Timmyy

Aloituksia
218
Kommenttia
3147
MM Oregon arvio
Minkä annatte arvosanaksi Suomen joukkueelle? No ei kulje muillakaan. Esim Norjan saldo 0-1-1 Ja Ruotsin 0-0-2. Ja esim092Happy holidays for everyone!
Kaikille, jopa Luomalle. Syödään ja juodaan hyvin . Nautitaan. Kirjoitetaan tähän ketjuun positiivisia asioita. Esim et2391Paljon maksaa Punainen Mallu - Köyhän pitää yrittää
Saisin lisä tienestejä Punaisen mallun myynnistä. Paljon ko cigarettes maksaa nykyään kaupassa. 20 kpln pakkaus?!491Suuri vaalikeskustelu - TV1
Kuka vie ja kuka vikisee? Popparit mikrossa ja Sannaa kannustetaan. 😀088Wiisut alkoi!
Kohta meitin vuoro. Mikä on sokean kanavan merkitys, eli mitä se tarkoittaa? Mitä kuuluu ruoka ja juoma puolelle? Mulla384Hyvän makuinen ruisleipä mutta kuori vaatii rälläkkää
Millä tuota kuorta saa pehmeämmäksi. Pois paperipussista ja muovipussiin?184Eilinen aluevaalitentti
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/169d58bf-1572-4e29-8964-b7b7baf72ad0 Tentin leijonat ja lampaat..082Mikä Teidän mielestä on oikea tuomio Vladille?
Mää aloitan. Death penalty! 😐 Onko Luoma samaa mieltä? 😆9782Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin
Telkkarista tulee edelleen Venäjän kieliset uutiset. Eikö tuota vois nykytilanteessa pannaan laittaa?081Huomenna hemmetin tärkeä Suomi - Ruotsi
Aamulla kymmenen jälkeen alkaa. Tää on jo tavallaan kuoleman peli. Sillä että lohkovoittaja saa puolivälierissä helpon v3580Yleisurheilun EM - Mikä arvosana?
Mä annan 9 . Edellisen kerran 4 mitalin EM vuonna 1982. Ja nyt tuli vielä kaksi kultaista. Huh huh. Kiitos kaikille!180Nato paikkaa pukkaa :)
Turkki haluaa hävittäjät ja Usa Suomen ja Ruotsin Natoon. Sieltä se paikka tullee..180Sinkulle kinkku
Vinkkejä? Ei jaksa kokonaista ostaa. Snellmannilla ois Superior kinkkuviipsleita. Ainenkin Superior leivän päällis viipa779Kuinka Sinä lopettaisit SODAN?
Mun mielestä Venäjän kansa pitää saada hallintoa vastaan. Ja tämä tapahtuu silloin kuin talous kunnolla sakkaa. Kun lopp4478Jenkeillä on vielä toivoa..
Ei tullu jytky. Tai jos tuli niin heikki Trumpin housuun. Demokraatit tekevät asioita oikein jota Trumpin tyrannit yrit978Klo 17 Spektaakkeli Argentiina - Ranska
Kumpi vie, kumpaa kannatat? Mää kannatan Tiinaa. Edellisestä mestaruudesta todella paljon aikaa ja Kirpulle sois maailm1578Viinit ruokakauppoihin?!
Oletko sen puolesta vai vastaan? Ja perustele. Mää olen puolesta. Alkon reissulla kun tulee kuitenkin ostettua marketti277Valmis kebab, positiivinen yllätys
Snellmannin Street food kebab. Voittaa kilpailijat ihan 6 - 0, tai ainenkin 5 - 1. Lidlistä pita. Loput varman osaat it077Breivik hakee vapautumista
Ei vapaaksi koskaan. Huonoo ruokaa ja vesikidutusta jne. Sen on ansainnut. Jotkut asiat on niin pahoja että ei anteeksi276Bailuista yksi selitys lisää
Hänen mukaan mitään ei olla käytetty. Muutakuin alkoholia. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7640acfc-c45a-4bdb-075