Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Timmyy
profiilit
Timmyy
Timmyy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Patti+tilanne,+ei+tälle+mitään+voi.+
Luovuttaa+ei+voi+koska+se+olisi+huono+signaali+koko+maailmalle.+Mut+ei+voi+kovalla+voimalla+hyökätäkkään+kun+tulee+pelko+että+jos+Putler+alkaa+henkitoreissaan+nukettamaan.
Harvinaisen+vittumainen+patti+tilanne.+Kuka+tekee+shakki+matin+sen+tulevaisuus+näyttää.
17.08.2022 20:18
Muut+tekevät+mitä+osaavat,+Vesa+Matti+teki+mitä+halusi.+Olihan+tuo+monilahjakkuus.+Mitäs+kaikkia+niitä+lajeja+oli+missä+pärjäsi?+Olihan+noita.
Parhaat+suoritukset?+Mun+mielestä+armeijan+leivissä+leffa+sekä+SE+laulu+nauravalta+kulkurilta.+Kuset+meinaa+tulla+housuun+kun+naurattaa..
Knoppitietoa.+Vesku+pelasi+paljon+pleikkaa.+Ilmeisesti+änäri+ja+fifa+olivat+suosikkeja.+😐
17.08.2022 19:56
Juuri+näin.+Ja+Sinä+hieman+alle+keskituloinen.+Älä+äänestä+Sekoomusta+vaikka+on+fantsua+olla+hyväosainen.+Kun+et+sitä+todellisuudessa+ole.
Kokoomus+johtoisessa+leikkuria+tulee+sinne+sun+tänne,+eli+maksat+kaikesta+vaan+enemmän.+Jos+ei+tuloveropronteissa+niin+muuten.
Sinä,+juuri+Sinä.+2500++-+3000+tienaava.+Kokoomus+kusee+Sinua+silmään.
17.08.2022 18:01
:D
Jokainen+tavallaan..+Mut+hoteimmat+muijat+näistä+karkeloista+löytyy+juuri+tuosta+ranta+lentiksestä..
17.08.2022 17:49
Ja+Venäjän+tietotoimiston+mukaan+heiltä+ei+ole+mennut+kuin++3+kurkkupurkkia+ja+muutama+maatuska..+😄
17.08.2022 16:42
Lyhyestä+virsi+kaunis..+😐
17.08.2022 15:35
Mä+taas+oon+sitä+mieltä+että+aiksisemmin+tykkäsi+kovasti+itsestään,+mutta+ei+enää.+On+laskeutunut+takaisin+planet+earthille.+😐
Elämä+on+kasvutarina,+ja+sanotaan+että+ihminen+muuttuu.+Tiedä+sitten+häntä.
17.08.2022 15:18
Tunneäly+Luomalla+nolla.
17.08.2022 14:19
Ok.+Mut+kyllähän+Rennyn+ura+kulminoituu+tuohon+Cut+throat+Islandiin..
Mut+joo,+ylpeitä+saamme+olla.+Hänelle+naurettiin+kun+Suomesta+lähti,+vaan+miten+kävi..
17.08.2022 12:32
Kyllä.+Tuo+oli+juuri+se+leffa+joka+teki+hänestä+ison+nimen+tuolla+rapakon+takana.+Sit+oli+Cliffhanger+joka+vielä+tuotti+rahaa+lippuluukuille.+Flo+jatkui.
Mut+sit+tuli+Kurkunleikkaajien+saari+joka+meni+ihan+vihkoon.+Ei+tuottanut+rahaa+ja+budjetit+paukkui+yli+ja+huolella!
Ja+toi+Holly+on+tosi+julma.+Tuommoisen+epäonnistumisen+jälkeen+et+saa+enää+niitä+parhaita+käsikirjoituksia.+😐
17.08.2022 12:29
Minulle+taas+tulee+kyyneleet+silmään.+No+jokainen+tavallaan.
17.08.2022 12:05
Juu,+tuota+kasia+tarkoitin..+
Löytyykö+sieltä+rantaa+joka+edes+pikkuisen+muistuttaa+The+Beach+leffaa?+70+km+säteellä+Pattiksesta.
