Timmyy
![]()
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Kuinka Sinä lopettaisit SODAN?
Mun mielestä Venäjän kansa pitää saada hallintoa vastaan. Ja tämä tapahtuu silloin kuin talous kunnolla sakkaa. Kun lopp44130Game seven - koutsin heaven
Niin sanotaan nhl jne playoffeista. MM kisoissa se on tää game eight. Kannustetaan leijonat (murska) voittoon..0130Sinkulle kinkku
Vinkkejä? Ei jaksa kokonaista ostaa. Snellmannilla ois Superior kinkkuviipsleita. Ainenkin Superior leivän päällis viipa7129Italia - Englanti klo 22 TV 2
EM Studio alkaa jo klo 20. Kaikki heterot ja muijatkin Teeveen ääreen.. Kumpi vie ja miksi? Mä veikkaan että Englanti44126Let the song contest begin :)
Euroviisut alkoi. Jos katsot niin oletko hetero gay vai bi? Mä oon hetsku ja joka vuosi katson. Miten käy Rasmukselle?8125MM Oregon arvio
Minkä annatte arvosanaksi Suomen joukkueelle? No ei kulje muillakaan. Esim Norjan saldo 0-1-1 Ja Ruotsin 0-0-2. Ja esim0122Happy holidays for everyone!
Kaikille, jopa Luomalle. Syödään ja juodaan hyvin . Nautitaan. Kirjoitetaan tähän ketjuun positiivisia asioita. Esim et23121Linja autossa on tunnelmaa, linja autossa matka katkeaa
Hyppäsin eilen väärään bussiin. Tiesi 30 min ylimääräistä dödässä istumista, kyllä mulla aikaa oli vaikka vitutti. Onge12119Hyvän makuinen ruisleipä mutta kuori vaatii rälläkkää
Millä tuota kuorta saa pehmeämmäksi. Pois paperipussista ja muovipussiin?1117- 0116
Mitä odotat kesältä 21? :)
Mä jalkapallon EM kisoja. Parasta herkkua kesälle, oikeaa jumalten nektaria. En malta oikein edes odottaa.. :)0115Jenkeillä on vielä toivoa..
Ei tullu jytky. Tai jos tuli niin heikki Trumpin housuun. Demokraatit tekevät asioita oikein jota Trumpin tyrannit yrit9113Nato äänestys näin!!
Eli Euroviisujen tyyliin mennään. On sekä raati eli Suomen kansa ja asiantuntija raati eli Suomen eduskunta. Näin kaikki14112Suuri vaalikeskustelu - TV1
Kuka vie ja kuka vikisee? Popparit mikrossa ja Sannaa kannustetaan. 😀0111Valmis kebab, positiivinen yllätys
Snellmannin Street food kebab. Voittaa kilpailijat ihan 6 - 0, tai ainenkin 5 - 1. Lidlistä pita. Loput varman osaat it0111Kuinka suuri osa muslimeista on paskaa tms?
Aina puhutaan heidän haittamaahanmuutosta? Tuossa just juttelin livenä aidosti rasistisen kaverin kanssa. Hänen mielestä0111Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin
Telkkarista tulee edelleen Venäjän kieliset uutiset. Eikö tuota vois nykytilanteessa pannaan laittaa?0110Mikä Teidän mielestä on oikea tuomio Vladille?
Mää aloitan. Death penalty! 😐 Onko Luoma samaa mieltä? 😆97108Henkinen troijalainen
Venäjään vastaan pitäisi hyökätä sisältä päin. Kun heidät saadaan tappelemaan keskenään niin paljon on voitettu. Näen jo3107Eilinen aluevaalitentti
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/169d58bf-1572-4e29-8964-b7b7baf72ad0 Tentin leijonat ja lampaat..0106