitä miksi yhteyttä ei ole, vaikka kiinnostusta onkin. Esim jos asuu eri kaupungeissa ja toisella puhelimen katoamisen myötä numero hävinnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On monia mahdollisia syitä miksi yhteyttä ei ole, vaikka kiinnostusta onkin. Esim jos asuu eri kaupungeissa ja toisella puhelimen katoamisen myötä numero hävinnyt.
Turhaa itseään kiusaa tuollaisella.
Melko tyhmä pitää olla. - Anonyymi
Miksi vastailet tuolla tavalla muille ihmisille täällä? Täytyy olla erikoisen yksinkertainen ihminen kun haluaa ihmisille pahaa mieltä tuottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastailet tuolla tavalla muille ihmisille täällä? Täytyy olla erikoisen yksinkertainen ihminen kun haluaa ihmisille pahaa mieltä tuottaa.
Ei vaan, pitää olla realisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja monia muita syitä. Itse en ole varma sen naisen tunteista, joten en uskalla ottaa yhteyttä. En nimittäin halua kuulla ei-vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja monia muita syitä. Itse en ole varma sen naisen tunteista, joten en uskalla ottaa yhteyttä. En nimittäin halua kuulla ei-vastausta.
Rehellisesti kerroit 🙏
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sama juttu erään miehen suhteen.
-sivusta
- Anonyymi
En usko sattumiin. Onko Israel ihan sattumalta koko maailman kiistan aihe? Ihanko sattumalta ihmiskuntaa ajetaan vihreään maailman pelastus ideologiaan/uskontoon, joka käytännössä imitoi evankeliumia siinä, että tuho on tulossa, jos ei tehdä parannusta ilmastosynneistä? Sattumia ei tässä maailmassa ole.
- Anonyymi
Olen mieltä sitä, ettei halullani ole mitään tekemistä tavata hänet.
- Anonyymi
Niin. Ei me tavata, jos se on sinusta kiinni.
- Anonyymi
Hokasit viimein, kiitos
- Anonyymi
Ollaan sitten tapaamatta, kun et itsekään halua tavata.
- Anonyymi
Ei se mitään kulta.
- Anonyymi
Kaikki on sattumaa
- Anonyymi
Se on erittäin pieni mahdollisuus.
- Anonyymi
Sattuma on just hyvä, voi sit valita parhaimman. Kun kohdalle sattuu paljon ihmisiä niin katsoo sit vaan parhaimman😃
- Anonyymi
Todellinen, aito rakkaus ei jätä ketään.
- Anonyymi
Aikaa mennyt jo tovi joten heipä hei. Löytyy se oikea vielä. Sinä et ollut se.
- Anonyymi
Usko onkin luja luottamus siihen mitä toivotaan.
- Anonyymi
Päinvastoin. Olisi todella kiva tavata eräs.
- Anonyymi
Jos niin on tarkoitettu, olemme rakas nainen pian kihloissa. m<n
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354573- 553155
- 302853
- 562758
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151579
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71484