Vapaa kuvaus

Aloituksia

218

Kommenttia

3147

  1. Kuinka Sinä lopettaisit SODAN?

    Mun mielestä Venäjän kansa pitää saada hallintoa vastaan. Ja tämä tapahtuu silloin kuin talous kunnolla sakkaa. Kun lopp
    Maailman menoa
    44
    130
  2. Game seven - koutsin heaven

    Niin sanotaan nhl jne playoffeista. MM kisoissa se on tää game eight. Kannustetaan leijonat (murska) voittoon..
    Jääkiekon World Cup
    0
    130
  3. Sinkulle kinkku

    Vinkkejä? Ei jaksa kokonaista ostaa. Snellmannilla ois Superior kinkkuviipsleita. Ainenkin Superior leivän päällis viipa
    Ruoka ja juoma
    7
    129
  4. Italia - Englanti klo 22 TV 2

    EM Studio alkaa jo klo 20. Kaikki heterot ja muijatkin Teeveen ääreen.. Kumpi vie ja miksi? Mä veikkaan että Englanti
    Maailman menoa
    44
    126
  5. Let the song contest begin :)

    Euroviisut alkoi. Jos katsot niin oletko hetero gay vai bi? Mä oon hetsku ja joka vuosi katson. Miten käy Rasmukselle?
    Maailman menoa
    8
    125
  6. MM Oregon arvio

    Minkä annatte arvosanaksi Suomen joukkueelle? No ei kulje muillakaan. Esim Norjan saldo 0-1-1 Ja Ruotsin 0-0-2. Ja esim
    Urheilu ja kuntoilu
    0
    122
  7. Happy holidays for everyone!

    Kaikille, jopa Luomalle. Syödään ja juodaan hyvin . Nautitaan. Kirjoitetaan tähän ketjuun positiivisia asioita. Esim et
    Maailman menoa
    23
    121
  8. Linja autossa on tunnelmaa, linja autossa matka katkeaa

    Hyppäsin eilen väärään bussiin. Tiesi 30 min ylimääräistä dödässä istumista, kyllä mulla aikaa oli vaikka vitutti. Onge
    Maahanmuutto
    12
    119
  9. Hyvän makuinen ruisleipä mutta kuori vaatii rälläkkää

    Millä tuota kuorta saa pehmeämmäksi. Pois paperipussista ja muovipussiin?
    Ruoka ja juoma
    1
    117
  10. Bye bye Trumppi bye bye

    https://yle.fi/a/3-12675658 Good news..
    Maailman menoa
    0
    116
  11. Mitä odotat kesältä 21? :)

    Mä jalkapallon EM kisoja. Parasta herkkua kesälle, oikeaa jumalten nektaria. En malta oikein edes odottaa.. :)
    Yhteiskunta
    0
    115
  12. Jenkeillä on vielä toivoa..

    Ei tullu jytky. Tai jos tuli niin heikki Trumpin housuun. Demokraatit tekevät asioita oikein jota Trumpin tyrannit yrit
    Maailman menoa
    9
    113
  13. Nato äänestys näin!!

    Eli Euroviisujen tyyliin mennään. On sekä raati eli Suomen kansa ja asiantuntija raati eli Suomen eduskunta. Näin kaikki
    NATO
    14
    112
  14. Suuri vaalikeskustelu - TV1

    Kuka vie ja kuka vikisee? Popparit mikrossa ja Sannaa kannustetaan. 😀
    Politiikka
    0
    111
  15. Valmis kebab, positiivinen yllätys

    Snellmannin Street food kebab. Voittaa kilpailijat ihan 6 - 0, tai ainenkin 5 - 1. Lidlistä pita. Loput varman osaat it
    Ruoka ja juoma
    0
    111
  16. Kuinka suuri osa muslimeista on paskaa tms?

    Aina puhutaan heidän haittamaahanmuutosta? Tuossa just juttelin livenä aidosti rasistisen kaverin kanssa. Hänen mielestä
    Yhteiskunta
    0
    111
  17. Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin

    Telkkarista tulee edelleen Venäjän kieliset uutiset. Eikö tuota vois nykytilanteessa pannaan laittaa?
    Yhteiskunta
    0
    110
  18. Mikä Teidän mielestä on oikea tuomio Vladille?

    Mää aloitan. Death penalty! 😐 Onko Luoma samaa mieltä? 😆
    Maailman menoa
    97
    108
  19. Henkinen troijalainen

    Venäjään vastaan pitäisi hyökätä sisältä päin. Kun heidät saadaan tappelemaan keskenään niin paljon on voitettu. Näen jo
    NATO
    3
    107
  20. Eilinen aluevaalitentti

    https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/169d58bf-1572-4e29-8964-b7b7baf72ad0 Tentin leijonat ja lampaat..
    Politiikka
    0
    106