Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
profiilit
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se,+että+fundamentalistit+"ylistävät"+helvettiä,+on+sama+kuin+he+ylistäisivät+jotain+muuta+kidutusta.
04.03.2021 23:26
Miksihän+Helvetti+tuntuu+olevan+niin+rakas+fundamentalisteille?
+Sama+sana+on+VT:sa+käännetty+Hinnominlaaksoksi,+koska+eiväthän+juutalaiset+nyt+Helvetissä+voineet+käydä+lapsiaan+uhraamassa,+vai+mitä?
Kuinka+moni+teistä+kykenisi+katsomaan+hyvällä+mielellä,+kun+ihmisiä+poltetaan+roviolla?
Mikä+olisi+repliikkinne+jos+näkisitte,+että+joku+suljetaan+metallitörppöön,+joka+kuumennetaan+ylikuumaksi?+Tämä+ihminen+sentään+kuolisi+ja+kärsimys+lakkaisi+siihen.
Ei+kukaan+tervehenkinen+voi+puolustella+tuollaista+polttokidutushelvettiä.+Ovatko+fundamentalistit+sadisteja?
04.03.2021 23:19
Kuinka+moni+pystyy+katsomaan+roviolla+polttamista+hyvällä+mielellä?
Mikä+on+reaktiosi+jos+näet+vaikkapa+televisiossa,+että+ihminen+pannaan+metallitörpön+sisälle+ja+metalli+kuumennetaan+polttavaksi?+Tämä+ihminen+sentään+kuolee+aikanaan+ja+kidutus+loppuu.
Ovatko+fundamentalistit+mieleltään+sadisteja?+Ei+kukaan+tervehenkinen+pidä+arvossa+tuollaista+polttokidutushelvettiä.
04.03.2021 22:28
-+Uskis+vakuuttaa,+että+homous+on+Raamatun+vastaista
-+Osoita,+että+ne+kohdat+joihin+hän+viittaa+eivät+puhu+homoudesta
-+Uskis+on+hiljaa+hetken
-+Uskis+väittää,+että+homous+on+Raamatun+vastaista
Tämä+todistaa+sen,+että+ne+jotka+vetoavat+tässä+Raamattuun+käyttävät+sitä+vain+keppihevosenaan.+Todellisuudessa+he+eivät+pidä+homoista+jostain+aivan+muusta+syystä.
04.03.2021 21:37
-+Ilkimyksen+teologiatäti
Olen+kasvanut+perheessä,+missä+kukaan+ei+tyrkyttänyt+omaa+elämänkatsomustaan.+Minua+ei+edes+kastettu,+koska+vanhempani+ajattelivat+että+sen+päätän+minä+sitten+kun+olen+kypsä+siihen.+Olen+todella+kiitollinen+heille.
Kysymys,+jonka+esitin+oli+poimittu+samankaltaisesta+"keskustelusta".+Sillä+oli+juuri+yritetty+tehdä+kreationistit+naurunalaisiksi.+
Miksen+haluaisi+muka+oppia?+Olen+avoin+uudelle+tiedolle,+mutta+en+suinkaan+niele+kaikkea.
Hän,+joka+antoi+luettavaksi+toisenlaisen+teorian+oli+asiallinen+ja+perusteli+mielipiteensä+oikein+hyvin.
Olisi+typerää+väittää,+että+kaikki+merkit+viittaavat+evoluutioon,+mutta+se+johtuu+siitä,+että+jumala+päätti+pilailla+ihmisten+kanssa.
Vähintään+yhtä+typerää+olisi+väittää,+että+kaikki+eläimet+ovat+syntyneet+painovirheistä+ilman+älyä.+Kumpikaan+ei+ole+uskottava+selitys.+Mutta+jos+yhdistämme+sekä+evoluution+että+älyn+alkaa+se+jo+vaikuttaa+loogiselta.
04.03.2021 21:21
Tämä+teidän+"taistelunne"+ei+kuulosta+kuin+pikku+piikittelyltä+ja+sakrkasmilta.+Liioitteletkohan+nyt+vähän?
Miltä+"Jumalan+lasten+joukko"+sitten+näyttää+ulospäin?+Näkeekö+sen+jostain+kiitollisesta,+iloisesta+ja+avaramielisestä+asenteesta?
Minä+epäilen,+että+jos+Jeesus+Nasaretilainen+olisi+täällä+ja+kertoisi+ettei+helvettiä+ole+olemassakaan+suuri+joukko+jättäisi+hänet.+Tuntuu+olevan+ikuinen+kidutuskammio+niin+rakas+monille.
04.03.2021 20:50
Sodomassa+kaikki+miehet+yrittivät+päästä+raiskaamaan+enkelit.+Ei+kai+kukaan+ajattele,+että+kaikki+miehet+olisivat+olleet+homoja,+joilla+nyt+vain+seisoi+yhtäaikaa?+Ettäkö+he+olisivat+olleet+homoja,+jotka+eivät+tyytyneet+toisiinsa,+vaan+jokaisen+oli+saatava+muukalainen,+joka+tuli+vasta.
