Vaan aloittaa pitkän juttu tuokion. Täydellistä työtä. Varmaan ensi kerrallakun minulta kysytään juotko mehua? Niin voisin vastata: Suomessa tuotetaan tosi vähän mehua. Mutta se maistuu saakelin hyvälle. Hyvä mehu on tehty esimerkiksi appelsiinistä ja omenasta. Jota saa tosi helposti kaupasta.
Marin ei vastaa helppoon kysymykseen kyllä tai eitä.
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
marin on diibadaaba sanna. Täysin mitätön ja tyhjä .
- Anonyymi
Siinä hyvä esimerkki siitä, miten voi olla vastaavinaan mutta ei vastaa. Toivottavasti Marinia äänestäneet käyttäytyvät tulevissa vaaleissa samoin. Ovat äänestävinään mutta ei äänestä Marinia.
- Anonyymi
Yksinkertaistaminen on aikamme perisynti. Mie olen yli kuuskymppinen Lapin mies (hetero ja asepalveluksen suorittanut) ja ens kerran elämässä voin sanoa olevani Hallituksesta ja Pääministeristämme ylpeä. Buorre ráďďehus!
- Anonyymi
Minä olen yli seitsemänkymppinen ja muistan hallituksia kuudenkymmenen vuoden ajalta. Näin huonoa hallitusta en Suomessa muista olleen. Tulevissa vaaleissa pitäisi äänestäjien ottaa Navalnin älykäs äänestäminen käyttöön. Äänestää jotain muuta kuin hallituspuolueita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen yli seitsemänkymppinen ja muistan hallituksia kuudenkymmenen vuoden ajalta. Näin huonoa hallitusta en Suomessa muista olleen. Tulevissa vaaleissa pitäisi äänestäjien ottaa Navalnin älykäs äänestäminen käyttöön. Äänestää jotain muuta kuin hallituspuolueita.
Sepä se onki. Nuin vanhat alkaa houraahman. Eikä net muista juuri mithän. Mie se kuitekki olen vielä kouravoimissa. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, Navaljni? Häntä ei voi äänestää älykkäästi eikä tyhmästi. Eikö Putin olekkaan enää hyvä? Miten Bolsonaro, tiukka mies, järkimies?
- Anonyymi
Jos ei ole tietopohja eikä valmista vastausta kirjoitettuna niin tuollaistakaan se on.
Mielikuvamarkkinointia ja virheiden välttelyä.- Anonyymi
Sanna on Suomen pääministeri, eikä todellakaan mikään tietopohja. Tietopohjaa hänellä kyllä on. Ilo seurata hänen verbaalista ulosantiaan. Saarikko on vastaavanlainen, oikeastaan kaikilla ministereillämme on sana hallussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna on Suomen pääministeri, eikä todellakaan mikään tietopohja. Tietopohjaa hänellä kyllä on. Ilo seurata hänen verbaalista ulosantiaan. Saarikko on vastaavanlainen, oikeastaan kaikilla ministereillämme on sana hallussa.
Olisi tietysti etu tehtävän hoitamiseen jos olisi jonkinlainen käry asioista.
Kuten sanottua valitettavasti Marin on seurannut Kiurua todella epäselvään uutisointiin. Edes ne valmiiksi kirjoitetut vastaukset eivät sisällä mitään kantaa, yleensä vältellään vältellään tosiasioita ja unohdetaan oma tekemättömyys.
Olisi miellyttävää josko molemmat petrasivat heikkoa esitystään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi tietysti etu tehtävän hoitamiseen jos olisi jonkinlainen käry asioista.
Kuten sanottua valitettavasti Marin on seurannut Kiurua todella epäselvään uutisointiin. Edes ne valmiiksi kirjoitetut vastaukset eivät sisällä mitään kantaa, yleensä vältellään vältellään tosiasioita ja unohdetaan oma tekemättömyys.
Olisi miellyttävää josko molemmat petrasivat heikkoa esitystään.Se vain tuntuu kalhhiilta, ko ei ole rahhaa. Elikkä se vaatii ymmärtämistä, vastaanottajallakin on oma vastuunsa.
- Anonyymi
Pääministeri Sanna Marin ei katsoa asioita yksisilmäisen yksinkertaisesti ja vastaa myös sen mukaisesti.
