Timmyy

Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Eilinen aluevaalitentti
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/169d58bf-1572-4e29-8964-b7b7baf72ad0 Tentin leijonat ja lampaat..080Maailma ei unohda
Vaikka putinin runkku voittaa sodan niin maailma ei saa unohtaa! Pakotteita, naton laajentumista ja kaiken poliittisen1280Let the song contest begin :)
Euroviisut alkoi. Jos katsot niin oletko hetero gay vai bi? Mä oon hetsku ja joka vuosi katson. Miten käy Rasmukselle?880Mikä Teidän mielestä on oikea tuomio Vladille?
Mää aloitan. Death penalty! 😐 Onko Luoma samaa mieltä? 😆9779Hyvän makuinen ruisleipä mutta kuori vaatii rälläkkää
Millä tuota kuorta saa pehmeämmäksi. Pois paperipussista ja muovipussiin?179Paljon maksaa Punainen Mallu - Köyhän pitää yrittää
Saisin lisä tienestejä Punaisen mallun myynnistä. Paljon ko cigarettes maksaa nykyään kaupassa. 20 kpln pakkaus?!479Yleisurheilun EM - Mikä arvosana?
Mä annan 9 . Edellisen kerran 4 mitalin EM vuonna 1982. Ja nyt tuli vielä kaksi kultaista. Huh huh. Kiitos kaikille!178Nato paikkaa pukkaa :)
Turkki haluaa hävittäjät ja Usa Suomen ja Ruotsin Natoon. Sieltä se paikka tullee..178Huomenna hemmetin tärkeä Suomi - Ruotsi
Aamulla kymmenen jälkeen alkaa. Tää on jo tavallaan kuoleman peli. Sillä että lohkovoittaja saa puolivälierissä helpon v3575Klo 17 Spektaakkeli Argentiina - Ranska
Kumpi vie, kumpaa kannatat? Mää kannatan Tiinaa. Edellisestä mestaruudesta todella paljon aikaa ja Kirpulle sois maailm1574Utoästä kymmenen vuotta
Breivikin homo sai 21 vuoden tuomion. Ei kai hän ole 11 vuoden päästä vapaana? :( Mitä hälle pitäis tehdä? Mun mielest5373Breivik hakee vapautumista
Ei vapaaksi koskaan. Huonoo ruokaa ja vesikidutusta jne. Sen on ansainnut. Jotkut asiat on niin pahoja että ei anteeksi273Bailuista yksi selitys lisää
Hänen mukaan mitään ei olla käytetty. Muutakuin alkoholia. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7640acfc-c45a-4bdb-072Valmis kebab, positiivinen yllätys
Snellmannin Street food kebab. Voittaa kilpailijat ihan 6 - 0, tai ainenkin 5 - 1. Lidlistä pita. Loput varman osaat it071Jenkeillä on vielä toivoa..
Ei tullu jytky. Tai jos tuli niin heikki Trumpin housuun. Demokraatit tekevät asioita oikein jota Trumpin tyrannit yrit971- 070
Metsureiden liigan finaali..
Pool - Real. Piti alkaa tasan 22. Poolin fanit jotain säätävät. 😆 En oo Pool fani mutta tässö heitä kannatan. Hieno ka070Viinit ruokakauppoihin?!
Oletko sen puolesta vai vastaan? Ja perustele. Mää olen puolesta. Alkon reissulla kun tulee kuitenkin ostettua marketti269Mitä kaikkea joulupöytään - autetaan toisiamme
Lanttu ja porkkana laatikko. Jälkimmäisessä voi tai voisula tärkeä elementti. Tekee porkkanalaatikosta herkullista. Ki669Nais jalkapallo on tullut jäädäkseen
Olipahan hieno kuukausi joka kulminoitui loistavaan finaaliin. Englanti voitti sitten vuoden 66. Naiset ovat ammatilais168