Linja autossa on tunnelmaa, linja autossa matka katkeaa

Hyppäsin eilen väärään bussiin. Tiesi 30 min ylimääräistä dödässä istumista, kyllä mulla aikaa oli vaikka vitutti.

Ongelma oli vain joku venäjän kielinen lapsi. Hän katsoi kännyllään jotain venäjän kielistä ohjelmaa ja känny täysillä! Vielä muutaman metrin päästä korvissa tuntui.

Mä en arvostele kuin aiheesta. Mut tää mun mielestä täyttää kriteerit. Huonoa kasvatusta?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Mut summa summarus, ei minkäänlaisia käytöstapoja. Varmasti vitutti kaikkia. Mut ei kehtaa mennä sanomaan, tulevaisuuden Suomen toivolta saattaa tulla keklusta? Eikös tässä just uutisissa ollut?


      • Anonyymi

        Ihmsten suut haisee busseissa pahoille, ja hiki, inhottaa jos joku viemärin lemuinen hengittää takana tai edessä, kuvottaa.


    • Anonyymi

      Tyhmiä.

    • Anonyymi

      kiitos eta otta essi tama arjkka assii. samma mielli. tsoommi huuttaa niin lujja dödässä eta ma ei kuulla pörssikurrssi eta ma tietta mu sijotustuotto mokatissin pörssi.

    • Anonyymi

      On vuoden sisällä tullut yleistä levottomuutta ja meuhkaamista isojen pakolais perheiden tultua tänne,isoäänisiä ja ei mitään käytöstapoja ottamalla ympäristön huomioon, LISÄKSI HIEDÄN RÖYHKEYS SUUTUTTTAA ILAMISRUOKA JAKELUISSA, olettaa että kun ovat tietyltä sota alueelta,se oikeuttaisi jotenkin olemaan etusijalla jonoissa ja tavaran jaoissa, levottomuus ja meuhkaamisen lisäksi elämän rytmit ihan hukassa kerroistaloissa ja pihoissa, valitettavaa josta ei kehdta edes ääneen keskustella.

    • Anonyymi

      toi oli ukropakolaisen pentu
      ne NYT omista maailma

      • Anonyymi

        Ählämit tehtailee valituksia ukrainalaisista.


    • Anonyymi

      Pieneen maahan kun tunkee kaikenlaisia pakolaisia tarpeineen ja outoine tapineen.ei voi välttyä yhteen otoiltakaan. ERO ON HUOMATTA ENNEN TÄTÄ SOTA VUOTTA lähiössömme,

    • Anonyymi

      Onneksi viherkommunistit eivät ole vielä pystyneet kieltämään yksityisautoilua….

      • Anonyymi

        Mutta sitä kohti mennään…


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1354
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1042
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      52
      889
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      828
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      784
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      780
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      690
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      32
      690
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      673
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      645
    Aihe