- Anonyymi
Marinin työssäkin suurin osa on melkoisen yksinkertaista työtä, mutta ehkä joku on sitten tyytyväinen vastaamattomuuteen. Ja tekemättömyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin työssäkin suurin osa on melkoisen yksinkertaista työtä, mutta ehkä joku on sitten tyytyväinen vastaamattomuuteen. Ja tekemättömyyteen.
Mun lean. Olen erittäin tyytyväinen. Hän on tehnyt virheitä, kuten on useaan otteeseen itsekin myöntänyt. Sanokaa joku, joka ei olisi. Hän taistelee Suomen puolesta joka rintamalla. Viides kolonna ja sitä vastaan taisteleminen syö hallituksen voimia liikaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun lean. Olen erittäin tyytyväinen. Hän on tehnyt virheitä, kuten on useaan otteeseen itsekin myöntänyt. Sanokaa joku, joka ei olisi. Hän taistelee Suomen puolesta joka rintamalla. Viides kolonna ja sitä vastaan taisteleminen syö hallituksen voimia liikaa .
No tekemättömyydellähän vältellään virheitä. Paitsi niiden asioiden kohdalla jotka edellyttävät tekemistä.
Marinin tekemisestä ei tule ensimmäisenä mieleen suomen etujen ajaminen, kun ei sitä tekemistä oikein huomaa. Millään rintamalla. Mitä edes tarkoitit tällä? Anna joku esimerkki mitä Marin on saanut aikaiseksi?
- Anonyymi
Mikä väite. Juurihan hän vastasi helppoon kysymykseen maskipakon tapeellisuudesta:
Maskien käyttö on vain kosmeettista.- Anonyymi
Eikö Marin voi sitten ”määrätä” maskivapauden?
- Anonyymi
Marinin ajojahti senkun jatkuu:
Onko tietoa milloinka S Ukkolan uusi video Marinin saapumisesta YLEn ykkösaamun ( la13.3 klo 10.05.) tulee julki. Onko Sanna nyt sitten tervehtinyt kohteliaasti kaikkia läsnäolijoita ja hymyillyt "prinsessan " tavoin ettei kukaan pahoita mieltään!- Anonyymi
Ei Marinin tarvitse yrittää muuttua, on tunnetusti ylimielinen narsisti ja kantaa mainettaan loppuun asti.
- Anonyymi
Aasikaan ei osaa vastata kysymykseen, aivotoiminta samalla tasolla.
Oli hauskaa, että Tynkkynen antoi selkeät vastausehdot. Harmi ettei Marinilla ollut kykyä antaa kyllä tai ei vastausta.
Aloittajan esimerkki mehusta on todella hyvä.- Anonyymi
Panin merkille, että Sanna vähän hämmentyi. Kysymyshän oli täysin asiaton. Tuolla Tynkkysellä on liian kova paine olla persu. Persuissahan ei ole homoja. Onnea vaan persuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panin merkille, että Sanna vähän hämmentyi. Kysymyshän oli täysin asiaton. Tuolla Tynkkysellä on liian kova paine olla persu. Persuissahan ei ole homoja. Onnea vaan persuille.
Viime keväällä Marin sanoi, että maskeista ei ole hyötyä. Kun THL ja johtavat lääkärit perustelivat maskien hyötyä, suositteli Marinin maskien käyttöä. Hän kehotti kaikkia käyttämään maskia. Kun nyt tartunnat on korkealla ja rajat vuotaa, suunnitellaan maskipakkoa mutta Marin sanoo, että se ei ole hallituksen tehtävä ja että maskeista ei välttämättä ole mitään hyötyä. Kun pääministeri käyttäytyy näin, voiko häneen ja hallitukseen luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime keväällä Marin sanoi, että maskeista ei ole hyötyä. Kun THL ja johtavat lääkärit perustelivat maskien hyötyä, suositteli Marinin maskien käyttöä. Hän kehotti kaikkia käyttämään maskia. Kun nyt tartunnat on korkealla ja rajat vuotaa, suunnitellaan maskipakkoa mutta Marin sanoo, että se ei ole hallituksen tehtävä ja että maskeista ei välttämättä ole mitään hyötyä. Kun pääministeri käyttäytyy näin, voiko häneen ja hallitukseen luottaa.
Kun itse keksit ongelmat. Varmaan joudut ne ratkaisemaamkin. Sorry.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marin on täys huuhaa pösilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun itse keksit ongelmat. Varmaan joudut ne ratkaisemaamkin. Sorry.
Mitähän ongelmia olen keksinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273351Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee272123Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761349
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102912