Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
profiilit
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Halla-aho+ja+Hjallis+Harkimo",+sitäkö+tarkoitat?
Pelkkää+asiaa+sanon+minä.+Turha+tuolla+yrittää+loata+Jussin+maine.+Luulin+että+pystyisitte+parempaankin.+
Kertokaa+lisää+hauskoja+tarinoita.+Teillähän+on+hyvä+mielikuvitus.+
Paljastakaa,+että+Riikka+Purra+on+venäläinen+agentti+ja+asentaa+tänne+lähettimiä!+Kertokaa+että+Tynkkysen+poikaystävä+on+oikeasti+hänen+orjansa!+Kertokaa,+että+Jussi+ei+aio+ottaa+rokotetta,+koska+on+ollut+hänen+unelmansa+lapsesta+asti+siruttaa+kaikki+ihmiset!+Kirsikkana+kakun+päälle,+vakuuttakaa,+että+hän+on+antikristus!++++
(Huutonaurua)
13.03.2021 23:28
Miten+olisi+mieluummin+kanakeitto?+Vai+ettekö+muista+enää?
Enpä+usko,+että+tuo+"oma+soppa"+haittaa+persuja.+Minustakin+kana+on+todella+hyvää.
13.03.2021 23:17
Vihervasemmisto+antaa+ymmärtää,+että+he+ovat+mieleltään+hyvin+sadistisia,+pilkkaamalla+Katajan+tapausta+ja+ottamalla+vasaran+esiin+keskustelussa+niin+usein+kuin+mahdollista.
Sellaista+ei+tee+tervehenkinen+ihminen.
Kysyn+vakavalla+naamalla+:+miksi+nautitte+toisen+kidutuksesta?
13.03.2021 23:11
Persut+ovat+tuottaneet+hyvää+hedelmää+ja+jos+minulle+niitä+tarjotaan+syön+ne+mielelläni.
13.03.2021 23:06
Olenkin+iloinen,+että+Perussuomalaiset+ovat+suuntansa+itse+valinneet+ja+välttäneet+likaisia+keinoja,+toisin+kuin+muut+puolueet.
Mitä+olisi+tapahtunut+jos+he+olisivat+olleet+yesman-puolue+ja+seuranneet+sokeina+muitten+perässä.+En+tahdo+edes+ajatella.+
Sanoit+aivan+oikein+"se+ei+muuksi+muutu."
13.03.2021 23:05
Millä+asialla+itse+täällä+olet?+Et+ainakaan+hieromassa+sopua.+Minusta+näyttää+siltä,+että+olet+itse+kylvämässä+riitaa+ja+jos+hallitus+on+jossain+onnistunut,+niin+valehtelussa.
Onneksi+persut+tuovat+julki+totuuden.
13.03.2021 23:00
Erehdys+ei+ole+"muunneltua+tietoa".
13.03.2021 22:57
Niinpä+niin.
Ei+istuntosalissa+tarvita+konekivääreitä+tms,+vai+eletäänkö+täällä+vielä+ritariajalla,+jolloin+miehet+saivat+kunnioitusta+toisen+murhaamisesta?+Eikö+Jussi+ole+teidän+mielestänne+sivarina+tarpeeksi+"ritarillinen"?
13.03.2021 22:55
Halla-aho+on+"joukkueensa+ankkuri".
13.03.2021 21:37
Se+johtuu+siitä,+että+saatana+personoitiin+vasta+myöhemmin.
Aikaisemmin+saatana+oli+tarkoittanut+lähinnä+vastustavia+luonnonvoimia+tms.
Sanoessamme,+että+saatana+kiusasi+Jeesusta+voimme+tarkoittaa+sillä+sitä+että+"nälkä+kiusasi+Jeesusta"+tai+puhua+langenneesta+enkelistä.