17.08.2022 10:49
Muistan+lukeneeni+jutun+joka+kertoi+suosikki+musiikista.+Siinä+tulos+oli+että+mistä+olet+tykännyt+teininä+niin+tykkäät+siitä+edelleen.+Voi+olla+että+sama+juttu+komedian+suhteen.+Mut+sanokaa+mikä+nyky+jutuissa+on+hyvää.+Kiitos.
Mulle+ei+tule+mieleen+kuin+joku+Justimus+eikä+silkekkään+voi+rehellisyyden+nimissä+kiitettävää+antaa.+7+1/2
Ulkomaalaisista+mieleen+tulee+Seinfeld,+South+Park+ja+Frasier.+
Mut+valaiskaa+ja+kertokaa+mitä+hyvää+olen+jäänyt+näkemättä?+Thanks!
17.08.2022 01:55
Komediasta+jos+puhutaan+niin+mieleen+tulee+tällainen+nelikko.+Näistä+on+vaikea+pistää+paremmaksi.
Spede,+Vesku,+Jope,+ja+Heikki+S.
Paljon+on+muitakin+hyviä+mutta+nää+oli+paras+A++-+Ryhmä.
17.08.2022 01:22
Mulla+ei+muslimeista+henk+koht+mitään+huonoja+kokemuksia.+Jos+unohdetaan+pohjois+afrikkalaiset+basaari+kauppiaat.+😄
Eli.+Ongelmia+on.+Mutta+miten+JUURI+SINUA+muslimit/Islam+on+vahingoittanut?!
Kertokaa+ihmeessä..
16.08.2022 22:06
Kerta+se+on+ensimmäinenkin.+I+believe+like+a+Fox+Mulder.+
Tosi+kovaan+uskon+että+pystymme+elämään+rinnakkain+ilman+ongelmia.+Toinen+toisiaan+kunnioittaen.+Jos+olen+väärässä+niin+sit+menee+vituix,+kuten+olette+sanonut.
Katsotaan..
16.08.2022 22:03
Jos+näin+on+niin+tuo+tietysti+muuttaa+asiaa.+Mut+kyl+oma+intuitio+asiaan+on+että+vain+mamut+mukaan+saamalla+hommat+menee+hyvin.+Muuten+käy+niinkuin+peloittelette.
Mut+esim+yks+entinen+ystävä/kaveri.+Kyllä+hänestä+ihan+normaali+tuli+vaikka+manne+oli.+
Mamut+eivät+varmasti+edes+tajua+miten+tällainen+hyvinvointi+yhteiskunta+on+mahdollinen.+Moni+varmaan+laittaisi+korttansa+kekoon+jos+ymmärtäisivät+näistä+asioista+jotain.+
On+siis+kyse+työstä+tai+harrastuksista+tai+mistä+vaa,+niin+ottaakaa+mamu+mukaan,+ja+yrittäkää+omalta+osaltanne+saada+integroitumaan.
Sillä.+Kaikki+alkaa+jostain..+😐
16.08.2022 21:57
Pari+vuotta+sitten+Ylen+Venäjän+uutisissa+mainittiin+jotenkin+näin:++"-Runsas+alkoholin+käyttö+ei+ole+terveellistä.."
Kansa+on+tyytyväinen+kun+votka+halpaa.+Näin+se+taitaa+olla.++Tän+operaatio+Ukrainankin+suhteen.+Toki+siellä+kansan+keskuudessa+eripuraa+on,+se+on+hyvä+se.
Mut+jos+uutisissa+kerrotaan+ettei+viinaa+saa+ottaa+liikaa,+niin+se+kertoo+jo+kansakunnasta+paljon.+
Eikö+saa?+Ihanko+totta?!++🤣
16.08.2022 20:03
En+kiellä+etteikö+ongelmia+ole.+Mut+jos+sanotaan+että+40+%+kuuluu+ongelmatapausten+piiriin+niin+entä+tuo+jäljelle+jäänyt+60+pinnaa?+Yrittävät+integroitua+kaikin+keinoin+mutta+Te+ette+anna+sille+mitään+arvostusta.+Tämmöisessä+tapauksessa+kehukaa,+älkää+haukkuko.+Pliis.
16.08.2022 19:34
Natosta+siis+myös+ihan+suoraa+hyötyä..?
16.08.2022 19:29
47 / 158