Timmyy
![]()
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Game seven - koutsin heaven
Niin sanotaan nhl jne playoffeista. MM kisoissa se on tää game eight. Kannustetaan leijonat (murska) voittoon..0106Paljon maksaa Punainen Mallu - Köyhän pitää yrittää
Saisin lisä tienestejä Punaisen mallun myynnistä. Paljon ko cigarettes maksaa nykyään kaupassa. 20 kpln pakkaus?!4104MM Oregon arvio
Minkä annatte arvosanaksi Suomen joukkueelle? No ei kulje muillakaan. Esim Norjan saldo 0-1-1 Ja Ruotsin 0-0-2. Ja esim0102Kuinka Sinä lopettaisit SODAN?
Mun mielestä Venäjän kansa pitää saada hallintoa vastaan. Ja tämä tapahtuu silloin kuin talous kunnolla sakkaa. Kun lopp4499Happy holidays for everyone!
Kaikille, jopa Luomalle. Syödään ja juodaan hyvin . Nautitaan. Kirjoitetaan tähän ketjuun positiivisia asioita. Esim et2397Hyvän makuinen ruisleipä mutta kuori vaatii rälläkkää
Millä tuota kuorta saa pehmeämmäksi. Pois paperipussista ja muovipussiin?196Suuri vaalikeskustelu - TV1
Kuka vie ja kuka vikisee? Popparit mikrossa ja Sannaa kannustetaan. 😀094Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin
Telkkarista tulee edelleen Venäjän kieliset uutiset. Eikö tuota vois nykytilanteessa pannaan laittaa?094Eilinen aluevaalitentti
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/169d58bf-1572-4e29-8964-b7b7baf72ad0 Tentin leijonat ja lampaat..090Sinkulle kinkku
Vinkkejä? Ei jaksa kokonaista ostaa. Snellmannilla ois Superior kinkkuviipsleita. Ainenkin Superior leivän päällis viipa789Jenkeillä on vielä toivoa..
Ei tullu jytky. Tai jos tuli niin heikki Trumpin housuun. Demokraatit tekevät asioita oikein jota Trumpin tyrannit yrit988- 088
Viinit ruokakauppoihin?!
Oletko sen puolesta vai vastaan? Ja perustele. Mää olen puolesta. Alkon reissulla kun tulee kuitenkin ostettua marketti287Mikä Teidän mielestä on oikea tuomio Vladille?
Mää aloitan. Death penalty! 😐 Onko Luoma samaa mieltä? 😆9787Klo 17 Spektaakkeli Argentiina - Ranska
Kumpi vie, kumpaa kannatat? Mää kannatan Tiinaa. Edellisestä mestaruudesta todella paljon aikaa ja Kirpulle sois maailm1586Nato äänestys näin!!
Eli Euroviisujen tyyliin mennään. On sekä raati eli Suomen kansa ja asiantuntija raati eli Suomen eduskunta. Näin kaikki1485Yleisurheilun EM - Mikä arvosana?
Mä annan 9 . Edellisen kerran 4 mitalin EM vuonna 1982. Ja nyt tuli vielä kaksi kultaista. Huh huh. Kiitos kaikille!185Nato paikkaa pukkaa :)
Turkki haluaa hävittäjät ja Usa Suomen ja Ruotsin Natoon. Sieltä se paikka tullee..185Huomenna hemmetin tärkeä Suomi - Ruotsi
Aamulla kymmenen jälkeen alkaa. Tää on jo tavallaan kuoleman peli. Sillä että lohkovoittaja saa puolivälierissä helpon v3584Valmis kebab, positiivinen yllätys
Snellmannin Street food kebab. Voittaa kilpailijat ihan 6 - 0, tai ainenkin 5 - 1. Lidlistä pita. Loput varman osaat it084