13.03.2021 21:30
Perussuomalaisena+kiinnostaisi+tietää,+onko+Halla-aho+jättämässä+puolueemme?+Voimmeko+odottaa+hänestä+uutta+pääministeriä+vai+katoaako+hän+kokonaan+kuvioista+jos+saa+pormestarin+paikan.
13.03.2021 21:05
Halla-ahosta+tulisi+hyvä+pääministeri.+Toivottavasti+niin+käy.
Jussista+käydään+paljon+keskustelua+:+"Siitä+puhe,+mistä+puute."
13.03.2021 19:27
Oli+hauskaa,+että+Tynkkynen+antoi+selkeät+vastausehdot.+Harmi+ettei+Marinilla+ollut+kykyä+antaa+kyllä+tai+ei+vastausta.
Aloittajan+esimerkki+mehusta+on+todella+hyvä.
13.03.2021 19:19
Niin,+ihmisillä+tuntuu+olevan+kova+tarve+valehdella+perussuomalaisista.
Koska+mitään+pahaa+ei+oikeasti+olla+tehty,+on+keksittävä+kokonaan+oma+tarina.
Vihervasemmiston+salaliittoteoriat+alkavat+kylläkin+jo+vähän+naurattaa.+Näinkö+he+aikovat+voittaa+vaalit?
13.03.2021 19:13
Ennen+kuin+Tynkkynen+paljasti+hallituksen+valehdelleen+maskeista,+nämä+olivat+uskotelleet,+että+niitä+on+liian+vaikea+tai+vaarallista+käyttää,+eikö+se+arvon+Sanna+Marin+enää+pädekään?
Ei+käsienpesukaan+pelasta+taudilta+100+prosenttisesti,+mutta+hyötyä+siitä+silti+on.+Sama+pätee+maskeihin.
13.03.2021 19:07
Ensin+keksitte+salaliittoteorioita+Halla-ahosta+ja+Purrasta+ja+kun+ne+eivät+uppoa+on+palattava+vanhaan+nimittelyyn.
Aika+hauskaa,+että+juuri+he,+joitten+väitätte+olevan+murhaajia+haluavat+juuri+terroristit+pois+Suomesta.
Rehellisesti+sanottuna,+teitä+alkaa+jo+käydä+sääliksi.
13.03.2021 13:48
Heissä+ei+ole+mitään+vikaa.+Tynkkynen+pitää+ihmiset+ajantasalla+ja+paljastaa+hallituksen+valheet+ja+Halla-aho+on+kaikista+paras+puhuja.+Li+Andersson+itse+myönsi,+että+häntä+ärsyttää+Jussin+rauhallisuus.+Tarkoittaako+tämä+sitä,+että+hän+yrittää+provosoida+vastustajiaan?
13.03.2021 13:35
Jos+machopuolue+sanoo,+että+suomalaiset+miehet+on+ympärileikattava+ja+homopuolue+panee+vastaan,+aiotko+antaa+äänesi+machoille,+koska+he+ovat+niin+sinun+tyyppiäsi,+vai+ajatteletko+ensin+ehdotusta?
13.03.2021 13:32
En+tiennytkään,+että+tämä+oli+oikeasti+pila!+++:+D
RKP+ovat+Riikka+Purran+nimikirjaimet,+niin+kuin+hyvin+jo+tiesittekin+ja+jos+olisitte+olleet+tosissanne,+olisi+teillä+ollut+jonkinlainen+perustelu+väittämäänne.
Vai+aiotteko+vitsin+päälle+lähettää+minulle+kissavideon,+jonka+pitäisi+todistaa+Jussin+syyllistyneen+johonkin?
13.03.2021 13:29
Minua+käy+oikeastaan+sääliksi+ihmiset,+jotka+siirtävät+vaaleja,+koska+ovat+sotkeneet+kaiken+ja+ihmiset,+jotka+tukevat+heitä+ilman+minkäänlaisia+perusteluja.
13.03.2021 13:04
330 / 376