"Nytpä+me+pitelemme+sinua+pahemmin,+kuin+heitä",+sanottiin+Lootille.
Eikö+tuo+osoita,+että+tulijoita+oli+tarkoitus+pidellä+pahoin,+rakastelun+sijasta?
04.03.2021 20:06
Naisista+ei+siementä+vuoda+ja+eivätkös+he+ole+"saastaisia+syntisiä"+jo+ennestään,+joten+ei+ole+mitään+hävittävää.+Siitä+vaan,+tytöt!
04.03.2021 19:54
Mihin+"lestatiolainen+liike"+on+syyllistynyt?+Olisin+utelias+kuulemaan.
04.03.2021 19:26
Kukaan+ei+ole+vastannut+vielä+kysymykseeni,+että+jos+ihminen+kykenee+juomaan+maitoa+aikuisenakin,+koska+yksi+geeni+lakkasi+toimimasta,+onko+se+positiivinen+mutaatio?
Asiaa+voi+katsoa+kahdesta+eri+suunnasta.
-+Geeni+lässähti+=+huono+juttu
-+Juodaan+maitoa+=+hyvä+juttu
04.03.2021 19:20
Hyvin+harva+transidentifioituvamies/TIM+käy+muniaan+pois+leikkauttamassa.
04.03.2021 19:10
Kuinka+aiot+erottaa+hyvät+ja+pahat+jätkät+toisistaan+kun+itseidentifikaatio+astuu+esiin?
Kerro+minulle+myös+mitä+tarkoittaa+se,+että+tuntee+olevansa+nainen.
Harmi+ettei+naiseudesta+voi+identifioitua+pois.+Voisivat+Irakissa+sanoa+tytöt,+että+ei+heitä+tule+silpoa,+koska+pojiksi+he+itsensä+tuntevat.
04.03.2021 19:06
Ihminen+on+joko+uros+tai+naaras,+mutta+transaktivistien+mielestä+jos+et+noudata+stereotypioita+100+prosenttisesti+sinussa+on+jotakin+vikaa.+Silloin+ei+auta+muuta+kuin+myrkyttää+ja+steriloida+ymmärtämätön+lapsi+hormoneilla+ja+syyttää+valtiota+siitä,+että+lapsesta+tuli+steriili+hormonien+vaikutuksesta,+(joita+itse+tyrkytti).
04.03.2021 18:57
-+Ihminen+syntyy+ateistiksi.
Sitä+ollaan+tultu+toisiin+johtopäätöksiin,+kun+tutkimuksia+tehtiin.
On+todettu,+että+lapsi+syntyy+uskovaisena.+Hänellä+ei+ole+tiettyä+jumalakuvaa+vielä+tuolloin,+se+syntyy+ympäristön+vaikutuksesta.
Tämä+selittää+kyllä+hyvin+sen,+miksi+jumaliin+on+uskottu+kaikkialla+maailmassa.
04.03.2021 18:51
ROOM++on+kyse+pyhäkköpojista/+miesportoista+ja
1TIM.+1+:+10+mainitaan+raiskaajat/miehimykset+ja+pedofiilit/hekumoitsijat.
Se+mikä+on+käännetty+"harjoittaa+riettautta"+kuuluisikin+"harjoittaa+luonnosta+poikkeavaa".
Samaa+sanaa+on+käytetty+jumalasta+Raamatussa.+Harjoittiko+jumala+riettautta+vai++jotain+luonnosta+poikkeavaa?
04.03.2021 18:38
-+Ilm+9
Selvä+juttu,+kiitos!
04.03.2021 18:24
-+Jumalakin+häpeää+sinua.
Selvä+juttu.
04.03.2021 18:19
Ainoastaan+genitaalit+yhdistävät+kaikkia+maailman+naaraspuolisia+ihmisiä.
Juuri+biologian+takia+heitä+on+aina+inhottukin.+Se,+että+mekkoon+pukeutunut+mies+väittää+olevansa+nainen+ja+haluaa+naisten+pukuhuoneeseen,+on+naisia+halventavaa.
Tavallisesti+transidentifioituvat+miehet+ovat+autogynefiilejä+tai+homoja,+jotka+häpeävät+seksuaalisuuttaan.
04.03.2021 15:55
-+Juuri+näin.+7+luku+kertoo+pelastetuista,+144+000+Israelin+heimon+edustajaa,+sekä+n+1/3+osaa+pakanoista.
Ihan+mielenkiinnosta+kysyn,+missä+tuo+1/3+on+mainittu?
04.03.2021 15:42
-+Suunnittelijaa+ei+tarvita,+älyä+kyllä.
Tuohan+kuulostaa+kuvaannollisesti+siltä,+kuin+Luontoäiti+yrittäisi+väsätä+jotakin,+ei+ole+tyytyväinen,+yrittää+uudestaan+ja+saa+aikaan+parempaa.
04.03.2021 15:19
345 / 376