Vapaa kuvaus

Aloituksia

218

Kommenttia

3147

1. Eilinen aluevaalitentti

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/169d58bf-1572-4e29-8964-b7b7baf72ad0 Tentin leijonat ja lampaat..
    Politiikka
    0
    80
  2. Maailma ei unohda

Vaikka putinin runkku voittaa sodan niin maailma ei saa unohtaa! Pakotteita, naton laajentumista ja kaiken poliittisen
    Maailman menoa
    12
    80
  3. Let the song contest begin :)

Euroviisut alkoi. Jos katsot niin oletko hetero gay vai bi? Mä oon hetsku ja joka vuosi katson. Miten käy Rasmukselle?
    Maailman menoa
    8
    80
  4. Mikä Teidän mielestä on oikea tuomio Vladille?

Mää aloitan. Death penalty! 😐 Onko Luoma samaa mieltä? 😆
    Maailman menoa
    97
    79
  5. Hyvän makuinen ruisleipä mutta kuori vaatii rälläkkää

Millä tuota kuorta saa pehmeämmäksi. Pois paperipussista ja muovipussiin?
    Ruoka ja juoma
    1
    79
  6. Paljon maksaa Punainen Mallu - Köyhän pitää yrittää

Saisin lisä tienestejä Punaisen mallun myynnistä. Paljon ko cigarettes maksaa nykyään kaupassa. 20 kpln pakkaus?!
    Maailman menoa
    4
    79
  7. Yleisurheilun EM - Mikä arvosana?

Mä annan 9 . Edellisen kerran 4 mitalin EM vuonna 1982. Ja nyt tuli vielä kaksi kultaista. Huh huh. Kiitos kaikille!
    Urheilu ja kuntoilu
    1
    78
  8. Nato paikkaa pukkaa :)

Turkki haluaa hävittäjät ja Usa Suomen ja Ruotsin Natoon. Sieltä se paikka tullee..
    NATO
    1
    78
  9. Huomenna hemmetin tärkeä Suomi - Ruotsi

Aamulla kymmenen jälkeen alkaa. Tää on jo tavallaan kuoleman peli. Sillä että lohkovoittaja saa puolivälierissä helpon v
    Jääkiekko
    35
    75
  10. Klo 17 Spektaakkeli Argentiina - Ranska

Kumpi vie, kumpaa kannatat? Mää kannatan Tiinaa. Edellisestä mestaruudesta todella paljon aikaa ja Kirpulle sois maailm
    Maailman menoa
    15
    74
  11. Utoästä kymmenen vuotta

Breivikin homo sai 21 vuoden tuomion. Ei kai hän ole 11 vuoden päästä vapaana? :( Mitä hälle pitäis tehdä? Mun mielest
    Maailman menoa
    53
    73
  12. Breivik hakee vapautumista

Ei vapaaksi koskaan. Huonoo ruokaa ja vesikidutusta jne. Sen on ansainnut. Jotkut asiat on niin pahoja että ei anteeksi
    Laki ja rikos
    2
    73
  13. Bailuista yksi selitys lisää

Hänen mukaan mitään ei olla käytetty. Muutakuin alkoholia. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7640acfc-c45a-4bdb-
    Yhteiskunta
    0
    72
  14. Valmis kebab, positiivinen yllätys

Snellmannin Street food kebab. Voittaa kilpailijat ihan 6 - 0, tai ainenkin 5 - 1. Lidlistä pita. Loput varman osaat it
    Ruoka ja juoma
    0
    71
  15. Jenkeillä on vielä toivoa..

Ei tullu jytky. Tai jos tuli niin heikki Trumpin housuun. Demokraatit tekevät asioita oikein jota Trumpin tyrannit yrit
    Maailman menoa
    9
    71
  16. UMK alkoi..

TV1. Saas nähdä kuka vie.
    Telenovelat
    0
    70
  17. Metsureiden liigan finaali..

Pool - Real. Piti alkaa tasan 22. Poolin fanit jotain säätävät. 😆 En oo Pool fani mutta tässö heitä kannatan. Hieno ka
    Jalkapallo
    0
    70
  18. Viinit ruokakauppoihin?!

Oletko sen puolesta vai vastaan? Ja perustele. Mää olen puolesta. Alkon reissulla kun tulee kuitenkin ostettua marketti
    Ruoka ja juoma
    2
    69
  19. Mitä kaikkea joulupöytään - autetaan toisiamme

Lanttu ja porkkana laatikko. Jälkimmäisessä voi tai voisula tärkeä elementti. Tekee porkkanalaatikosta herkullista. Ki
    Ruoka ja juoma
    6
    69
  20. Nais jalkapallo on tullut jäädäkseen

Olipahan hieno kuukausi joka kulminoitui loistavaan finaaliin. Englanti voitti sitten vuoden 66. Naiset ovat ammatilais
    Urheilu ja kuntoilu
    1
    68